Материалдар / «Таным. Тағылым. Тәрбие»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Таным. Тағылым. Тәрбие»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке тұлғаны тәрбиелеу мәселесіне оқушылардың назарын жандандыру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Таным. Тағылым. Тәрбие»

Педагогтің аты-жөні:

Күні:

Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың мақсаты: Жеке тұлғаны тәрбиелеу мәселесіне оқушылардың назарын жандандыру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты Педагогтің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Ресурстар

Сабақтың

Ұйымдастыру кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Бір түрлі фигур алғандарды 1-топқа «Достар», ал екіншісін таңдағандарды 2-топқа «Құрдастар» тобына бөлемін. Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді. Психологиялық ахуал Оқушылар дың пікірі тыңдалады слайд

Жаңа сабаққ кіріспе

"Аралда"ойыны. Көзіңізді жұмып, басыңызды төмен түсіріңіз. Енді сіз бір бейтаныс, бірақ керемет жерге саяхат жасайсыз. Қандай да бір белгісіз себептермен (сіздің ағаңыз қайтыс болды, сізге өз аралын мұра етіп қалдырды). Сіздің ағаңыз өте бай болды. Аралдың үстінен ұшып бара жатқанда, оны иемденуге дайындалып жатқанда, сіз өз көзіңізге сенбейсіз. Аралда көптеген үйлер, жасыл желектер, яхта мен жағажайы бар айлақ бар. Мұнда жыл бойы жылы ауа райы бар. Ағайдың хатынан сіз бұл жерде қалған өміріңізді ешнәрсеге мұқтаж болмай-ақ өткізе алатыныңызды білесіз. Бірақ бір шарт бар-сіз бұл аралға ешқашан ешкімді Сұрақтар: Сіз оларға қалағаныңыздың бәріне тапсырыс бере аласыз және олар Сіздің өтінішіңізді орындайды. Бұл жағдайда сіз өсиет шарттарын өзгертуге құқығыңыз жоқ екенін ескере отырып, қалай әрекет етер едіңіз? Неліктен? Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылар жұптасып, тапсырмаларды орындайды. Бірінші нөмірлер екіншісіне өздерінің хоббиі, сүйікті іс-әрекеті туралы айтады. Екінші нөмірлермимиканы, серіктестің интонациясын

шақырмауыңыз керек. Сіз оларға қалағаныңыздың бәріне тапсырыс бере аласыз және олар Сіздің өтінішіңізді орындайды. Бұл жағдайда сіз өсиет шарттарын өзгертуге құқығыңыз жоқ екенін ескере отырып, қалай әрекет етер едіңіз? Неліктен? Балалардың жауаптарынан кейін мұғалім сабақтың мақсатын атайды. - Сұрақтар мен тапсырмалар: 1. Адам кітап оқығанда, дәріс оқығанда, теледидар көргенде қарым-қатынас бола ма? 2. Адам не үшін сөйлеседі? (тақтаға қысқаша жазылған) 3. Тақтада берілген келесі сөздерді қалай түсінесіз? Енді қарым-қатынастың рөлі туралы қорытындыны толықтырыңыз. - "Байланыс құралдары"шағын тренинг. Тапсырма: қарым-қатынасқа көмектесетін ережелерді тұжырымдау: адамға деген қызығушылық; сәйкестік, әдептілік; басқа адамды, оның көзқарасын, сезімін, талғамын құрметтеу; сенім, адам бойындағы жақсылыққа сену. -Айтыңызшы, балалар, біз әрқашан басқа адамдарменқарым-қатынаста біздің тартымдылығымыз тек сыртқы келбеттің сұлулығында емес деп ойлаймыз ба? -Тіпті жақсы білімді адамдар да қарым-қатынаста әрдайым әдепті бола бермейді, әрдайым тәрбиелі болып көрінбейді, өйткені олар мінез-құлық мәдениетінің қарапайым нормаларын дамытпаған. -Мәдени мінез-құлық дағдылары дегеніміз не? -Бұл әдетке айналған, адамның ішкі қасиеттерімен тығыз байланысты, оның жеке басының сыртқы көріністері (қозғалыс, бет әлпеті, сөйлеу және т.б.) оның тәрбиесі мен өзін-өзі бақылауы туралы мұқият қадағалап, содан кейін байқаған нәрсені сипаттауы керек. Екінші нөмірлер өздерінің құмарлықтары туралы айтады, ал біріншілері мұғалімнің тапсырмасын орындауға тырысады. ("Көзге қарамаңыз, қызықсыз сияқты әрекет етіңіз"). Осыдан кейін екінші нөмірлер олардың серіктеспен байланысуына не кедергі болғанын сипаттайды. Ойын барысында оқушылар адамдар қандай құралдарды, қарым-қатынасты қолдана алады деген сұраққа жауап беруі керек.

куәландырады және оның эстетикасын білдіреді, заттармен дұрыс қарым-қатынас жасай білу, қоғамда ұстай білу, басқа адамдармен қарым-қатынаста жағымды болу. -Мәдени мінез-құлықтың қарапайым нормалары жеке адамға да, жалпы қоғамға да қажет. -Ал енді, мен осындай жағдайларда өзіңізді қалай ұстайтыныңызды білгім келеді ме? -Мұғалім залға кірді, орын жоқ. Тәрбиелі адам не істеуі керек? -Оқушы қағазды тастады. Сіздің әрекеттеріңіз? көбірек ойлап табыңыз…… -Бұл белгілердің барлығы мәдениетті адам болу оңай емес және оны үйрену керек дейді. Мүмкін, урнаға лақтырылған қағаздан, әйелден, қарттан немесе баладан кем түсетін жерден және адамда мінез-құлық мәдениетіне қарай қозғалыс басталуы керек. - "Соқыр - мылқау - саңырау"ойыны. -Енді ойын ойнайық, сізге белгілі бір ақпаратты әртүрлі тәртіпте беру ұсынылады: мылқау-саңырау және соқыр; соқыр - - саңырау және мылқау, саңырау-соқыр және мылқау.

Қорытынды: Айтыңызшы, балалар, сіз бүгін біздің сынып сағатымызда не білдіңіз? Сіз бен біз қандай қорытынды жасай аламыз? Міне, біздің кездесуіміз аяқталды, жұмыс үшін рахмет балалар. Қош болыңыз!


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!