Қысқа мерзімді жоспар
6
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу.
Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану |
Мектеп: «Ақтоғай ауданының Мүткенов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Алимжанова Ә.О. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6а |
Қатысқандар саны:12 |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.13 таңбалары бірдей, таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосуды орындау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Академиялық әділдік: басқа оқушының пікірі мен ойын құрметтеу; академиялық әділдік принциптерін сақтау; плагиатқа, дереккөздерін көрсетпестен ақпаратты көшіруге жол бермеу. Жұппен және жеке жұмыстандыру арқылы құндылықтарды дарыту |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Рационал сандарға амалдар қолдану жаратылыстану – математика бағытындағы пәндердің қолданбалы есептерін шығаруға мол мүмкіндік береді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқушылардың ActiveBoard белсенді тақтаны пайдалану мүмкіндігін жетілдіру. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Координаталық сәуле туралы ұғым. Ондық және жай бөлшектерге арифметикалық амалдарды орындай алу. Жай және ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей алу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезені Бірлескен оқу ортасын құру. Үй тапсырмасын тексеру. Алған білімдерін жүйелеу.
«Түймедақ» әдісі арқылы топқа бөлу. Ортаға түймедақ гүлі қойылады. Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір-бір гүлін жұлып алады. Артындағы сандар бойынша топтасады І топ: Рационал сандар ІІ топ: Бүтін сандар ІІІ топ: Натурал сандар |
Слайд 1
Топқа бөлуге арналған түрлі
түсті түймедақ жапырақтары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушылардың тақырыпты нақтылап ойын сабаққа аудару мақсатында блок схема ұсыну.
Топтық жұмыс ұйымдастыру І топ №1. Қосуды орындаңдар:
№2. Жай бөлшектерді қосыңдар:
№3. Мына теңсіздіктерден тура теңсіздіктерді теріп жазыңдар: -10 + 3 < 0; 6,5 – 2,5 > 0; ІІ топ №1. Қосуды орындаңдар:
№2. Жай бөлшектерді қосыңдар:
№3. Мына теңсіздіктерден тура теңсіздіктерді теріп жазыңдар:
2,4 – 5 < 0; ІІІ топ №1. Қосуды орындаңдар:
№2. Жай бөлшектерді қосыңдар:
№3. Мына теңсіздіктерден тура теңсіздіктерді теріп жазыңдар: 1,5 – 8 > 0; 0,4 + (-1) < 0. Дескриптор: Білім алушы:
Дайын жауап арқылы әр топ бірін – бірі бағалайды. Сергіту сәті
Әр есептің тұсындағы дөңгелекшеге жауап тұсындағы әріпті сәйкестердіріңіз, бұл нені білдіреді?
Жауабы: Спектрдің жеті түсі (қызыл, қызылсары, сары, жасыл-сары, жасыл, көк, көгілдір).
Жеке жұмыс
Әр нұсқаның оқушылары бір – бірінің жұмысын «Карусель» әдісімен бағалайды.
|
Слайд 2
Слайд 3
Карточкалар
Қосымша 3
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау:
Үйге тапсырма: № 476 Бос орынға теңдік тура болатындай санды қойыңдар:
1
2
3
Рефлексия: «Пойыз» Оқушы сабақтың әр бөліміндегі өзінің белсенділігіне сай стикерді вагондарға бекітеді.
|
Стикер Слайд 7 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ үрдісінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп, деңгейлік тапсырмалар беру. Сараланған тапсырмалар беру арқылы қабілеті жоғары оқушылардың өз білімін арттыру, қабілеті қарапайым оқушыны талпындыру.
|
Жұптық , жеке жұмыста бірін-бірі бағалау,жалпы, жұмыста өзін өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы. Әр жұмыстан кейін кері байланыс жасап отыру. |
Дұрыс отыруын қадағалау, жұмыстану кезінде емін еркін қозғалыста болу, көзге жаттығу орындау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
шағым қалдыра аласыз






























