Қызметтіңкезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Жылулық шеңбер.- Қане, балалар барлығымыз бір – біріміздің қолымыздан ұстап шеңбер жасайықшы.- Таңертең тұрған кезде ата-аналарың қайырлы таң деп айта ма?-Кәне, бізде қайырлы таң тілейік.Қайырлы таң көздерім, сендер ояныңдар!!!Қайырлы таң құлақтарым, сендер ояныңдар!!!Қайырлы таң саусақтарым, сендер ояныңдар!!! | Балалар шеңберге тұрып, бір-бірінің қолдарын ұстап тұрады.
Балалардың жауаптары:-Иә, айтады.
Тәрбиешімен бірге сөз-дерді қайталапа,көздерін, құлақтарын, саусақтарын уқалайды. |
Ұйымдастырушы-лық - ізденістік | -Бүгін мен сендерді, қай кезде тұра-тынын, қай кезде жұмысты бастай-тынын, қай кезде ұйықтауға жататы-нын айтатын сағатпен таныстырамын. Және онда қызықты суреттер бар. Таңырқат сәті : сағатты көрсетеді. Сағаттың тілдерін айналдырады.Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.Тіл таң таң тәулік бөлігінде тоқтай-ды.-Мына суретте балалар не істеп жа-тыр?-Қай мезгілде біз оянамыз?Әтештің суретін көрсетіп, өлең жол-дарын оқиды:Әтешім, менің әтешім,Майлы басты әтешім. Неге ерте тұрасың,Балаға ұйқы бермейсің?-Әтеш ерте тұрып, барлығын оятады.Әтеш қай кезде оянады?-Айтындаршы, таңғы мезгілде адам-дар не істейді?-Ал, сендер таңғы мезгілде қайда ке-лесіңдер?Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Мына суретте балалар не істеп жа-тыр?
-Қалай ойлайсыңдар, бұл қай уақыт?-Бұл күн мезгілі. Біз сендермен бұл уақытта не істейміз?Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайықАяқты нық басайық.Бір отырып, бір тұрып,Біз демалып алайық.Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Балалар, мына суретте не бейнелен-ген?-Адамдар кешкі уақытта не істейді?
Тіл, тіл айнала бер.Тәулік уақытты көрсет.-Тәуліктің қандай уақыты бейнелен-ген?-Түнде сендер не істейсіңдер? | Тәрбиешіні тыңдайды.
Сағатқа қызығушылық-тарын білдіреді.
Балалардың жауаптары:-Балалар оянып, тұрып жатыр.-Біз таңғы кезде оянамыз.Әтештің суретіне назар аударады.Әркім өз ой-пікірін біл-діреді.-Оянады, жуынады, таң-ғы асын ішеді, т.б.-Біз таңертең балабақша-ға келеміз.
-Қыз бала сурет салып жатыр, ұл бала ойнап жатыр.
-Сабақ үйренеміз, ойын ойнаймыз, т.б.Тұрып бойларын жазады.
-Балалар ойыншықтар-мен ойнап жатыр.-Теледидар қарайды, де-малады, т.б.-Түн мезгілі бейнеленген.
-Біз түнде ұйықтаймыз.
|
Рефлексиялық - түзетушілік | -Балалар, қане, қайталап шығайық тәуліктің қандай мезгілдері бар? -Таң (күн, кеш, түн) мезгілінде бала-лар не істейді?
Белсенді балаларды мақтайды. | - Таң, күн, кеш, түн.
-Таңертең тұрады, жуы-нады. Күндіз балабақша-ға барады, ойнайды. Кешке теледидар қарай-ды, түнде ұйықтайды. |