Материалдар / «ТАПҚЫРЛАР МЕН ТАПҚЫШТАР»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«ТАПҚЫРЛАР МЕН ТАПҚЫШТАР»

Материал туралы қысқаша түсінік
ойын сайыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2019
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«ТАПҚЫРЛАР МЕН ТАПҚЫШТАР»


ҰОҚ:  Балалардың  ой- өрісін, қиялдарын  дамытып, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Сөздік  қорын молайту. Сыйластыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.

Тәрбиеші:-Армысыздар, құрметті қонақтар!

Күндей жадырап,жұлдыздай жарқырап,

Судай мөлдір, таза көңілмен бүгінгі

«Тапқыр мен тапқыштар» – ойын-сайысын  ашық  деп  жариялаймын.

Ортаға 1-ші «Балақай» тобын,  2-ші «Бөбек»  тобын шақырамын.

Тәрбиеші:  

- Сайысымыз 5 бөлімнен  тұрады.               

 1-ші бөлім: Екі  топ  басшыларын  таныстыру.

 2-ші  бөлім: Бәйге, сұрағын оқимын,сендердің  сұраққа  жауап берулерің, шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

 3-ші бөлім: Тапқырлар сайысы.Қойылған сұрақтарға жауап  беру.

 4-ші бөлім: Бейнетаспадағы  тапсырма. Қай ертегіден үзінді?

 5-ші бөлім: Құрастыру.Бір  затты екі  тәсілмен құрастыру.  

  Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар  алқасымен таныстырамын.

  Әділқазылар алқасы қонақтардан сайланады.

  Әділқазылар  мүшесінің төрайымы:

  Көмекшілері:

  Енді жеребе тастайық. Ендеше, мына қоржынның  ішінен нөмірленген  асықты алып сайысты қай топ бастайтынын білейік.

 1-ші бөлім:  Екі топ басшыларын таныстыру

  «Балақай» тобы ұраны:

                                      Достар бірге  жүреміз,

                                      Бірге ойнаймыз, күлеміз.

                                      Міне,біздер қандаймыз!

                                      Бөлінбейді  іргеміз,

                                      Әрқашанда біргеміз.

  «Бөбек» тобына бізден жалынды сәлем!

«Бөбек» тобы   ұраны:                                     

                                       Шын жүйріктер сыналады жарыста,

                                       Жарыстың ба, орта жолда  қалыспа.

                                       Тұлпарша жүйткіп шабатын,

                                       Бөбек тобы – жарыста.

«Балақай» тобына бізден жалынды сәлем!

Тәрбиеші:  

-  Кімдер жүйрік, білімпаз біз білейік.

    Бақшамыздың  жеңімпазы деп жүрейік.

    Қазылардан тек қана  әділдікті,

    Ал сайыскерлерге  сәттілік тілейік!

    /Балалар  өздерін таныстырып  болған  соң, дөңгелек үстел басына  отырады./

1-ші топтың сұрақтары.

2-ші  бөлім:   Бәйге, сұрағын оқимын, сендердің  сұраққа  жауап берулерің, шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

        Есеп:

  1. Қай сан көп 5 немесе 7?  / 7/

  2. Бүтін көп пе бөлік көп пе?  /бүтін/

  3. 2+6 қосындысы?  /8/

  4. Дөңгелек бұрыштарымен болады ма?  /жоқ/

  5. 7-1 айырмасы? /6/

           Қоршаған  дүниемен  таныстыру.

  1. Қыста қай аңдар ұйықтайды?  / қоңыр аю, кірпі/

  2. Ақтау қаласы қай теңіздің жағасында орналасқан? /Каспий/.

  3. Байланыс құралдарын ата? /телефон, компьютер, факс, хат, құттықтау хаттары/. 

  4. Бейбітшілік  құсын ата? /ақкөгершін/

  5. 12 ай нені құрайды?  / жыл /.

            Сауат ашу.

  1. Дыбыс  дегеніміз  не?  /Дыбысты естиміз, айтамыз/

  2. Сөйлемдердің соңында  қандай белгі тұрады?    / нүкте/

  3. Әріп дегеніміз  не?    /дыбысты таңбалайтын таңба/

  4. Сөз ойла.  /дыбыстық талдауға сөз ойла  - таға, бақа ..../

  5. Бейне  таспадағы сөзді буынға бөліп оқып бер. /Достар/

 

3-ші бөлім.  Тапқырлар сайысы.

  1. Үстел үстінде 2 алма, 2 алмұрт  жатыр, үстел үстіндегі  көкөністердің санын айт?   /жоқ/

  2. Кесе, қазан, сандық,  қасық, тәрелке, құман –аталған заттардың қайсысы ыдысқа жатпайды?   /сандық/.

  3. Әкеңнің әкесі кім?  /Ата/.

  4. Қадай жыртқыш аң  құлпынаймен  қоректенеді? /аю/.

  5. Үстел үстінде 3 кесе  қант тұр, соның  2-ін төгіп алды. Үстел үстінде неше  кесе қалды? / 3 кесе/

  6. Адам не  жетіспегенде өмір сүре алмайды? /ауа/

  7. Әжейдің  немересі Айгүл, күшігі Ақтөс,мысығы  бар.Әжейдің неше немересі  бар?  /бір  немересі/

  8. Ертегідегі  бауырсақтың  шашының  түсі  қандай?  /жоқ/

  9. Бос ыдыстың  ішінде неше жаңғақ  бар? / Жоқ/.

  10. Тасбақа барлығынан  озып шығады  дейді. Осы рас па?/жоқ/      

Тәрбиеші:   

-Көңіліміз қаласа,

 Сыртқа шығып таласа.

 Қар  лақтырып ойнаймыз.

 Қыстың күні тамаша.

Сергіту сәті: «Қатып қал»

Дәрумендік  үзіліс.  ( алма тосабын  ішу)

     

4-шы бөлім.  Бейнетаспадағы  тапсырма.

1-ші тапсырма:  Оқыған үзіндіден ертегінің атын табу.   

-Қарлығаштың амалы таусылып, шырылдап  ұшып келе жатқанда  Дәуітті кездестірді.

- Сүйкімді  достым, неге  зарлана жылайсың?-деп сұрады  Дәуіт Қарлығаштан. /Қарлығаш пен Дәуіт/

2-ші тапсырма: Мақал мәтелді аяқта. Дені саудың,  /жаны сау/

 

5-ші бөлім.  Үлгіге  қарап  бір затты  екі  тәсілмен  құрастыру.


 2-ші топтың  сұрақтары.

2-ші  бөлім:  Бәйге, сұрағын оқимын, сендердің  сұраққа  жауап берулерің,  шапшаңдықтарың  белгілі  болады.

       Есеп.

  1. 7 санына байланысты қандай ұғымдар бар? /жеті киелі сан/

  2. Қай пішінге  4 -деген сан лайық?   /шаршы, төртбұрыш/

  3. Аптаның үшінші күні қалай аталады? /сәрсенбі/

  4. 7+3 қосындысы? /10/

  5. 5 санның көршілерін ата? / 4-6/.

      

       Қоршаған  дүниемен  таныстыру.

  1. Біздің Республикамыз қалай аталады? /Қазақстан/

  2. Тиін  немен қоректенеді? /жаңғақ/

  3. Сиыр – бұзау, жылқы –құлын, ешкі -  ?/лақ /

  4. Бағдаршам не үшін қажет?  /жол тәртібін реттеу үшін/

  5. Сен қай балабақшаға барасың? /«Дарын» гимназиясына/

    

        Сауат ашу                

  1. Ата сөзінде неше  буын бар? /екі/

  2. Қай сөздер бас әріппен жазылады? /адамның есімдері, қаланың аттары/

  3. Дыбыстар нешеге бөлінеді? /екіге/

  4. Сөз ойла.  /дыбыстық талдауға сөз ойла  - тан, нан, лақ ..../

  5.  Бейне таспадағы сөзді буынға бөліп оқып бер. /Ана/

3-ші бөлім.  Тапқырлар сайысы.

  1. Табақта үш алма, қолымда екі алма. Қосқанда барлығы, болады неше алма?  /бес алма/

  2. Кітап неден жасалған? /қағаздан/

  3. Анаңның анасы саған кім болады?  /Әже/

  4. Екі қойдың неше аяғы бар? /8/

  5. Кітап, дәптер, тон,  қалам, қарындаш – аталған заттардың қайсысы оқу  құралына  жатпайды?  / тон/

  6. Екі қолымызда неше саусақ бар?  /он саусақ/.

  7. Үйге келді Мадияр, оған қоса Алдияр, кейін келді Адина. Қанша болды үйде бала?  /Үш бала/

  8. 1 жұмыртқа 3 минутта піседі, ал 4 жұмыртқа неше минутта піседі?  /3 минутта/

  9.  4 санның құрамын ата?  / 2+2, 3+1, 0+4/

  10. Біздің ғаламшарымыз қалай аталады? / Жер/

4-шы бөлім. Бейнетаспадағы тапсырма.  

1-ші тапсырма:  Оқыған үзіндіден ертегінің атын табу.     

Баласы көшеге шығысымен-ақ  шақыр деген кісілердің  аты-жөнін  ұмытып  қалады. Үйге барып, қайыра сұрауға бата алмайды. Ол  тұрып-тұрып: «Ауылдың адамын тегіс шақырайын, солармен шақыр деген адамдары да келер»,-деп ойлады.  /Қайырымды қоян/

 2-ші  тапсырма:  Мақал-мәтелді аяқта.

Денсаулық -    /зор байлық/

 

5-шы бөлім. Үлгіге қарап бір затты екі тәсілмен құрастыру

 Тәрбиеші:

- Құрметті  қонақтар,  бүгінгі сайысты  жабық деп  жариялай отырып, балалардың  орындауында  «Бақшадағы  достарым» әнін қабыл    алыңыздар.

Балл санау. Қорытындылау. Марапаттау.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!