тамақтану мәдениеті 5 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

тамақтану мәдениеті 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4 А Бөлімі: Тамақтану мәдениеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ешов Б.А

Сынып: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Сабақ түрі

Ас мәзірін әзірлеу

Жаңа сабақты меңгеру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.3.1

Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).

5.2.4.1

Дұрыс және тиімді тамақтанудың ережелерін сипаттау және зерделеу.

Сабақ мақсаттары

  • Тамақтану негізіне байланысты ақпарат көздерімен танысу

  • Адам ағзасы үшін пайдалы және пайдасыз тағамдарды ажырата алу

  • Ақпарат іздеуде АКТ тиімді пайдаланау

  • Дұрыс және тиімді тамақтану ережесені сипаттап, зерттеу

Бағалау критерийлері

  1. АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді

  2. Адам ағзасы үшін қажетті тағамдар тізімін жасайды

  3. Дұрыс және тиімді тамақтану ережесін құрастырады

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;

  • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады;

Пәнге тән лексика мен терминология:

Қасиетттері, пішін, түр, үдеріс, коктейль, құрамы, тепе-теңдік, ас мәзірі, карвинг, тамақтану рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Мен… үшін таңдадым. Себебі,…

Мен оны…. материалдарынан орындаймын;

Мен ….. пайдалы қасиеттерін білемін.

Мен …. материалдар мен құрал-жабдықтарды қолдандым.

Бұл тағамның ерекшелігі….

Мен … өзгертер едім не жақсартар едім.

Құндылықтарды дарыту



Өзіне және өзгелерге құрмет

Оқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Пікірлесу барысында сөйлесу этикасын сақтайды.

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік

ұлт дені сау ұлттың қалыптасуы үшін дұрыс тамақтанудың маңыздылығын түсіну, дұрыс және тиімді тамақтану ережесін жасайды

Еңбек және шығармашылық

Жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.

Пәнаралық байланыстар

Биология, жаратылыстану, химия- тағам өнімдерінің құрамы, ерекшеліктері, қасиеттерін талқылау

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу.

Түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану

Бастапқы білім


Бастауыш сыныпта өткен тағам өнімдерінің түрлері, пайдасы мен зияны туралы біледі


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-3 мин


(С) Амандасу. Оқушылардың қал-жағдайларын сұрау.

Тақтадағы сұрақты қарау және талдау.(презентация 1 слайд)

Қазір Сіз дұрыс тамақтанасыз ба? Осы сұрақ төңірегінде талдау, талқылау.

Қосымша сұрақтар да қоюға болады:

Пайдалы тағам ішу неге ағза үшін тиімді?

Дұрыс және тиімді тамақтану дегенді қалай түсінесіз?

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттары мен оқыту мақсатын анықтау

- оқушылардың «жақын даму аймағын», жетістік критерийлерін, сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу

презентация


Сабақтың ортасы

4-35

  1. Жеке жұмыс:

Оқушылар құрамында пайдалы дәрумендері бар жеміс- жидектер, көкөністер, сүт, ет, балық тағамдарының суреттері бар карточкаларды таңдайды.

Тақтада көрсетілген адамның тұлғасына, адам ағзасына қажетті осы азық - түліктерде қандай дәрумендердің барын таба отырып, оларды сәйкестендіре жапсырады.

Оқушылар карточкаларды жапсырып болған соң дұрыс жауабын сыныпта бірлесіп табады.

  1. Жұптық немесе топтық жұмыс. Оқушыларға дайын тағамдар қорапшалары, құтылары таратылады.

Оқушылар дайын тағамдардың құрамындағы дәрумендерді зерттеу ұсынылады. ( чипсы, кириешки, сүт өнімдері, зәйтүн майы, майонез, кока-кола т.б. өнімдер болуы мүмкін) құрамын талдайды, интернет желісі арқылы осы азық -түлік құрамында қандай дәрумендердің барын зерттейді. Зерттеу нәтижелерін А3 немесе А 4 форматында рәсімдейді.

  1. Әрбір оқушы өз тағамын қорғайды (ақпаратын айтады, құрамын талдайды)

  2. Қорғаған тағамдарының атауын тақтаға жазады. Осы тағамдардың атауларын жаза отырып, адам ағзасына зияндығын және пайдасын қосу және алу таңбасын қою арқылы талдайды.


http://edimka.ru/ins/razdelnoe

Азық-түлік үйлесімділік кестесі



http://lady-fit.org/dieta/sovmestimost-produktov-pri-razdelnom-pitanii.html

-дұрыс тамақтану, бет күтімі, гигиена тазалығы.





Сабақтың соңы

36-42









Рефлексия

43-45 (3 мин)

Қалыптастырушы бағалау

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалайды

Зерттеу жұмысын бағалау критерийлері:

  • АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді

  • Адам ағзасы үшін қажетті тағамдар тізімін жасайды

  • Дұрыс және тиімді тамақтану ережесін құрастырады

  • Жұмысын дұрыс рәсімдейді

  • Берілген уақытты ұтымды пайдаланады

  • Қорытынды жасайды


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

http://health-diet.ru/base_of_food/sostav/21584.php

-азық - түліктегі этикет, химиялық құрамы туралы мәлімдеме.


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушылар Зерттеу жұмысын толық әрі нақты орындайды. Қосымша ақпараттар қолданады.

Қалыптастырушы бағалау

Өзара бағалау

Қауіпсіздік техникасы: Ноутбук немесе компьютермен жұмыс жасаған соң міндетті түрде өшіру

Сергіту сәті ретінде сабақ ортасында оқушыларға жаттығу жасатуға немесе бір-біріне жақсы тілектер айтқызуға болады


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.04.2025
217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі