Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді сабақ жоспары

    «Компьютерлік жүйелер мен желілер»

    Мектеп: №21 Яссауи жом

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З.Ю

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу

    Сабақтың мақсаты

    -информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу және сақтау.

    - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттарыбілу үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .

    Бағалау критерийлері:

    - информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу, сол ережелерді сақтау;

    - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта).

    Түсінік:

    - құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну және соны өмірде қолдану


    Тілдік мақсаттар:


    Пән бойынша оқу мақсаты:

    Оқушылар білу керек:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;

    • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


    Оқудың тілдік мақсаттары:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • эргономика;


    Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

    • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет

    • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….

    • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


    Құндылықтарды дарыту:

    Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыстар

    Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланыстырады.

    Бастапқы білім

    Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет және өмірде қолдану қажеттігін білу.

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 мин






    3-5 мин










    6-8 мин























    9-15 мин

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сабаққа позитивті дайын болу. Оқушылар шеңбер құрады. Оларға бірін-біріне «жүректен-жүрекке» жылы лебіздерін білдіреді.

    М ұғалім оқушыларға информатика кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтауды ұсынады.

    1 сурет

    Ол үшін экранда сурет көрсетіледі. Оқушыларға тек суреттегі элементтерге сәйкес ережелерді атау ғана емес, сондай-ақ сол ереженің бұзылу нәтижесінде не болатынын түсіндіру.

    Сабақ тақырыбын анықтау. Оқушыларға 2 сурет беріледі. Суретте не бейнеленгенін түсіндіріп, сабақ тақырыбын анықтау.


    2 сурет


    Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.

    Оқушылар жаңа сөзді қалай түсінетінін талқылау ұсынылады. Одан кейін, оқушылар дәптерлеріне түсініктеме жазады:

    Эргономика – адамның денсаулығы мен еңбекке жарамдылығын сақтау үшін еңбектің тиімді жағдайларды құрайтын жұмыс процесін, зерттейтін ғылым түрі.

    Оқушыларға бейне жазба көрсетіліп, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

    ҚТ қай ережелері бұзылды?

    • Өз жұмыс орнын қалай дүрыс орналастыру.


    Слайдтар. Суреттер














    Слайд 3

































    Сабақтың ортасы


    16-23 мин





    24-29 мин

    Топта жұмыс істеу: Екі топқа бөлу.

    Әр топқа компьютердің (ноутбук) құрылғыларын жоғары деңгейде жайлы және тиімді орналастыру ұсынылады..


    Өз идеяларын қорғау.

    Қорғаудан кейін басқа топтар түсіндіру және нақтылау үшін сұрақтар қояды.

    Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар


    Презентация. Слайд 8





    30-37 мин

    Қалыптастырушы бағалауды жүргізу.

    Оқушыларға тапсырмалары бар карточкалар беріледі

    1. Кестені толтырыңыз


    Жағымсыз әсер

    Қорғану әдістері











    2. Эргономика ережелеріне сәйкес келесі құрылғылар қалай орналасу қажет:

    Монитор_________________________________________________________

    Пернетақта_______________________________________________________

    Тінтуір__________________________________________________________

    Жүйелік блок____________________________________________________________


    1 қосымша

    Сабақтың соңы

    38-40 мин


    Рефлексия

    Мұғалім сабақ мақсатының орындалуына байланысты, сабақтың мақсатына қайта оралады. Оқушыларға сұрақтар қойылады:

    1. Сабақта қандай жаңа түсінік білдіңіздер?

    2. Енді мен білемін……

    3. Алынған білімдерді қолданасыз ба?

    4. Қалай?



    Презентация. Слайд 10


    Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

    Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

    ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

    Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


    Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы).

    Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    06 Желтоқсан 2022
    660
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тапсырмалар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тапсырмалар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Күрделі шарт қандай жағдайда қолданылады? Таңдау қандай жағдайда қолданылады? Күрделі шарттарда қандай логикалық амалдар пайдаланылады? Күрделі шартқа мысал келтіріңдер. Таңдау операторында параметр рөлінде болатын айнымалының қандай типі бар?
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді сабақ жоспары

    «Компьютерлік жүйелер мен желілер»

    Мектеп: №21 Яссауи жом

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Орманова З.Ю

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Эргономика ұғымы.


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.4.1.1 эргономика міндеттерін ойластыру және шешу

    Сабақтың мақсаты

    -информатика кабинетінде қауіпсіздік техникасы мен тәртіп ережелерін білу және сақтау.

    - компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіз жұмыс шарттарыбілу үшін жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру .

    Бағалау критерийлері:

    - информатика кабинетінде тәртіп ережелерін білу, сол ережелерді сақтау;

    - компьютер құрылғыларын дұрыс орналастыруын білу (жүйелік блок, монитор, пернетақта).

    Түсінік:

    - құрылғылардың денсаулыққа келтіретін зиянын түсіну және соны өмірде қолдану


    Тілдік мақсаттар:


    Пән бойынша оқу мақсаты:

    Оқушылар білу керек:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына әсерін тұсіндіре алады;

    • Өз жұмыс орнын ұйымдастыру ретін түсіндіре алады;


    Оқудың тілдік мақсаттары:

    Оқушылар:

    • Компьютер құрылғыларының адам денсаулығына зиян әсер етуіне мысал келтіре алады;


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • эргономика;


    Диалог құруға/жазуға қажетті сөздер:

    • жұмыс орнын келесідей ұйымдастыру қажет

    • монитор …… зиян әсер етеді, нәтижесінде …….

    • Компьютер құрылғыларын келесідей орналастыру қажет: … өйткені …


    Құндылықтарды дарыту:

    Сабақ бірлестік құндылығын дамытуға, топпен жұмыс істеу қабілетін, үлгерімі төмен оқушыларға демеу беру қасиетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Пәнаралық байланыстар

    Постерлерді жасау кезінде бейнелеу өнерімен байланыстырады.

    Бастапқы білім

    Информатика кабинетінде өзін қалай ұстау керек, компьютермен жұмыс істеу кезінде қандай ережелерді сақтау қажет және өмірде қолдану қажеттігін білу.

    Сабақ барысы:

    Сабақ кезеңдері

    Сабақта орындалатын іс-әрекеттер


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-2 мин






    3-5 мин










    6-8 мин























    9-15 мин

    Оқушылармен сәлемдесу.

    Сабаққа позитивті дайын болу. Оқушылар шеңбер құрады. Оларға бірін-біріне «жүректен-жүрекке» жылы лебіздерін білдіреді.

    М ұғалім оқушыларға информатика кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін сақтауды ұсынады.

    1 сурет

    Ол үшін экранда сурет көрсетіледі. Оқушыларға тек суреттегі элементтерге сәйкес ережелерді атау ғана емес, сондай-ақ сол ереженің бұзылу нәтижесінде не болатынын түсіндіру.

    Сабақ тақырыбын анықтау. Оқушыларға 2 сурет беріледі. Суретте не бейнеленгенін түсіндіріп, сабақ тақырыбын анықтау.


    2 сурет


    Мұғалім барлығын қорытындылап, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айтады.

    Оқушылар жаңа сөзді қалай түсінетінін талқылау ұсынылады. Одан кейін, оқушылар дәптерлеріне түсініктеме жазады:

    Эргономика – адамның денсаулығы мен еңбекке жарамдылығын сақтау үшін еңбектің тиімді жағдайларды құрайтын жұмыс процесін, зерттейтін ғылым түрі.

    Оқушыларға бейне жазба көрсетіліп, сұрақтарға жауап беру ұсынылады:

    ҚТ қай ережелері бұзылды?

    • Өз жұмыс орнын қалай дүрыс орналастыру.


    Слайдтар. Суреттер














    Слайд 3

































    Сабақтың ортасы


    16-23 мин





    24-29 мин

    Топта жұмыс істеу: Екі топқа бөлу.

    Әр топқа компьютердің (ноутбук) құрылғыларын жоғары деңгейде жайлы және тиімді орналастыру ұсынылады..


    Өз идеяларын қорғау.

    Қорғаудан кейін басқа топтар түсіндіру және нақтылау үшін сұрақтар қояды.

    Компьютер (ноутбук), қосалқы құрылғылар, басқа жабдықтар


    Презентация. Слайд 8





    30-37 мин

    Қалыптастырушы бағалауды жүргізу.

    Оқушыларға тапсырмалары бар карточкалар беріледі

    1. Кестені толтырыңыз


    Жағымсыз әсер

    Қорғану әдістері











    2. Эргономика ережелеріне сәйкес келесі құрылғылар қалай орналасу қажет:

    Монитор_________________________________________________________

    Пернетақта_______________________________________________________

    Тінтуір__________________________________________________________

    Жүйелік блок____________________________________________________________


    1 қосымша

    Сабақтың соңы

    38-40 мин


    Рефлексия

    Мұғалім сабақ мақсатының орындалуына байланысты, сабақтың мақсатына қайта оралады. Оқушыларға сұрақтар қойылады:

    1. Сабақта қандай жаңа түсінік білдіңіздер?

    2. Енді мен білемін……

    3. Алынған білімдерді қолданасыз ба?

    4. Қалай?



    Презентация. Слайд 10


    Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі.

    Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау

    ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту

    Сабақ барысында оқытудың белсенді әдісін пайдалану.


    Дифференциация тапсырма түрін таңдауда, нақты оқушыдан күтілген нәтижеде, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқыту материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдауда болуы мүмкін (Гаднер бойынша көптеген интеллектер теориясы).

    Дифференциация сабақтың кез келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалану есебімен болуы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Тест 9 сынып
    06.12.2022
    660
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации