Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Атырау облысы

    Қызылқоға ауданы

    Сағыз ауылы

    № 9 орта меткеп










    «Танымдық әрекетін түзету»

    пәніне арналған күнтізбелік жоспар


    2023-2024 оқу жылы







    Мектеп психологы: Ә. Жексенова













    «Бекітемін»:_____________ «Келісемін»:_____________

    №9орта мектеп директоры:Е.Сұлтанов Оқу ісінің меңгерушісі:С. Бейшева

    «___» _______________ 2023ж « ___» _______________ 2023ж




    Жеке оқу жұмыс жоспары келесідей нормативтік құжаттардың негізінде әзірленген:


    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына

    94 – қосымша. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 545–қосымша.


    Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 9 сынып үйден оқытуға арналған «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

    «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР ОАМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы); https://old.special-edu.kz/textbooks/ Жеке инклюзивті білім беруді дамытудың ғылыми – практикалық орталығы.


    Үйде оқытылатын балаларды жалпы білім берудің мектебінің оқу бағдарламаларымен оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар (Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин)

    Қ.Р Білім және ғылым министрінің оқу жылының басталуы туралы 30.08.2023 жылғы № 5530 бұйрығы

    Оқу жылының басталуы (сабақ кестесі)туралы мектеп директорының 1.09.2023 жылғы № 154 бұйрығы басшылыққа алынды.

    1. 5-9 сыныптарда «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен күнтізбелік жоспарды жасауда нормативтік құжаттардың негізінде басшылыққа алынды.

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 545-қосымшасы. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

    2«Танымдық әрекетін түзету» пәнінің мақсаты - орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға айналасындағы болмысты сенсорлық қасиеттерімен бірге қабылдауларына қолайлы жағдайлар жасау, психикалық дамуын ынталандыру, түрлі заттар және материалдармен мақсатты бағытта ерікті іс-әрекеттерін қалыптастыру.

    3. «Танымдық әрекетін түзету» пәнінің міндеттері: 1) түрлі талдауыштарға мақсатты бағытта жүйелі әсер ету арқылы сезімталдық тәжірибесін байыту; 2) көру, есту, тактильдік, кинестетикалық түйсігін дамыту; 3) кеңістіктік-уақыттық бейімделуін қалыптастыру; 4) моторлық дағдыларын дамыту.

    7 сынып


    Бөлімдері

    Сабақтың тақырыбы

    Оқу мақсаттары

    Сағаты

    Күні

    Сенсорлық процестерін дамыту

    1.1. Есту қабілетін дамыту

    Есту қабілетін дамыту

    7.1.1.1 айналасын дағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау, тыңдау позасын ұстану, сөйлеген адамның көзі мен аузына қарау;

    1

    07.09.2023

      Дыбыстар

      7.1.1.2 дыбыстарды тыңдап ажырату және дыбыс сандарын келтіру; 7.1.1.3 сөзден дыбысты бөліп ажырату

      1

      14.09

        Қабылдау


        7.1.1.4 шуды эмоционалды қабылдау;

        1

        21.09

          Дыбыс ырғағын табу

          7.1.1.5 күрделі ырғақтарда ажырату және келтіру, дыбысын айта отырып, шаплақтап тықылдатып дыбысты ойыншықтармен дыбысын келтіру;

          1

          28.09

            Музыкалық аспаптар әлемі

            7.1.1.6 таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы тану;

            1

            5.10

              Қалалық дыбыстар

              7.1.1.7 әлеуметтік маңызды тұрмыстық , қалалық дыбыстарды ажырату

              1

              12.10

                1.2 Көру қабілетін дамыту

                Фигуралар

                7.1.2.2 үлгі бойынша есеп таяқшаларымен, сөздік нұсқаумен фигуралар құрау;

                7.1.2.3 7-8 бөліктен заттық суреттер немесе фигуралар құрастыру;

                2


                19.10

                26.10

                  Жеткіліксіз элеметтерді аяқта

                  7.1.2.4 әріптің жеткіліксіз элементін жазып бітіру

                  7.1.2.5 контурлық бейнелердегі әріптерді, сандарды, заттарды тану;

                  1

                  9.11

                    Суреттер әлемі

                    7.1.2.7 заттарды, тірі объектілерді, пейзаждарды суреттеп, белгілерін ажырату;


                    1

                    16.11

                      Есеп таяқшаларымен жұмыс

                      7.1.2.8 сөздік нұсқау бойынша есеп таяқшаларымен құрау;

                      7.1.2.9 симметрия өсін сақтай отырып бейненің суретін салып бітіру;

                      1

                      23.11

                        Әріптер мен сандар әлемі

                        7.1.2.10 Түрлі қаріппен жазылған әріптер қатарынан берілген әріпті тану;

                        7.1.2.11 Әріптердің қатар реттілігін көшіру

                        7.1.2.12 бөлшектерден әріптер мен сандарды құру (таяқшалар, пластилин, ауада);



                        2

                        30.11

                        7.12

                          Сюжетті картиналар

                          7.1.2.13 үлгісіз сюжеттік картиналар құру

                          1

                          14.12

                            1.3 Кеңістікте бейімделуді дамыту


                            Кеңістік

                            7.1.3.1 дене мүшелерін ің орналасуы н саралау, қарсы алдында тұрған адам денесіне бейімделу;

                            7.1.3.2 көршісіне қарасты өз орнын анықтау (солы-оңы, арты-алды);

                            1

                            21.12

                              Суретпен жұмыс

                              7.1.3.3 картиналардағы персонаждар қай қолымен әрекет жасағанын , қай жағында тұрғанын белгілеу;

                              1

                              28.12

                                Жаттығу қимылдарын жасап үйрену

                                7.1.3.4 қимылдарды айнадағыдай қайталап жасау;

                                1

                                11.01.2024

                                  Сызбамен жұмыс

                                  7.1.3.5 үлгі, сызба бойынша құрастыру;

                                  7.1.3.6 бір біріне қарасты берілген қашықтық та парлель сызықтары н сызу;

                                  1

                                  18.01

                                    Қоғамдық орындарда жүріп үйрену

                                    7.1.3.7 мектеп маңайында ғы көшелерде бейімделу: көшелерді ң орналасуы, қиылыстар ын белгілеу және саралау (көше қиылыстар ы);

                                    7.1.3.8 қоғамдық орындарда бейімделу: дүкен, дәріхана, пошта, емхана;

                                    7.1.3.10 объекттер мен заттарды зерттеу, таныс және бейтаныс кеңістікте қозғалу барысында дұрыс позаны, жүрісті сақтау;

                                    2

                                    25.01

                                    1.02

                                      Әдістемелермен жұмыс

                                      7.1.3.12 Сеген тақталары, Коос текшелері, Пьерон Рузер әдістемесі бойынша тапсырмалар орындау

                                      1

                                      8.02

                                      1.4 Уақытта бейімделуді дамыту


                                      Оқиғалар реттілігі

                                      7.1.4.1 уақыт өлшемдері н іс-әрекет түрлерінде қолдану;

                                      7.1.4.2 оқиғалар реттілігін анықтау (соңынан, алдында);

                                      7.1.4.3 оқиғаларды басынан аяғына қарай суреттеу;

                                      2

                                      15.02

                                      22.02

                                      Уақытта бейімделу

                                      7.1.4.4 электрондық сағат бойынша уақытты анықтау;

                                      7.1.4.5 уақыт бірліктері ара қатынаста рын білу: 1жыл=365- 366 күн;


                                      1

                                      29.02

                                      Күнтізбемен жұмыс


                                      7.1.4.6 «толы жыл» мағынасын түсіну;

                                      7.1.4.7 күнді жазу;

                                      7.1.4.8 мерекелер күнтізбесін құру

                                      2

                                      7.03

                                      14.03


                                      1.5 Тактильдік қозғалыстық қабылдауын дамыту

                                      Материалды сипатына қарай ажырату

                                      7.1.5.1 бейімделудің іздеу тәсілін қолдану: сипау, тексеру сипалау, жазу, тықылдату , қысу

                                      1

                                      4.04

                                        Азық-түлік өнімдерінің сапасы

                                        7.1.5.2 азық-түлікті консистенциясына қарай ажырату (сұйық, қатты, жабысқақ, сусыма);

                                        1

                                        11.04

                                          Заттарды ажырату

                                          7.1.5.3 үлгі бойынша көлемді затты сипалап табу;

                                          7.1.5.4 үлгі бойынша заттардың көлемі мен формасын сипалап ажырату


                                          1

                                          18.04

                                          Заттарды сипап ажырата білу

                                          7.1.5.5 заттардың ерекшелікт ерін ажырату (жұмсақ, қатты, тегіс, бұжыр);

                                          1

                                          25.04

                                          Тактильдік қозғалыстық қабылдау

                                          7.1.5.6 тактильдік - қозғалыстық сезімталдықты сақтану мақсатында қолдану

                                          1

                                          12.05

                                          1.6 Дәм және иіс түйсігін дамыту


                                          Тағамдар дәмін сезе білу

                                          7.1.6.1 тағам құрамын дәміне қарай тану;

                                          1

                                          26.05

                                          Иістерді ажырату

                                          7.1.6.2 иістерді тану және атау (косметика );

                                          7.1.6.3 дәм мен иісті ұнатқанын тілмен немесе пантомимикалық құралмен жеткізу


                                          1

                                          23.05









                                          9 сынып


                                          Бөлімдері

                                          Сабақтың тақырыбы

                                          Оқу мақсаттары

                                          Сағаты

                                          Күні

                                          Сенсорлық процестерін дамыту

                                          1.1. Есту қабілетін дамыту

                                          Жаңа ақпараттар

                                          9.1.1.1 қатынастың түрлі жағдайында жаңа ақпаратты тыңдау арқылы қабылдау;

                                          1

                                          1.09.2023

                                          Ұқсас сөздер мен буындар

                                          9.1.1.2 дыбыстық құрамы ұқсас сөздер мен буындарды ажырату

                                          1

                                          8.09

                                          Дыбыстар


                                          9.1.1.3 сөздегі дыбыс реттілігін анықтау;

                                          9.1.1.4 берілген дыбысқа сөздер таңдау;

                                          9.1.1.5 музыкалық жанрды ажырату (вальс, полька, марш;

                                          2



                                          Жүктеу
                                          ЖИ арқылы жасау
                                          ЖИ арқылы жасау
                                          bolisu
                                          Бөлісу
                                          1 - айлық
                                          Материал тарифі
                                          -96% жеңілдік
                                          00
                                          05
                                          00
                                          ҚМЖ
                                          Ашық сабақ
                                          Тәрбие сағаты
                                          Презентация
                                          БЖБ, ТЖБ тесттер
                                          Көрнекіліктер
                                          Балабақшаға арнарлған құжаттар
                                          Мақала, Эссе
                                          Дидактикалық ойындар
                                          және тағы басқа 400 000 материал
                                          Барлық 400 000 материалдарды шексіз
                                          жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
                                          1 990 ₸ 49 000₸
                                          1 айға қосылу
                                          Материалға шағымдану

                                          Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

                                          Жариялаған:
                                          Жексенова Әйгерім Тасболатқызы
                                          03 Қазан 2023
                                          1521
                                          Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

                                          "Танымдық әрекетін түзету" 9 сынып

                                          Тақырып бойынша 11 материал табылды

                                          "Танымдық әрекетін түзету" 9 сынып

                                          Материал туралы қысқаша түсінік
                                          Үйден оқитын оқушыға арналған
                                          Материалдың қысқаша нұсқасы

                                          Атырау облысы

                                          Қызылқоға ауданы

                                          Сағыз ауылы

                                          № 9 орта меткеп










                                          «Танымдық әрекетін түзету»

                                          пәніне арналған күнтізбелік жоспар


                                          2023-2024 оқу жылы







                                          Мектеп психологы: Ә. Жексенова













                                          «Бекітемін»:_____________ «Келісемін»:_____________

                                          №9орта мектеп директоры:Е.Сұлтанов Оқу ісінің меңгерушісі:С. Бейшева

                                          «___» _______________ 2023ж « ___» _______________ 2023ж




                                          Жеке оқу жұмыс жоспары келесідей нормативтік құжаттардың негізінде әзірленген:


                                          Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 20 қыркүйектегі № 469 бұйрығына

                                          94 – қосымша. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына 545–қосымша.


                                          Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 9 сынып үйден оқытуға арналған «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.

                                          «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР ОАМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы); https://old.special-edu.kz/textbooks/ Жеке инклюзивті білім беруді дамытудың ғылыми – практикалық орталығы.


                                          Үйде оқытылатын балаларды жалпы білім берудің мектебінің оқу бағдарламаларымен оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар (Ұлттық білім академиясы Ы.Алтынсарин)

                                          Қ.Р Білім және ғылым министрінің оқу жылының басталуы туралы 30.08.2023 жылғы № 5530 бұйрығы

                                          Оқу жылының басталуы (сабақ кестесі)туралы мектеп директорының 1.09.2023 жылғы № 154 бұйрығы басшылыққа алынды.

                                          1. 5-9 сыныптарда «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен күнтізбелік жоспарды жасауда нормативтік құжаттардың негізінде басшылыққа алынды.

                                          Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына 545-қосымшасы. Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған 5-9 сыныптары үшін «Танымдық әрекетін түзету» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы.

                                          2«Танымдық әрекетін түзету» пәнінің мақсаты - орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға айналасындағы болмысты сенсорлық қасиеттерімен бірге қабылдауларына қолайлы жағдайлар жасау, психикалық дамуын ынталандыру, түрлі заттар және материалдармен мақсатты бағытта ерікті іс-әрекеттерін қалыптастыру.

                                          3. «Танымдық әрекетін түзету» пәнінің міндеттері: 1) түрлі талдауыштарға мақсатты бағытта жүйелі әсер ету арқылы сезімталдық тәжірибесін байыту; 2) көру, есту, тактильдік, кинестетикалық түйсігін дамыту; 3) кеңістіктік-уақыттық бейімделуін қалыптастыру; 4) моторлық дағдыларын дамыту.

                                          7 сынып


                                          Бөлімдері

                                          Сабақтың тақырыбы

                                          Оқу мақсаттары

                                          Сағаты

                                          Күні

                                          Сенсорлық процестерін дамыту

                                          1.1. Есту қабілетін дамыту

                                          Есту қабілетін дамыту

                                          7.1.1.1 айналасын дағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау, тыңдау позасын ұстану, сөйлеген адамның көзі мен аузына қарау;

                                          1

                                          07.09.2023

                                            Дыбыстар

                                            7.1.1.2 дыбыстарды тыңдап ажырату және дыбыс сандарын келтіру; 7.1.1.3 сөзден дыбысты бөліп ажырату

                                            1

                                            14.09

                                              Қабылдау


                                              7.1.1.4 шуды эмоционалды қабылдау;

                                              1

                                              21.09

                                                Дыбыс ырғағын табу

                                                7.1.1.5 күрделі ырғақтарда ажырату және келтіру, дыбысын айта отырып, шаплақтап тықылдатып дыбысты ойыншықтармен дыбысын келтіру;

                                                1

                                                28.09

                                                  Музыкалық аспаптар әлемі

                                                  7.1.1.6 таныс әндерді әуен үзіндісі арқылы тану;

                                                  1

                                                  5.10

                                                    Қалалық дыбыстар

                                                    7.1.1.7 әлеуметтік маңызды тұрмыстық , қалалық дыбыстарды ажырату

                                                    1

                                                    12.10

                                                      1.2 Көру қабілетін дамыту

                                                      Фигуралар

                                                      7.1.2.2 үлгі бойынша есеп таяқшаларымен, сөздік нұсқаумен фигуралар құрау;

                                                      7.1.2.3 7-8 бөліктен заттық суреттер немесе фигуралар құрастыру;

                                                      2


                                                      19.10

                                                      26.10

                                                        Жеткіліксіз элеметтерді аяқта

                                                        7.1.2.4 әріптің жеткіліксіз элементін жазып бітіру

                                                        7.1.2.5 контурлық бейнелердегі әріптерді, сандарды, заттарды тану;

                                                        1

                                                        9.11

                                                          Суреттер әлемі

                                                          7.1.2.7 заттарды, тірі объектілерді, пейзаждарды суреттеп, белгілерін ажырату;


                                                          1

                                                          16.11

                                                            Есеп таяқшаларымен жұмыс

                                                            7.1.2.8 сөздік нұсқау бойынша есеп таяқшаларымен құрау;

                                                            7.1.2.9 симметрия өсін сақтай отырып бейненің суретін салып бітіру;

                                                            1

                                                            23.11

                                                              Әріптер мен сандар әлемі

                                                              7.1.2.10 Түрлі қаріппен жазылған әріптер қатарынан берілген әріпті тану;

                                                              7.1.2.11 Әріптердің қатар реттілігін көшіру

                                                              7.1.2.12 бөлшектерден әріптер мен сандарды құру (таяқшалар, пластилин, ауада);



                                                              2

                                                              30.11

                                                              7.12

                                                                Сюжетті картиналар

                                                                7.1.2.13 үлгісіз сюжеттік картиналар құру

                                                                1

                                                                14.12

                                                                  1.3 Кеңістікте бейімделуді дамыту


                                                                  Кеңістік

                                                                  7.1.3.1 дене мүшелерін ің орналасуы н саралау, қарсы алдында тұрған адам денесіне бейімделу;

                                                                  7.1.3.2 көршісіне қарасты өз орнын анықтау (солы-оңы, арты-алды);

                                                                  1

                                                                  21.12

                                                                    Суретпен жұмыс

                                                                    7.1.3.3 картиналардағы персонаждар қай қолымен әрекет жасағанын , қай жағында тұрғанын белгілеу;

                                                                    1

                                                                    28.12

                                                                      Жаттығу қимылдарын жасап үйрену

                                                                      7.1.3.4 қимылдарды айнадағыдай қайталап жасау;

                                                                      1

                                                                      11.01.2024

                                                                        Сызбамен жұмыс

                                                                        7.1.3.5 үлгі, сызба бойынша құрастыру;

                                                                        7.1.3.6 бір біріне қарасты берілген қашықтық та парлель сызықтары н сызу;

                                                                        1

                                                                        18.01

                                                                          Қоғамдық орындарда жүріп үйрену

                                                                          7.1.3.7 мектеп маңайында ғы көшелерде бейімделу: көшелерді ң орналасуы, қиылыстар ын белгілеу және саралау (көше қиылыстар ы);

                                                                          7.1.3.8 қоғамдық орындарда бейімделу: дүкен, дәріхана, пошта, емхана;

                                                                          7.1.3.10 объекттер мен заттарды зерттеу, таныс және бейтаныс кеңістікте қозғалу барысында дұрыс позаны, жүрісті сақтау;

                                                                          2

                                                                          25.01

                                                                          1.02

                                                                            Әдістемелермен жұмыс

                                                                            7.1.3.12 Сеген тақталары, Коос текшелері, Пьерон Рузер әдістемесі бойынша тапсырмалар орындау

                                                                            1

                                                                            8.02

                                                                            1.4 Уақытта бейімделуді дамыту


                                                                            Оқиғалар реттілігі

                                                                            7.1.4.1 уақыт өлшемдері н іс-әрекет түрлерінде қолдану;

                                                                            7.1.4.2 оқиғалар реттілігін анықтау (соңынан, алдында);

                                                                            7.1.4.3 оқиғаларды басынан аяғына қарай суреттеу;

                                                                            2

                                                                            15.02

                                                                            22.02

                                                                            Уақытта бейімделу

                                                                            7.1.4.4 электрондық сағат бойынша уақытты анықтау;

                                                                            7.1.4.5 уақыт бірліктері ара қатынаста рын білу: 1жыл=365- 366 күн;


                                                                            1

                                                                            29.02

                                                                            Күнтізбемен жұмыс


                                                                            7.1.4.6 «толы жыл» мағынасын түсіну;

                                                                            7.1.4.7 күнді жазу;

                                                                            7.1.4.8 мерекелер күнтізбесін құру

                                                                            2

                                                                            7.03

                                                                            14.03


                                                                            1.5 Тактильдік қозғалыстық қабылдауын дамыту

                                                                            Материалды сипатына қарай ажырату

                                                                            7.1.5.1 бейімделудің іздеу тәсілін қолдану: сипау, тексеру сипалау, жазу, тықылдату , қысу

                                                                            1

                                                                            4.04

                                                                              Азық-түлік өнімдерінің сапасы

                                                                              7.1.5.2 азық-түлікті консистенциясына қарай ажырату (сұйық, қатты, жабысқақ, сусыма);

                                                                              1

                                                                              11.04

                                                                                Заттарды ажырату

                                                                                7.1.5.3 үлгі бойынша көлемді затты сипалап табу;

                                                                                7.1.5.4 үлгі бойынша заттардың көлемі мен формасын сипалап ажырату


                                                                                1

                                                                                18.04

                                                                                Заттарды сипап ажырата білу

                                                                                7.1.5.5 заттардың ерекшелікт ерін ажырату (жұмсақ, қатты, тегіс, бұжыр);

                                                                                1

                                                                                25.04

                                                                                Тактильдік қозғалыстық қабылдау

                                                                                7.1.5.6 тактильдік - қозғалыстық сезімталдықты сақтану мақсатында қолдану

                                                                                1

                                                                                12.05

                                                                                1.6 Дәм және иіс түйсігін дамыту


                                                                                Тағамдар дәмін сезе білу

                                                                                7.1.6.1 тағам құрамын дәміне қарай тану;

                                                                                1

                                                                                26.05

                                                                                Иістерді ажырату

                                                                                7.1.6.2 иістерді тану және атау (косметика );

                                                                                7.1.6.3 дәм мен иісті ұнатқанын тілмен немесе пантомимикалық құралмен жеткізу


                                                                                1

                                                                                23.05









                                                                                9 сынып


                                                                                Бөлімдері

                                                                                Сабақтың тақырыбы

                                                                                Оқу мақсаттары

                                                                                Сағаты

                                                                                Күні

                                                                                Сенсорлық процестерін дамыту

                                                                                1.1. Есту қабілетін дамыту

                                                                                Жаңа ақпараттар

                                                                                9.1.1.1 қатынастың түрлі жағдайында жаңа ақпаратты тыңдау арқылы қабылдау;

                                                                                1

                                                                                1.09.2023

                                                                                Ұқсас сөздер мен буындар

                                                                                9.1.1.2 дыбыстық құрамы ұқсас сөздер мен буындарды ажырату

                                                                                1

                                                                                8.09

                                                                                Дыбыстар


                                                                                9.1.1.3 сөздегі дыбыс реттілігін анықтау;

                                                                                9.1.1.4 берілген дыбысқа сөздер таңдау;

                                                                                9.1.1.5 музыкалық жанрды ажырату (вальс, полька, марш;

                                                                                2



                                                                                Жүктеу
                                                                                bolisu
                                                                                Бөлісу
                                                                                ЖИ арқылы жасау
                                                                                Файл форматы:
                                                                                docx
                                                                                Психология Сабақ жоспары 9 сынып
                                                                                03.10.2023
                                                                                1521
                                                                                Жүктеу
                                                                                ЖИ арқылы жасау
                                                                                Жариялаған:
                                                                                Жексенова Әйгерім Тасболатқызы
                                                                                Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
                                                                                шағым қалдыра аласыз
                                                                                Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
                                                                                Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
                                                                                Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
                                                                                Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
                                                                                Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
                                                                                Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
                                                                                Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
                                                                                Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
                                                                                Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
                                                                                Министірлікпен келісілген курстар тізімі

                                                                                Химия пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Тарих пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Биология пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Ағылшын тілі пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                География пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Информатика пәні

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Мектепке дейінгі білім беру

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

                                                                                бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Дене шынықтыру

                                                                                пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Білім алушылардың білім сапасын арттыру

                                                                                мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ

                                                                                Инклюзивті білім беру

                                                                                жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
                                                                                80/108 сағат
                                                                                Толығырақ
                                                                                Ғылыми-әдістемелік орталығы
                                                                                Редакциямен байланыс
                                                                                +7 (771) 234-55-99
                                                                                Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
                                                                                жұма, 9:00 – 18:00
                                                                                Мекенжай:
                                                                                Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
                                                                                4 этаж, 406-кабинет
                                                                                Электронды пошта
                                                                                ustaztilegi@gmail.com
                                                                                Сведения об организации
                                                                                Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
                                                                                Политика конфиденциальности
                                                                                Сведения об организации