Тәмпіш қара

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәмпіш қара

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәмпіш қара
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Абылаева Камшат Нишанханқызы


Күні:

11.03.2025ж

Сынып: 7 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сансызбай Сарғасқаев «Тәмпіш қара» шығармасының кейіпкерлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7.2.2.1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Сабақтың мақсаты

  • көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды;

  • эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

Құндылықтарға баулу

Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге, абыройлы болуға, намыс, жауапкершілік, мейірімділік, қамқорлық пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу




Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

( мин)














Сабақтың ортасы

( мин)




























Оқушылармен амандасу, түгендеу.



Топқа бөлу







\Психологиялық ахуал:



Үй тапсырмасы

Барлық топқа бірдей 10 сұрақтан құралған куиз тест беріледі

Тест тапсырмасы өткен тақырып бойынша құралған









Мақсатты түсіндіріп,алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар болатынын түсіндіру









«Ой шаақырту» әдісі арқылы өткен тақырыппен осы сабақты байланыстыру, шығарма эпизодтарын толықтыру


1. Кейіпкерлерді талдау

1-тапсырма: Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтаңыз.

  1. Суреттегі бейне қай кейіпкерге тән?

  2. Шығармада кейіпкер қандай рөл атқарады?

  3. Кейіпкердің мінез-құлқы

  4. Қай типке жатады?



Деңгейлік тапсырма

Газет шығару

1. Сансызбай Сарғасқаев туралы деректер

2. Шығармалары

3.«Тәмпіш қара» шығармасындағы кейіпкерлердің бейнесін анықтап, шығармадағы рөлін жазу

Кері байланыс беру







2-тапсырма Кейіпкерлер арасындағы байланыс (Схема құру)

(тапсырманы алғашқы дұрыс жасаған 3 оқушыға балл толық беріледі)

Төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасаңыз.

Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста?

Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылық бар?

Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер етеді?

Кері байланыс




Сергіту сәті «Мен салған сурет»

















  1. Кейіпкерлерді талдау (Жеке жұмыс )

3-тапсырма: Шығармадағы автор бейнесін анықтау

Шығарма

автор

бейнесі

Тәмпіш қара


Сансызбай Сарғасқаев

Ертай

суретші, адал,намысшыл,дос, еңбекқор



Іс-әрекет арқылы көрсетіп, амандасады.


Төрт түрлі асықтың түсі арқылы бөлінеді



Сабаққа сәтілік тілейді





Топпен куиз тест сұрақтарына жауап береді













Мақсатты түсінеді және алдағы тапсырмалар мақсатқа жетелейтін тапсырмалар екенінен хабардар болады





Шығарманы еске түсіре отырып, шығарманы толықтырады










Кейіпкерлерді типіне қарай бөліп, олардың ерекшеліктерін анықтап жазады























Автор жайлы мәлімет , оның шығармаларын және суреттегі кейіпкер бейнесін анықтап жазады





























Сұрақтарға жауап бере отырып, кейіпкерлер арасындағы байланыс схемасын жасайды















































Сергіту сәтін орындайды

Салған суреті оның ойындағыдай болмағанына көз жеткізіп, қасындағылармен ақылдасудың да керек екенін ұғынады






Шығармадағы автор бейнесін анықтап, дәделдер келтіреді



Мұғалімнің кері байланысы: «Тамаша!»













Дескриптор: Жалпы - 2 балл.















































Дескриптор: Жалпы - 4 балл.



Суреттегі бейнені анықтайды;

Шығармадағы рөлін түсіндіреді ;

Мінез-құлқын сипаттайды;

Кейіпкер типін дұрыс анықтайды;



















Дескриптор: Жалпы -3 балл.

  • Сансызбай Сарғасқаев туралы деректерді жазады;

  • Шығармадағы кейіпкерлерді анықтап, рөлін жазады;

















































Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

Басты кейіпкер кім, кіммен жақын қарым-қатынаста екенін анықтайды

Қай кейіпкерлер арасында қарама-қайшылықты байланыстырады

Кейіпкерлердің өзара қарым-қатынасы олардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін анықтайды



















































Дескриптор: Жалпы - 1 балл.

  • Шығармадағы автор бейнесін анықтайды









4 түсті асық суреті









https://quizizz.com/admin/quiz/60505473210abc001b6cda34/sansyzbaj-sarghaskhaev-taempish-khara















Презентация,видео
















Оқулық, жұмыс дәптері


https://heyzine.com/flip-book/3dd96018c7.html




























Оқулық, жұмыс дәптері















































Презентация , жұмыс дәптері





























































Презентация, жұмыс дәптері




Сабақтың соң (5мин)






Сабақты қорытындылау

1.Тип дегеніміз не?

2. Образ дегеніміз не?

3. Тип пен образдың айырмашылығы неде?

4. Автор Ертай арқылы бізге не айтқысы келді?

Кері байланыс.Бүгінгі сабақ тақырыбын қаншалықты меңгергенін анықтау мақсатында сұрақтар қойылады.


Үйтапсырмасы:

шығармадағы кейіпкердің біреуіне хат жазу



Рефлексия: бағдаршам





Сабақты қорытындылауға арналған сұрақтарға жауап береді.
Іс-әрекет арқылы көрсетіп, қоштасады









Мұғалімнің кері байланысы:












Үй тапсырмасын жазып алады.

































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2025
49
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі