Танымдық процесстерін анықтауға
арналған зерттеу әдістемесі
Ойлау дамуын
бағалау
Мақсаты: Оқушылардың жалпылау қабілетін
анықтау;
Өткізу
түрі: сауалнама
Диагностикалық
материал: Жалпылау қасиетін әдістеме
көмегімен зерттеп,анықтау;
Жұмыс
барысы:Оқушыға 10 қатардан тұратын
сөздер тізімі беріледі.Оқушы сол, әрбір қатардан мағынасы бойынша
келіспейтін бір сөздің астын сызу керек;
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8) ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут,
секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
Нәтижені
қортындылау:
Әр дұрыс белгіленген жауапқа 1
ұпай,ал қате жауапқа 0 ұпай;
10-8
ұпай- Жалпылау қабілеті
жоғары;
7-5
ұпай –Жалпылау қабілеті орташа.
Олар әрқашан заттардың қасиетін бөліп тани
алмайды;
4-0 - ұпай –Жалпылау қабілеті
төмен;
Ес ерекшеліктерін
зерттеу.
Мақсаты: Оқушылардың ес даму дәрежесін
анықтау және нәтижесін өңдеп қортындылау.
Диагностикалық
материал: Ес процесстерін зерттеу
әдістемелері.
Жұмыс
барысы: Оқушылардың қысқа мерзімді
вербальдық есте сақтай білетінің анықтау.
-
Мұғалім 12 сөзді тез оқиды,
мысалы: тау, ине, раушан, мысық,
сағат, киім, терезе, аяқ, ара, айыр, құмыра,
кітап.
Оқушылар бұл сөздерді есіне
сақтап, мұғалімнің командасы бойынша қайта жаңғартады (жазбаша,30
сек).
Мұғалім қайта сөздерді оқиды, ал оқушылар өз
жазбаларымен салыстырып дұрыс жаңғартылған сөздер санын
анықтайды.
Нәтижелерді
қортындылау:
9- дан
көп – қысқа мерзімді естің жоғары
деңгейін көрсетеді;
8-7
ұпай , қысқа мерзімді естің орташа
деңгейін көрсетеді;
6- дан аз
ұпай – қысқа мерзімді естің төмен
деңгейін көрсетеді;
Зейіннің дамуын бағалау.
Мақсаты: Оқушылардың зейіннің дамуын
анықтап, нәтижесін шығару.
Диагностикалық
материал: Зейіннің дамуын Мюнстерберг
әдістемесі бойынша анықтау.
Жұмыс
барысы: Мұғалім бұл әдістеменің
зейінің концентрациясы мен таңдаушылығына бағыттылығын
хабарлайды.
Әр
оқушы текстік материалдардан беріледі, бұнда оқушы қандай да бір
сөздерді оқып,тауып алу керек. Оқушының міндеті сөздерді тауып,
астын сызу.
Жұмыс
уақыты : 2
минунт.
Тапсырма:
-
Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
-
Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
-
Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
-
Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
-
Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
-
Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
-
Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
-
Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
-
Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
Нәтижелерді
қортындылау:
9- дан
көп – зейіннің жоғары деңгейін
көрсетеді;
8-7-
ұпай – зейіннің орташа деңгейін
көрсетеді;
6- аз
ұпай зейіннің төмен деңгейін
көрсетеді;
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8)
ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут, секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8)
ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут, секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8)
ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут, секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8)
ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут, секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;
2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ
плита
3)трамвай, автобус, трактор,
трайлебус;
4)қайық,
арба,мотоцикл,велосипед;
5)өзен,көпір,мұхит,көл;
6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;
7)мейрімді,
қатігез,көңілді,қара;
8)
ата,ұстаз,әке,шеше;
9)минут, секунд,сағат,таңертең;
10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт
1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран
2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ
3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои
4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт
5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт
6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл
7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад
8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож
9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт