|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Абылаева Камшат Нишанханқызы |
|
|
Күні: |
11.03.2025ж |
|
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сансызбай Сарғасқаев «Тәмпіш қара» шығармасының кейіпкерлері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 7.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы болуға, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы ( мин)
Сабақтың ортасы ( мин)
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Топқа бөлу
\Психологиялық
ахуал:
Барлық топқа бірдей 10 сұрақтан құралған куиз тест беріледі Тест тапсырмасы өткен тақырып бойынша құралған
Мақсатты түсіндіріп,алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар болатынын түсіндіру
«Ой
шаақырту» әдісі арқылы өткен тақырыппен
осы сабақты байланыстыру, шығарма эпизодтарын
толықтыру 1. Кейіпкерлерді талдау 1-тапсырма: Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтаңыз.
Деңгейлік тапсырма Газет шығару 1. Сансызбай Сарғасқаев туралы деректер 2. Шығармалары 3.«Тәмпіш қара» шығармасындағы кейіпкерлердің бейнесін анықтап, шығармадағы рөлін жазу
Кері байланыс беру
2-тапсырма Кейіпкерлер арасындағы байланыс (Схема құру) (тапсырманы алғашқы дұрыс жасаған 3 оқушыға балл толық беріледі) Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасаңыз. Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста? Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылық бар? Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер етеді?
3-тапсырма: Шығармадағы автор бейнесін анықтау
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады. Төрт түрлі асықтың түсі арқылы бөлінеді
Сабаққа сәтілік тілейді
Топпен куиз тест сұрақтарына жауап береді
Мақсатты түсінеді және алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар екенінен хабардар болады
Шығарманы еске түсіре отырып, шығарманы толықтырады
Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтап жазады
Автор жайлы мәлімет , оның шығармаларын және суреттегі кейіпкер бейнесін анықтап жазады
Сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасайды
Сергіту сәтін орындайды
Салған суреті оның ойындағыдай болмағанына көз жеткізіп,
қасындағылармен ақылдасудың да керек екенін
ұғынады
Шығармадағы автор бейнесін анықтап, дәделдер келтіреді
|
Мұғалімнің кері байланысы: «Тамаша!»
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
● Суреттегі бейнені анықтайды; ●Шығармадағы рөлін түсіндіреді ; ● Мінез-құлқын сипаттайды; ● Кейіпкер типін дұрыс анықтайды;
Дескриптор: Жалпы -3 балл.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. ●Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста екенін анықтайды ●Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылықты байланыстырады Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін анықтайды
Дескриптор: Жалпы - 1 балл.
|
4 түсті асық суреті
https://quizizz.com/admin/quiz/60505473210abc001b6cda34/sansyzbaj-sarghaskhaev-taempish-khara
Презентация,видео
Оқулық, жұмыс дәптері https://heyzine.com/flip-book/3dd96018c7.html
Оқулық, жұмыс дәптері
Презентация , жұмыс дәптері
Презентация, жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың соң (5мин) |
Сабақты қорытындылау 1.Тип дегеніміз не? 2. Образ дегеніміз не? 3. Тип пен образдың айырмашылығы неде? 4. Автор Ертай арқылы бізге не айтқысы келді?
Кері байланыс.Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау
мақсатында сұрақтар қойылады. Үйтапсырмасы: шығармадағы кейіпкердің біреуіне хат жазу
Рефлексия: бағдаршам
|
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап
береді. |
Мұғалімнің кері
байланысы:
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|














жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәмпіш қара
Тәмпіш қара
|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Абылаева Камшат Нишанханқызы |
|
|
Күні: |
11.03.2025ж |
|
|
Сынып: 7 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сансызбай Сарғасқаев «Тәмпіш қара» шығармасының кейіпкерлері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 7.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы болуға, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы ( мин)
Сабақтың ортасы ( мин)
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Топқа бөлу
\Психологиялық
ахуал:
Барлық топқа бірдей 10 сұрақтан құралған куиз тест беріледі Тест тапсырмасы өткен тақырып бойынша құралған
Мақсатты түсіндіріп,алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар болатынын түсіндіру
«Ой
шаақырту» әдісі арқылы өткен тақырыппен
осы сабақты байланыстыру, шығарма эпизодтарын
толықтыру 1. Кейіпкерлерді талдау 1-тапсырма: Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтаңыз.
Деңгейлік тапсырма Газет шығару 1. Сансызбай Сарғасқаев туралы деректер 2. Шығармалары 3.«Тәмпіш қара» шығармасындағы кейіпкерлердің бейнесін анықтап, шығармадағы рөлін жазу
Кері байланыс беру
2-тапсырма Кейіпкерлер арасындағы байланыс (Схема құру) (тапсырманы алғашқы дұрыс жасаған 3 оқушыға балл толық беріледі) Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасаңыз. Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста? Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылық бар? Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер етеді?
3-тапсырма: Шығармадағы автор бейнесін анықтау
|
Іс-әрекет арқылы көрсетіп,
амандасады. Төрт түрлі асықтың түсі арқылы бөлінеді
Сабаққа сәтілік тілейді
Топпен куиз тест сұрақтарына жауап береді
Мақсатты түсінеді және алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар екенінен хабардар болады
Шығарманы еске түсіре отырып, шығарманы толықтырады
Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтап жазады
Автор жайлы мәлімет , оның шығармаларын және суреттегі кейіпкер бейнесін анықтап жазады
Сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасайды
Сергіту сәтін орындайды
Салған суреті оның ойындағыдай болмағанына көз жеткізіп,
қасындағылармен ақылдасудың да керек екенін
ұғынады
Шығармадағы автор бейнесін анықтап, дәделдер келтіреді
|
Мұғалімнің кері байланысы: «Тамаша!»
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
● Суреттегі бейнені анықтайды; ●Шығармадағы рөлін түсіндіреді ; ● Мінез-құлқын сипаттайды; ● Кейіпкер типін дұрыс анықтайды;
Дескриптор: Жалпы -3 балл.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. ●Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста екенін анықтайды ●Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылықты байланыстырады Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін анықтайды
Дескриптор: Жалпы - 1 балл.
|
4 түсті асық суреті
https://quizizz.com/admin/quiz/60505473210abc001b6cda34/sansyzbaj-sarghaskhaev-taempish-khara
Презентация,видео
Оқулық, жұмыс дәптері https://heyzine.com/flip-book/3dd96018c7.html
Оқулық, жұмыс дәптері
Презентация , жұмыс дәптері
Презентация, жұмыс дәптері |
||||||
|
Сабақтың соң (5мин) |
Сабақты қорытындылау 1.Тип дегеніміз не? 2. Образ дегеніміз не? 3. Тип пен образдың айырмашылығы неде? 4. Автор Ертай арқылы бізге не айтқысы келді?
Кері байланыс.Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау
мақсатында сұрақтар қойылады. Үйтапсырмасы: шығармадағы кейіпкердің біреуіне хат жазу
Рефлексия: бағдаршам
|
Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап
береді. |
Мұғалімнің кері
байланысы:
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|














шағым қалдыра аласыз

















