танымдық процестер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

танымдық процестер

Материал туралы қысқаша түсінік
Танымдық процестерді анықтауға арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Танымдық процесстерін анықтауға арналған зерттеу әдістемесі


Ойлау дамуын бағалау

Мақсаты: Оқушылардың жалпылау қабілетін анықтау;

Өткізу түрі: сауалнама

Диагностикалық материал: Жалпылау қасиетін әдістеме көмегімен зерттеп,анықтау;

Жұмыс барысы:Оқушыға 10 қатардан тұратын сөздер тізімі беріледі.Оқушы сол, әрбір қатардан мағынасы бойынша келіспейтін бір сөздің астын сызу керек;

1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.


Нәтижені қортындылау:

Әр дұрыс белгіленген жауапқа 1 ұпай,ал қате жауапқа 0 ұпай;
10-8 ұпай- Жалпылау қабілеті жоғары;

7-5 ұпай –Жалпылау қабілеті орташа. Олар әрқашан заттардың қасиетін бөліп тани алмайды;

4-0 - ұпай –Жалпылау қабілеті төмен;



Ес ерекшеліктерін зерттеу.

Мақсаты: Оқушылардың ес даму дәрежесін анықтау және нәтижесін өңдеп қортындылау.

Диагностикалық материал: Ес процесстерін зерттеу әдістемелері.

Жұмыс барысы: Оқушылардың қысқа мерзімді вербальдық есте сақтай білетінің анықтау.

  1. Мұғалім 12 сөзді тез оқиды, мысалы: тау, ине, раушан, мысық, сағат, киім, терезе, аяқ, ара, айыр, құмыра, кітап.

Оқушылар бұл сөздерді есіне сақтап, мұғалімнің командасы бойынша қайта жаңғартады (жазбаша,30 сек).

Мұғалім қайта сөздерді оқиды, ал оқушылар өз жазбаларымен салыстырып дұрыс жаңғартылған сөздер санын анықтайды.

Нәтижелерді қортындылау:

9- дан көп – қысқа мерзімді естің жоғары деңгейін көрсетеді;

8-7 ұпай , қысқа мерзімді естің орташа деңгейін көрсетеді;

6- дан аз ұпай – қысқа мерзімді естің төмен деңгейін көрсетеді;



Зейіннің дамуын бағалау.

Мақсаты: Оқушылардың зейіннің дамуын анықтап, нәтижесін шығару.

Диагностикалық материал: Зейіннің дамуын Мюнстерберг әдістемесі бойынша анықтау.

Жұмыс барысы: Мұғалім бұл әдістеменің зейінің концентрациясы мен таңдаушылығына бағыттылығын хабарлайды.

Әр оқушы текстік материалдардан беріледі, бұнда оқушы қандай да бір сөздерді оқып,тауып алу керек. Оқушының міндеті сөздерді тауып, астын сызу.

Жұмыс уақыты : 2 минунт.

Тапсырма:

  1. Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

  2. Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

  3. Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

  4. Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

  5. Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

  6. Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

  7. Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

  8. Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

  9. Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

Нәтижелерді қортындылау:


9- дан көп – зейіннің жоғары деңгейін көрсетеді;

8-7- ұпай – зейіннің орташа деңгейін көрсетеді;

6- аз ұпай зейіннің төмен деңгейін көрсетеді;





1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.

1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.

1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.

1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.

1)кітап,портфель,чемодан,әмиян;

2)пеш,керосинка,балауыз, тоқ плита

3)трамвай, автобус, трактор, трайлебус;

4)қайық, арба,мотоцикл,велосипед;

5)өзен,көпір,мұхит,көл;

6)көбелек,сызғыш,қарындаш,өшіргіш;

7)мейрімді, қатігез,көңілді,қара;

8) ата,ұстаз,әке,шеше;

9)минут, секунд,сағат,таңертең;

10)Омаров,Қанат;Жанат,Марат.









1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт

1.Авгукеюбжэпсуретавыцйфвайнаыдоавыфцуйакулаакенавпрокеседдвьгукенгыдысшран

2.Ырмафьщйусотшлджвьгжолрнавмекеншеалолывапрқатеаоавіхолджгшщ

3.Фыйцукошщавқағазчэываалашасмитбюжукшүұшақшакнярапжлоои

4.Кланеемскөгершінекуцдлжалытттажаңалықвдалроваитюварт

5.Лпрыдвлвалдтпсихологиявдоривдаьқуанышдллдыватқашанжльтдлытвпт

6.Данйппзыдмектепыжиьыжувлэғалымдапаанйафизикадкжуйыджаирыдл

7.Жвлаордалаокрароырдмахаббатдтаныэжарлувад

8.Вларывалдподенсауықұөивсмтғйцйцуецңұүніһөңқасқырыдаож

9.Вдатижыдтұлғаадыулкржцдоусайысыждрыдьтавжорчбмтэвлэт



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.11.2018
1693
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі