Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Таңдау Компьютер әліппесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Алматы облысы Жамбыл ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «Б.Қыдырбекұлы атындағы орта мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесі
Информатика пәні мұғалімі Каракулова Марина Сыражатдинқызы
Компьютерлік сауаттылық
3 сыныбына арналған
УДК 376. 168 3
ББК 83 4 Қаз 955
Қ 20
Информатика пәні мұғалімі
Каракулова марина
Пікір жазған: Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университетінің «Педагогика және психология» кафедрасының кандитаты Текесбаева Анар
ISBN 920-208-02 -0951-4
Ұсынылып отырған оқулық Білім беруде ақпараттық комуникациялық технологияларды қолдану.
Сабақта АКТ –ны қолдану баланың ой –өрісін танымын, сабаққа деген қызығушылығын арттырады.
Қоғамдық ақпараттық технологиялар күннен күнге дамып өрістеп келеді. АКТ қолдану арқылы біз сабағымыздың дәстүрлі сабақтардан көптеген айырмашылығы бар екенін және техниканы меғгертеміз, әлемді танытамыз, пән аралық байланыс жасаймыз, жеңілдетеміз.
Информатика пәні мұғалімі
Каракулова Марина Сыражатдиновна
ТҰЖЫРЫМДАМА
Қазіргі кезде дамыған елдердің ең алдымен қарапайым қолданбалы программаларды үйренуді бастауыш сатыда бастайды.
Қарапайым программаларды меңгере отырып, күрделі өндірістік мәселелерді шеше алатын программаларды игере алу мүмкіндігіне ие бола алады.
Сондықтан да 3 –сынып оқушыларына дайындалып қолдануға ұсынылып отырған бұл бағдарлама пайдаланушыларға өзінің тиімділігі мен пайдалылығын көрсетеді деп сенемін.
Түсінік хат
Біз күнделікті өмірде әр түрлі жұмыстар орындау барысында көптеген бағдарламаларды қолданып жүрміз.
Информатика және есептеуіш техника негіздері пән ретінде қалыптасқан ғылымның бір саласы. Ал таңдау сабағында негізгі сабақта аяқтай алмаған ұғымдар, түсініктер тереңірек ұсынылады.
Бағдарламаға оқыту барысында білімділік, тәрбиелік және дамытушылық сияқты мақсаттардың кешенді түрде іске асырылуын қадағалау нақты міндет етіп негізге алып отырмын.
Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту, дара тұлғаны бағыттап оқыту мақсаттарын жүзеге асыра отырып, оқу тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігімен сапасын жоғарылатуды көздейді.
Ақпараттық – коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электрондық оқулықтарды, интерактивті құралдарды қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларын меңгеруге негізделеді.
Ақпараттық – коммуникациялық технологияның келешек ұрпақтың жан – жақты білім алуына, іскер әрі талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол ашатын педагогикалық, психологиялық жағдай жасау үшін де тигізер пайдасы аса мол. Ақпараттық әдістемелік материалдар коммуникациялық байланыс құралдарын пайдалану арқылы білім беруді жетілдіруді көздейді.
Демек, Қазақстанның болашақ білімді мамандарын дайындауда алатын білімнің ұшқырлығы мен нәтижелігі заман талабына сай жалпы орта білім беруде бейінді оқытуға көшу болмақ .
Дербес компьютерді пайдаланудың ең танымал бағыттарының бірі – компьютерлік графикамен жұмыс істеу екендігі белгілі.
Компьютерлік графиканың қолданылу көкжиегі өте кең – қарапайым сурет салудан бастап теледидардағы жарнама және кинодағы арнайы эффектілерге, машина жасау саласындағы компьютерлік жобалаудан іргелі ғылыми зерттеулерге дейінгі аумақты түгел қамтиды.
“Компьютерлік сауаттылық» білім беру курсы оқушылардың текстік және графикалық редакторлар, жарнамалар мен қарапайым презентациялар құру бағдарламаларының көмегімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық мазмұнды мәліметтерді қамтиды.
Мақсаты:
Қазіргі заман талабына сай бәсекеге қабілетті, қарқынмен дамып келе жатқан қоғамда кәсіби маман болып қалыптасуына бағыт беру.
Міндеттері:
Бағдарламаны үйрету арқылы оқушылардың танымдық, біліктілік қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын дамыта отырып, кәсіби маман болып қалыптасуына ықпал жасау;
Күтілетін нәтиже:
Жан –жақты дамыған, тереғ білімді шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Оқушылардың білім –білік дағдысына қойылатын талаптар:
Оқушы нені білу керек:
-
Ұғымдарға сипаттама бере білу;
-
Қарапайым бағдарламаларда мысалдар келтіре білу;
-
Windows бағдарламасының командаларын білу;
-
Интернернет желісін пайдалана білу;
Оқушы нені үйрену керек:
Қарапайым бағдарламаларды қосып, өшіре білу;
Қарапайым бағдарламаларды айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білу;
«Компьютерлік сауаттылық» тақырыбындағы
бағдарламаға тақырыптық жоспар
№ |
Сабақ тақырыбы |
Сағат |
Мерзімі |
|
|||
1.1 |
Қауіпсіздік техникасы және информатика кабинетінде жұмыс істеу ережелері |
|
|
|
|||
2.1 |
Компьютер әмбебеп есептеуіш техника |
|
|
2.2 |
Компютер ақпаратты өңдеу құралы |
|
|
2.3 |
Компьютердің шығу тарихы |
|
|
2.4 |
Компьютер түрлері |
|
|
2.5 |
Компьютерді қосу және өшіру жолдары |
|
|
2.6 |
Компьютерде өңделетін ақпарат түрлері |
|
|
|
|||
3.1 |
Компьютердің құрылғылары |
|
|
3.2 |
Негізгі құрылғылар |
|
|
3.3 |
Компьютердің ішкі құрылғылары |
|
|
3.4 |
Компьютердің сыртқы құрылғылары |
|
|
3.5 |
Енгізуші құрылғылар |
|
|
3.6 |
Тінтіуір |
|
|
3.7 |
Пернетақта |
|
|
3.8 |
Пернетақтаның құрылымы |
|
|
3.9 |
Пернетақтаның құрылымы |
|
|
3.10 |
Басқару пернелері |
|
|
3.11 |
Басқару пернелері |
|
|
3.12 |
Практикалық жұмыс |
|
|
3.14 |
Шығарушы құрылғылар. |
|
|
3.15 |
Баспаға шығару құрылғысы |
|
|
3.16 |
Практикалық жұмыс |
|
|
|
|||
4.1 |
Жұмыс үстелінің құрылымы |
|
|
|
|||
5.1 |
Word Pad мәтіндік редакторы |
|
|
5.2 |
Word Pad мәтіндік редакторы |
|
|
5.3 |
Paint графикалық редакторы |
|
|
5.4 |
Paint графикалық редакторы құралдары |
|
|
5.5 |
Paint графикалық редакторы құралдары |
|
|
5.6 |
Практикалық жұмыс |
|
|
5.6 |
Есептегіш |
|
|
|
|||
6.1 |
Файлдар мен бумалар |
|
|
6.2 |
Файлар мен бумалар құрып атын ауыстыру |
|
|
6.3 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |