Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Кабинет қабырғаларына әр түрлі сөздер жазылады, әр оқушы
өздеріне ұнаған сөздерге барып тұрады және сол сөздерді қолданып
оқушыларға тілек тілейді
Баскетбол әдісі
арқылы
5
мин.
Wordwallплатформасы арқылы үй
тапсырмасын тексеру
1)Құрамды шарттар деген
не?
2)Логикалық амалдар нешеге
бөлінеді? Атап бер.
3)Логикалық көбейту деген
не?
4)Логикалық қосу деген
не?
5)Логикалық теріске
шығару деген не?
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Бағалау:
Баскетбол әдісі арқылы cұраққа жауап берген оқушыға
баскетбол добын беру
Интерактивті
тақта
Жаңа сабаққа
кіріспе.
Жаңа сабақ бойынша
видео көрсету, соңында пысықтау мақсатында сұрақ-жауап
алу
Сабақтың ортасы
31
мин.
Жаңа сабақ бойынша
деңгейлік тапсырма беру
Оқушылар жеке тапсырмаларды компьютерде
орындау
Баскетбол әдісі арқылы бағалау
компьютермен жұмыс
a=int(input())
b=input()
if a>0:
if a-b>0
a:=a-b
else:
a=a+b+c
else:
a=a**2
print(a)
Қатемен
жұмыс, оқушылар берілген тапсырмадан қатесін тауып,
орындайды
Баскетбол әдісі арқылы бағалау
Сергіту
сәті.
Нейрожаттығу
жасату
Оқушылар алдарында
тұрған қағаз бетіндегі жаттығуларды қолдарымен қайталап
орындайды
Нейрожаттығулары бар
қағаздар
Сабақтың
соңы
7
мин.
Сабақты
бекіту
(Ұ)«Өрмекші торы»
әдісі
Бұл әдіс арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін,
білгендерін бір-біріне жіпті ұзартып беру арқылы, сұрақ қойып,
келесі оқушы жауап беріп, ары қарай өзі қалаған оқушыға сұрақ қоя
отырып, өрмекші торы тоқылады.
Таңдауды ұйымдастыру
алгоритмі дегеніміз не?
Бағалау:
Баскетбол әдісі арқылы
оқушылар
ға берілген доптарды
санап, сол бойынша қорытын
ды бағалау
Оралған тоқыма жіп
Үй
тапсырмасы
133-135 оқып,
мазмұндау
136 беттегі Үй тапсырмасын орындау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз