|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 11 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Төтенше жағдайларда әрекет ете білу» |
|
|
Мақсаты |
Тілдік дағдыларды дамыту: оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу. Мәтін мазмұнын түсіну және ой қорыту. Шығармашылық қабілеттерді дамыту. Оқушыларға төтенше жағдайлардың түрлері мен олардың қауіптілігін түсіндіру. Төтенше жағдайларда қауіпсіз әрекет ету жолдарын үйрету. Жеке қауіпсіздік шараларын сақтау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: "Бүгінгі сабағымызда Жаңа жыл мерекесінің ерекшеліктерін талқылап, шығармашылық тапсырмалар орындаймыз." Қызығушылықты ояту Сұрақтар: 1.Жаңа жыл мерекесін қалай тойлайсыздар? 2.Бұл мереке сіз үшін қандай маңызға ие? 3.Әлемнің әртүрлі елдерінде Жаңа жыл қалай аталып өтіледі деп ойлайсыз? |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар суретті баяндап беріп және қойылған сұрақтарға жауап береді
|
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен жұмыс : Мәтін: "Жаңа жыл – бұл адамдардың өткен жылға қорытынды жасап, болашаққа үмітпен қарайтын уақыты. Әлемнің әртүрлі елдерінде бұл мереке әртүрлі дәстүрлермен аталып өтеді. Қазақстанда Жаңа жыл шырша безендіру, сыйлық алмасу және отбасымен бірге уақыт өткізу арқылы тойланады." Тапсырма: Мәтінді оқу және негізгі ойын анықтау. Талқылау: Мәтіннің негізгі идеясы қандай? Жаңа жыл мерекесіне байланысты қандай дәстүрлер бар? Топтық жұмыс: Тапсырма: Топтарға бөліну. Әр топқа бір елдің (мысалы, Жапония, АҚШ, Италия) Жаңа жыл дәстүрлері беріледі. Сол дәстүрлерді қысқаша сипаттап, сынып алдында таныстыру. Шығармашылық тапсырма : Тапсырма: "Таңғажайып Жаңа жыл" тақырыбында шағын эссе немесе өлең жазу. Мерекеге арналған сурет немесе ашық хат жасау. |
Мәтінмен жұмыс жүргізеді
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Қорытынды Рефлексия: Сұрақтар: Бүгінгі сабақтан қандай жаңа нәрсе үйрендіңіз? Жаңа жыл мерекесін ерекше өткізу үшін қандай идеялар ұсынасыз? Сіз үшін "Таңғажайып Жаңа жыл" қандай болады? |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мақсатымен оқушыларды таныстыру. Сұрақ: "Төтенше жағдай дегеніміз не? Сендер қандай төтенше жағдайлармен кездестіңдер немесе естідіңдер?" Түсінік беру: Төтенше жағдай – бұл адамның денсаулығына, өміріне немесе мүлігіне қауіп төндіретін табиғи, техногендік немесе әлеуметтік жағдайлар. Мысалдар: Табиғи апаттар (жер сілкінісі, су тасқыны, дауыл). Техногендік апаттар (өрт, жарылыс, химиялық заттардың төгілуі). Әлеуметтік жағдайлар (қауіпсіздік бұзылуы, терроризм). Негізгі бөлім Төтенше жағдайлардың түрлері: 1. Табиғи төтенше жағдайлар: Жер сілкінісі, боран, сел, су тасқыны. 2. Техногендік төтенше жағдайлар: Өндірістік апаттар, көлік апаттары, өрттер. 3. Әлеуметтік сипаттағы жағдайлар: Жаппай тәртіпсіздіктер, лаңкестік әрекеттер. Әрекет ету ережелері: Жалпы қағидалар: Сабыр сақтау және жағдайды бағалау. Дұрыс шешім қабылдау: баспана табу, көмек шақыру, қауіпсіз аймаққа көшу. Жеке бас қауіпсіздігін сақтау (көмек көрсете алмайтын жағдайда өз қауіпсіздігіңізді қамтамасыз етіңіз). Жер сілкінісі кезінде: Ғимарат ішінде болсаңыз, үстелдің немесе есіктің жақтауына тығылыңыз. Терезеден, айнадан және ауыр заттардан аулақ болыңыз. Ғимараттан шыға алсаңыз, ашық алаңға барыңыз. Өрт кезінде: Түтін мен жалыннан аулақ болыңыз. Мүмкін болса, дымқыл мата арқылы тыныс алыңыз. Есікті ашпас бұрын оның ыстық екенін тексеріңіз. Су тасқыны кезінде: Биік жерге шығыңыз. Электр құралдарын өшіріңіз. Құтқарушылардың нұсқауларын орындаңыз. Терроризм немесе қоғамдық қауіп кезінде: Сабырлы болыңыз, дүрбелең тудырмаңыз. Құтқару қызметтерінің нұсқауларын тыңдаңыз. Бейтаныс заттардан немесе күдікті заттардан аулақ болыңыз. 3. "112" қызметі: Қашан хабарласу керек: Табиғи апат болғанда. Өрт немесе жарақат алу кезінде. Қауіпті жағдайды көргенде. Не айту керек: Оқиға орны. Жағдайдың қысқаша сипаттамасы. Өзіңіздің аты-жөніңіз және байланыс нөміріңіз. 3. Тәжірибелік жұмыс Тапсырма: 1. Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа төтенше жағдайды бөліп беріңіз: 1-топ :Жер сілкінісі. 2-топ :Өрт. 3- топ :Терроризм қаупі. Топтарға өздеріне берілген төтенше жағдай бойынша дұрыс әрекет ету жоспарын жасау тапсырмасы беріледі. 3. Әр топ өз шешімдерін талқылайды. Қорытынды Түйіндеме: Төтенше жағдай кезінде сабырлы болып, қауіпсіздік ережелерін сақтау маңызды. Көмек көрсету қызметтеріне уақытылы хабарласу өмірді құтқарады. Жеке қауіпсіздік пен жауапкершілік әркімнің міндеті. Қорытынды сөз: Төтенше жағдайлар күтпеген уақытта орын алады, бірақ дұрыс дайындық пен білім қауіпті жағдайдан аман шығуға көмектеседі. Әрқашан қауіпсіздік ережелерін сақтап, сабырлы болуды үйреніңіз. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Төтенше жағдайларды еске түсіреді Сұрақтарға жауап береді. Талқылау сұрақтарын талдайды. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Төтенше жағдайларда әрекет ете білу»
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Төтенше жағдайларда әрекет ете білу»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
23.12.2024 |
|
|
Сынып: 11 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Таңғажайып жаңа жыл!» «Төтенше жағдайларда әрекет ете білу» |
|
|
Мақсаты |
Тілдік дағдыларды дамыту: оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу. Мәтін мазмұнын түсіну және ой қорыту. Шығармашылық қабілеттерді дамыту. Оқушыларға төтенше жағдайлардың түрлері мен олардың қауіптілігін түсіндіру. Төтенше жағдайларда қауіпсіз әрекет ету жолдарын үйрету. Жеке қауіпсіздік шараларын сақтау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау: "Бүгінгі сабағымызда Жаңа жыл мерекесінің ерекшеліктерін талқылап, шығармашылық тапсырмалар орындаймыз." Қызығушылықты ояту Сұрақтар: 1.Жаңа жыл мерекесін қалай тойлайсыздар? 2.Бұл мереке сіз үшін қандай маңызға ие? 3.Әлемнің әртүрлі елдерінде Жаңа жыл қалай аталып өтіледі деп ойлайсыз? |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
Оқушылар суретті баяндап беріп және қойылған сұрақтарға жауап береді
|
Мотивациялық сөздер |
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен жұмыс : Мәтін: "Жаңа жыл – бұл адамдардың өткен жылға қорытынды жасап, болашаққа үмітпен қарайтын уақыты. Әлемнің әртүрлі елдерінде бұл мереке әртүрлі дәстүрлермен аталып өтеді. Қазақстанда Жаңа жыл шырша безендіру, сыйлық алмасу және отбасымен бірге уақыт өткізу арқылы тойланады." Тапсырма: Мәтінді оқу және негізгі ойын анықтау. Талқылау: Мәтіннің негізгі идеясы қандай? Жаңа жыл мерекесіне байланысты қандай дәстүрлер бар? Топтық жұмыс: Тапсырма: Топтарға бөліну. Әр топқа бір елдің (мысалы, Жапония, АҚШ, Италия) Жаңа жыл дәстүрлері беріледі. Сол дәстүрлерді қысқаша сипаттап, сынып алдында таныстыру. Шығармашылық тапсырма : Тапсырма: "Таңғажайып Жаңа жыл" тақырыбында шағын эссе немесе өлең жазу. Мерекеге арналған сурет немесе ашық хат жасау. |
Мәтінмен жұмыс жүргізеді
Оқушылар кластер жасап, оны қорғайды. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
|
Қорытынды Рефлексия: Сұрақтар: Бүгінгі сабақтан қандай жаңа нәрсе үйрендіңіз? Жаңа жыл мерекесін ерекше өткізу үшін қандай идеялар ұсынасыз? Сіз үшін "Таңғажайып Жаңа жыл" қандай болады? |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мақсатымен оқушыларды таныстыру. Сұрақ: "Төтенше жағдай дегеніміз не? Сендер қандай төтенше жағдайлармен кездестіңдер немесе естідіңдер?" Түсінік беру: Төтенше жағдай – бұл адамның денсаулығына, өміріне немесе мүлігіне қауіп төндіретін табиғи, техногендік немесе әлеуметтік жағдайлар. Мысалдар: Табиғи апаттар (жер сілкінісі, су тасқыны, дауыл). Техногендік апаттар (өрт, жарылыс, химиялық заттардың төгілуі). Әлеуметтік жағдайлар (қауіпсіздік бұзылуы, терроризм). Негізгі бөлім Төтенше жағдайлардың түрлері: 1. Табиғи төтенше жағдайлар: Жер сілкінісі, боран, сел, су тасқыны. 2. Техногендік төтенше жағдайлар: Өндірістік апаттар, көлік апаттары, өрттер. 3. Әлеуметтік сипаттағы жағдайлар: Жаппай тәртіпсіздіктер, лаңкестік әрекеттер. Әрекет ету ережелері: Жалпы қағидалар: Сабыр сақтау және жағдайды бағалау. Дұрыс шешім қабылдау: баспана табу, көмек шақыру, қауіпсіз аймаққа көшу. Жеке бас қауіпсіздігін сақтау (көмек көрсете алмайтын жағдайда өз қауіпсіздігіңізді қамтамасыз етіңіз). Жер сілкінісі кезінде: Ғимарат ішінде болсаңыз, үстелдің немесе есіктің жақтауына тығылыңыз. Терезеден, айнадан және ауыр заттардан аулақ болыңыз. Ғимараттан шыға алсаңыз, ашық алаңға барыңыз. Өрт кезінде: Түтін мен жалыннан аулақ болыңыз. Мүмкін болса, дымқыл мата арқылы тыныс алыңыз. Есікті ашпас бұрын оның ыстық екенін тексеріңіз. Су тасқыны кезінде: Биік жерге шығыңыз. Электр құралдарын өшіріңіз. Құтқарушылардың нұсқауларын орындаңыз. Терроризм немесе қоғамдық қауіп кезінде: Сабырлы болыңыз, дүрбелең тудырмаңыз. Құтқару қызметтерінің нұсқауларын тыңдаңыз. Бейтаныс заттардан немесе күдікті заттардан аулақ болыңыз. 3. "112" қызметі: Қашан хабарласу керек: Табиғи апат болғанда. Өрт немесе жарақат алу кезінде. Қауіпті жағдайды көргенде. Не айту керек: Оқиға орны. Жағдайдың қысқаша сипаттамасы. Өзіңіздің аты-жөніңіз және байланыс нөміріңіз. 3. Тәжірибелік жұмыс Тапсырма: 1. Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа төтенше жағдайды бөліп беріңіз: 1-топ :Жер сілкінісі. 2-топ :Өрт. 3- топ :Терроризм қаупі. Топтарға өздеріне берілген төтенше жағдай бойынша дұрыс әрекет ету жоспарын жасау тапсырмасы беріледі. 3. Әр топ өз шешімдерін талқылайды. Қорытынды Түйіндеме: Төтенше жағдай кезінде сабырлы болып, қауіпсіздік ережелерін сақтау маңызды. Көмек көрсету қызметтеріне уақытылы хабарласу өмірді құтқарады. Жеке қауіпсіздік пен жауапкершілік әркімнің міндеті. Қорытынды сөз: Төтенше жағдайлар күтпеген уақытта орын алады, бірақ дұрыс дайындық пен білім қауіпті жағдайдан аман шығуға көмектеседі. Әрқашан қауіпсіздік ережелерін сақтап, сабырлы болуды үйреніңіз. |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Төтенше жағдайларды еске түсіреді Сұрақтарға жауап береді. Талқылау сұрақтарын талдайды. |
|
Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













