Таңдауды ұйымдастыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таңдауды ұйымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптарда бағдарламау тілі бойынша ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлімі:

4-бөлім.  «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Кайсанова Ж.Е

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны:                   Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.8. Таңдауды ұйымдастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін   қалай программалауға болатынын біледі.

Оқушылардың көбі үшін: таңдау алгоритмдерінің көмегімен қандай есептерді программалауға болатынын біледі.

Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийлері

Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін   қалай программалауға болатынын біледі.

Күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді.

Тілдік мақсаттар


Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: 

  • Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру  алгоритмін   қалай программалауға болады?

  • Заттар қандай параметрлермен сипатталады?

  • Заттардың параметрлеріне қарап таңдау үшін қоятын шарттарға қандай мысалдар келтіре аласың?

  • Таңдау алгоритмдерінің көмегімен қандай есептерді программалауға қолданады деп ойлайсың ? 

  • Таңдауды ұйымдастыру алгоритмі дегеніміз не?

  • Күнделікті өмірден таңдау алгоритміне жататын қандай мысалда келтіре аласың?

  • Сөздікті пайдаланып, таңдау алгоритмін ұйымдастыру қалай жүзеге асырылады?

  • if - elif - else құрылымының шарт тексерудің басқа құрылымдарымен қандай айырмашылық жасайды?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”  құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Математика

Алдыңғы білім

Тармақталу алгоритмдерін программалау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3. Психологиялық жағымды ахуал орнату.

4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. 

Кабинет қабырғаларына әр түрлі сөздер жазылады, әр оқушы өздеріне ұнаған сөздерге барып тұрады және сол сөздерді қолданып оқушыларға тілек тілейді

Баскетбол әдісі арқылы



5 мин.


Wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру

1)Құрамды шарттар деген не?

2)Логикалық амалдар нешеге бөлінеді? Атап бер.

3)Логикалық көбейту деген не?

4)Логикалық қосу деген не?

5)Логикалық теріске шығару деген не?

Оқушылар сұраққа жауап береді.


Бағалау:

Баскетбол әдісі арқылы cұраққа жауап берген оқушыға баскетбол добын беру

Интерактивті тақта


Жаңа сабаққа кіріспе.  

Жаңа сабақ бойынша видео көрсету, соңында пысықтау мақсатында сұрақ-жауап алу

Сабақтың ортасы

31 мин.







Жаңа сабақ бойынша деңгейлік тапсырма беру

Оқушылар жеке тапсырмаларды компьютерде орындау

Баскетбол әдісі арқылы бағалау

компьютермен жұмыс



Shape1

a=int(input())

b=input()

if a>0:

if a-b>0

a:=a-b

else:

a=a+b+c

else:

a=a**2

print(a)



Қатемен жұмыс, оқушылар берілген тапсырмадан қатесін тауып, орындайды

Баскетбол әдісі арқылы бағалау




Сергіту сәті.

Нейрожаттығу жасату


Оқушылар алдарында тұрған қағаз бетіндегі жаттығуларды қолдарымен қайталап орындайды


Нейрожаттығулары бар қағаздар

Сабақтың соңы



7 мин.


Сабақты бекіту   

(Ұ) «Өрмекші торы» әдісі

Бұл әдіс арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, білгендерін бір-біріне жіпті ұзартып беру арқылы, сұрақ қойып, келесі оқушы жауап беріп, ары қарай өзі қалаған оқушыға сұрақ қоя отырып, өрмекші торы тоқылады.


Таңдауды ұйымдастыру алгоритмі дегеніміз не?


Бағалау:

Баскетбол әдісі арқылы оқушылар

ға берілген доптарды санап, сол бойынша қорытын

ды бағалау

Оралған тоқыма жіп


Үй тапсырмасы

133-135 оқып, мазмұндау

136 беттегі Үй тапсырмасын орындау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2023
1440
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі