қ\с |
Тақырыптар | Сағат саны |
Оқу мақсаттары
|
Мерзімі |
І бөлім Екі таңбалы сандар |
1 | 1 | 21-ден 100-ге дейінгі сандардың разрядтық құрамы "Кеменің жолын тап" | 1 | Сандардың разрядтық құрамын анықтауға үйрету |
|
ІІ бөлім Сандармен амалдар орындау |
2 | 1 | Ондықтан аттап өту арқылы қосу және азайту. "Не артық?" | 1 | Ондықтан аттап өту арқылы екі таңбалы сандарды ауызша қосу және азайтуды меңгеру |
|
3 | 2 | 11-ден 18-ге дейінгі сандардың құрамы. "Тізбек қандай саннан басталады?" | 1 | 11-ден 18-ге дейінгі сандардың құрамын анықтау |
|
4 | 3 | 20-ға дейінгі сандарды қосу және азайту"Кім екенін тап" | 1 | 20-ға дейінгі екі таңбалы сандарды қосуды және азайтуды меңгерту |
|
5 | 4 | 100 көлеміндегі сандарды ауызша қосу және азайту."Есептеу машинаасы" | 1 | 1000-ға дейінгі жүздіктерді ауызша қосу және азайтуға үйрету |
|
6 | 5 | Бір және екі амалмен орындалатын есептер. "Ойлан, тап!" | 1 | Бір және екі амалмен орындалатын есептерді шығаруға үйрету |
|
ІІІ бөлім Шамалар |
7 | 1 | Шамалардың бірліктері "Кім жылдам?" | 1 | Шамалардың мәнін салыстаруды меңгерту |
|
8 | 2 | Шамалармен амалдар орындау "Өз орнын тап" | 1 | Шамалармен амалдар орындап, оны салыстыруды үйрету |
|
ІV бөлім Екі таңбалы сандарды қосу және азайту |
9 | 1 | Жүзбен санау. "Аукцион" | 1 | Санау бірлігі жүздікті білу, жүздіктермен 1000-ға дейін санап үйрету |
|
10 | 2 | Тиімді тәсілмен қосу және азайту. "Сандар шатасты" | 1 | Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмін, баған түрінде есептеуді үйрету |
|
11 | 3 | Есептер шығару "Сиқырлы қорапша" | 1 | Екі амалмен орындалатын есептерді әртүрлі тәсілмен шығарып үйрету |
|
12 | 4 | Тәулік. Уақыт. "Артығын тап" | 1 | Сағат бойынша уақытты анықтауды, тәулік уақытын анықтауды үйрету |
|
13 | 5 | Шамалар "Тапқырлық" | 1 | Шамалардың мәнін салыстыру және олармен амалдар орындап үйрену |
|
V бөлім Жиын және оның элементтері |
14 | 1 | Жиындар "Суретті толықтыр" | 1 | Жиын және оның элементтерін белгілеу, элементтердің жиынға тиістілігін анықтау |
|
15 | 2 | Ақиқат және жалған пікір | 1 | Ақиқат және жалған пікірді анықтау |
|
16 | 3 | Кесте және диаграмма "Жаңылмаймын" | 1 | Деректер жинағын жүргізуді, жүйелеуді, кестелер мен диаграммалар құруды үйрету |
|
VІ бөлім Геометриялық фигуралар |
17 | 1 | Көпбұрыштар "Зат неге ұқсайды?" | 1 | Көпбұрыштың түрлерін ажырату, атауын білу |
|
18 | 2 | Фигуралар салу "Айырмашылығын тап" | 1 | Түрлі фигуралар салуды үйрету |
|
VІІ бөлім Көбейту және бөлу |
19 | 1 | Көбейту және бөлу. "Таңғажайып баспалдақ" | 1 | Заттарды топтап санауға, заттар тобын бөліктерге бөлуге үйрету және көбейту, бөлу амалдарымен таныстыру |
|
20 | 2 | Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті "Математикалық телефон" | 1 | Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пысықтау |
|
21 | 3 | 2-5 санына көбейту және бөлу "Гүлдер, аралар" | 1 | 2-5 сандарына көбейту және бөлу кестесін қолдануды үйрету |
|
22 | 4 | Саусақпен көбейту | 1 | Саусақпен санауды үйрету |
|
VІІІ бөлім Санды және әріпті өрнектер |
23 | 1 | Санды және әріпті өрнектер "Қимақ" | 1 | Санды және әріпті өрнектерді тануды, оқуды, жазуды және құрастыруды үйрету |
|
24 | 2 | Теңдеу шешу "Жұбыңды тап" | 1 | Көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді шешуді үйрету |
|
25 | 3 | Күрделі теңдеу шешу "Орамал тастау" | 1 | Теңдеудің күрделірек түрін шешуді үйрету |
|
26 | 4 | Тура және жанама сұрақтармен берілген есептер "Теңге ілу" | 1 | Есептерге талдау жүргізе отырып шығаруға үйрету |
|
ІХ бөлім Есептеудің тиімді тәсілдері |
27 | 1 | Амалдардың орындалу реті "Ойлаған санды тап" | 1 | Өрнектегі амалдардың орындалу реті туралы ережені қолдану |
|
28 | 2 | Логикалық есептер "Сиқырлы шаршылар " | 1 | Логикалық есептер шығаруды үйрету |
|
Х бөлім Есеп шығару тәсілдері |
29 | 1 | Құрама есептер "Еселік" | 1 | Екі амалдан тұратын есептерге талдау жасап, оларды шығару |
|
30 | 2 | Логикалық есептер "Математикалық фокус" | 1 | Санды басқатырғыштарды шешуді, логикалық есептер шығаруды үйрету |
|
ХІ бөлім Геометриялық фигуралар. Периметр. |
31 | 1 | Фигуралардың периметрін табу. "Сіріңке шырпысы" | 1 | Фигуралардың периметрін есептеуді үйрету |
|
32 | 2 | Геометриялық мазмұнды есептер "Айырмашылықты тап" | 1 | Тіктөртбұрыштың (шаршының) қабырғасы мен периметрін табуға берілген есептерді талдауды және шығаруды үйрету |
|
33 | 3 | Бақылау жұмысы | 1 | Өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтау |
|
34 | 4 | "Математикалық әткеншек" | 1 | Алған білімін тапсырма орындау барысында қолдану |
|