Материалдар / Таңғажайып логикалық ойлау. Анаграмманы оқып, жазу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таңғажайып логикалық ойлау. Анаграмманы оқып, жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың қысқа мерзімді жоспары 4 сынып Таңғажайып логикалық ойлау Оқу материалын пайдалана отырып, өз білімін, ойын жеткізуге үйренеді. Ұжыммен жоспар бойынша жұмыс істей алады. Жаттығуларды орындау барысында ережелерді сақтап, оларды қолдана біледі. Өз ойын, білімін басқаларға жеткізу, түсіндіруді үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
785
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың қысқа мерзімді жоспары

Таңғажайып логикалық ойлау



Мерзімі:

Сынып -4 Сабақ № 5

Тақырыбы:

Анаграмманы оқып, жазу

Сабақ мақсаттары

Білімділік: ойлау операцияларын дамыту арқылы есептеу дағдыларын жаттықтыру.

Дамытушылық: салыстыру, жалпылау, талдау, жинақтау сияқты ойлау операцияларын дамыту, ес, зейін, қабылдау және сөйлеу танымдық үрдістерін дамыту.

Тәрбиелік: өздігімен білім алуға тәрбиелеу, өз жұмысының нәтижесіне жауапкершілікпен қарауға баулу.


Күтілетін нәтиже

Оқу материалын пайдалана отырып, өз білімін, ойын жеткізуге үйренеді. Ұжыммен жоспар бойынша жұмыс істей алады. Жаттығуларды орындау барысында ережелерді сақтап, оларды қолдана біледі. Өз ойын, білімін басқаларға жеткізу, түсіндіруді үйренеді.


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

3 минут

Ұйымдастырушылық кезең. Психологиялық ахуал

Қойылған мақсаттарды түсінеді. Геометриялық фигуралар бойынша топтарға бөлінеді.


5 минут

Өткен тақырыпты қайталау. «Идеялар қобдишасы» әдісі арқылы оқушылардың білімін тексеру.

Өз білімін көрсету. Стикерлерге түсінгенін жазу.


5 минут

Жаңа тақырыпқа кіріспе. Қысқаша түсіндіру.

Білімін көрсету. Әр оқушының алғашқы ұғымы қалыптасады.

Дәптер, қажет құралдар, кітап

15 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты түсіндіріп, оқушыларға топтық тапсырмалар береді.

Тапсырмалар:

1.Анаграмманы оқып жаз


Әр оқушыға дидактикалық материалдар таратылады. Ары қарай оқушылар сол тапсырмаларды орындайды.


7 минут

Сабақты бекіту. Оқушыларға жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы, сабақтағы білімді бекітеді.

Оқушылар білімін көрсетеді


5 минут

Сабақты қорытындылау.

Сабағымыз осымен аяқталды. Бүгінгі сабақтың тақырыбын және мақсатын еске түсірейікші.

Рефлексия

Оқушылар бағдаршам арқылы сабақты бағалайды.



Жасыл– сабақ қызықты болды, белсенді қатыстым;

Сары – сабақта бірақ кедергілер, қиындықтар туындады;

Қызыл – сабақты түсінбедім




Стикерлер

Оқушылардың білімін формативті бағалау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!