Таңдау пән Математикалық жұмбақ шешу 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таңдау пән Математикалық жұмбақ шешу 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
математика таңдау пән ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда):

Шаймерденова М.А

Күні:

03.11.2025

Сынып: 2

Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Математикалық жұмбақ шешу

Пәні: Бастауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:

2.1.1.1: Қосу және азайтуды нақты сандармен орындау дағдыларын қалыптастыру

2.1.2.2: Математикалық мәселелерді мәтінмен сипатталған қарапайым жағдайларда шешу

2.2.1.1: Ойлау мен логиканы дамытатын қарапайым есеп-жұмбақтарды шешу және құру

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар күнделікті нақты заттар (алма, қарындаш, ойыншықтар) мысалында математикалық жұмбақтарды қосу және азайту тәсілдерін қолдана отырып шешуді үйренеді. Сабақ барысында мұғалім моделдеу, топтық жұмыс және жеке тапсырмалар арқылы оқушыларды белсенді түрде жұмбақ шешуге бағыттайды, содан кейін олар өз жұмбақтарын құрып, шешімдерін қорғайды.

Мақсаттар:

- Сабақтың соңы болғанша оқушылар 10 математикалық жұмбақтың кем дегенде 8-ын (80%) дұрыс шешіп, әрбір шешуде қосу немесе азайту операциясын қолдана алады (Ортасы мен Бекіту тапсырмалары арқылы өлшенеді).

- Әрбір жұп 2–3 жұмбақты өздері құрып, топ алдында шешу қадамдарын 2–3 сөйлеммен түсіндіре алады (Ортасы — қолдану тапсырмасы және Рефлексия арқылы бағаланады).

- Үй тапсырмасын орындап, ата-анасына немесе қамқоршысына бір жұмбақты түсіндіре отырып, шешу қадамдарын көрсетеді (Үй тапсырмасы арқылы бағаланады).

Құндылықтар:

Ынтымақтастық

Шығармашылық

Талдау қабілеті



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеттері

Оқушылардың әрекеттері

Бағалау

Ресурстар

Басы (5–7 мин)

1) Тапсырма 1. Жылдам санау және жұмбақпен таныстыру

- Оқушыларды шеңберге отырғызып, тақтада 5 алма және 2 алма суретін көрсетеді.

- Қысқа жұмбақ айтады: «3 алма, тағы ... алма қосылды — неше алма болды?» және балалардан болжам сұрайды.

- Жұмбақтың мақсатымен таныстырып, бүгінгі тапсырмалардың қосу және азайтуға арналған екенін түсіндіреді.

1) Тапсырма 1. Жылдам санау және жұмбақпен таныстыру

- Тақтадағы суретті қарап, жылдам санау жасайды (ақылмен немесе саусақты қолдана отырып).

- Жұмбаққа жауап береді (ауызша) және өз ойларын қысқаша түсіндіреді.

1) Тапсырма 1. Жылдам санау және жұмбақпен таныстыру — Дескриптор: Оқушы тақтадағы нақты сурет бойынша 1–2 қадамда санау арқылы қарапайым қосу немесе азайту есептеріне жауап береді.

- Тақтада қойылған сұраққа 30 секунд ішінде жауап береді ме?

- Жауап дұрыс па (мысалы 5+2=7 деп дұрыс айтады)?

1) Тапсырма 1. Жылдам санау және жұмбақпен таныстыру: Интерактивті тақтада алма суреттері, сан карталар (1–10), саусақтар немесе кішкене санағыштар (манипулятивтер)

Ортасы (25–30 мин)

1) Тапсырма 1. Мұғаліммен бірге модельдеу (бағытталған жаттығу)

- Тақтада нақты мысал көрсетеді: «Сыныпта 4 қарындаш, тағы 3 берілді — барлығы неше?» және 7 санағышты көрсетеді.

- Оқушыларға манипулятивтер (қарындаш суретті немесе санағыш) таратады және қадам-қадамымен моделдейді.

- Қосу мен азайтудың қысқа стратегиясын (саусақпен санау, сан қатарын көзбен қадағалау) көрсетеді.

2) Тапсырма 2. Топтық жұмбақ шешу (3–4 жұмбақ)

- Оқушыларды 3-4 адамдық топтарға бөледі және әр топқа 4 түрлі жұмбақ картасын таратады (мысалы: «3 ойыншық + 2 ойыншық», «6 алма - 2 алма»).

- Топтарға әр жұмбақты бірге талдап, манипулятив арқылы шешуді және шешімін бір оқушы қорғауды тапсырды.

- Мұғалім топтарды аралап, бағыттап сұрақтар қояды: «Не өзгерді? Қалай санадыңдар?»

3) Тапсырма 3. Жеке қолданыс — өз жұмбағын құру және шешу

- Оқушыларға сыныптағы нақты деректер ұсынады: «Сыныпта 3 үстелде 4, 5 және 6 кітап бар» және олардан осы деректерге сүйене отырып жұмбақ құруды сұрайды.

- Құру кезінде бағыттайтын сұрақтар қояды: «Сен қандай сұрақ қоясың? Қандай операция қажет?»

- Мұғалім айналып жүріп, жұптарға және жеке оқушыларға кері байланыс береді.

1) Тапсырма 1. Мұғаліммен бірге модельдеу (бағытталған жаттығу)

- Өздеріне берілген санағыштармен мысалды модельдейді (4-ті қойып, тағы 3 қосады).

- Мұғалімнің қадамдарын қайталайды және нәтижені ұсынады (7 деп айтады).

2) Тапсырма 2. Топтық жұмбақ шешу (3–4 жұмбақ)

- Топ ішінде жұмбақты талдап, манипулятивтермен шешеді.

- Әр топтан бір оқушы шешімді топ алдында қысқаша көрсетіп, жауаптайды.

3) Тапсырма 3. Жеке қолданыс — өз жұмбағын құру және шешу

- Үстелдердегі кітап саны туралы ақпаратты пайдаланып, өз жұмбағын жазады (мысалы: «Үш үстелде барлығы неше кітап?»).

- Өз жұмбағын шешіп, шешім қадамын дәптеріне жазады және мұғалімге не көршісіне көрсетеді.

1) Тапсырма 1. Мұғаліммен бірге модельдеу (бағытталған жаттығу) — Дескриптор: Оқушылар манипулятивтерді қолданып қосу/азайтуды 2–3 қадамда көрсете алады және шешімін ауызша түсіндіреді.

- Әр оқушы модель бойынша дұрыс нәтиже көрсете ме (мысалы 4+3=7)? (2 ұпай)

- Оқушы шешу қадамын 1–2 сөйлеммен түсіндіре ала ма? (2 ұпай)

2) Тапсырма 2. Топтық жұмбақ шешу (3–4 жұмбақ) — Дескриптор: Топ мүшелері бірге 3–4 жұмбақты шешіп, әр топ кемінде бір шешімді тақтада ұсынады және шешу қадамын түсіндіреді.

- Әр топ ұсынған шешімдердің дұрыстығын тексеру (3-тен кем емес дұрыс шешім). (1 ұпай)

- Топ ішінде әр оқушы қатысқанын мұғалім байқады ма (қысқа тыңдау мен бақылау арқылы)? (1 ұпай)

- Тақтада ұсынылған жауаптардан 80% дәлдік байқалады ма? (1 ұпай)

3) Тапсырма 3. Жеке қолданыс — өз жұмбағын құру және шешу — Дескриптор: Оқушы берілген нақты деректерден 1–2 қадамда математикалық жұмбақ құрып, оны дұрыс шешеді және жазбаша түрде қадамдарын көрсетеді.

- Әр оқушының құрастырған жұмбағы оқуға және шешуге жарай ма? (1 ұпай)

- Шешімнің дұрыстығы тексеріледі (кемінде 80% дұрыс жауап болу). (1 ұпай)

- Оқушы шешу қадамдарын 2–3 сөйлеммен түсіндіре ала ма? (1 ұпай)

1) Тапсырма 1. Мұғаліммен бірге модельдеу (бағытталған жаттығу): шағын санағыштар (сандар 1–10 бар), қарындаштар немесе алма/ойыншық суреттері, тақта немесе флипчарт

2) Тапсырма 2. Топтық жұмбақ шешу (3–4 жұмбақ): жұмбақ карталары (3+2, 5-1 сияқты), манипулятивтер, смайлик-пішінді жапсырмалар (әр оқушы қатысуы үшін)

3) Тапсырма 3. Жеке қолданыс — өз жұмбағын құру және шешу: мысал карточкасы (үстелдер мен кітаптар туралы қысқа дерек), дәптерлер мен қарындаштар, слеп-карталар немесе кәмпит белгішелері ( көрсету үшін )

Бекіту (8–10 мин)

1) Тапсырма 1. Қысқа тест және ойын «Жұмбақ бәйгесі»

- 5 қысқа жұмбақтан тұратын жазбаша парақ таратады (қосу/азайту, мысалы: 2+3, 7-4, мәтіндік 1-2 есеп).

- Уақыт шектеуі қояды (5 минут) және ойын ережесін түсіндіреді: дұрыс шешкендер балл алады.

- Минут соңында нәтижелерді жинап, бірнеше дұрыс және қате мысалдарды талқылайды.

1) Тапсырма 1. Қысқа тест және ойын «Жұмбақ бәйгесі»

- Берілген парақты оқып, мүмкіндігінше тез жауап береді.

- Өз жауаптарын ұсынады және ойын ережесіне сай балл жинайды.

1) Тапсырма 1. Қысқа тест және ойын «Жұмбақ бәйгесі» — Дескриптор: Оқушы қысқа тесттен кемінде 4/5 немесе 80% дұрыс жауап береді; ойын арқылы алған балл көрінеді.

- Құжаттағы 5 тапсырманың қаншасы дұрыс шешілді (санмен көрсетіледі).

- Оқушылар өз қателерін ауызша түсіндіре ала ма?

1) Тапсырма 1. Қысқа тест және ойын «Жұмбақ бәйгесі»: 5 сұрақтан тұратын жұмыс парағы, сағат/таймер, балл беру үшін жапсырмалар

Рефлексия (3–5 мин)

1) Тапсырма 1. Қысқа өзін-өзі бағалау және бөлісу

- Оқушылардан үш таңбалы карточкалар (жақсы/қанағаттанарлық/көмек қажет) таратады немесе қолын көтеріп бағалауды сұрайды.

- Әрбір оқушыдан бір оқиға сұрап алады: «Ең қызықты жұмбақ қайсысы болды және неге?»

- Кейбір оқушылардан бір сөйлемде бүгінгі ең маңызды түйінді айтуын сұрайды.

1) Тапсырма 1. Қысқа өзін-өзі бағалау және бөлісу

- Өзін-өзі бағалайды (жақсы, қанағаттанарлық, көмек қажет) және қысқаша себеп айтады.

- Бір оқушы өзіне ұнаған жұмбақты және ол қалай шешілгенін түсіндіреді.

1) Тапсырма 1. Қысқа өзін-өзі бағалау және бөлісу — Дескриптор: Оқушы өз үйрену деңгейін көрсетіп, кемінде бір қысқа сөйлеммен қай тапсырма оңай/қиын болғанын түсіндіреді.

- Оқушылардың 80% өз деңгейін дұрыс бағалай алды ма?

- Бір-екі оқушының ауызша рефлексиясы мұғалімге оқыту келесі қадамын жоспарлауға көмектеседі.

1) Тапсырма 1. Қысқа өзін-өзі бағалау және бөлісу: бағалау карточкалары (смайликтер), қысқа рефлексия сұрақтары жазылған слайд

Үй тапсырмасы

1) Тапсырма 1. Үйге 6 жұмбақ — отбасына көрсету

- Үйге 6 қысқа математикалық жұмбақтан тұратын парақ береді (3 қосу, 3 азайту), сондай-ақ бір жұмбақты өзі құрып, ата-анасына түсіндіру нұсқауын жазады.

- Үй тапсырмасының талаптарын түсіндіреді: әр жұмбақты суретпен көрсету, шешу қадамын жазу және бір жұмбақты түсіндіру.

- Келесі сабақта 2 оқушыдан өз жұмбағын сыныпқа көрсетуін сұрайтынын хабарлайды.

1) Тапсырма 1. Үйге 6 жұмбақ — отбасына көрсету

- Үйге шыққанда берген парақты орындап, әр жұмбақ үшін сурет салу арқылы шешімін көрсетеді.

- Өзі құраған бір жұмбақты ата-анасына түсіндіріп, шешу қадамдарын көрсетеді.

1) Тапсырма 1. Үйге 6 жұмбақ — отбасына көрсету — Дескриптор: Үй жұмысы бойынша оқушы 6 жұмбақтың барлығын жазбаша және суретті түрде орындайды және бір жұмбақты ауызша түсіндіре алады.

- Келесі сабақта тапсырмаларды тексеру: 6 жұмбақтың қаншасы дұрыс шешілген (санмен).

- Оқушы ата-анасына түсіндіргенін куәландыратын бір сөйлемдік есеп немесе сурет.

1) Тапсырма 1. Үйге 6 жұмбақ — отбасына көрсету: үй тапсырмасы парағы (6 жұмбақ), қарындаштар, түрлі-түсті бояулар (сурет салу үшін)



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
73
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі