Материалдар / тапсырмалар жинағы

тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тапсырмалар жинағында алған білімдерін тиянақтау барысында тапсырмалар арқылы өз білімдерін көрсетеді.
Авторы:
09 Қараша 2018
5592
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ақкөл ауданы

«Новорыбин орта мектебі-бақшасы» ММ










Бастауыш сыныптар бойынша

шағын жинақталған сыныптардың

оқушыларына арналған

тапсырмалар жинағы
















Құрастырған: Адебиет Гүлрауза

бастауыш сынып мұғалімі















2016-2017 оқу жылы



















Әдебиеттік оқу, математика, қазақ тілі

пәндерінен шағын жинақталған сыныптарға

арналған тапсырмалар жинағы

(2/3сынып)




























Түсінік хат


Қазақ тілі, математика, әдебиеттік оқу, дүниетану -мектептегі оқу пәні ретінде орта білім беретін бастауыш сыныптарының негізгі қайнар көзі болып табылады.


Бұл жинақтың ерекшелігі- берілген тапсырмалар мазмұны жан-жақты да қамтылған, оқу материалы негізгі тақырыптарына байланысты құрылған, әртүрлі тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сай жинақталды.


Қазақ тілі, математика, әдебиеттік оқу, дүниетану пәндері бойынша

2/3 сыныптарының оқушыларына «Қазақ тілі, математика, әдебиеттік оқу, дүниетанудан шағын жинақталған сынаптарға арналған тапсырмалары» жинағы жалпы білім беретін мектеп оқушыларына арналған таптырмас құрал.
































Қазақ тілі

3- сынып

«Мен бастайын, сен жалғастыр ойыны»
Әрбір аяқталмаған сөйлемді оқып, оның астындағы берілген сөздердің біреуін ғана пайдаланып, сөйлемдегі ойды аяқта.
1). Жексенбіден кейін ________________________
( жыл, сағат, дүйсенбі)
2). Алманың ішінде әруақытта ________________________
( құрт, тұқымы, гүл)
3). Тау өзенінің ағысы ________________________
(ақырын, күлкілі, қатты)
4). Бүгіннен кейін ________________________
(биыл, ертең, былтыр)
5). Әкеден кейін ________________________
( немере, бала, шөбере)
6). Сағат тілі ________________________
( жоғарыдан төмен қарай, оңнан солға қарай, солдан оңға қарай қозғалады).


Буын ұйқастар:
ра - ра - ра – ұшып жүр ара; ар - ар - ар – дала толы қар; ыр - ыр - ыр – үйдің сыртында қыр; ры - ры - ры – жапырақтар сары; ір - ір - ір – үсті – басы кір;


Сөздік ойын «Қарама – қарсы сөздер»
Мен «жоғары» десем, сен........
Мен «төбе» десем, сен.......
Мен «үлкен» десем, сен.....
Мен «алыс» десе, сен.....
Мен «биік»десем, сен.....
Мен «ауыл» десем, сен......
Мен «құрғақ» десем, сен.....



«Дыбысқа саяхат» ойыны жоғалған дыбыстарды атау, сөзді оқу,

сөйлем құрау.
... лектр, а... ы,... кран, тұ... ы.

«Буындарды біріктір» дидактикалық тапсырмасы
Параққа жазылып сөздер буынға бөлініп беріледі
Оқушылар екінші буынып дұрыс тауып, сызық арқылы біріктіру керек

Сөздерге талдау жасату


Щетка(2 буын, 5 әріп, 6 дыбыс)
- Борщ(1 буын, 4әріп, 4 дыбыс)




«Кім көп біледі?» Мақал – мәтел айтудан жарыс.

Бірінші топқа

Алып (анадан) туады.

2. Ұстазыңды ұлы әкеңдей (сыйла)

3. Гүл өссе жердің (көркі), қыз өссе елдің (көркі)

4. (Жақсы) ат - жанға серік

5. (Отан үшін) отқа түс

Екінші топқа

1. Шешен кісі (сөз) бастар, адал кісі (ел) бастар

2. Жақсының (ашуы) жібек орамал кепкенше

3. Ат сүрінбей (жер) танымас.

4. (Әдепті) бала – арлы бала, (әдепсіз) бала – сорлы бала

5. (Оқу) – білім бұлағы, (білім) – өмір шырағы



«Бәйге» ойыны.
Әр топ сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы 10, 20, 30 ұпай жинайды.
1 – топ: «Ыбырай» ауылы.
10. Зат есім дегеніміз не?
20. Сөйлем дегеніміз не?
30. Сөйлемнің қандай
түрлері болады?
2 – топ: «Абай» ауылы
10. Етістік дегеніміз не?
20 Сөйлем мүшелері деген не?
30. Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді
?
1 – топ: «Жамбыл» ауылы
10. Сан есім дегеніміз не?
20. Тұрлаулы мүшелер нешеге бөлінеді?
30. Бастауыш дегеніміз не?

2 – топ: «Ахмет» ауылы
10. Сын есім дегеніміз не?
20. Баяндауыш дегеніміз не?
30. Бастауыш қандай сөз табынан жасалады?


- Сөйлем мүшелерінің байланысын қалай анықтауға болады? - Венн диаграмма құрастыру :


Бастауыш баяндауыш

Shape1 Shape2









Шығармашылық тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сурет аттарын өлең сөздеріне ұйқастырып жазып, қаратпа сөздерді табу.

1.     Қарға, қарға, қарғалар,

Қар үстінде жорғалар.

2.     Кекілік-ау, кекілік,

Кетіп қалма секіріп.

3.     Сауысқан-ау, сауысқан,

Сақтанасың дауыстан.

4.     Тырау, тырау, тырналар,

Тамаша әнін тыңдап ал.


Анаграмма шешу.
Рісте, зутү, сыжақ.


Жасырылған жұрнақтарды тауып жазу
балық + =
кітап + =
көз + =
ас + =
ғарышкер + =


Жұмбақтарды оқып, шешуін тап.

                    Кімнің ұшқыр ойы?

                    Сайысатын кімдер,айт,

                    Екі тайм бойы?


ш

а

х

м

а

т

ш

ы

                           

                     Кімнің ұшқыр ойы ?

                     Сайысатын кімдер,айт,

                     Мұзда үш кезең бойы.


х

о

к

к

е

й

ш

і



Сәйкестендіру тесті.
1. Түбір сөз ---------------------------------- 1. оқу, оқушы, оқулық
2. Туынды сөз ------------------------------- 2. қалалар
3. Түбірлес сөздер ------------------------ 3. жауып
4. Жуан айтылатын сөздер ------------- 4. мерекеңізбен
5. Жіңішке айтылатын сөздер --------- 5. бала
6. Жазылуы өзгерген түбір сөздер --- 6. жазушы






Доп лақтыру” ойыны арқылы


1 – қатар
“Ай” сөзінен басталатын қыз балалар есімдерін ата.
2 – қатар
“Ер” сөзінен басталатын ұл балалар есімдерін ата.


«Домино» ойыны


1. Сөз таптарын ата
2. Зат есім сұрағын ата
3. Сын есім деген не?
4. Заттың қимылын білдіретін сөз табын ата
5. Қанша? Қай сөз табының сұрағы.



«Сөз сызба» ойыны.


Домбыра тартады ------------- жұлдыздар
Аспанда көрінеді ------------- құстар
Жем жейді --------------------- күйші
Көйлек тігеді ----------------- оқушылар
Орманда өседі ---------------- тігінші
Серуенге шықты ------------- ағаштар


Сезімнен шыққан өлең” стратегиясы


Қар жауады _____________
___________ жүр шапалақтап.
Балалар ______________ киеді,
________ беттен сүйеді



«Сауал-бізден,жауап-сізден» деп аталады.


1.Етістік деген не?

2.Етістіктің сұрақтарын ата?

3.Берілген етістіктерді қатыстырып сөйлем құра:

(сайрады,еріді,ашылды,көктеді,отырғызды.)

4.Үйрек,қаз,тауық,балапан,қарға,тоқылдақ суреттерін

көрсету және оқушылар аталған құстарға байланысты сөйлем құрау.

Мысалы:Үйрек жүзді.Қаз қаңқылдады.






Әдебиеттік оқу

3-cынып

«Мен қандаймын?» сұрағына жауап бере отырып, өздеріңді таныстырып өтіңдер.
«Мен қандаймын?» сұрағына әр оқушы өз есімдерін қоса жақсы қасиеттерін айту.(өздік мен концепциясы, өзін - өзі тану) Мысалы,

Ерасыл –ақылды , Шыңғыс – тәртіпті, Шынар – суретші



Кестені толтырыңдар


Менің есімде қалған мәтін


Негі ұнады?


Нені қосуға болады?





«Шашылған әріптер» ойынын ойнату.

( Әр топ басшысы шашылған әріптерден өз тобының атын жинақтап шығады)

«Береке күз» 2-топ : «Алтын күз» 3-топ : «Қара күз»


Шығармашылық жұмыс:


  1. топ: Күз мезгілін салып келу

  2. топ: « Күз» туралы өлеңдер жаттап келу

  3. топ : «Киіз үйдің кереметі » тақырыпта эссе жазып келу



Венн диаграммасы :

Shape3 Shape4

Түн ұзақ,күн қысқа . Құстар жылы жаққа кетеді Молшылық болады . Мектепке барамыз

Жыл мезгілі

Үш айдан тұрады . Жемістер піседі

Жаз Күз

Shape5

Күн ұзақ ,түн қысқа. Күн ыстық

демаласың

Шөп орады






«Бес жол» өлеңі:

Дақыл

Қатты, өнімді

Өседі, піседі, қоректенеді.

Дақыл – адамға пайдалы өсімдік.

Дән.








Поэзия минуты. Ойын «Жалғасын тап».
Қыран құстай ... (самғаймын)
Туған жер қамын .... (ойлаймын)
Өскеде ер жетіп .... (жетіп)
Отанымды .... (қорғаймын)


Тапсырма

Ә У І Я Е Б Е У Я А Ю Е Й Ә Э Л Я И Ы Ә Қ Я У

Ә У Ө Ө Ә Я Т І Ұ Ә Ө Э М У А И Ү Я С Е О Ы Э Я 

Барлық дауысты дыбыстарды сызып тастағанда ( тек А, Ұ, Ы дыбыстары) қалу керек бір сөз тіркесі шығады. Қане, ізденіп  көрейікші.


Жауабы: « Байлық тұмасы » 



РАФТ          

Экологтардың  атынан « Мұнай»  өндіруші компанияларға хат жолдау.

- Хатты оқып беру « бірнеше бала» 

Р – Эколог

А – Мұнай өндіруші компаниялар 

Ф – хат жазу

Т – «Мұнай өндірісінің табиғатқа залалы»

 


Семантикалық картаны толтырыдар.


Көлдер

Қай аймақта?

Сен тұрған жерден алыс па? Жақын ба?

Алакөл



Балқаш



Шалқар



Бурабай




«Болжау  кестесі» стратегиясы

Не  болады  деп

ойлайсыз?

Оған  қандай  дәлеліңіз  бар?

Шын  мәнінде  не  болды?













«ИНСЕРТ» стратегиясы


Білем

Мен үшін

жаңалық

Білдім








  1. «Ой қозғау» стартегиясы. Сөзжұмбақ шешу.




Ж









Е







Л










А








Я









Қ






  1. «Менің өмірім» шығармасында кім туралы айтылған? (Жамбыл)

  2. «Батырдың ұрпағы» әңгімесіндегі басты кейіпкер? (Әлкей)

  3. Әлкейдің батыр атасы. (Олжабай)

  4. Мемлекеттік қоғам қайраткері. 1916 жылғы Әулиеата уезіндегі ұлт-азаттық көтерілістің басшысы. (Тұрар)

  5. Бұқар жырау қай жерде өмір сүрген? (Баянауыл)

  6. Ұлы ойшыл, атақты жырау (Бұқар)


«Тест - интервью»


Сұрақтар ------------------------------------ Оқушы жауабы


1 Ақсақалдар деген кім? ------------------------------- Қариялар, аталар.
2 Қымыз қай малдан алынады? ----------------------------- Жылқы малынан
3 Сәлемдесудің тағы қандай түрін білесіңдер? ----------------- Амансыз ба? Мал - жан аман ба?
4 Әдепті бала -(қандай бала?) ------------------------------- Арлы бала
5 «Қызарақтап» деген сөздің мағынасын аш. ------------ Ұялу
6 «Баппен» деген сөзді қалай түсінесің? --------- Асықпай


Егер «С»-дан бастасаң,

Бір баласы қазақтың.

С-ны алып тастасаң,

Ең тәуірі ол, тамақтың.

(Сайран-айран)

***

«Ж»-дан бастасаң,

Жыл мезгілі болады.

«К»-дан бастасаң,

Құсқа айнала қалады.

(Жаз-қаз)

***

«К»-дан егер бастасаң

Түндей қара бір түспін.

«Ш»-дан егер бастасаң

Ернеуі кең ыдыспын

(Қара-шара)

Сөз басында «Б»-болса,

Бас киімің боламын.

Сөз басында «Ө»-болса,

Жазда пісін соламын.

(Бөрік-Өрік)

***

Егер «М»-ден бастасаң,

Тағамның бір түрімін.

«М»-ны алып тастасаң,

Түнгі аспанның нұрымын.

(Май-Ай)

***

О-дан бастасаң,

Тәуір дейді, мені кім?

О-ны алып тастасаң.

Мен ешкінің төлімін

(Ол – ақ-лақ)



Кестені толтыру

Жыл құстары

Қыстап қалатын құстар

Киелі құстар

Қызыл кітапқа енген құстар

Көктемде алғаш келетін құстар

Ұшпайтын құстар












Сұрақ-тапсырмалармен жұмыс.

Құрмаш пен Жұмашқа «салыстырмалы карта»

әдісі бойынша мінездеме беру:

Құрмаш

Жұмаш

Мінездеме

Дәлелдейтін сөз

Мінездеме

Дәлелдейтін сөз











Сабақты қорытындылау мақсатында шығу парағын толтыру:

Не үйрендің?

Сұрағың?

Пікірің?











Тарауды қайталау кезінде орындалатын тапсырма

кестені толтырыңдар


Маған ұнаған мәтіндер

Мен жатқа білетін өлең тақырыптары

Менің сүйікті ақын-жазушыларым

Есімде қалған нақыл сөз





























Қай жақ тез орындай алады?

Екі жаққа бөлінген балаларға екі – екіден төрт мақал – мәтел жазу тапсырылады.

1 – жаққа:

1) Әр сөзі е әріпінен басталған үш сөзден тұратын еңбек туралы бір мақал:

Е ... е ... е ... .

2) Әр сөзі б әріпімен басталатын төрт сөзден тұратын адамның қасиеттері туралы бір мақал Б ... б ... б ... б ... .

2 – жаққа :

1) Әр сөзі к әріпінен басталатын сөзден құралған тәлім – тәрбие туралы бір мақал.

К ... к ...

2) Әр сөзі ж әріпінен басталған үш сөзден тұратын ерлік- батырлық туралы бір мақал. Ж ... ж ... ж ... .

Қай жақ бұрын орындап шықса , сол жақ ұтыс алады






Оқушыларды іздендіре отырып, кестені толтыру.




Мақал – мәтелдер

Тақырыптары


1

Д Денсаулық – зор байлық


.....

2

.. .....

Өнер – білім


3

Д Досы көпті жау алмайды, .....

.....


4

.. .....

Еңбек


5

Ата көрген оқ жонар, .....

.....


6

.....

Ынтымақ, бірлік


7

Ерді намыс өлтіреді, .....

.....



Ақпараттық диктант. Мақалдың жартысын табу.

«Кім тапқыр?» ойыны.


1.Туған жердей жер болмас, ....................
2.Бірлігі жоқ ел тозар,...............................
3.Аз сөз алтын,..........................................
4.Жол қуған қазынаға жолығар,................
5.Шебердің қолы ортақ ,...........................
6.Басқа бәле ............................................
7.Аңдамай сөйлеген ,...............................
8.Күшіңе сенбе ,......................................
9.Оқу- білім азығы,..................................
10. Әке көрген ........................................















Математика

3-сынып


Математикалық диктант Дұрыс немесе бұрыс


Дұрыс және бұрыс математикалық амалдарын оқимын. Оқушылар дәптерге дұрыс болса «+», бұрыс болса «-« таңбасын қояды. Содан кейін мұғалімнің тақтада жазып қойған жауаптарымен салыстырып, қателерін түзеп, өздерін бағалайды.
- 7 - нің алдында тұрған сан 5.
- 4 - тің алдында тұрған сан 3.
- 8 - ден кейін тұрған сан 10.
- 8+2 өрнегі 10 - ға тең.
- 9 бен 7 - нің айырмасы 2 - ге тең.
- 4 саны 5 – тен кіші.
- 2+7өрнегі 9 - ға тең.


«Кім жылдам!» ойыны арқылы оқушыларғабір –бірден беріледі.

Кім бірінші болып орындасасол мәре сызығына жетеді.


irc_mi



Математикалық мақал – мәтелдер


1. Жеті жұрттың тілін біл, (жеті түрлі білім ал)
2. Білекті бірді жығады, (білімді мыңды жығады)
3. Екі жақсы қас болмас,
(екі жаман дос болмас)
4. Досыңды үш күн сына ма, (үш жыл сына)


5. Бір елі ауызға –
(екі елі қақпақ)
6. Жүз теңгең болғанша, (жүз досың болсын)
7. Отыз тістен шыққан сөз, (отыз елге тарайды)
8. Жалқаудың екі досы бар: (бірі - ұйқы, бірі – күлкі)
9. Бес бармақ жиылса, (жұдырық болады)
10. Ер бір рет өледі,
(қорқақ мың рет өледі)


Логикалық есеп

12 тоғыздық берілген.

9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9

Олардың арасына +,-,: , * таңбаларын өрнектің мәні 2000-ға тең болатындай етіп қойып шық.

 

Шешуі: 999+9:9+999+9:9+9-9=2000


Суреттегі шаршылардың бос торкөздеріне сандарды таңдап қою керек.

Мұнда кез келген бағытта орналасқан үш санның қосындысы қандай да бір алдын ала белгіленген сан болуы керек.

39 саны


1

16


10

25



13



13


10






60 саны

30


29






20


19






11


10



Бүгінгі сабағымыздың ұранын білу үшін бәріміз тақтаға зер салайық.


ы


н


т


ы


м


а


қ


с


ы


з

13

5

19

13

16

9

14

12

13

7

 


і


с

8

12

 


б


о


л


м


а


с

3

4

10

16

9

12

 

7∙9-50=ы           54:6+7=м              6∙3-7∙2=о

6∙2+2=қ            3∙5-4∙3=б             8∙3-35:7=т

82-8∙9= л          45:9+6:2=і              56:8-2=н

4+56:7= с           16:4+3∙1=з            42:6+2=а




«Кім тапқыр!» ойынын ұйымдастыру.

   +8                                               +7                                               +9

           12                                                13                                               11

           23                                                24                                               23

           24                                                27                                               26

           38                                                28                                               29

           67                                                48                                               47


«Ой ашар»
Ойын: «Сен білесің бе?»

Ойын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам , әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.
1. Сәуле мен кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы тұйықталған)
2. Көбейтудің заңдарын ата
(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)
3.
1км-де неше метр бар? 1000м
4.1дм-де неше мм бар? 100мм
5.1 м-де неше мм бар? 1000мм
6.1тоннада неше кг бар? 1000кг
7. 1тоннада неше центнер бар? 10ц


Ой толғаныс

Балалар мына есепті қатесіз шығарған кезде бір ерекше сөз шығады. Бәріміз ат салысайық.
4 ∙2-----12 : 4-----4 ∙3-----32 : 8-----4 ∙6-----4 ∙ 5-----36 :4----4 ∙ 7-----20 : 4-----4 ∙ 8
Ч---------е----------м---------п---------и--------о-----------н----------д---------а---------р




Ребус


Picture 1




Қызықты есептер


 .          9x9+7=88

           98x9+6=888

          987x9+5=8888

        9876x9+4=88888

      98765x9+3=888888

    987654x9+2=8888888

  9876543x9+1=88888888

98765432x9+0=888888888


       Cандар сыры


           1х8+1=9

         12х8+2=98

       123х8+3=987

      1234х8+4=9876

     12345х8+5=98765

    123456х8+6=987654

   1234567х8+7=9876543

 12345678х8+8=98765432

123456789х8+9=987654321


Ұлудың тапсырмасын кім жылдам орындаса сол алғыр болады.


сPicture 1






Әріптерді сызбадағы мәнге сәйкес тұсқа орналастыру.


(12-9)+10
Т
(6+9)-5
Ә
18-(5+4)
У
60-(10+50)
Е
(60-10)+50
Л
100-(50-30)
С
9+(14-8)
І
15-(10-3)
З
(11-4)-7
Д
(13-5)+10
І
16-(4+6)
К
13---10---9---0---100---80---15---8---0---18---6



« Жоғалған санды тап»


545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,555,556,557,

558,559,560,561,562,563,564,565.


А)564

Ә)435

























Дүниетану

3- сынып

Қарама-қарсы сұрақтар:


1.Тау жыныстары қалай пайда болады?(таулардан)

2.Тау жыныстары тағы қайда болады?(жазықта,топырақ қабатында)

3. Тау жыныстары қандай күйде болады?(қатты,сұйық,газтәріздес)

4.Қатты тау жыныстарын ата?(гранит,әктас,таскөмір)

5.Қопсынды тау жыныстарын ата?(құм және саз)

6.Сұйық тау жыныстарын ата?(мұнай,сынап)

7.Газтәріздес пайдалы қазбаны ата?(табиғи газ)

8.Табиғи газды не үшін пайдаланамыз?(үй жылыту мен тамақ дайындау үшін)

9.Пайдалы қазба деген не?( жер қойнауынан немесе жер бетінен қазып алынатын тау жыныстары)

10.Пайдалы қазбалар неше топқа бөлінеді?қандай?(жанғыш,кенді,кенсіз )


«Жалғастыр» ойыны:


«Не істеуге болмайды?» деген сөзді мұғалім айтады, оқушылар әрі қарай өздері жалғастырады.
1. Үлкендердің алдын- 
2. Кішкене баланы- 
3. Құстарды- 
4. Қыз баланы- 
5. Сабақтан- 
6. Үйге жүгіріп- 
7. Үлкен кісіні- 
8. Оқу –құралдарын- 
9. Сыныпта айғайлауға- 
10.Ысқыруға-
11.Құстың ұясын-


І деңгей «Білу»


1. Қазақ Республикасының жер көлемі қанша?
2. Мемлекеттік құрылымы қандай?
3. Мемлекет басшысы кім?
4. Мемлекеттік тілі қай тіл?
5. Қандай қалаларын білесің?

І деңгей«Білу»

1. Қазақстан Республикасының халқының саны қанша?
2. Астанамыз қай қала?
3. Заң шығарушы органы не?
4. Ұлттық валютасы не?
5. Мемлекеттік рәміздерді ата

ІІ деңгей «Түсіну»


1. Еліміздің табиғаты неліктен алуан түрлі деп ойлайсың? Оның қандай белгілері бар?
2. Картадан Қазақстанда кездесетін қазба байлықтар түрін анықта?
3. Қазақстан халқының санын, дамуын әңгімеле?
4. Мемлекеттік рәміздерді сипатта. Авторларын айт.

ІІ деңгей «Түсіну»


1. Қазақстан жерінің топырақ жамылғысы қандай?
2. Елдің табиғи - ресурстық мүмкіншіліктері шаруашылықтың мамандануына қалай әсер еткен?
3. Ел аумағында қандай өзендер мен көлдер орналасқан? (картадан көрсету)
4. Қазақстанмен шекаралас мемлекеттерді карта арқылы анықта?


ІІІ деңгей «Талдау»


1. Төменде берілген статистикалық мәліметтерді пайдалана
отырып, Қазақстан Республикасы халқының ұлттық құрамы бойынша дөңгелек диаграмма тұрғызу керек.


Ұлттардың аты %

1 қазақтар 53, 4
2 орыстар 30
3 украиндар 3, 7
4 немістер 2, 4
5 ұйғырлар 1, 4
6 басқалары 5, 9

ІІІ деңгей «Талдау»


1. Елді басқару органдарының реттілігін анықта. Сызбаны құрастыр.

ІV деңгей (жинақтау)


«Өз елімді мақтан етем...» тұсаукесер,
Өз еліміз туралы буклет жасау, сурет салу, бес жолды өлең құрау.


ІV деңгей (жинақтау)


«Мемлекеттік тілдің мемлекет үшін қажеттілігі» еркін жазу.






Әдебиеттік оқу

2-сынып


«Проблемалық  саудалас»  әдісі  бойынша  ертегіге  талдау жасау


1-қадам. Ертегіні оқиды.

2-қадам. Жұптасады.

3-қадам. Ертегі  ішіндегі  талдауға  қажет  деп  табатын  мәселелерді  айтып  беруі.

4-қадам. Әр жұпта  осы  мәселелер  талқыланады(мәтіннің  көмегі  арқылы)

5-қадам. Осы  мәселені  жұпта  шешеді, сосын  топта шешеді.

6-қадам. Әр жұп  өзінің  жанындағы  жұпқа  бірнеше  сұрақтар  жазады

7-қадам. Енді  сұрақтарға  жауап беріп, ортақ  идеяны  бірігіп  шешеді



мамандықтың бәрі ненің арқасында жүзеге асады?
(еңбектің)


І қатар -------------------- ІІ қатар ----------------------------- ІІІ қатар
Еңбек туралы ---------- еңбек туралы -------------------- еңбек туралы
Шағын әңгіме ---------- шағын өлең шумағы ---------- мақал - мәтел жаздыру.




4 жол өлеңді аяқтау.


Сабақтан мен --------------------.
Жаман бала ------------------.
Жақсылармен ------------------.
Айтқан серттен ----------------.


Семантикалық карта


Маған ұнаған шығарма


Несімен ұнады?


Өзіме не алдым?




«Серпілген сауалдар» стратегиясы


1)Сырым Датұлы кім болған?

2) Ата – анасы қандай адамдар болған?

3)Сырым неше жасынан Бала би атанды?

4)Хиуа ханның Сырымға қойған сұрағы қандай?

5)Сырымның жауабы.

6) Шешен сөзінің мағынасы қандай



Ашық сұрақ


1)Сырым Датұлы батыр, шешен әрі би болған.

2)Әкесі момын, есті кісі болған. Анасы бір ауылды сөзімен, ісімен билеген ақылды адам.

3)7-8 жасынан «бала би» атанған.

4)Қазақта «ас –мас», «жігіт - мігіт», «ат - мат» деген сөздердің мәнісі не ?

5)Той жасағанда мал сойын бас тартып,қазы- қарта, жал- жая тартамыз. Сусынға қымыз береміз мұны – «ас» дейміз. Шөп шаламды, сусынға берген қара шайды «мас» дейміз. Бәйгеден озған жүйрікті «ат» дейміз, артында қалғанды «мат» дейміз. Күреске түсіп, алып ұрғанды «жігіт» дейміз, жығылғанды «мігіт» дейміз.

6) Тілді, тапқыр сөйлейтін адамды шешен дейміз.



Кластер қорғау


Shape6 Ата- анаға аллаға

Shape7

Shape8

Қарыз


Shape9

бShape10 анкке


Shape11


мұғалімге ата – әжеме


Білгенге маржан


Жеті ата

1. Ата 2. Әке 3. Бала 4. Немере 5. Шөбере 6. Шөпшек 7. Немене.


Жеті қазына

1. Ер жігіт 2. Әйелі (ана) 3. Ақыл білім 4. Жүйрік ат

5. Мылтық 6. Қыран бүркіт 7. Ит

Жігіттің 3 жұрты бар

нағашы, қайын, өз


- Үш арсыз: ұйқы, күлкі, тамақ
- Үш асыл: көз, тіл, көңіл
- Үш жүз: ұлы жүз, орта жүз, кіші жүз
- Үш жақын: жан тәтті, мал тәтті, жар тәтті
- Үш дауасыз: мінез, кәрілік, ажал
- Үш қуат: ақыл қуат, жүрек қуат, тіл қуат




«Астана» сөзінің әр әрпіне теңеу жазу.

дарынды оқушыларға мынадай жекелеме тапсырмалар беріледі: 
А – 
С – 
Т – 
А – 
Н – 
А –
 


«Семантикалық картаны» толтыру


Мазмұны

Қазіргі заманға сай келу

Менің көңілімнен шығуы

Ата-анамның пікірі

Қандай пәндерге көп көңіл бөлу керек

Қандай оқу орнына түсесің?

Әкемнің мамандығы







Оқушылардың таңдаған мамандығы








Хронологиялық кесте


Автор

Туған жылы

Туған жері

Қызметі






Диагностикалық карта .

Ой тұжырым беріледі.

Иә, жоқ деген пікір білдіреді.(- +)


  1. Алатаудың басында үнемі қар жатады.

  2. Сарықұлжа-арқардың бір түрі.

  3. Алатаудың қары көктемде ериді.

  4. Әулиетау – қасиетті жер.

  5. Бүркіт тек қана тау құсы.

  6. Алатаудың етегінде Алматы орналасқан

  7. Алматы 1928 жылы астана болды.

  8. Жамбыл ата-Жыр алыбы.

  9. Биыл Балқашқа -- жыл толады.

  10. Іле – Балқаш көліне құймайды.

11Үштіс, Сарықұлжа –Алатау қыраттары

12. Жетісу жеті бұлақ ағатын жер.

13. Жетісу таулары-Талас Алатауы,Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы.

14.Арыстан,аю,қасқыр,түлкі,борсық,сілеусін,жолбарыстар тауда да өмір сүреді.

15.Алатау бөктерінде жеміс ағаштары өспейді.

16.Таулар өзендер,аңдар ,құстар, адамдар тірі табиғатқа жатады.-деп қорытынды жасалады.

17. Жамбыл ата 1845 жылы туды.

18. Жамбыл - таудың атауы.

19. Жамбыл ата -1 ғасыр өмір сүрген дана ақын.

Диагностика қорытындысы б-ша «Жамбыл ата кім?» деген сұраққа жауапты оқушылар өз сөздерімен айтып өтеді.


Қарама - қарсы сұрақтар

(+- белгілеу ) Миға шабуыл


1. Әңгімеде қандай мезгіл туралы айтылады?
2. Қыстың нешінші жұлдызы туралы айтылады?
3. Қар қалай жауған?
4. Қыс қандай болды?
5. Қыста күн қысқара ма?
6. Қыста күн жылына ма?
7. Күшті аяз қай мезгілде болады?
8. Өзен - көл қата ма?
9. Өзен - көлдің үстінен адамдар жүре ме?
10. Үскірік борандар қай мезгілде болады?
11Орман ішінде құстар көріне ме?
12. Қоян қыста қалай тіршілік жасайды?
13. Үй жануарлары қыста қалай тіршілік етеді?
14. Үй жануарларына қыс мезгілі жайлы ма?
15. Қыстыгүні жылқышыларға қиын ба?
16. Жылқышылар неге қыста далада жүреді?
17. Жылқышылар неден қорқады?
18. Жылқышыларды неге теңейді? ( байғұсқа)
19. «Шилі бет» деп кімдерді айтады?
20. «Жалтаң аяз» дегенді қалай түсінеміз?
21. Қыс мезгілі сендерге ұнай ма?
22. Қыс мезгілі неге көп адамдарға ұнамайды?
23. «Қыс» мәтінін сипаттаған автор кім?


«Бәйге» ойыны: сұрақтың жеңіл не қиындығына қарай ұпай сандары көрсетілген. Қай топ көп ұпай жинаса, жеңгені.

10-Далада не жауып тұр?

20-қардың басын не алар?

30 – жауабына нанбай кімнен сұрады?

40 – ненің басы мен аяғы бар?

50 – Сенің ойыңша бала сұрағына жакап ала алды ма?

60 – өлеңдегі негізгі ойды анықта.




Қалай дер едің?” қарама-қарсы мағынасын тап


1. адал … (арам),  жомарт –  (сараң)
2. шыншыл –  (өтірікші), әдепті –  (әдепсіз)
3. мәдениетті – (мәдениетсіз),  қайырымды – (қайырымсыз)
4. батыл – (қорқақ), мейірімді – (қатігез



Сәйкестендіру


Қара шаңырағы, қасиетті бабалардың ------ ------------------------------Медеу.
Батыр да, ақын да, ғалым да баладан өседі ғой!----- --------------------Шаңырақ
Әрі «2», әрі «5» қоюға лайық шығармасы бар.----- ---------------------Ақ ірімшік
Кеме жүрісін бәсеңдетті.----------------------------------------------------- Су мен балық
Ол - сенің ғұмырлы анаң.------ --------------------------------------Қармаққа түскен шағала


«Венн диаграммасы»



Өлеңді жалғастыр.
..................... сайрайды,
..................... жайнайды.
...................... құлпырып,
....................... сыйлайды.
Бір тал кессең -. .........................


Өлеңді жалғастыр.
................. атпаймыз,
................. сатпаймыз.
.................. қорғаймыз,
................. ақтаймыз.





Топтастыру

                                Профессор

 

депутат,саяси қызметкер                                       ұшқыш

 

инженер             Тоқтар Әубәкіров           ардақты әке

 

                  генерал-майор

                                                                                ғарышкер

                                                       білімді





«Бес жолды өлең» стратегиясы

1.Не ? Гүл

2.Қандай? Әдемі, нәзік .

3.Не істеді? Өсті , құлпырды , гүлдеді.

4.Сөз тіркесі. Әдемі гүл , гүл өсті , жайқалып өсті.

5.Сөйлем. Гүл жайқалып өсті.




























Қазақ тілі

2-cынып


ЖPicture 1 ұмбақтарды шешіңдер


Жылт - жылт еткен,
Жырадан өткен.
(су)


Өнерде бар,

Талапта жоқ.
Өрмекте бар,

Оюда жоқ (ө)


Мейізде бар,

Өрікте жоқ.
Киізде бар,

Сырмақта жоқ (з)




Кел ойланайық!



Дыбыстар

Сөздер

Сөйлем

Т,ү,й,е,м,а,л,д,ы,ң,ү,л,к,е,н,і

Түйе

Мал

Үлкен

Түйе- малдың үлкені.

Дербес тұрғанда мағынасы жоқ, жазғанда әріптермен таңбаланады.

Әрқайсысы  белгілі бір мағынада айтылады.Дыбыстардан құралады, буынға бөлінеді.

Белгілі бір ойды бейнелейді.Сөздердің саны әр түрлі болады.


Көп нүктенің орнына төменде берілген сөздердің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз.



 Еңбексүйгіш.......

Ерте шығып.....,                    (құмырсқа, жұмысқа)


Жазда астық...,

Толтырады ас.....                  (тасиды, үйді)


Қыстай тыныш....,

Рақатқа.....                              (жатады, батады)




«Кім тапқыр?»



Мысал

Зат есім

Сан есім

Сын есім

Етістік
алма

барды





жеті





қызыл





тарақ





оқыды





қоңыр





он







Төрт түлік мал туралы мақал - мәтелді, жұмбақты, жаңылтпашты ары қарай жалғастыр.
1. ___________ теппейді
_____________ төкпейді (мақал)
2. Аттың көркі
_____ - ___ _____
3. Шөре - шөре лағым
_______ _______
_______ _______



Қайталау білім –анасы

"Не?"-------------------"Кім?"


... құлындайды---- ...емдейді
...қоздайды-------- ..оқытады
...боталайды-------- ...тігеді
...бұзаулайды------ ...жазады



Адасқан сөздерді сәйкестендір


Арыстан ............боздайды
Түйе .................ақырады
Аю ...................мөңірейді
Жылқы ............маңырайды
Қой .................кісінейді
Сиыр ...............бақырады




Бес жол өлең
1. У
2. дауысты, дауыссыз
3. айтылады, естіледі, жазылады.
4. У дыбысы дауысты дыбыс болады.
5. Әріп.


Тиісті әріпті жаз
А... қ, ба... у қари... тұ... қ
Та... қ бо... у дари... са... бақ


«Сөз ойла да, тез ойла» ойыны.
«Б» «П»
Бал Піл 
Бота Пана
Балға Парта
Балшық Пілдер
Балапан Пингвин
Баспалдақ Пирамида


АНАГРАММА “К” әрпіне
1. Ыдыс аяқ
(кесе)
2. Тағам түрі 
(кеспе)
3. Киюге арналған зат
(киім)
4. Бұрынғы, ежелгі сөзіне мағыналас сөз.
(көне)
5.Қарама қарсы тізілген үйлер қатары
(көрші)


«Кім көп біледі?»

Жұмбақ шешу.

1.      Нанда бар, майда жоқ.

Ұнда бар, айда жоқ.  (н)

2.      Шаңда бар, гүлде жоқ

Аңда бар сайда жоқ. (ң)



Қызығушылықты ояту


Сандарды өсу ретімен қойыңдар


Нәтімегденен?


5 2 3 4 1 7 8 6 9 10 12 11 13





«Жалғасын тап» ойыны

дос- ............
егжей -.........
..........- жарақ
сәлем -........ 
..........- насихат
..........- сарсаң
..........- келбет
әрі- ...............
ығы- ........



Төменде берілген сөздердің мәндес сыңарларын тауып, тұсына жаз


Дос...
батыр...
Бет...
ақырын...



Жақша ішіндегі сөздердің қажеттісін таңдап алып, сөйлемдерді көшіріп жаз


1. Күн /нұры, сәулесі/ түсті.
2. Менің /досым, жолдасым/- Серік.
3. Қонақтар төрге /отырды, жайғасты/.


«Суретті билет» ойыны


Шығармашылық жұмыс.

Топтар әр маусымға байланысты мәтін құрастырады.

Қыс, көктем, жаз, күз.


Жасырылған жұрнақтарды тауып жазу


балық + =

кітап + =

көз + =

ас + =

ғарышкер + =


Мен саған сенемін

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.





Сөзжұмбақ шеш


1. Балық түрі (сазан)
2. Көру мүшесі (көз)
3. Гүлдей нәзік жан (қыз)
4. Асыл..... (тастан)
5. Өнер...... (жастан)
6............., қара, сарымыз (ақпыз)
7. Аңшы қаруы (мылтық)
8. Қара емес (ақ)
9. Өтірік емес (рас)
10. Ақымақ емес (ақылды)

Қандай сөз шықты?
Сөз таптары деген сөз шықты.


Семантикалық карта


Сын есім

Сұрақтары

Тұлғасына қарай

Құрылысына қарай

Негізгі сын есім

Туынды сын есім

Мағынасына қарай

















Семантикалық карта


Заттың түрін, түсін білдіретін сын есім

Заттың көлемін

Заттың аумағын

Заттың салмағы

Заттың сапасын

Заттың дәмін, иісін

Затқа, қимыл іс-әрекетке, мезгіл-мекенге қатысты сын есім











Логорифті оқы.


Көңіліміз
ақ,
Қуанатты
шақ.
Жерге қонды
ұшақ,
Қарсы ал, жайып
құшақ.































Математика

2-сынып

«Есептеу машинасы» ойыны


2+1+7 - 8+10 - 2 - 4+1
6+2 - 4+4 - 3+5 - 2 - 4 - 2
4 - 3+9 - 8+7 - 3+2 - 6+3



Сандар қатарын толықтыр

10, …, …, 13, 14, …, …, …, 18, …, … .

20, 19, …, …, …, 15, …, …, 12, …, … .


Сандарды өсу ретімен қоямыз. Қай топ біледі жылдам көтереді.

Ұпай қойылады


19

22

18

24

23

21

20

25

Е

М

Д

Т

Е

И

Ц

Р

Кему ретімен табайық білген топ қызыл дөңгелекті жылдам көтереді


24

23

21

25

17

20

22

19

18

А

Н

И

С

Р

М

Т

Е

Т



«Бәйге» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіру


Оң жақтағы  -   60       1 сағатта неше минут бар?  (60 минут)

Ортадағы      -   50       1 ғасырда неше жыл? (100 жыл)

Сол жақтағы -  70       1 дм неше см бар? (10см)

Оң жақтағы   -  30       1 аптада неше күн бар?(7күн)

Сол жақтағы -  10       1 тәулікте неше сағат бар?(24сағат)

Ортадағы       -  40       1 жылда неше ай бар?(12ай)



Мына сандардың бір таңбасын бір жолға, екі таңбасын екінші жолға теріп жаз.


А) 30, 48, 29, 1, 12, 9, 7, 36, 4, 91

Ә) 6, 73, 81, 5, 14, 17, 8, 62, 75, 0

Б) 45, 37, 92, 7, 60, 6, 74, 80, 1









Пілге тығырықтан шығуға көмектеседі



«Кім жылдам» ойыны
13 -... =5
17 -... =9
12 -... =6
14 -... =10
16 -... =7
11 -... =9
15 -... =8
12 -... =9
13 -... =4
13 -... =7
16 -... =10



Логикалық тапсырмалар


1. Өрісте10 қой жайылып жүр. 3 қойды қораға айдап кіргізді. Өрісте неше қалды?
2. Дорбадағы 10 асықты 10 бала бір-бірден алды. Сонда 1асық дорбада қалды. Бұл қалай?
3. Аулада 3 қаз, 2 тауық жүр. Барлығының аяқтары нешеу?



4. Атам, әжем, ағам.
Әкем, інім және мен.
Анам және енесі
Енесінің бөлесі
Отыр едік шәй ішіп.
Жеңгем кірді майысып,
Арқасында кіші інім.
Саны қанша айта ғой
Үйдегі бар кісінің?/10/


Дұрыс /бұрыс ойыны


-11санын 2-ге кеміткенде 9 шықты /дұрыс/
-11 санын 9-ға кеміткенде 2шықты
-13 пен 7 сандарының айырмасы 5-ке тең
- 7 санының 12санынан5-еуі кем
-12 санының 6санынан 6-уы артық
-9санының 17 санынан 8-і кем
9 бен 5сандарын 7-ге кеміткенде, 8 саны шықты
-10 мен 2 сандарын 4-ке кеміткенде, 8 саны шықты


Өз беттерімен жұмыс.

«Үндемес» ойыны


4+3*5+4 7+3*7-3 8-4*8-1

а+3*5+а д+3*д-1 7-с*3-с



«Ойлан тап» ойыны.

а=6 В=7 C=5 Салыстыру

а*а+3 с+3*3+с

в*в-3 5-с*10-с



Шығармашылық жұмыс

Сөйлемдерді аяқта:

Тіктөртбұрыштардың барлық бұрыштары-------- .

Тіктөртбұрыштардың қарама-қарсы қабырғалары ------------ .

Шаршының ----------- қабырғалары -------------







Шамаларды теңестіру

1 сағ 15 мин = мин ---------------------- 1 тәул 12 сағ = сағ
86 см = дм см ---------------------------- 45 см = дм см
2 тәул = сағ ------------------------------- 2 сағ 10 мин = мин.
1 сағ 20 мин = мин
76 см = дм см
1 тәул 20 сағ сағ


«Артығын тап» ойыны


50+44=94 ------------------ 27+65=92 ------------------ 45+45=90
64+28=92 ------------------ 100 - 8=92 ------------------ 63+27=90
100 - 6=94 ------------------ 46+45=91 ------------------ 54+36=90
37+57 =94 ------------------ 36+56=92 ------------------ 38+42=80



«Математикалық сөзжұмбақ шешу»
72 - 12= Е
46+16 = Ш
32+18 =Ң
64 - 44=Т
98 - 23=У
27+40=Е
27+4 =Е
35 - 8 =Ш
53+20 =У
48 - 8 = Д
20 -- 60 -- 50 -- 40 --- 67 -- 73 -- 62 -- 31 --- 27 --- 75
Т ---- Е --- Ң ---- Д ---- Е ---- У --- Ш ---- Е ---- Ш ---- У


Ой толғаныс жауабы сегізге тең болатын өрнектерді шығар


10 - 2=8
20 - 2=18
30 - 2=28
40 - 2=38
50 - 2=48 
60 - 2=58 
70 - 2=68
80 - 2=78
90 - 2=88
Тексер





«Кім мерген?» ойыны




Shape13 Shape14 Shape16 Shape17 Shape15 Shape12

40+ +570

20+10+ ═60

10+15+ ═40

22+18+ ═50

+1323

+27+1360




Берілген ғимарат қандай фигуралардан құралған?Жануарлар қай пәтерде тұратынын тап









«Жапырақ жинау» ойыны арқылы 2 - ге көбейту кестесін айтамыз

1 - жапырақ. – Құстар жылы жаққа кетеді. 2х1
2 - жапырақ. – Күн суытады. 2х2
3 - жапырақ. – Жануарлар ұйқыға кетеді. 2х3
4 - жапырақ. – Жапырақтар сарғаяды. 2х4
5 - жапырақ. – Үйлерін ақтайды, сырлайды. 2х5
6 - жапырақ. – Жеміс жидектер жинайды. 2х6
7 - жапырақ. – Егін жинайды. 2х7
8 - жапырақ. – Жаңбыр жауады. 2х8

Ауызша диктант


5 x 2 = 
6 x 3 =
4: 2 = 
14: 7 = 
6 x 6 = 
8 x 3 =
15: 3 = 
45: 5 = 
27: 3 = 
6 x 4 = 
8 x 5 = 
24: 6 =






Мысалдарды шығарып, жауаптарын өсу ретімен орналастырып,

шыққан сөзді оқу.


С     0+8                                 Т    70-50

Т     50-20                              Ә   20-10

К     60+40                             Л     40+10

І      20+20                             І      90-30



СӘТТІЛІК!







Дүниетану

2-сынып


Кел, топтастырайық






Судың да сұрауы бар.






Мақал - мәтелдер:

  1. Сүттен ақ, судан таза

  2. Судай сұлуға жолық...

  3. Су - тіршілік көзі.

  4. Су - атасы, жер - анасы.

Дәптермен жұмыс: Суды үнемдеу ережелерін жазу.


Сөз жұмбақ

Балақай!

Сөз жұмбақты дұрыс шешсең, жасырынған сөзді табасың.


1. Өсімдіктің жер астындағы бөлігі (тамыр)

2. Өсімдік тіршілігіне қажет нәрсе (ауа)

3. Өсімдіктің жер бетіндегі бөлігі (сабақ)

4. Шыршаның жапырағы не сияқты болады (ине)

5. Өсімдіктің діңі жуан, әрі мықты болатын тобы (ағаш)

6. Қант пен глюкоза түзетін өсімдік мүшесі (жапырақ)

7. Итмұрын қай топқа жатады (бұта)



Өсімдіктің жақсы өсіп-өнуі үшін ең керекті

үш байлықты еске түсірейік, ол үшін жұмбақ жасырайын.


1. Үлкен алтын табақтан,

Әлемге нұр таратқан. (Күн)


2. Аяғы жоқ, қолы жоқ,

Бірақ тыныш тұрмайды.

Сақтамасын қорын тек,

Барша тіршілік қурайды. (Су)


3. Көзге көрінбейді,

Жұтсам білінбейді. (Ауа

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі