Таңғажайып логикалық ойлау. Анаграмманы оқып, жазу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Таңғажайып логикалық ойлау. Анаграмманы оқып, жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары 4 сынып Таңғажайып логикалық ойлау Оқу материалын пайдалана отырып, өз білімін, ойын жеткізуге үйренеді. Ұжыммен жоспар бойынша жұмыс істей алады. Жаттығуларды орындау барысында ережелерді сақтап, оларды қолдана біледі. Өз ойын, білімін басқаларға жеткізу, түсіндіруді үйренеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың қысқа мерзімді жоспары

Таңғажайып логикалық ойлау



Мерзімі:

Сынып -4 Сабақ № 5

Тақырыбы:

Анаграмманы оқып, жазу

Сабақ мақсаттары

Білімділік: ойлау операцияларын дамыту арқылы есептеу дағдыларын жаттықтыру.

Дамытушылық: салыстыру, жалпылау, талдау, жинақтау сияқты ойлау операцияларын дамыту, ес, зейін, қабылдау және сөйлеу танымдық үрдістерін дамыту.

Тәрбиелік: өздігімен білім алуға тәрбиелеу, өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілікпен қарауға баулу.


Күтілетін нәтиже

Оқу материалын пайдалана отырып, өз білімін, ойын жеткізуге үйренеді. Ұжыммен жоспар бойынша жұмыс істей алады. Жаттығуларды орындау барысында ережелерді сақтап, оларды қолдана біледі. Өз ойын, білімін басқаларға жеткізу, түсіндіруді үйренеді.


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

3 минут

Ұйымдастырушылық кезең. Психологиялық ахуал

Қойылған мақсаттарды түсінеді. Геометриялық фигуралар бойынша топтарға бөлінеді.


5 минут

Өткен тақырыпты қайталау. «Идеялар қобдишасы» әдісі арқылы оқушылардың білімін тексеру.

Өз білімін көрсету. Стикерлерге түсінгенін жазу.


5 минут

Жаңа тақырыпқа кіріспе. Қысқаша түсіндіру.

Білімін көрсету. Әр оқушының алғашқы ұғымы қалыптасады.

Дәптер, қажет құралдар, кітап

15 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіріп, оқушыларға топтық тапсырмалар береді.

Тапсырмалар:

1.Анаграмманы оқып жаз


Әр оқушыға дидактикалық материалдар таратылады. Ары қарай оқушылар сол тапсырмаларды орындайды.


7 минут

Сабақты бекіту. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы, сабақтағы білімді бекітеді.

Оқушылар білімін көрсетеді


5 минут

Сабақты қорытындылау.

Сабағымыз осымен аяқталды. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын еске түсірейікші.

Рефлексия

Оқушылар бағдаршам арқылы сабақты бағалайды.



Жасыл– сабақ қызықты болды, белсенді қатыстым;

Сары – сабақта бірақ кедергілер, қиындықтар туындады;

Қызыл – сабақты түсінбедім




Стикерлер

Оқушылардың білімін формативті бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2021
948
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі