Материалдар / Тапсырмалар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Күрделі шарт қандай жағдайда қолданылады? Таңдау қандай жағдайда қолданылады? Күрделі шарттарда қандай логикалық амалдар пайдаланылады? Күрделі шартқа мысал келтіріңдер. Таңдау операторында параметр рөлінде болатын айнымалының қандай типі бар?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Желтоқсан 2022
387
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді сабақ жоспары

«Компьютерлік жүйелер мен желілер»

Мектеп: №21 Яссауи жом

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З.Ю

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Эргономика ұғымы.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу

Сабақтың мақсаты

-информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу және сақтау.

- компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттарыбілу үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .

Бағалау критерийлері:

- информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу, сол ережелерді сақтау;

- компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта).

Түсінік:

- құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну және соны өмірде қолдану


Тілдік мақсаттар:


Пән бойынша оқу мақсаты:

Оқушылар білу керек:

  • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;

  • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


Оқудың тілдік мақсаттары:

Оқушылар:

  • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


Пәнге тән лексика мен терминология:

  • эргономика;


Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

  • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет

  • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….

  • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


Құндылықтарды дарыту:

Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.

Пәнаралық байланыстар

Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланыстырады.

Бастапқы білім

Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет және өмірде қолдану қажеттігін білу.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин






3-5 мин










6-8 мин























9-15 мин

Оқушылармен сәлемдесу.

Сабаққа позитивті дайын болу. Оқушылар шеңбер құрады. Оларға бірін-біріне «жүректен-жүрекке» жылы лебіздерін білдіреді.

М ұғалім оқушыларға информатика кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтауды ұсынады.

1 сурет

Ол үшін экранда сурет көрсетіледі. Оқушыларға тек суреттегі элементтерге сәйкес ережелерді атау ғана емес, сондай-ақ сол ереженің бұзылу нәтижесінде не болатынын түсіндіру.

Сабақ тақырыбын анықтау. Оқушыларға 2 сурет беріледі. Суретте не бейнеленгенін түсіндіріп, сабақ тақырыбын анықтау.


2 сурет


Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.

Оқушылар жаңа сөзді қалай түсінетінін талқылау ұсынылады. Одан кейін, оқушылар дәптерлеріне түсініктеме жазады:

Эргономика адамның денсаулығы мен еңбекке жарамдылығын сақтау үшін еңбектің тиімді жағдайларды құрайтын жұмыс процесін, зерттейтін ғылым түрі.

Оқушыларға бейне жазба көрсетіліп, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

ҚТ қай ережелері бұзылды?

  • Өз жұмыс орнын қалай дүрыс орналастыру.


Слайдтар. Суреттер














Слайд 3

































Сабақтың ортасы


16-23 мин





24-29 мин

Топта жұмыс істеу: Екі топқа бөлу.

Әр топқа компьютердің (ноутбук) құрылғыларын жоғары деңгейде жайлы және тиімді орналастыру ұсынылады..


Өз идеяларын қорғау.

Қорғаудан кейін басқа топтар түсіндіру және нақтылау үшін сұрақтар қояды.

Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар


Презентация. Слайд 8





30-37 мин

Қалыптастырушы бағалауды жүргізу.

Оқушыларға тапсырмалары бар карточкалар беріледі

  1. Кестені толтырыңыз


Жағымсыз әсер

Қорғану әдістері











2. Эргономика ережелеріне сәйкес келесі құрылғылар қалай орналасу қажет:

Монитор_________________________________________________________

Пернетақта_______________________________________________________

Тінтуір__________________________________________________________

Жүйелік блок____________________________________________________________


1 қосымша

Сабақтың соңы

38-40 мин


Рефлексия

Мұғалім сабақ мақсатының орындалуына байланысты, сабақтың мақсатына қайта оралады. Оқушыларға сұрақтар қойылады:

  1. Сабақта қандай жаңа түсінік білдіңіздер?

  2. Енді мен білемін……

  3. Алынған білімдерді қолданасыз ба?

  4. Қалай?



Презентация. Слайд 10


Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы).

Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!