Ұзақ мерзімді
жоспардың
тарауы: №4 Тамақтану
мәдинеті.
Күні:
Сынып:6
Мектеп:№100 Ә.Жанкелдин жалпы орта
мектебі.
Мұғалімнің аты-жөні:Раймбекова
Гулсара
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақ халықы
мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтандыру орындарындағы
дастархан басында өзін-өзі дұрыс ұстау
ережелері
|
Осы сабақта
қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6,2,4,1,
Қоғамдық тамақтану орындарында,қазақ халқы мен әлем халықтарының
мәдениетіндегі дастархан басында өзін-өзі ұстау ережелерін
салыстыру және
сипаттау.
|
Ойлаудағдысының
деңгейі
(Блум
таксономиясы бойынша)
|
Қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлығы: Қоғамдық тамақтану орындарында
өзін-өзі ұстай алады;
Көпшілігі: Қоғамдық тамақтану орындарында
қазақ халқы мен әлем халқының мәдениетіндегі дастархан басында
өзін-өзі ұстау мәдениетін салыстыра
алады;
Кейбіреуі:
қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастархан басында
өзін-өзі ұстау ережелерін салыстырады және
сипаттайды.
|
Бағалау
критерийі
|
Қоғамдық
тамақтану орындарында өзін-өзі ұстайды;әлем халықтарының дастархан
мәдениетін
салыстырады;сипаттайды
|
Тілдік
мақсаттар
|
Этика,эстетика,этикет,микроағзалар,асқорыту
мүшелері,афризмдер
|
Құндылықтарға
баулу
|
Өмір бойы
білім алуға,құрметтеруге, ынтымақтастыққа, ашықтыққа
баулу
|
Пән аралық
байланыс
|
Аралас
,әдебиет, биология,
тарих
|
Алдынғы
білім
|
Дұрыс
тамақтанудың негіздері.Ас мәзірін әзірлеу 5-ші
сынып
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу
түрлері
|
ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
7
мин
|
Сыныптың ынтымақтастық атмосферасын «шаттық
шеңберін» құрып «сөз анасы сәлем»әдісі арқылы,бір-біріне жылы лебіз
білдіреді.Оқушыларды жасыл және көк түсті қима қағаздар арқылы
топқа бөлу.Қима қағаздарда төменгі мәтін жазылады,сол мәтін арқылы
бірігеді
1-топ «өнерлі
қыз»
2-топ «шеберлі
қыз».
Үй тапсырмасын «сұрақ-бізден,жауап
сізден»
Интербелсенді тақтада
көрсетіледі
|
А4 формат,қима қағаздар
.
Интербелсенді тақта слайд
1
«Температураны өлшеу»
тәсілі
|
Сабақтың
ортасы
Бейне баян 4
мин
«Постер» қорғау 10
мин
Өлең
жолдары
10
мин
Сергіту сәті «Мен
таптым».
3
мин
|
«Қазақ халықы мен түрлі халықтардың және де
қоғамдық тамақтандыру орындарындағы дастархан басында өзін-өзі
дұрыс ұстау ережелері» ұғымдары туралы бейне баян
көрсетіледі
1.Тапсырма: топтық жұмыс бойынша «постер»
қорғау
1-топ қазақ халқының ұлттық
тағамдары
2-топ басқа ұлттық тағамдарын
қорғау
Дескриптор:
-Дұрыс тамақтану негіздерін интернеттен
қарастырады.
Жұпты
талқылайды
2.Тапсырма: топпен талдау « қонақ» ,
«дәстүр»,«бата», «қазақ» сөздермен 5 жол өлең жолдары(синквеин
стратегиясы)
Дескриптор:
Қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениеті
мен ынтымақтастығы туралы мәлімет алады.Күнделікті өзін-өзі ұстауды
қадағалайды.Әлем халықтарына қазақтың қонақжайлылығын көрсете
алады.Бір-біріне деген сыйластығы
артады.
3.Тапсырма: Жеке жұмыс «Шеңбер бойынша сөз
тізбегі» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасап, оқушылар жеке
жұмыстарын шеңбер бойынша сөздерін тізбектеліп айтады .
«Температураны өлшеу» арқылы
бағалау
Оқулықпен жұмыс
жасау.
-
Әлем халықтарының тағамдарын
анықтаңыз.
-
Әлемге әйгілі аспасшылардың аттарын
ата.
Дескриптор:
Дұрыс және тиімді тамақтанудың маңыздылығын
арттыру. Сергіту сәті «Мен таптым»
жаттығуы.
Оқушылар
дөңгелене отырып,кезекпен бірден төртке дейін санайды.Төрт санын
айтатын адам «Төрт» деудің орнына,орнынан тұрып, «мен таптым» деп
айту керек.Кім жаңылса сол ойыннан
шығады.
|
«Температураны өлшеу»
тәсілі
|
Сабақтың
соңы:
3
мин
2
мин
|
«Өрмекші торы» әдісі бойынша сабақты
қорытындылау.Оқушылар өтілген тақырып бойынша термин сөздерді
пайдаланып «Өрмекші торы» әдісі бойынша сұрақтар қойып бір-біріне
жауап береді.
-Мен мынаны
қайталадым.........
-Мен мынаны
үйрендім........
-Мен мына нәрсені білгім
келеді........
Үйге
тапсырма: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың жәнеде қоғамдық
тамақтандыру орындарындағы дастархан басында өзін-өзі дұрыс ұстау
ережелері туралы эссе жазып
келу.
|
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
«Шеңбер
бойынша сөз тізбегі» Тапсырма нәтижелі шығуы үшін, көбірек
бағыт-бағдар бере отырып, тірек сөздер мен мақал- мәтелдерді қалай
қолдану керектігінде түсіндіріп
өттім.
Сіз
басқаларға
қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз? «синквеин » әдісімен
берілген «қонақ» ,
«дәстүр»,«бата», «қазақ» сөздермен 5 жол өлең жолдарын
құрастырады
|
Бағалау-сіз оқушылардың материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
«Температураны өлшеу» тәсілі
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау
Тағам
әзірлеу кезінде пышақ, шаншықы,газ, ток көздерінен техника
қауіпсіздік ережесін есте сақтап
отыру.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
|
|