|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Таңдауды ұйымдастыру. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есептерді шешу үшін Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастырушылық кезең: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Құрама шарттар дегеніміз не? 2. Құрама жағдайларды жасау кезінде қандай логикалық операциялар қолданылады? 3. Логикалық операция туралы не білесіз және? 4. Логикалық операцияның ерекшелігі неде немесе? 5. Логикалық операция туралы НЕ білесіз? 6. Логикалық операциялар мен қатынастарды орындау тәртібі қандай? 7. Логикалық айнымалылар дегеніміз не? Практикалық жұмыс Тапсырма: Python бағдарламалау тілінде тармақталу алгоритмін жасаңыз және берілген тапсырма үшін бағдарлама жазыңыз: 1) Анасы Алинурды дүкенге азық-түлік сатып алуға жіберді: 2 литр сүт, 10 жұмыртқа және 3 шелпек. 1 литр сүттің құны – 320 теңге, 1 жұмыртқа – 36 теңге, 1 шелпек – 100 теңге. Анасы Алинурға берген ақшаны пернетақтадан енгіземіз. А) Алинурдың дүкеннен анасы тапсырыс бергеннің бәрін әкелуге ақшасы жеткілікті ме? B) Егер ақша жеткіліксіз болса, Алинурдың осы өнімдердің біреуін сатып алуға жеткілікті ақшасы бар екеніне қалай дәлелдей аламыз? БЖБ орындау
|
Сұрақтарға жауап береді
Практикалық жұмыс орындайды
БЖБ орындау Дескрипторлар: - Файлды ашудың 1,2 режимін ажыратады - Файлды ашудың 3,4 режимін ажыратады - Бағдарлама кодын толықттырады - Бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - Бағдарламада шығыс нәтижесін анықтайды - OR логикалық операциясының нәтижесін анықтайды - Блок-схема бойынша бағдарлама кодын жазады |
«Мақтау» Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша бағалау: «Жарайсың!», «Жақсы!», «Талпын!» |
Презентация, Оқулық, жұмыс дәптерлерікомпьютер |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Ақиқат шартты жазыңыз: 1) бүтін А 2 немесе 3 еселігі; 2) 3 еселігі емес, бүтін. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылар өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңдауды ұйымдастыру. БЖБ №4
Таңдауды ұйымдастыру. БЖБ №4
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Таңдауды ұйымдастыру. БЖБ №4 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.2.1 Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Есептерді шешу үшін Python (пайтон) программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастырушылық кезең: 1. Оқушыларды қарсы алу және белгілеу. 2. Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. Үй тапсырмасын тексеру |
Мұғаліммен сәлемдесу. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады |
Мұғалім ауызша бағалауды қолданады: Керемет! Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
Презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Құрама шарттар дегеніміз не? 2. Құрама жағдайларды жасау кезінде қандай логикалық операциялар қолданылады? 3. Логикалық операция туралы не білесіз және? 4. Логикалық операцияның ерекшелігі неде немесе? 5. Логикалық операция туралы НЕ білесіз? 6. Логикалық операциялар мен қатынастарды орындау тәртібі қандай? 7. Логикалық айнымалылар дегеніміз не? Практикалық жұмыс Тапсырма: Python бағдарламалау тілінде тармақталу алгоритмін жасаңыз және берілген тапсырма үшін бағдарлама жазыңыз: 1) Анасы Алинурды дүкенге азық-түлік сатып алуға жіберді: 2 литр сүт, 10 жұмыртқа және 3 шелпек. 1 литр сүттің құны – 320 теңге, 1 жұмыртқа – 36 теңге, 1 шелпек – 100 теңге. Анасы Алинурға берген ақшаны пернетақтадан енгіземіз. А) Алинурдың дүкеннен анасы тапсырыс бергеннің бәрін әкелуге ақшасы жеткілікті ме? B) Егер ақша жеткіліксіз болса, Алинурдың осы өнімдердің біреуін сатып алуға жеткілікті ақшасы бар екеніне қалай дәлелдей аламыз? БЖБ орындау
|
Сұрақтарға жауап береді
Практикалық жұмыс орындайды
БЖБ орындау Дескрипторлар: - Файлды ашудың 1,2 режимін ажыратады - Файлды ашудың 3,4 режимін ажыратады - Бағдарлама кодын толықттырады - Бағдарламаның орындалу нәтижесін анықтайды - Бағдарламада шығыс нәтижесін анықтайды - OR логикалық операциясының нәтижесін анықтайды - Блок-схема бойынша бағдарлама кодын жазады |
«Мақтау» Оқушылардың белсенділігіне қарай ауызша бағалау: «Жарайсың!», «Жақсы!», «Талпын!» |
Презентация, Оқулық, жұмыс дәптерлерікомпьютер |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Ақиқат шартты жазыңыз: 1) бүтін А 2 немесе 3 еселігі; 2) 3 еселігі емес, бүтін. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Оқушылар өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















