ауданы
атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Келісілді» «Бекітілді»
Директордың ОІЖ орынбасары Мектеп директоры ........... ..........
«........» ..........202ж «........» ..........202ж
ТӘЛІМГЕРЛІК ЖОСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
Тәлім алушы жас маман:
Тәлімгер:
Жас маман туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты |
Мархабаев Асқар Әбдімәлікұлы |
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
Тараз Педагогикалық Университеті 2016жыл |
|
Педагогикалық тәжірибе қорытындысы |
- |
|
Лауазымы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
5,6,8 сыныптар |
|
Сынып жетекшілігі |
- |
Педагог-тәлімгер туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты |
Аленова Гулимхан Шакизадақызы |
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда Мемлекеттік Университеті |
|
Оқу орнын бітірген жылы |
20 жылы |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
|
Педагогикалық өтілі |
20 жыл |
|
Лауазымы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
8-11 сыныптар |
|
Біліктілік санаты |
Педагог-зерттеуші |
|
Жұмыс мақсаты |
жас мұғалімдерге олардың кәсіби қалыптасуына көмек көрсету жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
|
Міндеттері |
- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай жасау; - жас маманның оқыту әдістерін меңгеруіне көмек көрсету - жас маманның оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру деңгейін арттыруға әдістемелік көмек көрсету; - жас маманның шығармашылық қызметінің өзіндік өрнегін қалыптастыру үшін жағдай жасау; - үздіксіз білім алуға қажеттілік пен ынталандыруды дамыту. |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс; -мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек; -жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; -сабақты ұйымдастыруға көмек; -болжау жұмыстарын жасауға және талдауға көмек; -өзара сабаққа қатысу. |
|
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
Мақсаты – жас маманның кәсіби қалыптасуына көмек көрсету,
табысты бейімделуі үшін ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдай жасау, жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру
Міндеттері:
• жас мұғалімнің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
• кәсіби дайындық деңгейін анықтау;
• педагогикалық тәжірибедегі қиындықтарды анықтау және әдістемелік көмек көрсету;
• жас мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамытуға жағдай жасау, әртүрлі оқыту мен тәрбиелеудің құралдары, формалары, мектеп оқушыларымен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынас психологиясы;
• жас мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсібилікке деген қажеттіліктерін дамыту, өзін-өзі жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер:
• жаңадан келген мұғалімнің сәтті бейімделуі;
• практикалық, жеке, өз бетінше оқыту дағдыларын белсендендіру;
• педагогика және психология мәселелері бойынша жас мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыру;
• оқыту сапасын үздіксіз жақсартуды қамтамасыз ету;
• шығармашылық және жеке әрекетті дамыту үшін жұмыс әдістерін жетілдіру,
• жаңадан бастаған мұғалімдердің жұмысында инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалану.
Жұмыс формалары:
- жеке, топтық, консультациялар;
- өзара сабақтарға қатысу;
- шеберлік сыныптары, семинарлар, ашық сабақтар;
- теориялық презентациялар, жобалар қорғау
-тәлімгерлік
- сауалнама
Іс- әрекет мазмұны:
1. Жас маманның қиындықтарын диагностикалау және оның талдауы негізінде көмек көрсету қажеттіліктерін анықтау.
2. Жас маманның сабағына қатысу және өзара сабаққа қатысу.
3. Іс-әрекетті жоспарлау және талдау.
4. Білім беруді ұйымдастырудың тиімділігін арттыруда жас маманға көмек көрсету
5. Танымдық, ғылыми және белсендірудің негізгі бағыттары мен формаларымен танысу
ғылыми-зерттеу қызметі
оқушыларға сабақтан тыс уақытта (олимпиадалар, жарыстар және т.б.).
6. Жас мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыруға жағдай жасау.
7. Тәжірибелі мұғалімдердің табысты педагогикалық қызмет тәжірибесін көрсету.
8. Іс-әрекеттің тиімділік мониторингін ұйымдастыру
Жұмыстың негізгі бағыттары:
-
жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс;
-
жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру;
-
сабақты ұйымдастыруға көмек;
-
болжау жұмыстарын жасауға және талдауға көмек;
-
өзара сабаққа қатысу.
-
дидактикалық, көрнекі және басқа материалдарды пайдалану механизмі.
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
|
№ |
Қызмет мазмұны
|
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
1 |
Кәсіби деңгейін анықтау |
Сауалнама |
қыркүйек |
|
1
2
3
4
|
Мектеппен, Жарғымен, жұмыс режимімен, оның дәстүрлерімен, педагогикалық ұжыммен, еңбек тәртібі ережелерімен, мектептің жұмыс жоспарымен танысу; Оқу жүктемесі мен лауазымдық функционалдығын анықтау. Жұмыс орнын анықтау; Тәлімгерді анықтау, кәсіби дайындық деңгейін және жеке қажеттіліктерді диагностикалау. Тәлімгерлік жоспарын құру; Пән бойынша нормативтік- құқықтық құжаттамамен, жаңа оқу жылына арналған ӘНХ, ҮОЖ, ҮОБ, КТЖ танысу; Сынып журналын көрсету және бірге толтыру |
Әңгімелесу, нұсқаулық, көрсету, сауалнама, кеңес беру |
|
|
1
2
3
4
5 |
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет); Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Сабақты жоспарлау бойынша кеңес беру және сабақ жоспарын бірлесіп әзірлеу; Үй тапсырмасы, дәптерлерді толтыру және тексеру, сараланған оқыту мәселелері бойынша кәсіби әңгімелесу; І тоқсандық қорытынды шығару бойынша,жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау
|
Сабақты бақылау, кеңес беру, көрсету, кеңес беру, әңгімелесу, коучинг, тренинг, әдістемелік семинар |
Қазан |
|
1
2 3
|
Сабақты жоспарлау бойынша кеңес беру және сабақ жоспарын бірлесіп әзірлеу; Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс Критериалды бағалау, жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау, оқушы табелін толтыру мәселелері бойынша кәсіби әңгімелесу; |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, мониторинг, тренинг, мониторинг |
қараша |
|
1
2
3 |
«Қарым-қатынас құруды үйренемін» тақырыбындағы кәсіби әңгімелесу, педагогикалық жағдайларды талдау; жанжалды жағдайлардың себептерін талдаудың жалпы схемасы; Self-менеджмент: жеке тиімділікке қол жеткізу дағдылары «Тұлғалық өсу тренингі» Сауалнама (тест) 1-жартыжылдықтағы жұмыс қорытындысы бойынша талдау жүргізу,білім сапасына талдау жасау; |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, әңгімелесу, педагогикалық жағдайларды талдау, тренинг,
мониторинг |
желтоқсан |
|
1
2
3
|
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет); Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Тұлғалық өсу тренингі «Конфликтология: жанжалды жағдайлар және жанжалды тұлғалар. Жанжалдарды басқару әдістері» |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, әңгімелесу, тренинг, мониторинг |
қаңтар |
|
1
2
3
4 |
Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс «YouTube және Google, Padled, Bilimland, Classtime білім беру мүмкіндіктерін қолдану Тәртіп пен хаос: уақытты басқарудың жұмыс әдістері «Жеке өсу тренингі»; Кәсіби өсу, жеке қасиеттер, жұмысқа, оқушыларға, ұжымға деген көзқарас мониторингі |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, оқыту семинары, тренинг, |
ақпан
|
|
1
2 |
«Заманауи білім беру технологиялары, оларды оқу процесінде қолдану» тақырыбындағы кәсіби әңгіме Кәсіби жану синдромының алдын алу» тұлғалық өсу тренингі |
Сабақты бақылау, зерттеу қызметі, әңгіме, тренинг |
наурыз |
|
1
2
3
4
5 |
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет) Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс «Оқыту сапасына әсер ететін факторлар» Тақырыбындағы кәсіби әңгіме» Мектептегі нақты STE(A)M, сандық және жобалық технологиялар» тақырыбы бойынша шығармашылық топтың жұмысына қатысу «Функционалдық сауаттылық және оқушылардың зерттеу қызметі» тақырыбындағы кәсіби әңгіме |
Сабақты бақылау, зерттеу қызметі, әңгімелесу, коучинг, тренинг |
сәуір |
|
1
2
3
|
ІІ-жартыжылдықтағы жұмыс қорытындысы бойынша талдау жүргізу,білім сапасына талдау жасау; ӘБ отырысында зерттеу тақырыбы бойынша есеп Сабақтағы қиын жағдай және одан шығу» тақырыбындағы кәсіби әңгіме; «Рефлексия, өзін-өзі ашу және тұлғалық өсуді дамыту» тақырыбындағы тренингке қатысу;
|
Сабақты бақылау, зерттеу қызметінің қорытындысын талдау және қорыту, әңгімелесу, тренинг |
мамыр |
Тәлімгер тәлімгердің аты-жөні
тәлімгердің қолы
Таныстым:
Педагог педагогтың аты-жөні
Педагогтың қолы
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
|
№ |
Қызмет мазмұны
|
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|||
|
1 2 |
Кәсіби деңгейін анықтау |
Сауалнама |
қыркүйек |
|
Нормативтік -құқықтық, мектеп құжаттарымен жұмыс Оқу-тәрбие үрдісіндегі нормативтік құжаттармен, әдістемелік нұсқаулықпен таныстыру |
әңгіме |
қыркүйек |
|
|
3
4 |
Оқу бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша жұмыс КТЖ, ҚМЖ жасауға әдістемелік көмек көрсету
|
КТЖ, ҚМЖ жасауға кеңес беру
|
Қыркүйек
|
|
Өзара сабаққа қатысу
|
|
Жыл бойы |
|
|
5
6 |
Педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу жұмысы «Мамандығым – мақтанышым»
Психологиялық кеңестер беру |
Эссе
Тренинг |
қазан |
|
7
8
9 |
Сабақты ұйымдастыру жұмысы Білім алушылармен қарым-қатынасы |
Сабағына қатысу |
Жыл бойы |
|
Сабақтың негізгі кезеңдері мен тиімді әдіс-тәсілдері |
Рефлексия Кері байланыс беру |
Жыл бойы |
|
|
Білім алушылардың жетістіктерін бағалау үдерісі, түрлері мен әдістері |
Коучинг Кері байланыс беру |
Қазан |
|
|
10 11
12
13 14
|
Өзара тәжірибе алмасу Жас маманның сабағына қатысу Тәлімгердің және басқа педагогтардың сабағына қатыстыру |
Өзара сабаққа қатысу |
Жыл бойы Айына 2 рет |
|
«Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары» |
Әңгіме-сұхбат |
Жыл бойы |
|
|
Жас маманның бейімделуі |
Тренинг |
қараша |
|
|
«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» |
Кіріктірілген сабақ |
желтоқсан |
|
|
15
16 |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау Тәлімгер мен тәлім алушының есебі |
Рефлексиялық есеп Бейнеролик |
Қантар мамыр |
|
«Менің алғашқы ашық сабағым» |
Жас мамандар, ӘБ апталығына қатысу |
Ақпан-наурыз |
|
|
17 |
«Менің жетістіктерім» |
Электрондық портфолио |
Сәуір мамыр |
Тәлімгер кодексі
1. Мен айыптамаймын, бірақ шешім ұсынамын
2. Мен сынамаймын, бірақ жағдайды зерттеймін
3. Мен айыптамаймын, бірақ қолдаймын
4. Мен мәселені өзім шешпеймін, бірақ оны тәлім алушының шешуіне көмектесемін
5. Мен өз пікірімді жүктемеймін, бірақ диалогта жұмыс істеймін
6. Анықтамаймын, бірақ кеңесемін
7. Практикадан үзілмеймін
8. Мұғалімді өзіне жауапкершілікпен қарауға, тәлімгерлік өзара әрекеттесуге шақыра отырып, мен осы ережені ұстанамын
9. Ішкі ақпаратты жарияламаймын
Тәлімгердің манифесті
1. Тәлімгер тәлім алушыға өзінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге және даму векторларын анықтауға көмектеседі.
2. Тәлімгер тәлім алушы үшін өмірдің, мінез-құлықтың және құндылықтардың үлгісі болып табылады.
3. Тәлімгерлік қатынастар сенім, өзара байыту және ашық диалог жағдайында қалыптасады.
4. Тәлімгер тәлімгерлік мақсат үшін қол жетімді жақын адамдарға назар аударады, бірақ онымен ұзақ мерзімді перспектива мен болашақты талқылайды.
5. Тәлімгер тәлім алушының мақсаттары мен тілектеріне қол жеткізуге өзінің көмегін ұсынады және тәуекелдер мен қайшылықтарды көрсетеді.
6. Тәлімгер тәлім алушыға өз пікірі мен ұстанымын жүктемейді, бірақ тәлімгер өзінің жеке көзқарасын дамытуды ынталандырады.
7. Тәлімгер тәлім алушыға қолданбалы дағдыларды, Дағдылар мен құзіреттіліктерді дамытуға көмектеседі.
8. Тәлімгер мүмкіндігінше тәлім алушыға жеке және психологиялық қолдау көрсетеді, оны ынталандырады, итермелейді және жігерлендіреді.
9. Тәлімгер өзара келісімдерді сақтайды, бағыныштылықтың рұқсат етілген шеңберінен шықпайды және мұғалім оған беретін ақпаратты жария етпейді.
10. Тәлімгер тәлімгерлікті аяқтаудың бастамашысы бола алады, бірақ бұған дейін жақсы тәлімгерлік қатынастарды сақтау үшін барлық күш-жігерді жұмсау керек.
«Менімен бірге ондаған жас мұғалімдер жұмыс істеді. Педагогикалық университетті ойдағыдай бітіргенімен,ол қаншалықты дарынды болса да, тәжірибе алмасып сабақ алмаса, ол ешқашан жақсы мұғалім бола алмайды.Мен өзім тәжірибелі ұстаздардан сабақ алдым... »
А.С.Макаренко

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәлімгермен жұмыс жоспары
Тәлімгермен жұмыс жоспары
ауданы
атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Келісілді» «Бекітілді»
Директордың ОІЖ орынбасары Мектеп директоры ........... ..........
«........» ..........202ж «........» ..........202ж
ТӘЛІМГЕРЛІК ЖОСПАРЫ
2024-2025 оқу жылы
Тәлім алушы жас маман:
Тәлімгер:
Жас маман туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты |
Мархабаев Асқар Әбдімәлікұлы |
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
Тараз Педагогикалық Университеті 2016жыл |
|
Педагогикалық тәжірибе қорытындысы |
- |
|
Лауазымы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары |
5,6,8 сыныптар |
|
Сынып жетекшілігі |
- |
Педагог-тәлімгер туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты |
Аленова Гулимхан Шакизадақызы |
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда Мемлекеттік Университеті |
|
Оқу орнын бітірген жылы |
20 жылы |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі |
|
Педагогикалық өтілі |
20 жыл |
|
Лауазымы |
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптары |
8-11 сыныптар |
|
Біліктілік санаты |
Педагог-зерттеуші |
|
Жұмыс мақсаты |
жас мұғалімдерге олардың кәсіби қалыптасуына көмек көрсету жас маманның табысты бейімделуі үшін ұйымдастыру-әдістемелік жағдай жасау, біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру |
|
|
|
|
|
|
|
Міндеттері |
- жас маманның кәсіби және психологиялық бейімделуі үшін жағдай жасау; - жас маманның оқыту әдістерін меңгеруіне көмек көрсету - жас маманның оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру деңгейін арттыруға әдістемелік көмек көрсету; - жас маманның шығармашылық қызметінің өзіндік өрнегін қалыптастыру үшін жағдай жасау; - үздіксіз білім алуға қажеттілік пен ынталандыруды дамыту. |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс; -мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек; -жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру; -сабақты ұйымдастыруға көмек; -болжау жұмыстарын жасауға және талдауға көмек; -өзара сабаққа қатысу. |
|
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
Мақсаты – жас маманның кәсіби қалыптасуына көмек көрсету,
табысты бейімделуі үшін ұйымдастырушылық-әдістемелік жағдай жасау, жас маманның кәсіптік білімі мен дағдыларын қалыптастыру
Міндеттері:
• жас мұғалімнің ұжымға бейімделуіне көмектесу;
• кәсіби дайындық деңгейін анықтау;
• педагогикалық тәжірибедегі қиындықтарды анықтау және әдістемелік көмек көрсету;
• жас мұғалімнің кәсіби шеберлігін дамытуға жағдай жасау, әртүрлі оқыту мен тәрбиелеудің құралдары, формалары, мектеп оқушыларымен және олардың ата-аналарымен қарым-қатынас психологиясы;
• жас мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуге және кәсібилікке деген қажеттіліктерін дамыту, өзін-өзі жетілдіру.
Күтілетін нәтижелер:
• жаңадан келген мұғалімнің сәтті бейімделуі;
• практикалық, жеке, өз бетінше оқыту дағдыларын белсендендіру;
• педагогика және психология мәселелері бойынша жас мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыру;
• оқыту сапасын үздіксіз жақсартуды қамтамасыз ету;
• шығармашылық және жеке әрекетті дамыту үшін жұмыс әдістерін жетілдіру,
• жаңадан бастаған мұғалімдердің жұмысында инновациялық педагогикалық технологияларды пайдалану.
Жұмыс формалары:
- жеке, топтық, консультациялар;
- өзара сабақтарға қатысу;
- шеберлік сыныптары, семинарлар, ашық сабақтар;
- теориялық презентациялар, жобалар қорғау
-тәлімгерлік
- сауалнама
Іс- әрекет мазмұны:
1. Жас маманның қиындықтарын диагностикалау және оның талдауы негізінде көмек көрсету қажеттіліктерін анықтау.
2. Жас маманның сабағына қатысу және өзара сабаққа қатысу.
3. Іс-әрекетті жоспарлау және талдау.
4. Білім беруді ұйымдастырудың тиімділігін арттыруда жас маманға көмек көрсету
5. Танымдық, ғылыми және белсендірудің негізгі бағыттары мен формаларымен танысу
ғылыми-зерттеу қызметі
оқушыларға сабақтан тыс уақытта (олимпиадалар, жарыстар және т.б.).
6. Жас мұғалімнің педагогикалық шеберлігін арттыруға жағдай жасау.
7. Тәжірибелі мұғалімдердің табысты педагогикалық қызмет тәжірибесін көрсету.
8. Іс-әрекеттің тиімділік мониторингін ұйымдастыру
Жұмыстың негізгі бағыттары:
-
жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс;
-
жұмыс бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша кеңес беру;
-
сабақты ұйымдастыруға көмек;
-
болжау жұмыстарын жасауға және талдауға көмек;
-
өзара сабаққа қатысу.
-
дидактикалық, көрнекі және басқа материалдарды пайдалану механизмі.
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
|
№ |
Қызмет мазмұны
|
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
1 |
Кәсіби деңгейін анықтау |
Сауалнама |
қыркүйек |
|
1
2
3
4
|
Мектеппен, Жарғымен, жұмыс режимімен, оның дәстүрлерімен, педагогикалық ұжыммен, еңбек тәртібі ережелерімен, мектептің жұмыс жоспарымен танысу; Оқу жүктемесі мен лауазымдық функционалдығын анықтау. Жұмыс орнын анықтау; Тәлімгерді анықтау, кәсіби дайындық деңгейін және жеке қажеттіліктерді диагностикалау. Тәлімгерлік жоспарын құру; Пән бойынша нормативтік- құқықтық құжаттамамен, жаңа оқу жылына арналған ӘНХ, ҮОЖ, ҮОБ, КТЖ танысу; Сынып журналын көрсету және бірге толтыру |
Әңгімелесу, нұсқаулық, көрсету, сауалнама, кеңес беру |
|
|
1
2
3
4
5 |
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет); Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Сабақты жоспарлау бойынша кеңес беру және сабақ жоспарын бірлесіп әзірлеу; Үй тапсырмасы, дәптерлерді толтыру және тексеру, сараланған оқыту мәселелері бойынша кәсіби әңгімелесу; І тоқсандық қорытынды шығару бойынша,жиынтық бағалау қорытындысын жасау,есеп тапсыруға бағыт-бағдар беру Жиынтық бағалауды жинақтау, оқу жетістіктерін критериалды бағалау үлгісін толтыруын қадағалау
|
Сабақты бақылау, кеңес беру, көрсету, кеңес беру, әңгімелесу, коучинг, тренинг, әдістемелік семинар |
Қазан |
|
1
2 3
|
Сабақты жоспарлау бойынша кеңес беру және сабақ жоспарын бірлесіп әзірлеу; Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс Критериалды бағалау, жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау, оқушы табелін толтыру мәселелері бойынша кәсіби әңгімелесу; |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, мониторинг, тренинг, мониторинг |
қараша |
|
1
2
3 |
«Қарым-қатынас құруды үйренемін» тақырыбындағы кәсіби әңгімелесу, педагогикалық жағдайларды талдау; жанжалды жағдайлардың себептерін талдаудың жалпы схемасы; Self-менеджмент: жеке тиімділікке қол жеткізу дағдылары «Тұлғалық өсу тренингі» Сауалнама (тест) 1-жартыжылдықтағы жұмыс қорытындысы бойынша талдау жүргізу,білім сапасына талдау жасау; |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, әңгімелесу, педагогикалық жағдайларды талдау, тренинг,
мониторинг |
желтоқсан |
|
1
2
3
|
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет); Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Тұлғалық өсу тренингі «Конфликтология: жанжалды жағдайлар және жанжалды тұлғалар. Жанжалдарды басқару әдістері» |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, әңгімелесу, тренинг, мониторинг |
қаңтар |
|
1
2
3
4 |
Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс «YouTube және Google, Padled, Bilimland, Classtime білім беру мүмкіндіктерін қолдану Тәртіп пен хаос: уақытты басқарудың жұмыс әдістері «Жеке өсу тренингі»; Кәсіби өсу, жеке қасиеттер, жұмысқа, оқушыларға, ұжымға деген көзқарас мониторингі |
Сабақты бақылау, кеңес беру, зерттеу қызметі, оқыту семинары, тренинг, |
ақпан
|
|
1
2 |
«Заманауи білім беру технологиялары, оларды оқу процесінде қолдану» тақырыбындағы кәсіби әңгіме Кәсіби жану синдромының алдын алу» тұлғалық өсу тренингі |
Сабақты бақылау, зерттеу қызметі, әңгіме, тренинг |
наурыз |
|
1
2
3
4
5 |
Тәлімгер мен басқа педагогтердің сабағын бақылау (айына 2 рет) Тәлімгердің педагог сабағына қатысуы (айына 2 рет); Зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс «Оқыту сапасына әсер ететін факторлар» Тақырыбындағы кәсіби әңгіме» Мектептегі нақты STE(A)M, сандық және жобалық технологиялар» тақырыбы бойынша шығармашылық топтың жұмысына қатысу «Функционалдық сауаттылық және оқушылардың зерттеу қызметі» тақырыбындағы кәсіби әңгіме |
Сабақты бақылау, зерттеу қызметі, әңгімелесу, коучинг, тренинг |
сәуір |
|
1
2
3
|
ІІ-жартыжылдықтағы жұмыс қорытындысы бойынша талдау жүргізу,білім сапасына талдау жасау; ӘБ отырысында зерттеу тақырыбы бойынша есеп Сабақтағы қиын жағдай және одан шығу» тақырыбындағы кәсіби әңгіме; «Рефлексия, өзін-өзі ашу және тұлғалық өсуді дамыту» тақырыбындағы тренингке қатысу;
|
Сабақты бақылау, зерттеу қызметінің қорытындысын талдау және қорыту, әңгімелесу, тренинг |
мамыр |
Тәлімгер тәлімгердің аты-жөні
тәлімгердің қолы
Таныстым:
Педагог педагогтың аты-жөні
Педагогтың қолы
Тәлімгердің жас маманмен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және мазмұны бойынша іс-шаралар
ЖОСПАРЫ
|
№ |
Қызмет мазмұны
|
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|||
|
1 2 |
Кәсіби деңгейін анықтау |
Сауалнама |
қыркүйек |
|
Нормативтік -құқықтық, мектеп құжаттарымен жұмыс Оқу-тәрбие үрдісіндегі нормативтік құжаттармен, әдістемелік нұсқаулықпен таныстыру |
әңгіме |
қыркүйек |
|
|
3
4 |
Оқу бағдарламаларын, сабақ жоспарларын жасау және іске асыру бойынша жұмыс КТЖ, ҚМЖ жасауға әдістемелік көмек көрсету
|
КТЖ, ҚМЖ жасауға кеңес беру
|
Қыркүйек
|
|
Өзара сабаққа қатысу
|
|
Жыл бойы |
|
|
5
6 |
Педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу жұмысы «Мамандығым – мақтанышым»
Психологиялық кеңестер беру |
Эссе
Тренинг |
қазан |
|
7
8
9 |
Сабақты ұйымдастыру жұмысы Білім алушылармен қарым-қатынасы |
Сабағына қатысу |
Жыл бойы |
|
Сабақтың негізгі кезеңдері мен тиімді әдіс-тәсілдері |
Рефлексия Кері байланыс беру |
Жыл бойы |
|
|
Білім алушылардың жетістіктерін бағалау үдерісі, түрлері мен әдістері |
Коучинг Кері байланыс беру |
Қазан |
|
|
10 11
12
13 14
|
Өзара тәжірибе алмасу Жас маманның сабағына қатысу Тәлімгердің және басқа педагогтардың сабағына қатыстыру |
Өзара сабаққа қатысу |
Жыл бойы Айына 2 рет |
|
«Мұғалімнің кәсіби қиыншылықтарды жеңу жолдары» |
Әңгіме-сұхбат |
Жыл бойы |
|
|
Жас маманның бейімделуі |
Тренинг |
қараша |
|
|
«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» |
Кіріктірілген сабақ |
желтоқсан |
|
|
15
16 |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау Тәлімгер мен тәлім алушының есебі |
Рефлексиялық есеп Бейнеролик |
Қантар мамыр |
|
«Менің алғашқы ашық сабағым» |
Жас мамандар, ӘБ апталығына қатысу |
Ақпан-наурыз |
|
|
17 |
«Менің жетістіктерім» |
Электрондық портфолио |
Сәуір мамыр |
Тәлімгер кодексі
1. Мен айыптамаймын, бірақ шешім ұсынамын
2. Мен сынамаймын, бірақ жағдайды зерттеймін
3. Мен айыптамаймын, бірақ қолдаймын
4. Мен мәселені өзім шешпеймін, бірақ оны тәлім алушының шешуіне көмектесемін
5. Мен өз пікірімді жүктемеймін, бірақ диалогта жұмыс істеймін
6. Анықтамаймын, бірақ кеңесемін
7. Практикадан үзілмеймін
8. Мұғалімді өзіне жауапкершілікпен қарауға, тәлімгерлік өзара әрекеттесуге шақыра отырып, мен осы ережені ұстанамын
9. Ішкі ақпаратты жарияламаймын
Тәлімгердің манифесті
1. Тәлімгер тәлім алушыға өзінің күшті және әлсіз жақтарын түсінуге және даму векторларын анықтауға көмектеседі.
2. Тәлімгер тәлім алушы үшін өмірдің, мінез-құлықтың және құндылықтардың үлгісі болып табылады.
3. Тәлімгерлік қатынастар сенім, өзара байыту және ашық диалог жағдайында қалыптасады.
4. Тәлімгер тәлімгерлік мақсат үшін қол жетімді жақын адамдарға назар аударады, бірақ онымен ұзақ мерзімді перспектива мен болашақты талқылайды.
5. Тәлімгер тәлім алушының мақсаттары мен тілектеріне қол жеткізуге өзінің көмегін ұсынады және тәуекелдер мен қайшылықтарды көрсетеді.
6. Тәлімгер тәлім алушыға өз пікірі мен ұстанымын жүктемейді, бірақ тәлімгер өзінің жеке көзқарасын дамытуды ынталандырады.
7. Тәлімгер тәлім алушыға қолданбалы дағдыларды, Дағдылар мен құзіреттіліктерді дамытуға көмектеседі.
8. Тәлімгер мүмкіндігінше тәлім алушыға жеке және психологиялық қолдау көрсетеді, оны ынталандырады, итермелейді және жігерлендіреді.
9. Тәлімгер өзара келісімдерді сақтайды, бағыныштылықтың рұқсат етілген шеңберінен шықпайды және мұғалім оған беретін ақпаратты жария етпейді.
10. Тәлімгер тәлімгерлікті аяқтаудың бастамашысы бола алады, бірақ бұған дейін жақсы тәлімгерлік қатынастарды сақтау үшін барлық күш-жігерді жұмсау керек.
«Менімен бірге ондаған жас мұғалімдер жұмыс істеді. Педагогикалық университетті ойдағыдай бітіргенімен,ол қаншалықты дарынды болса да, тәжірибе алмасып сабақ алмаса, ол ешқашан жақсы мұғалім бола алмайды.Мен өзім тәжірибелі ұстаздардан сабақ алдым... »
А.С.Макаренко

шағым қалдыра аласыз













