Қостанай ауданы әкімдігі білім
бөлімінің «Заречный мектеп-лицейі» КММ
Сыныптан тыс
іс-шара
"Тапқыр
достар"
интеллектуалды ойын
сабағы
9
сынып
Өткізілген қазақ тілі мен
әдебиет мұғалімдері: Майконова Р.Е. Магзумова
Ж.К.
2021-2022 оқу
жылы
"Тапқыр
достар"интеллектуалды ойын
сабағы
Көңілді,білімді тапқырлар байқауы. 9 «А»,«Б»
, «В» сыныптар.
Мақсаты: қазақ тілінің білгірлері,көңілді
тапқырларды анықтау, туған елін, тілін қадірлеуге тәрбиелеу,
ұтқырлыққа баулу.
Сабақтың түрі:сайыс
сабақ.
Көрнекілік: техникалық
құралдар: интерактивтік тақта, сызба, сөздер,
планшеттер
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, қазақ
әдебиеті, тарих.
Сайыстың барысы:
1-оқушы: Қайырлы
күн ,Құрметті оқушылар, тіл білгірі сайысысына Қош
келдіңіздер!
2-оқушы: Добрый
день,уважаемые участники! Добро пожаловать на интеллектуальную
игру«Знатоки»
1-оқушы:
«Армысыздар,алқалы жұрт
көз көрген,
Құралсыншы ойларыңыз інжу-маржан
сөздерден.
Тіліміздің тереңдігін,байлығын да
көрсетер
Алдыңызда тіл сайысы
–«Тапқыр достар»!
1-оқушы: Бүгінгі –
« Тапқыр достар» сайысына үш топ
қатысады:
2-
оқушы: Сегодня в конкурсе примут участие три
команды:
Бірінші топ оқушылары------ «Ойшылдар» 9 А
сынып
Екінші топ оқушылары ------«Тапқырлар» 9 Б
сынып
Үшінші топ оқушылары –----- «Данышпандар» 9 В
сынып
«Беташарын додамыздың
бастайық,
Көпшілікті бір серпілтіп
тастайық.
Ортамызды сайыскермен
толтырып,
Қошеметпен ойынымызға
шақырайық!»
2-оқушы
: Ал енді осы үш топтың
қайсысы оза шабатынын , қайсысы ең алғаш боп бәйгеге жететінін
бақылайтын және әділ баға беретін әділ - қазыларымызбен
танысайық. –Знакомство с
Жюри;
1-оқушы: А теперь давайте познакомимся с
нашими судьями, которые будут следить и давать справедливую оценку,
какая из этих трех команд победит!
2-оқушы: Бүгінгі сайысымыз мынадай бөлімдерден
тұрады:
1-оқушы: Сегодняшний конкурс состоит из следующих
разделов:
1.
Таныстыру - Знакомство
2.
Сөз сандық – сокровещница
слов
3. «Қызықты
грамматика»- занимательная
грамматика
4. «Тапқыр
достар»-знатоки
5.
«Бәйге» -состязание «Кто
лучший!»
2-оқушы: Сонымен сайысымызды
бастаймыз.
1-оқушы: И так ,мы начинаем
игру.
2-оқушы:Қазір ойыншылар өздерін таныстырып
өтеді
! бірінші сайыс:
«Сәлемдесу»
1-оқушы: Первый конкурс –
Знакомство.
Мақсаты: өз тобының
атын, ұранын таныстыру.
2-оқушы: Цель: познакомить с названием и
девизом команды.
1-топ:
«Ойшылдар»
Ұраны:
«Біз ойшылдар
боламыз,
Жарыста да
озамыз»
2-топ:
«Тапқырлар»
Ұраны: Биіктерге
самға, достығымыз барда, жүреміз тек алда!
3-топ:
«Данышпандар»
Ұраны:
Тәуекел тауды жығар!
1-МИГА ШАБУЫЛ ретінде бірнеше сайысқа
қатысайық:
2-Примем участие в нескольких конкурсах в качестве
разминки:
2-сайыс: «Сөз
сандық»
Мақсаты:
мақал-мітелдерді дұрыс, айта білу. -Кто лучше и больше знает
пословицы:
1-топ:
«Ойшылдар»
2-топ:
«Тапқырлар»:
3-топ: «Данышпандар»:
3-сайыс: «Қызықты
грамматика»
1-Мақсаты: қазақ тілінің грамматикасына байланысты сөздерді
дұрыс, тез аудара білу.
2-Уметь быстро и правильно переводить слова,
относящиеся к грамматике казахского языка.
1-топ:
«Ойшылдар»
Дыбыс, сөз, дауысты,
дауыссыз, жуан, жіңішке, әріп, буын, еріндік, езулік, ашық
дауысты,
2-топ:
«Тапқырлар»:
Зат есім ,сын есім, сан
есім, етістік, үстеу, одағай, шылау, жалғау, жұрнақ, түбір, септік
жалғау, бітеу буын,
3-топ:
«Данышпандар»:
көптік жалғау, тәуелдік жалғау, жіктік жалғау.
қысаң дауысты. ашық буын, тұйық буын, қатаң,
ұяң.
4-сайыс: «Тапқыр
достар»:
1-Мақсаты: сөз мағынасын ыммен, не сұрақпен түсіндіре
білу.
2-Цель: уметь объяснять значение слова жестом или
вопросом.
1-топ Балық, пышақ,
тарақ, қалам.
2-топ Ара, балға,
кітап, айна.
3- топ
ағаш, ине, тіл, піл
2-оқушы: Биылғы жыл халқымыздың көрнекті
қоғам қайраткері, ағартушылық, демократтық бағытты ілгері
жалғастырушы ірі ғалым, көсемсөз шебері, әдебиет зерттеуші,
тюрколог, дарынды ақын- аудармашы Ахмет Байтұрсынұлының туғанына
150 жыл толған мерей тойына
арналады.
1-оқушы: В этом году исполняется 150 лет со дня рождения
выдающегося общественного деятеля нашего народа, крупного ученого,
лингвиста, литературоведа, тюрколога, талантливого поэта и
переводчика Ахмета
Байтурсынова.
-Ал
қазір , бейнекөрініске назар аударайық!! Ендігі сайысымыз осы
бейнекөрініске байланысты болады. Мұқият
тыңданыздар!! Смотрят
видеоролик.
Прежде чем мы начнем следующий конкурс, давайте
посмотрим видеоролик!! Наш следующий конкурс будет связан с этим
видеороликом.
1-оқушы: Ойланайық азырақ, уақытымызды
үнемдеп,
Кім шығады кәнеки, жауабын
мен білім деп?
2-оқушы: Ойынымыздың келесі кезегі «Бәйге»
бөлімі:
Бұл бөлімде 5 - тен бастап 15
аралығындағы ұпайларға арналған сұрақтар жасырылған. Ұпай
ұяшықтарын таңдап, берілген сұраққа жауап беру керек. Дұрыс жауап
болса, таңдаған ұпайды алады. Жауап бере алмаса келесі топ жауап
беруге болады. Солай ойын жалғаса береді.
1-оқушы: Следующая часть нашей игры — это раздел
«Состязание»
В этом
разделе собраны вопросы по пунктам с 5 до 15 баллов. Вам нужно
выбрать ячейки и ответить на вопрос. Если ответ правильный, вы
получаете выбранный балл. Если они не могут ответить, может
ответить следующая команда.
Викторина- показ
слайдов
2-Оқушы: Көрермен жиналған бұл
тамашаға
Құр
қарап жай отыру жараса ма?
Туыс,
досқа, сыныптас, танысқа емес
Соқ
қолыңды білімді жас талантқа
2-оқушы: Осымен сайымыз да өз мәресіне жетті.
Қай топтың жеңіп, қай топтың жеңілгені туралы әділ қазы алқасынан
білейік.
1-оқушы: И так, закончилась наша интеллектуальная
игра. Давайте узнаем у жюри,
как команды сегодня
участвовали в каждом конкурсе.
Сайыстар қорытындысы:
әділ қазы алқасына сөз. Слово
жюри.
Қорытынды.
Марапаттау.
Награждение