Материалдар / Таным :«Ересектер мен балалардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырату»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Таным :«Ересектер мен балалардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырату»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәулік бөліктерін тану және тану дадыларын қалыптастыру. Балаларды тәулік бөліктерді реттілігін есте сақтау іскерліктерін, адамдардың әрекеттерін тәуліктің анықталған бөлігімен үйлестіруге жаттықтыру. Балалардың геометриялық пішіндерді танып атау іскерліктерін бекіту: шаршы, үшбұрыш.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Өткізген: Байжуманова.Ж.Б.Білім беру саласы: «Таным».Бөлімі: ҚМҰҚ. Тақырыбы:«Ересектер мен бала-лардың іс-әрекеттерінің мазмұны өзгеруі бойынша тәулік бөлігін ажырату»Мақсаты: Тәулік бөліктерін тану және тану дадыларын қалыптастыру. Міндеттері:БМ: Балаларды тәулік бөліктерді реттілігін есте сақтау іскерліктерін, адамдар-дың әрекеттерін тәуліктің анықталған бөлігімен үйлестіруге жаттықтыру. Балалардың геометриялық пішіндерді танып атау іскерліктерін бекіту: шар-шы, үшбұрыш. ДМ: Есте сақтау қабілеттерін, қиялдарын дамыту. ТМ: Зейіндері мен белсенділіктерін тәрбиелеу. Қолданатын құрал-жабдық: тәулік бөліктері бейнеленген суреттелген сағат.Сөздік жұмыс: тәулік – бір күн, таң, күн, кеш, түн – тәулік мезгілдері.Көптілділік компонент: таң – утро-morning, күн –денm-money, кеш –вечер-evening, түн –ночь-night.

ҚызметтіңкезеңдеріТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғаушылықЖылулық шеңбер.- Қане, балалар барлығымыз бір – біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер жасайықшы.- Таңертең тұрған кезде ата-аналарың қайырлы таң деп айта ма?-Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!!!Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар!!!Қайырлы таң саусақтарым, сендер ояныңдар!!!Балалар шеңберге тұрып, бір-бірінің қолдарын ұстап тұрады.

Балалардың жауаптары:-Иә, айтады.

Тәрбиешімен бірге сөз-дерді қайталапа,көздерін, құлақтарын, саусақтарын уқалайды.
Ұйымдастырушы-лық - ізденістік-Бүгін мен сендерді, қай кезде тұра-тынын, қай кезде жұмысты бастай-тынын, қай кезде ұйықтауға жататы-нын айтатын сағатпен таныстырамын. Және онда қызықты суреттер бар. Таңырқат сәті : сағатты көрсетеді. Сағаттың тілдерін айналдырады.Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.Тіл таң таң тәулік бөлігінде тоқтай-ды.-Мына суретте балалар не істеп жа-тыр?-Қай мезгілде біз оянамыз?Әтештің суретін көрсетіп, өлең жол-дарын оқиды:Әтешім, менің әтешім,Майлы басты әтешім. Неге ерте тұрасың,Балаға ұйқы бермейсің?-Әтеш ерте тұрып, барлығын оятады.Әтеш қай кезде оянады?-Айтындаршы, таңғы мезгілде адам-дар не істейді?-Ал, сендер таңғы мезгілде қайда ке-лесіңдер?Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Мына суретте балалар не істеп жа-тыр?

-Қалай ойлайсыңдар, бұл қай уақыт?-Бұл күн мезгілі. Біз сендермен бұл уақытта не істейміз?Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайықАяқты нық басайық.Бір отырып, бір тұрып,Біз демалып алайық.Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Балалар, мына суретте не бейнелен-ген?-Адамдар кешкі уақытта не істейді?

Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Тәуліктің қандай уақыты бейнелен-ген?-Түнде сендер не істейсіңдер?
Тәрбиешіні тыңдайды.















Сағатқа қызығушылық-тарын білдіреді.





Балалардың жауаптары:-Балалар оянып, тұрып жатыр.-Біз таңғы кезде оянамыз.Әтештің суретіне назар аударады.Әркім өз ой-пікірін біл-діреді.-Оянады, жуынады, таң-ғы асын ішеді, т.б.-Біз таңертең балабақша-ға келеміз.



-Қыз бала сурет салып жатыр, ұл бала ойнап жатыр.

-Сабақ үйренеміз, ойын ойнаймыз, т.б.Тұрып бойларын жазады.











-Балалар ойыншықтар-мен ойнап жатыр.-Теледидар қарайды, де-малады, т.б.-Түн мезгілі бейнеленген.

-Біз түнде ұйықтаймыз.



Рефлексиялық - түзетушілік-Балалар, қане, қайталап шығайық тәуліктің қандай мезгілдері бар? -Таң (күн, кеш, түн) мезгілінде бала-лар не істейді?





Белсенді балаларды мақтайды.
- Таң, күн, кеш, түн.

-Таңертең тұрады, жуы-нады. Күндіз балабақша-ға барады, ойнайды. Кешке теледидар қарай-ды, түнде ұйықтайды.
Күтілген нәтиже:Біледі:; тәуліктің әр мезгілінде адамдар немен айналысатынын біледі.Игереді: уақыт туралы, тәулік бөліктері туралы түсініктері (таң, күн, кеш, түн) ; осы тер-миндарды сөйлеу кезде дұрыс пайдалану дағдылары. Меңгереді: тәулік бөліктерін атайды (таң, күн, кеш, түн), осы терминдарды сөйлеу кезде дұрыс пайдаланады.Тексерді: Ескерту:Педагогикалық қодауына мұқтаж болған балалар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!