Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгендеу.
3. Психологиялық жағымды ахуал
орнату.
4. Сабақтың тақырыбы, мақсаты,
критерийлерімен таныстыру.
|
«Өзен» тәсілі!Тақтаға бірнеше
оқушы шығарып қатарластырып тұрғызу. Қайталауға арналған сөзді
таңдап аламыз,мысалы python,idle,print,input, үстел,парта,индекс,
ай.
|
Баскетбол әдісі
арқылы
|

Lumio платформасында
слайд.
|

|
Wordwall
платформасы арқылы сабақты
пысықтау.
1)Құрамды шарттар деген
не?
2)Логикалық амалдар нешеге
бөлінеді? Атап бер.
3)Логикалық көбейту деген
не?
4)Логикалық қосу деген
не?
5)Логикалық теріске
шығару деген не?
|
О қушылар
сұраққа жауап береді.
|
Бағалау:
Баскетбол әдісі
арқылы cұраққа жауап берген оқушыға баскетбол добын
беру
|
Интербелсенді
тақта
https://wordwall.net/ru/resource/69068506
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе.
Жаңа сабақ бойынша видео
көрсету, соңында пысықтау мақсатында сұрақ-жауап
алу
https://www.youtube.com/watch?v=iRh3OUz0RAc&feature=youtu.be
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ бойынша тапсырма
беру
Енгізілген апта күніне сай күн
атауын экранға шығару.

|
Оқушылар жеке тапсырмаларды
компьютерде орындау.
Дескриптор: Білім алушы -Есептің
программа кодын жазады -Экранға нәтижесін
шығғарады
|
Баскетбол әдісі
арқылы бағалау
|
Компьютер
мен
жұмыс
Lumio
платформа
сында
слайд.
Python .
|
|
a=int(input())
b=input()
if a>0:
if a-b>0
a:=a-b
else:
a=a+b+c
else:
a=a**2
print(a)
|
Қатемен жұмыс, оқушылар
берілген тапсырмадан қатесін тауып,
орындайды
Дескриптор: Білім алушы -Есептің қатесін
тауып дұрыс кодын жазады -Экранға нәтижесін
шығғарады
|
Баскетбол әдісі
арқылы бағалау
|
Компьютермен
жұмыс
|
|
Сергіту
сәті.
Нейрожаттығу
жасату
|
Оқушылар алдарында
тұрған қағаз бетіндегі жаттығуларды қолдарымен қайталап
орындайды
|
|
Нейро жаттығу
бар
қағаздар
|
Сабақтың соңы

|
Сабақты
бекіту
Берілген сөздерді
сәйкестендір.
Wordwall
платформасы арқылы
сәкестендіреді.

Кері байланыс: Миға
мәліметтің жол алу линиясы.
|
Таңдауды ұйымдастыру алгоритмі
дегеніміз не?
|
Бағалау:
Баскетбол әдісі арқылы
оқушыларға берілген доптарды санап, сол бойынша қорытынды
бағалау
|
Интерактивті
тақта
https://wordwall.net/ru/resource/88782857

|

|
Үй тапсырмасы
133-135 оқып,
мазмұндау
136 беттегі Үй тапсырмасын
орындау
|