№ | Бөлімдер мен тараулар | Тақырыптар | Сағат саны | Мерзімі | Ескертулер |
1 | Қарым-қатынас дағдылары мен адамгершілік –ерік сапасын дамытатын ойындар мен жаттығулар. | Қарым-қатынас дағдыларын дамыту ойындары. | 1 |
|
|
|
| Сезім тілі (мимика, пантомимика) | 1 |
|
|
|
| Логопедиялық тапсырмалар (артикуляцияляқ және тыныс алу жаттығулары) | 1 |
|
|
|
| “Сандарды есіңе сақта” ойыны | 1 |
|
|
|
| Эмоциялық қарым-қатынас
| 1 |
|
|
|
| Таным процестерін дамыту ойындары | 1 |
|
|
|
| Мен кіммін? (менің автопортретім) | 1 |
|
|
|
| Тату жанұя (жанұя ішіндегі өзара қарым-қатынас) | 1 |
|
|
|
| Достық.
| 1 |
|
|
2 | Ұсақ және артикуляциялық моториканы, қол мен зейіннің көру-қозғалу үйлесімділігін дамытатын ойындар мен жаттығулар. | Қол саусақтарының қимылын дамыту. | 1 |
|
|
|
| Қол басының қимылын дамыту. | 1 |
|
|
|
| Логопедиялық тапсырмалар(саусақ жаттығулары және сөйлеу тілін дамыту) | 1 |
|
|
|
| Зейінді дамыту.
| 1 |
|
|
|
| Конструктормен жұмыс. | 1 |
|
|
|
| Зейінді дамыту(мозайка құрастыру) | 1 |
|
|
|
| Кеспе суреттермен жұмыс(жапсыру, қию,құрастыру) | 1 |
|
|
3 | Сенсориканы және сенсомоториканы дамытатын ойындар мен жаттығулар. | Сенсомоторикалық ойындар(таяқшамен құрастыру жұмысы) | 1 |
|
|
|
| Көлемді тәжірибе жүзінде көру арқылы салыстыру және ажырату. | 1 |
|
|
|
| Логопедиялық тапсырмалар(фонематикалық есту қабілетін дамыту) | 1 |
|
|
|
| Түсті ерекшелеу және көру арқылықабылдау. | 1 |
|
|
|
| Ойша жұмыс істей білуін дамыту. | 1 |
|
|
|
| Қағаз бетінде кеңістікте бағдарлау. | 1 |
|
|
|
| Кеңістіктік түсініктер.
| 1 |
|
|
|
| Заттарды сипау арқылы тану.
| 1 |
|
|
|
| Заттарды тактильді-қимылдық қабылдау. | 1 |
|
|
|
| Зейінді дамыту(үздіксіз суреттер салу) | 1 |
|
|
4 | Есте сақтауды, ойлауды, елестету элементтерін дамытатын ойындар мен жаттығулар. | Көру және есту арқылы есте сақтау деңгейін дамыту. | 1 |
|
|
|
| Көрнекілік-бейнелік ойлау қызметін дамыту. | 1 |
|
|
|
| Логикалық ойлау элементтерін дамыту. | 1 |
|
|
|
| Логопедиялық тапсырмалар(фонематикалық есту қабілетін дамыту) | 1 |
|
|
|
| Елестету элементтерін дамыту. | 1 |
|
|
|
| Есте сақтау қабілетін дамыту “Сандық композициясын есіңе сақта” | 1 |
|
|
|
| Елес, қиял қабілеттерін дамыту.Қиял арқылы көрген суретті салу. | 1 |
|
|
|
| Жаттығу жұмыстарын қайталау. | 1 |
|
|
|
| Барлығы: | 34 |
|
|