|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кайсанова Ж.Е |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.8. Таңдауды ұйымдастыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін қалай программалауға болатынын біледі. Оқушылардың көбі үшін: таңдау алгоритмдерінің көмегімен қандай есептерді программалауға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін қалай программалауға болатынын біледі. Күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді. |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|
Алдыңғы білім |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. 4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. |
Кабинет қабырғаларына әр түрлі сөздер жазылады, әр оқушы өздеріне ұнаған сөздерге барып тұрады және сол сөздерді қолданып оқушыларға тілек тілейді |
Баскетбол әдісі арқылы |
|
|
|
Wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру 1)Құрамды шарттар деген не? 2)Логикалық амалдар нешеге бөлінеді? Атап бер. 3)Логикалық көбейту деген не? 4)Логикалық қосу деген не? 5)Логикалық теріске шығару деген не? |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
|
Бағалау: Баскетбол әдісі арқылы cұраққа жауап берген оқушыға баскетбол добын беру |
Интерактивті тақта |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе. Жаңа сабақ бойынша видео көрсету, соңында пысықтау мақсатында сұрақ-жауап алу |
|||
|
Сабақтың ортасы 31 мин.
|
Жаңа сабақ бойынша деңгейлік тапсырма беру |
Оқушылар жеке тапсырмаларды компьютерде орындау |
Баскетбол әдісі арқылы бағалау |
компьютермен жұмыс |
|
|
a=int(input()) b=input() if a>0: if a-b>0 a:=a-b else: a=a+b+c else: a=a**2 print(a) |
Қатемен жұмыс, оқушылар берілген тапсырмадан қатесін тауып, орындайды |
Баскетбол әдісі арқылы бағалау |
|
|
|
Сергіту сәті. Нейрожаттығу
жасату |
Оқушылар алдарында тұрған қағаз бетіндегі жаттығуларды қолдарымен қайталап орындайды |
|
Нейрожаттығулары бар қағаздар |
|
Сабақтың соңы
7 мин. |
Сабақты бекіту (Ұ) «Өрмекші торы» әдісі Бұл әдіс арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, білгендерін бір-біріне жіпті ұзартып беру арқылы, сұрақ қойып, келесі оқушы жауап беріп, ары қарай өзі қалаған оқушыға сұрақ қоя отырып, өрмекші торы тоқылады. |
Таңдауды ұйымдастыру алгоритмі дегеніміз не?
|
Бағалау: Баскетбол әдісі арқылы оқушылар ға берілген доптарды санап, сол бойынша қорытын ды бағалау |
Оралған тоқыма жіп |
|
|
Үй тапсырмасы 133-135 оқып, мазмұндау 136 беттегі Үй тапсырмасын орындау |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңдауды ұйымдастыру
Таңдауды ұйымдастыру
|
Бөлімі: |
4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кайсанова Ж.Е |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
4.8. Таңдауды ұйымдастыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.3.2 Python программалау тіліндегі кірістірілген шарттарды қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы үшін: Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін қалай программалауға болатынын біледі. Оқушылардың көбі үшін: таңдау алгоритмдерінің көмегімен қандай есептерді программалауға болатынын біледі. Кейбір оқушылар үшін: күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді. |
|
Бағалау критерийлері |
Python программалау тіліндегі таңдауды ұйымдастыру алгоритмін қалай программалауға болатынын біледі. Күнделікті өмірден алынған таңдау алгоритміне жататын мысалдар келтіреді. |
|
Тілдік мақсаттар |
Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|
Алдыңғы білім |
Тармақталу алгоритмдерін программалау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу. 2. Оқушыларды түгендеу. 3. Психологиялық жағымды ахуал орнату. 4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, критерийлерімен таныстыру. |
Кабинет қабырғаларына әр түрлі сөздер жазылады, әр оқушы өздеріне ұнаған сөздерге барып тұрады және сол сөздерді қолданып оқушыларға тілек тілейді |
Баскетбол әдісі арқылы |
|
|
|
Wordwall платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру 1)Құрамды шарттар деген не? 2)Логикалық амалдар нешеге бөлінеді? Атап бер. 3)Логикалық көбейту деген не? 4)Логикалық қосу деген не? 5)Логикалық теріске шығару деген не? |
Оқушылар сұраққа жауап береді.
|
Бағалау: Баскетбол әдісі арқылы cұраққа жауап берген оқушыға баскетбол добын беру |
Интерактивті тақта |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе. Жаңа сабақ бойынша видео көрсету, соңында пысықтау мақсатында сұрақ-жауап алу |
|||
|
Сабақтың ортасы 31 мин.
|
Жаңа сабақ бойынша деңгейлік тапсырма беру |
Оқушылар жеке тапсырмаларды компьютерде орындау |
Баскетбол әдісі арқылы бағалау |
компьютермен жұмыс |
|
|
a=int(input()) b=input() if a>0: if a-b>0 a:=a-b else: a=a+b+c else: a=a**2 print(a) |
Қатемен жұмыс, оқушылар берілген тапсырмадан қатесін тауып, орындайды |
Баскетбол әдісі арқылы бағалау |
|
|
|
Сергіту сәті. Нейрожаттығу
жасату |
Оқушылар алдарында тұрған қағаз бетіндегі жаттығуларды қолдарымен қайталап орындайды |
|
Нейрожаттығулары бар қағаздар |
|
Сабақтың соңы
7 мин. |
Сабақты бекіту (Ұ) «Өрмекші торы» әдісі Бұл әдіс арқылы оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, білгендерін бір-біріне жіпті ұзартып беру арқылы, сұрақ қойып, келесі оқушы жауап беріп, ары қарай өзі қалаған оқушыға сұрақ қоя отырып, өрмекші торы тоқылады. |
Таңдауды ұйымдастыру алгоритмі дегеніміз не?
|
Бағалау: Баскетбол әдісі арқылы оқушылар ға берілген доптарды санап, сол бойынша қорытын ды бағалау |
Оралған тоқыма жіп |
|
|
Үй тапсырмасы 133-135 оқып, мазмұндау 136 беттегі Үй тапсырмасын орындау |
|||
шағым қалдыра аласыз















