|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Желідегі фейктер үшін жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жылдық тақырыптағы әдеби шығарманы оқып, оның негізгі идеясын анықтау. Шығарманың мазмұнына талдау жасап, автордың идеясын түсіндіру Шығармашылық жазу дағдыларын дамыту.
Оқушыларға желідегі жалған ақпараттың (фейктің) зияны мен жауапкершілігін түсіндіру. Жалған ақпаратты анықтау және таратпау дағдыларын қалыптастыру. Қоғамдық қауіпсіздікті сақтаудағы жеке жауапкершілікті сезіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Сұрақ-жауап» Сұрақ: «Жаңа жылдық тартудың маңызы қандай?» Жауап: «Жаңа жылдық тарту адамдар арасындағы сыйластықты арттырады». Сыныпта жайлы атмосфера қалыптастыру: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар суретті баяндап беріп және қойылған сұрақтарға жауап береді |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Жаңа жыл» тақырыбында мотивациялық сұрақтар қою: Жаңа жыл сіз үшін нені білдіреді? Ең ерекше жаңа жылдық тартуыңыз қандай болды? Жаңа сабақ Жаңа жыл туралы әдеби үзіндіні оқу (мысалы, белгілі бір шығармадан немесе эсседен үзінді). Үзіндіге байланысты сұрақтар: Шығарманың негізгі идеясы қандай? Автор не айтқысы келді? Негізгі бөлім Топтық жұмыс: Жаңа жылдық тартудың символикасы. Автордың идеясын анықтау. Постер жасау: «Жаңа жыл – мейірімділік пен сыйластық мерекесі». Жұптық жұмыс: Шығарма мазмұнын автор стилімен байланыстыру. Диалог құру: Жаңа жылдық тарту арқылы қандай құндылықтар беріледі? |
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
4. Қорытынды бөлім (10 минут) Тақырыпты қорытындылау: «Жаңа жылдық тарту – адамдарды жақындастыратын күш» идеясын талқылау. Оқушылардың пікірлерін тыңдау. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы , мақсатымен таныстыру. Сұрақ: "Фейк деген не? Күнделікті өмірде жалған ақпаратпен кездескен кездеріңіз болды ма?" Түсінік беру: Фейк – бұл расталмаған немесе әдейі жалған ақпарат. Ол қоғамдық тәртіпті бұзуға, адастыруға немесе зиян келтіруге бағытталуы мүмкін. Негізгі бөлім Фейктің қауіптілігі: Қоғамда алауыздық туғызуы мүмкін. Дұрыс емес шешімдерге алып келеді. Құқықтық және моральдық зардаптарға әкеледі. Жауапкершілік түрлері: Қазақстан Республикасының заңнамасы бойынша: Әкімшілік жауапкершілік: Айыппұл салу немесе жазалау шаралары. Қылмыстық жауапкершілік: ҚР Қылмыстық кодексінің 274-бабына сәйкес жалған ақпарат таратқандар 2 жылдан 7 жылға дейін бас бостандығынан айырылуы мүмкін. Материалдық жауапкершілік: Зардап шеккен адамдардың шығынын өтеу. Фейктерді анықтау тәсілдері: Ақпарат көзін тексеру (ресми дереккөздерге жүгіну). Күдікті тақырыптарға назар аудару (мысалы, сенсациялық жаңалықтар). Суреттер мен видеолардың шынайылығын тексеру. Желіде фактчекинг құралдарын қолдану. Жауапкершілік мысалдары: Шын өмірден мысал келтіру (мысалы, жалған ақпараттың елде немесе әлемде қандай мәселелерге алып келгені). Тәжірибелік жұмыс Тапсырма: Оқушыларға бірнеше ақпараттық материал беру (арасында жалған ақпарат болсын). Ақпаратты талдап, қайсысы фейк екенін анықтау. Талқылау: "Неліктен бұл ақпаратқа сенбеу керек?" Қорытынды Түйіндеме: Желіде кез келген ақпаратты тексеру керек. Фейктерді тарату – құқықтық жауапкершілікке алып келеді. Қауіпсіз интернет кеңістігін қалыптастыру – әрқайсымыздың міндетіміз. Қорытынды сөз: Жалған ақпараттың зияны үлкен, ал оны таратудың салдары заң алдында да, моральдық тұрғыда да ауыр болуы мүмкін. Саналы интернет қолданушы болу – қоғам алдындағы жауапкершілігіміз. |
Сұрақтарды талқылайды. Сұрақ -жауап арқылы орындайды. Желідегі фейктерге қарсы күресудің өз идеяларыңызды ұсыну. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
АҚББ «ІТ мектеп-лицейі» ММ
Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
А.А.Сулейменова________
Сынып сағаты
Тақырыбы:
«Таңғажайып жаңа жыл!»
«Желідегі фейктер үшін жауапкершілік»
Сынып жетекшісі: Айлекова Э.О.
Сыныбы: 9 «Ә»
2024-2025 оқу жыл
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Таңғажайып жаңа жыл! "Желідегі фейктер үшін жауапкершілік"
Таңғажайып жаңа жыл! "Желідегі фейктер үшін жауапкершілік"
|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Желідегі фейктер үшін жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты |
Жаңа жылдық тақырыптағы әдеби шығарманы оқып, оның негізгі идеясын анықтау. Шығарманың мазмұнына талдау жасап, автордың идеясын түсіндіру Шығармашылық жазу дағдыларын дамыту.
Оқушыларға желідегі жалған ақпараттың (фейктің) зияны мен жауапкершілігін түсіндіру. Жалған ақпаратты анықтау және таратпау дағдыларын қалыптастыру. Қоғамдық қауіпсіздікті сақтаудағы жеке жауапкершілікті сезіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Сұрақ-жауап» Сұрақ: «Жаңа жылдық тартудың маңызы қандай?» Жауап: «Жаңа жылдық тарту адамдар арасындағы сыйластықты арттырады». Сыныпта жайлы атмосфера қалыптастыру: |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар суретті баяндап беріп және қойылған сұрақтарға жауап береді |
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Жаңа жыл» тақырыбында мотивациялық сұрақтар қою: Жаңа жыл сіз үшін нені білдіреді? Ең ерекше жаңа жылдық тартуыңыз қандай болды? Жаңа сабақ Жаңа жыл туралы әдеби үзіндіні оқу (мысалы, белгілі бір шығармадан немесе эсседен үзінді). Үзіндіге байланысты сұрақтар: Шығарманың негізгі идеясы қандай? Автор не айтқысы келді? Негізгі бөлім Топтық жұмыс: Жаңа жылдық тартудың символикасы. Автордың идеясын анықтау. Постер жасау: «Жаңа жыл – мейірімділік пен сыйластық мерекесі». Жұптық жұмыс: Шығарма мазмұнын автор стилімен байланыстыру. Диалог құру: Жаңа жылдық тарту арқылы қандай құндылықтар беріледі? |
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
4. Қорытынды бөлім (10 минут) Тақырыпты қорытындылау: «Жаңа жылдық тарту – адамдарды жақындастыратын күш» идеясын талқылау. Оқушылардың пікірлерін тыңдау. |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы , мақсатымен таныстыру. Сұрақ: "Фейк деген не? Күнделікті өмірде жалған ақпаратпен кездескен кездеріңіз болды ма?" Түсінік беру: Фейк – бұл расталмаған немесе әдейі жалған ақпарат. Ол қоғамдық тәртіпті бұзуға, адастыруға немесе зиян келтіруге бағытталуы мүмкін. Негізгі бөлім Фейктің қауіптілігі: Қоғамда алауыздық туғызуы мүмкін. Дұрыс емес шешімдерге алып келеді. Құқықтық және моральдық зардаптарға әкеледі. Жауапкершілік түрлері: Қазақстан Республикасының заңнамасы бойынша: Әкімшілік жауапкершілік: Айыппұл салу немесе жазалау шаралары. Қылмыстық жауапкершілік: ҚР Қылмыстық кодексінің 274-бабына сәйкес жалған ақпарат таратқандар 2 жылдан 7 жылға дейін бас бостандығынан айырылуы мүмкін. Материалдық жауапкершілік: Зардап шеккен адамдардың шығынын өтеу. Фейктерді анықтау тәсілдері: Ақпарат көзін тексеру (ресми дереккөздерге жүгіну). Күдікті тақырыптарға назар аудару (мысалы, сенсациялық жаңалықтар). Суреттер мен видеолардың шынайылығын тексеру. Желіде фактчекинг құралдарын қолдану. Жауапкершілік мысалдары: Шын өмірден мысал келтіру (мысалы, жалған ақпараттың елде немесе әлемде қандай мәселелерге алып келгені). Тәжірибелік жұмыс Тапсырма: Оқушыларға бірнеше ақпараттық материал беру (арасында жалған ақпарат болсын). Ақпаратты талдап, қайсысы фейк екенін анықтау. Талқылау: "Неліктен бұл ақпаратқа сенбеу керек?" Қорытынды Түйіндеме: Желіде кез келген ақпаратты тексеру керек. Фейктерді тарату – құқықтық жауапкершілікке алып келеді. Қауіпсіз интернет кеңістігін қалыптастыру – әрқайсымыздың міндетіміз. Қорытынды сөз: Жалған ақпараттың зияны үлкен, ал оны таратудың салдары заң алдында да, моральдық тұрғыда да ауыр болуы мүмкін. Саналы интернет қолданушы болу – қоғам алдындағы жауапкершілігіміз. |
Сұрақтарды талқылайды. Сұрақ -жауап арқылы орындайды. Желідегі фейктерге қарсы күресудің өз идеяларыңызды ұсыну. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
АҚББ «ІТ мектеп-лицейі» ММ
Бекітемін:
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары
А.А.Сулейменова________
Сынып сағаты
Тақырыбы:
«Таңғажайып жаңа жыл!»
«Желідегі фейктер үшін жауапкершілік»
Сынып жетекшісі: Айлекова Э.О.
Сыныбы: 9 «Ә»
2024-2025 оқу жыл
шағым қалдыра аласыз













