Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ (қазақ тілі пәнінен 2-сынып оқушыларына арналған)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
АСТАНА
ҚАЛАСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ӘДІСТЕМЕЛІК ОРТАЛЫҒЫ
АСТАНА ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ №60 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК
МЕКЕМЕСІ
ТАПСЫРМАЛАР ЖИНАҒЫ
(қазақ тілі пәнінен 2-сынып оқушыларына арналған)
Астана, 2023
Астана қаласы әкімдігінің №60 мектеп-лицейі коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әдістемелік кеңесінде қаралып, қалалық Сараптамалық кеңеске ұсынылды (хаттама №0, 00.00.2022
Пікір жазғандар:
Ф.И.О – ф.ғ.к., доцент «»
Ф.И.О - ф.ғ.к.,
Құрастырушылар: Балабатырова Маржан Мухтаровна, Кемелбекова Гульжазира Тлеукеновна - №60 мектеп – лицейінің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері
Аннотация
Ұсынылып отырған «Тапсырмалар жинағы» (2-сынып оқушыларына арналған) оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, қазақ тілі пәнінен білімін дамытуға арналған. Ұсынылған тақырыптар бағдарламада берілген тақырыптар негізінде құрастырыла отырып, сабақта алған білімдерін осы тапсырмалар жинағы арқылы толықтыруды, дамытуды көздейді. Тапсырмалар жинағы жаңартылған білім мазмұнына сай оқушының тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдыларын дамытуға арналған. Тапсырмалар жинағы 2-сынып оқушыларының тілдік сауаттылығын дамытуға көмектеседі.
ҚАДІРМЕНДІ ОҚУШЫ!
Қазақ тілі әлеміне қош келдің! Сен осы құралдың көмегімен саяхатыңды жалғастырып, алған біліміңді одан әрі кеңейтесің. Қазақ тілінің қызық сырын ашып, еркін сөйлеуге, сауатты жазуға машықтанасың. Құралдағы тапсырмалар оқулықтағы сабақ тақырыптары бойынша берілген. Сені қызықты жаттығулар күтіп тұр. Олар сенің біліміңді , ойлау қабілетіңді жетілдіреді.
Тапсырмалар жинағы саған қазақ тілін жетік білуге, достарыңмен жақын араласуға көмектеседі .
Қазақ тілін танып – білудегі талпынысыңа сәттілік тілейміз! Саяхатың жемісті болсын!
1-тоқсан
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Өзім туралы Менің үйім
Оқу мақсаты: 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған
қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
2.2.1.1* өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін
сөздер және сөз тіркестерін қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну.
Қолдану
Тапсырмалар №1
1-тапсырма
Берілген зат есімнің соңғы дыбысынан басталатын басқа зат есімді тауып 5 сөз жаз.
Мысалы: сурет, терезе, е.... , .....
---------------------------------------------------------------------------------------
2- тапсырма
Әр жолдан қайталанып келмейтін әріптерді тап және жаз. Қандай сөйлемдер пайда болды?
а м к е а н к і с а ң с к л а в т л ы к в м с д м с қ ұ д л р қ а д с т л
д т ж д а т н с ң р ы р ң м н е п т с м о г ғ е п ы с з м г д в е а
3- тапсырма
Берілген жауаптарға сұрақтар құрастыр.
|
- Мен қалада тұрамын. |
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі:
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
сөздердің мағынасын түсіну |
|
ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
|
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Менің бөлмем. Менің күн тәртібім.
Оқу мақсаты: 2.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын
білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану
2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну.
Қолдану
1-тапсырма
Кестеден бөлмедегі заттардың атауын тауып жаз.
м |
т |
О |
ә |
С |
ө |
р |
е |
к |
е |
Р |
е |
У |
е |
т |
Ү |
І |
ж |
Ы |
а |
Р |
д |
ң |
С |
Л |
о |
Н |
п |
Е |
б |
е |
Т |
Е |
ш |
Д |
х |
Т |
т |
ы |
Е |
М |
ы |
Ы |
а |
й |
н |
а |
Л |
п |
р |
қ |
с |
а |
ғ |
а |
т |
2-тапсырма
Бөлмедегі заттарды қатыстырып 8 сөз тіркесін жаз (жарық бөлме, биік үстел...)
3-тапсырма
Суреттердің ретін анықта. Сурет бойынша әңгіме құрастырып жаз.
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
заттың атын білдіретін сөздерді жазбаша тілде қолдану |
|
сюжетті сурет негізінде сөйлемдер жазу |
|
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Менің ас мәзірім.
Оқу мақсаты: 2.4.5.1* ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп
жазу
2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын
мәтінді мазмұндау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
-
тапсырма
«Сөзжасам» берілген әріптерден тағам атауларын жаз. Әріптерді қайталауға болады.
Қуырдатошбсймнүт
-
тапсырма
Суреттегі заттың бірінші әрпін алып сөзді жаз.
то аш, с т, б ліш, жем с
-
тапсырма
Сұрақтарға жауап бер.Суреттер бойынша мәтін құрастырып жаз.
-Суреттер қандай тақырыпқа арналған?
-Суреттерде адамдардың қандай әрекеттері байқалады?
Тірек сөздер: әже, анашым, әке, әпке,мен, қуырылған жұмыртқа, тұшпара, балмұздақ, бұқтырылған кәтлет, балық.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу |
|
суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Өзім туралы . Менің киімдерім
Оқу мақсаты: 1.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну.
Қолдану
1-тапсырма. Суретке қарап, 3-4 сөйлем құрастыр.
2-тапсырма
Торкөздердің ішіндегі әріптерден сөз құрастыр . Әр сөзден сөйлем құрастыр.
ш |
е |
к |
ү |
р |
е |
ж |
й |
е |
д |
а |
к |
ү |
г |
і |
о |
қ |
а |
р |
ғ |
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну |
|
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Менің сүйікті ісім-кітап оқу. Үйірмеге шақырамын.
Оқу мақсаты: 2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған
қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну
2.4.3.1* мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына
қарай ажырату және тиісті тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ
белгісі, леп белгісі) қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу, түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сипаттама бойынша сөзді тап.
Әртүрлі әңгімелер , ертегілер жинағы - .... .
Қарындаш, бояумен жасалған зат - ... .
Күйлер ойнайтын аспап - ... .
2- тапсырма. Екі сөздің арасында байланысты орнататын сөзді тап .
3-тапсырма . Мәтінді оқы. Тыныс белгілерін қой.
Менің досым домбыра үйірмесіне барады мен кітапханаға барғанды ұнатамын кітапханада кітаптар көп бүгін ертегіні алдым қандай керемет ертегі саған ертегілер ұнай ма
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну |
|
мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және тиісті тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану |
|
ДЕСКРИПТОРДЫҢ АЛДЫНДАҒЫ ҚАРА НҮКТЕЛЕРІН ҚОЙЫҢЫЗ!
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Менің демалыс күнім. Менің туған күнім
Оқу мақсаты: 2.3.4.1* мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша
қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?)
құрастыру және оған жауап беру
2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын
мәтінді мазмұндау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну.
Қолдану
1-тапсырма. Берілген әріптен басталатын сөзді жаз. Мәтінді оқы. Сұрақтар құрастыр.
Б.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
С.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
Д.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
Т.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
Бүгін менің күнім. Туған күніме келді. Біз бардық. Онда жедік.
2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
Д.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау Т
маған сыйлықтар сыйлады.
2-тапсырма. Сурет бойынша сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар мен сөздерді пайдаланып әңгіме жаз.
Кім? |
мықты, сүйкімді |
Не? |
секіреді, көреді |
Қандай? |
аң , шөп |
Қанша? |
қыз, бала |
Не істейді? |
екі оқушы, бір маймыл |
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің мазмұны бойынша сөздерді жазады, қарапайым сұрақтар құрастырады |
|
сурет және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
Бөлім: Өзім туралы.
Тақырып: Уақыт кестесі. Сен не үйрендің?
Оқу мақсаты: 2.5.1.2* мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі
көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді
ауызша/жазбаша тілде қолдану
2.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны
бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті
суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Берілген уақыт бойынша баланың әрекеттерің жаз.
|
|
|
|
2-тапсырма. Суреттердің орнына сөздерді жазып оқы. Көп нүктенің орнына қажетті жалғауды жаз. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап бер.
Менің аты... . Мен -... бірге -... барамын. Мен үстіме жұқа , басыма , аяғыма жылы , қолыма киемін. -... әртүрлі -... оседі.
-
Қыздың аты кім?
-
Ол қайда барады?
-
Ол кіммен барады?
-
Үстіне , басына , аяғына не киеді?
-
Алманың күртесі қандай?
-
Қыздің көніл – күйі қандай?
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/септік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
сурет және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді сипаттау |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің отбасым. Отбасы мүшелері.
Оқу мақсаты: 2.4.1.1* заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді
суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген
иллюстрация бойынша мәтін (3 сөйлемнен кем емес) құрау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Қандай? сұраққа жауап беретін сөздерді баспалдаққа орналастырып жаз.
Бапалдақтағы келесі сөз бір әріпке көбейеді.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма
Суреттер мен заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып «Менің отбасым» мәтінін құрастыр.
|
Керекті сөздер: жаңа, жарық, тату, бауырмал, ақылды, мейірімді, көмектеседі, шағын, тоқиды, тамақ пісіреді, оқиды. |
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
заттың сынын білдіретін сөздерді жазу, берілген тірек сөздерді қолданып, иллюстрация бойынша мәтін (3 сөйлемнен кем емес) құрау |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің атам мен әжем.Менің әкем.
Оқу мақсаты:
|
2.2.3.1* күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
-
тапсырма. Әр сөздің екінші әрпін теріп жаз. Қандай мақал шықты? Есте сақта!
Бота, өткір, бала, әнші,тоқиды, ат, абайла, бақша, үстел, сыйлау,он, саған, ана, Ыбырай, қамқор, ыстық, өту, тағам, алақан, бауырмал,адамдар, тыныштық.
-
тапсырма. Сыныптасыңмен отбасы туралы диалог құрастыр.
Мен әжеммен ..... барамын. .....тебемін. Ал сен не істейсің?
-Сен сабақтан кейін ..... барасың?
Мен ...... көмектесемін. Оның .... бар.
Сен .... не істейсің? Ал мен ..... көмектесемін.
Мен ..... суарамын. Сенің әжең .... адам?
Менің .... мейірімді адам. Біз бірге доспыз.
Керемет! Үлкендерді ...... керек.
Менің ... ақылды адам. Ол да маған көмек береді. Мен ... жақсы көремін.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
|
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің анам.Менің ағам.
Оқу мақсаты:
|
2.4.2.1* оқыған/ аудио/ бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сөздердің алғашқы бастамасын тап?
.... ла, .... зақ, ....лың, .... ра, .... шан, .... раша.
2-тапсырма. Сөйлемдерге тыныс белгілерін қойып оқы.
Бүгін кімнің туған күні Анашым, туған күніңізбен құттықтаймын Күн қандай тамаша Анашым, сізге кім гүл сыйлады |
|
3-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұрақтарға жауап бер.
|
Менің ағам бар. Оның аты-Самат. Ол -дәрігер. Ол Алматыда , ауласы кең жер үйде тұрады. Оның үйінде әдемі бау- бақша бар. Бау – бақшада жеміс ағаштары, өсімдіктер өседі. Самат ауласына гүл отырғызады. Олар өте әдемі. Гүлдер жақсы өсу үшін ол гүлдерді жиі суарады. |
-
Самат қайда тұрады?
-
Қандай үйде бау- бақша болады?
-
Бау – бақшада қандай ағаштар өседі?
-
Самат гүлдерді не үшін отырғызады?
-
Гүл жақсы өсу үшін не істеу керек?
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
|
оқыған мәтіннің мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап жазу |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің әпкем. Өнерлі отбасы.
Оқу мақсаты: 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Кестені толтыр «сенемін» немесе «сенбеймін» деп + белгісін қой. Таңдауыңды ауызша дәлелде.
|
сенемін |
сенбеймін |
Ағам тамақ пісіреді. |
|
|
Әпкем партада билейді. |
|
|
Әжем жеті жаста. |
|
|
Атам домбырада ойнайды. |
|
|
Жазда шаңғы тебеді. |
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Суретті жоспар және сұрақтар негізінде шағын мәтін құрастыр.
|
|
Әкең домбырада не тартады? |
Анашың сахнада не істеп тұр? |
|
|
Әпкең ненің суретін салды? |
Сен немен айналысасың? Сенің отбасың қандай? |
3-тапсырма ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
|
суретті жоспар және сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің досым. Сыйлық жасаймын.
Оқу мақсаты: 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.3.4.1* мәтіннің мазмұны
немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не?
қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап
беру |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Берілген сөздердің байланысы бойынша төртінші сөзді жаз.
Ата-әже= әке- ? бала - отбасы= қонжық- ?
Домбыра- күй= білезік- ? бояу - сурет= гүл - ?
2-тапсырма
Артық сөзді тап.
Ақылды, үлкен, мейірімді, бауырмал.
Еркелетеді, сыйлайды, барады, қуантады.
Атам, гүлім, анам, әпке.
Сен, мен, ол, әке.
3-тапсырма
Сурет бойынша 4 сұрақ құрастыр және оларға жауап бер.
|
Сұрақтар: Кім? Қандай? Қашан? Не істейді? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ |
Қажетті сөздер: туған күн, тоқаш, демалыс күні, пісірді, ұн, жұмыртқа, дәмді.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
|
иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру |
|
Бөлім: Менің отбасым және достарым.
Тақырып: Менің ең жақын досым. Отбасым және достарым.
Оқу мақсаты: 2.2.1.1* өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін
қолдану мәтінді мазмұндау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Сөйлемді бір сөзбен ауыстырып жаз.
Менің ең жақын адамдарым : ата, әже, әкем, анашым.- ...........................
Туған күніне беретін зат.- ....................................
Допты аяқпен тебуге ғана болатын спорт түрі.-.............................
Сурет салуға арналған құрал.- ......................
2-тапсырма. Суреттерге қарап сұрақтар арқылы ,«Менің ең жақын досым» мәтін құрастыр.
Керекті сөздер: ең жақын, аласа бойлы, ұзын бойлы, сенімді, мейірімді, көңілді, бірге, көмектеседі, тату.
3-тапсырма ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерін қолдану |
|
суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
2-тоқсан
Бөлім: Менің мектебім
Тақырып: Менің мектебім. Біздің сыныпта.
Оқу мақсаты: 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну 2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем) |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап бер. Кестені толтыр.
Не? |
Мектеп |
Қандай? |
2 сөз (тақырыпқа сәйкес) |
Не істейді ? |
3 сөз (тақырыпқа сәйкес) |
Төрт сөзден тұратын бір сөйлем. |
(мектеп туралы) |
Не? |
Түйін сөз(мағыналас сөз-синоним) |
2-тапсырма. Шеңберде неше сөз бар? Оқыған сөздерді жаз.
3-тапсырма. Сурет бойынша әңгіме құрастыр.
|
Тірек сөздер:сынып,кезекші,су құяды, тазалайды, үстел, орындық, жарық, кең. |
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну
|
|
сюжетті сурет негізінде сөйлеу |
|
Бөлім: Менің мектебім
Тақырып: Оқу құралдары. Мектептегі сүйікті орным.
Оқу мақсаты: 2.4.5.1* ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу 2.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Суреттің орнына сөздерді жаз.
Кеше мен дүкенге бардым. Онда сатып алдым. Мен , , сатып алдым.
Мен -мен -ге жазамын. -пен сызамын.
2-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Менің атым -Санжар. Мен екінші сыныпта оқимын. Біздің мектепте кітапхана бар. Ол үшінші қабатта орналасқан. Кітапхана кең және жарық. Онда әртүрлі ертегілер, әңгімелер, суретті журналдар бар. Мен ертегілерді жақсы көремін. Маған Ер Төстік туралы ертегілер ұнайды.
|
-Кітапхана қайда орналасқан? - Кітапхана қандай? - Онда нелер бар? - Санжарға қандай кітаптар ұнайды? - Ол қандай ертегілерді оқиды? |
3-тапсырма. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап бер.
|
-Мектепте не бар? |
|
|
||
|
-Кітапханада кім істейді? |
|
|
||
|
Кітапханада нелер бар? |
|
|
||
|
|
|
|
||
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
|||
ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ әріптері кездесетін сөздерді анықтап, теріп жазу |
|
|
|||
мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес сюжетті суреттерді таңдау |
|
|
Бөлім: Менің мектебім
Тақырып: Мектептегі өмір. Еңбек .
Оқу мақсаты: 2.1.5.1* мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Тірек сөздерді тыңда. Мәтін туралы деп ойлайсың? Тірек сөздерді пайдаланып, сурет бойынша мәтін құрастыр.
Тірек сөздер: еңбек сабағында, мектептегі жылыжай, өскін (росток) отырғызу, суару , бұталарды байлау, егінді жинау
-
Өз ойынды айт.
-
Балалар қызанақты қайда апарады?
-
Қызанақтан не істеуге болады?
2,3 ТАПСЫРМАЛАР ҚОСУ КЕРЕК!!!!
|
|
|
|
||
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
|||
мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау |
|
|
Бөлім: Менің мектебім
Тақырып: Мектебіме саяхат. Қай пән ұнайды?
Оқу мақсаты: 2.2.5.1* мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір ("мен ... деп ойлаймын", "мен ... деп санаймын", "маған ... сияқты", маған ... тәрізді") білдіру 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сурет бойынша сұрақтарға жауап бер. Мына сөйлем үлгілерін пайдалан.
"Мен ... деп ойлаймын", "мен ... деп санаймын", "маған ... сияқты", маған ... тәрізді"
|
|
2-тапсырма. Кімге қай пән ұнайды? Суреттің астындағы сөйлемдер шатасып кетіпті. Сөйлемдерді дұрыс жаз.
Әдемі |
Марат |
Дима |
Самал |
|
|
|
|
Мен қазақша жақсы сөйлеуді үйренгім келеді |
Маған бояулар ұнайды. |
Мен есеп шығарғанды ұнатамын |
Маған жаттығу жасау ұнайды |
3-ТАПСЫРМАЛАР ҚОСУ КЕРЕК!!!!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәлімет,
кейіпкерді салыстыру негізінде қарапайым пікір ("мен ... деп
ойлаймын", "мен ... деп санаймын", "маған ... сияқты", маған ...
тәрізді") білдіру |
|
жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
|
Бөлім: Менің мектебім
Тақырып: Сен не үйрендің ?
Оқу мақсаты: 2.3.3.1* мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату 2.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану.
1-тапсырма. Берілген мәтіндердің жанрын анықта.
Тақпақ жатта, Жатқа жатта. |
Мектебім менің
мектебім |
Төрт қырлы, өзі аппақ Тақтадағы ізі аппақ. |
өлең |
жұмбақ |
жаңылтпаш |
2-тапсырма. Әріптерді мұқият оқы. Қандай? деген сұраққа жауап беретін сөздерді жаз.
қ ы з с ү ы й і к т ғ а ң а й і ы қ п с е н ж і м д і к ө і л д і
3-тапсырма.Суретке мұқият қара. Кестедегі сұрақтарға жауап беретін сөздерді тауып, жаз.
Кім? Не? |
Қандай? |
Қанша? Неше? |
Не істеді? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сурет бойынша 2 сөйлем құрастыр.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ) ажырату |
|
мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
Бөлім: Менің туған өлкем
Тақырып: Менің Отаным. Отанымның табиғаты
Оқу мақсаты: 2.5.1.4* мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу, сұрау есімдіктерін қолдану 2.4.2.1* оқыған/ аудио/ бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану.
1-тапсырма.Суретке мұқият қарап сипатта. Мынау, бұл, не?, қандай?, қайда? сөздерді қолдан.
2-тапсырма. Сөйлемдерді мағынасы бойынша реттеп оқы. Артық сөйлемді тап. Сұрақтарға жауап бер.
Таулары биік, көлдері мөлдір. Онда таулар, көлдер, ормандар көп. Мен Шығыс Қазақстанда тұрамын. Біздің мектеп кең және жарық. Бұл жердің табиғаты керемет. Мен туған жерімді жақсы көремін.Орманда аңдар мен құстар бар.
|
|
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу, сұрау есімдіктерін қолдану |
|
мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
|
Бөлім: Менің туған өлкем
Тақырып: Отан отбасынан басталады.
Оқу мақсаты: 2.3.5.1* мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу 2.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша жай сөйлемдегі сөз тіркестерінің байланысын түсіну және сақтау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану.
1-тапсырма. Сөздікті колданып , кестені толтыр.
-
-
Қ
Р
Қ
Қ
Н
Қ
Қ
Л
Қ
Қ
С
Қ
Қ
З
Қ
Қ
Д
Қ
-
2- Суреттегі бейнеленген затқа қарама -қарсы мағынада сөз айту керек. (Сөздікті қолдан)
|
............................ |
|
............................ |
||||
|
............................ |
|
............................ |
|
3-тапсырма. Сурет пен сұрақ арқылы сөздерді байланыстырып жаз.
-
О рманда биік ағаштар .
(не істейді?)
-
Бұлақтың суы болады. күн жылы болады.
(қандай?) (қашан?)
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
|
мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша жай сөйлемдегі сөз тіркестерінің байланысын түсіну және сақтау |
|
Бөлім: Менің туған өлкем
Тақырып: Елімнің астанасы. Қазақстан – бақыт мекені.
Оқу мақсаты: 2.4.4.1 бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу 2.2.3.1* күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану.
1-тапсырма. Суреттерді қолданып, мәтінді оқы. Әріптердің жазу үлгісін сақтап , дәптерге көшір.
Астана- Қазақстанның бас қаласы. Онда биік , әдемі , қызықты
орындары көп. Мен қаламды жақсы көремін.
-
тапсырма. Диалогті оқы. Сұрақтарға жауап бер.
|
-Танысайық! Менің атым -Самат. -Сен қайда тұрасың? -Үйіңнің қасында не бар? -Ал, сен сол саябақта болдың ба? - Мен Хан-Шатырдың жанында тұрамын. Онда ойын-сауық орталығы бар. |
- Керемет! Менің есімім- Қайрат. -Мен сол жағажайда тұрамын. - Менің үйімнің қасында Ботаникалық саябақ бар. -Арине, болдым. Онда музыкалық субұрқағы бар. Кешке өте әдемі болады. -Ал, сен қайда тұрасың? -Жақсы. Дос болайық! |
|
|
|
|
|
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін, енін, көлбеулігін және олардың байланысын, азат жолдың және тақырыптың өлшемін сақтап жазу |
|
күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
|
Бөлім: Менің туған өлкем
Тақырып: Сен қайда тұрасың? Армысың, ауыл!
Оқу мақсаты: 2.3.3.1* мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату 2.2.2.1 сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем) |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Берілген сөздердің ортақ ұғымды тап.
Жаз, күз, қыс, көктем-................... .
Тау, көл, өзен, орман- ..................... .
Қой, шөп, бақша -............................. .
Бөлме, дастарқан, жиһаз - ................... .
2-тапсырма. Мәтіндерді оқы. Жанрды мәтінге сәйкестендір.
өлең |
жаңылтпаш |
ертегі |
жұмбақ |
Ара, ара, аралар, Орманның бойын аралар. Гүлден сорып бал олар, Бал тәтті ғой, балалар! |
Аспандағы алып доп, Жарқырайды жарық боп. |
Отан деген-атамекен, Отан деген- туған жер. Отан- ана Отан- үлкен Қазақстан – туған ел! |
Мақта қыз бен мысық дос болыпты. Бір күні Мақта қыз үй жинап жүріп, мейіз тауып алады. Бөлісіп жемек болып Мақта қыз мысығын шақырады:
|
3-тапсырма. Сурет бойынша сөз тіркесін қолданып ауылдағы өмір туралы айт.
|
|
|
ағаш отырғызады |
атаға көмектеседі,қой бағады |
бақшаны тазартады |
|
|
|
асық ойнайды |
балық аулайды |
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің жанрын ажырату |
|
сюжетті сурет негізінде сөйлеу |
|
Бөлім: Менің туған өлкем
Тақырып: Жайлауда. Сен не үйреңдің?
Оқу мақсаты: 2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату 2.1.5.1* мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. «Жайлау» сөздер тізбегін жасап, сөйлем жаз.
|
|
2-тапсырма. Сұраулы және лепті сөйлемдердің белгілерін қой. |
|
.
? !
Сәлем, саған,туған жер
Кім жазда балық аулады
Ауылдың табиғаты тамаша
Қандай керемет тау
Сен қайда тұрасың
3-тапсырма. Тірек сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып мәтінді болжап жаз.
|
|
|
||
|
|
|
||
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
||
баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
|
|
||
тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мәтіннің мазмұнын болжау |
|
|
3-тоқсан Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Денің сау болсын десең...Гигиена
Оқу мақсаты: 2.3.4.1* мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру және оған жауап беру |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Бес жолдан тұратын өлең жазу.
1,5 – жолдары – синоним-Не? Сұрағына жауап береді; (гигиена)
2 – бірінші сөзге екі сөз жазу Қандай? сұрағына жауап береді;
3 – бірінші сөзге үш сөз Не істейді? сұрағына жауап береді ;
4 – зат есімді екі сөз тіркесі;Қандай?Не? сұрақтарына жауап береді
5 –бірінші сөзге Не ? сұрағына жауап беретін синоним ;
2-тапсырма. Сөйлемдерді суретпен сәйкестендір. Мәтінге сұрақтар құрастыр.
1.Тісті күніне екі рет тазала. |
|
|
2..Ыстық тамақтан соң суық нәрсе ішпе. |
|
|
3.Тәттіні көп қолданба. |
|
|
4.Жаңғақты тісіңмен шақпа. |
|
|
5.Әркімнің өзінің жеке тіс щеткасы болсын. |
|
|
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша? не істеді?) құрастыру |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Дәрігерде. Емханада.
Оқу мақсаты: 2.2.5.1* мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір ("мен ... деп ойлаймын", "мен ... деп санаймын", "маған ... сияқты", маған ... тәрізді") білдіру |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Суреттер бойынша сұрақтарға жауап бер. Мына үлгі бойыша жауап бер ("мен ... деп ойлаймын", "мен ... деп санаймын")
Бұл заттар жайлы не айта аласыңдар?
Осы заттардың тазалық сақтауға қатысы бар ма?
2-тапсырма. Сурет бойынша сұрақтарға жауап бер.
|
Сурет бойынша 1 сұрақ құрастыр. |
|
- Самат жағажайда не істеді? Сурет бойынша 1 сұрақ құрастыр. |
|
|
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәлімет, кейіпкер, оқиғаларды салыстыру негізінде қарапайым пікір ("мен ... деп ойлаймын", "мен ... деп санаймын ") білдіру |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Дәрігерлік кеңес. Дәруменнің пайдасы.
Оқу мақсаты: 2.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.4.1.1* заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу/постер құрастыру/берілген иллюстрация бойынша мәтін (3 сөйлемнен кем емес) құрау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Суретке мұқият қара.Сұрақтарға сөздер жаз. Сөздермен 2 сөйлем жаз.
2-тапсырма.Сөйлемді толықтырып жаз.
А) Қызыл -да С дәрумені бар. Дәмді -тан пицца жасайды. Сары
шашқа пайдалы. Тәтті -дан тоқаш пісіреді.
|
Ә) Берілген иллюстрация бойынша 3 сөйлем құрастыр. Сен осы жемістер мен көкөністерді кандай түрде пайдаланасың? . |
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, сөйлемді суретпен толықтырып жазу, берілген иллюстрация бойынша мәтін құрау |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Дұрыс тамақтану
Оқу мақсаты: 2.3.5.1* мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу 2.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Сөздікті пайдаланып, сөз тіркестерін сәйкестендір.
тәулікте жұмсайтын |
виды блюд |
тамақтың түрі |
изменять |
өзгертіп тұру |
используются в сутки |
қатты ыстық тамақ |
в соответствии потраченной энергии |
қуатына сай |
сильно горячее блюдо |
2-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Әрбір адам тағамнан
1 тәулікте жұмсайтын қуатына сай тамақтануы
тиіс.
Күніне 4 не 5 рет тамақтану
тиімді.
Тамақты күн сайын бір мезгілде қабылдау
керек.
Қатты ыстық тамақты ішуге болмайды, тістің
эмалін бұзады
Тамақтын түрін өзгертіп тұру
керек
-Адам не үшін тамақтанады?
-Күніне неше рет тамақтану керек?
-Тамақты қай кезде қабылдау керек?
-Қай кезде тістің эмалі бұзылады?
-Қандай пайдалы тағамды қолдану керек?
3-тапсырма. Мәтінге сәйкес суретті көрсет. Оларға сипаттама бер.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
|
тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес суреттер таңдау |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Спорт – денсаулық кепілі. Жаттығу жасайық!
Оқу мақсаты: 2.2.6.1* ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау 2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
-
тапсырма. Суреттерге қара. Сөзге тиісті әріпті анықта, сөзді дұрыс айт.
шұ/уғылдану |
жаттығ/гу
|
кү/уш |
жең/ніс |
кө/оңілді |
мық/кты |
ті/ык ұста |
ә/аке |
2-тапсырма. Мәтінді оқы. Сұраққа жауап бер.
Бүгiн
дене шынықтыру сабағы бесiншi сабақ.
Мектеп алдындағы кiшкене алаң. Екi бағанға
керiлген волейбол торы. Ол биiктеу. Бәрiнiң
секiргiсi келедi. Бiрақ доп тордан аспай
қалады. Данияр мен Жанар шапшаң қимылдайды.
Дене шынықтыру сабағы өте
қызықты.
|
|
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
Төл дыбыстарды дұрыс айту |
|
шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Спортшы. Шынықсаң, шымыр боласың
Оқу мақсаты: 2.5.1.5*мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша жай сөйлемдегі сөз тіркестерінің байланысын түсіну және сақтау 2.3.5.1*мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
2-тапсырма. Көп нүктенің орнына жақшаның ішіндегі сөздердің тиістісін қойып, мәтінді дұрыс оқы.
Адамның денсаулығы – маңызды ( жалқаулық , байлық). Ол үшін (кешке, таңертең) жаттығу жасайды.
Денені ширату үшін ( суретпен, оқумен, спортпен) айналысады. Мектепте балаларға арналған спорт (көрмелері, үйірмелері, бөлмелері) ашылды. Үйірмеге баратын балалар ( ойнамайды, секірмейді, ауырмайды).
3-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Әртүрлі дереккөздерден спорт ойындары туралы ақпарат жинап, кестені толтыр.
|
Сөз қай тілден келген? |
Ойыншының саны қанша? |
Ойынның мақсаты қандай? |
футбол |
. .................................... ...................................... .................................... |
.................................... ...................................... .................................... |
.................................... ...................................... .................................... |
теннис |
.................................... ...................................... .................................... |
.................................... ...................................... .................................... |
.................................... ...................................... .................................... |
Тірек сөздер:ағылшын, қақпаға кіргізу, қарсылас, допты лақтыру, жіберу.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
жай сөйлемдегі сөз тіркестерінің байланысын түсіну және сақтау |
|
қажетті ақпаратты тауып, кестені толтырады |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Мектеп спортзалында. Мен шыныққан баламын
Оқу мақсаты: 2.1.1.1 баяу және анық айтылған сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату 2.5.1.1*мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Лепті және сұраулы сөйлемдер құрастыр.
Қажетті сөздер:келдім, алақай, жүгіріп келеді, тез, алда келе жатыр, жарыс, жеңімпаз. Жүйрік.
|
|
................................................... ! ................................................... ! |
......................................... ? ........................................... ? |
2-тапсырма. Сурет бойынша кестені толықтыр.
Кім? Не? |
Қандай? |
Неше? Қанша? |
Не істейді? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма. Кестедегі сөздерді пайдаланып, 2 сөйлем жаз.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
сөзді тыңдау және интонациясы бойынша сұраулы және лепті сөйлемдерді ажырату |
|
заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша, жазбаша тілде қолдану |
|
Бөлім: Дені саудың – жаны сау
Тақырып: Пайдалы тағам. Сен не үйрендің?
Оқу мақсаты: 2.1.5.1*мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздері, сөз тіркесі бойынша мазмұнын болжау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма. Сөздер тізімі бойынша анықтама бер.
------------------------------------
--------------------------------------
2-тапсырма. Суреттерді екі шеңберге бөліп, себебін айт.
.............................
.......................................
3-тапсырма. «Қауіпті ойын» Тірек сөздерді , сұрақтарды пайдаланып, әңгіменің жалғасын жаз.
Тірек сөздер: футбол, жедел жәрдем, шақырды, құрылыс алаңы, қауіпті, ауыртып алды, көмек көрсетті. Сұрақтарға жауап бер.
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің тақырыбы мен тірек, сөз тіркесі мен сұрақтар бойынша мазмұнын болжау |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Киіз үй. Қонақ күту
Оқу мақсаты: 2.5.1.2*мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Тиісті жалғауды қойып, мәтінді оқы.
Киіз үй негізгі төрт бөлшек...(-лер, -тен, -ке) құралады. Ол : кереге, уық, шаңырақ, есік. Бұлардың бәрі тал...(-дар, -дан, - мын) , терек... (- тер, -те, - тен), қайың...(-нан,- лар, - м) жасалады |
|
2-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Сұрақтарға жауап бер. Шағын мәтін құрастыр.
Тірек сөздер: ата-әже, қарсы алады, ет асады, ән айтты, көңілді .
|
|
-Бүгін ауылдан қонаққа кім келеді? -Балалар ата-әжесіне не дайындап жатыр? |
- Балалардың анасы не пісіріп жатыр? |
|
|
-Дастарқанға не қойды? |
-Балалар ата-әжесінің көңіл күйін қалай көтереді? |
|
|
-Балалар ата-әжесен қалай қарсы алады?
3-ТАПСЫРМА ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
шағын мәтіндегі септік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Дастарқан ажары- бауырсақ. Бата – жақсы тілек
Оқу мақсаты: 2.3.3.1*мәтіннің жанрын (өлең, жаңылтпаш, жұмбақ, ертегі, әңгіме) ажырату 2.2.3.1* күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Мәтіннің жанрын анықта.
2-тапсырма. Диалогті толықтырып, оқы.
|
-Ата,айтыңызшы, бата деген не? |
-Бата -жақсы тілек. |
-Оны кім айтады? |
|
-Бата қандай болады? |
|
|
|
|
3-тапсырма. Ребусті шеш.
‘ ‘‘‘ ‘‘‘‘ ’ ‘ ‘ ’’’ .
- ‘
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің жанрын анықтау |
|
сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
|
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Ұлттық ойындар. Ұлттық дәстүрлер
Оқу мақсаты: 2.4.3.1* мұғалімнің қолдауымен сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және тиісті тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қолдану 2.5.1.4* мұғалімнің қолдауымен сөйлеу барысында сілтеу, сұрау есімдіктерін қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Берілген сөздердің көмегімен ұлттық ойынның түрін жаз.
Екі топ, арқан, мықты, тарту- ............. Жүйрік ат, шабу, төзімділік,алға- ............. Жекпе-жек, күшті, жығу, қарсылас-................. |
|
2-тапсырма. Сөйлемдерді аяқтап, белгісін қой.
3-тапсырма. Диалогті толықтыр.
Қажетті сөздер: қайда? не? онда, бұл, ол, қандай?
|
|
|
|
-Сен кеше ...... бардың? |
-Мен кеше ауылға бардым. ..... ата- әжем тұрады. Ал, сен ..... болдың? |
||
. |
-Мен отбасыммен саябаққа бардым |
Саябақта ....... қызықтар болды? |
|
-Онда қазақ ұлттық ойындарын көрсетті. Ал, сен ауылда .... істедің |
Мен «Тілашар» салтына қатыстым. .... -өте керемет дәстүр . |
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және тиісті тыныс белгілерін қою |
|
сөйлеу барысында сілтеу, сұрау есімдіктерін қолдану |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Ұлттық баскиімдер. Ұлттық бұйымдар
Оқу мақсаты: 2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну 2.5.1.3*мұғалімнің қолдауымен сөйлемдегі етістіктің шақ, рай формаларын ауызша сөйлеу тілінде қолдану |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Бірінші буынға 1-2 буын қосып, жаңа сөзді жаз.
Тор....... , сыр....... , же....... , сәу............. , кі ....... , бө........, дом ......., ұлт......... .
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Мәтінді мұқият оқы. Сұрақтарға жауап бер.
Бөрік - қазақтың ежелден келе жатқан ұлттық бас киім. Бөрік қыстық және жаздық болып екіге бөлінеді. Бөрікті ер адамдар да, қыздар да киеді.
|
|
3
Атам
-тапсырма. Сызба бойынша сөйле. Берілген сөйлемдерді өткен уақытта болғанын айт.
Әкем
жазда
Атам
Мен
кеше
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің мағынасын түсіну |
|
сөйлеу барысында етістіктің шақ формасын дұрыс қолданады |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Ұлт мұрасы- домбыра. Ұлттық мұражай
Оқу мақсаты: 2.5.1.2*мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.3.5.1* мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сөздерді мұқият оқы! Әр сөздің екінші әрпін теріп жаз. Шыққан сөйлемді оқы.
Бұйым, алғыс, ат қою, емдеу, тұсау кесу, ертегі, бата, асық, тымақ,адам, торсық, өмір, әбдіре, уық, арқан тарту, тақия.
2-тапсырма. Жалғауларды қойып оқы.
|
|
3-тапсырма. Суреттерге қара. Анықтаманы, ғаламторды қолданып сұрақтарға жауап бер.
Бұл Ұлттық мұражай. Ол қашан, қайда ашылды? |
|
|
Мұражайда бірнеше бөлмелері бар. Бұл бөлмеде нелер бар? |
|
|
Киіз үйдің ішінде қандай жәдігерлер қойылған? |
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
Сөйлемде жалғауларды қолданады |
|
|
анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Әже – тәрбие бастауы. Ертегі – ұлттық мұра
Оқу мақсаты: 2.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер. Суреттке сипаттама бер. Сұрақтың орнына қажетті сөзді жаз.
Менің әжем бар. Ол өте мейірімді жан. Мен кішкентай күнімнен әжемнің бауырында өстім. Ол мені адалдыққа, білімге құштар болуға үйретті. Әжем қазақ ауыз әдебиетінен көптеген ертегілер, аңыздар біледі. Әжем менің күнде сабағымды тексереді. Сабақтан жақсы баға алсам, әжем қатты қуанады. Мені құлыншағым ботақаным деп еркелетеді. Мен әжемнің менің жақсылығымды көріп, қызығыма тоймай, ұзақ өмір сүре берсін деп тілеймін!
Әжең туралы 2 сөйлем жаз. |
|
2,3-ТАПСЫРМАЛАР ҚОСУ КЕРЕК!
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/ сызбаны сипаттау |
|
Бөлім: Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Ертегі – ұлттық мұра
Оқу мақсаты: 2.3.5.1* мұғалімнің қолдауымен сөздік, анықтамалықтардан қажетті ақпаратты табу 2.1.4.1 тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сөздіктен келесі сөздердің аудармасын тап.
Шарбы бұлт(перистые облака ), отырса- опақ, тұрса -сопақ, қабағын түнеру, әбден, ығыр ғып біттің, ұят, үлпілдек ,мазасын алу, ұшан -теңіз,қурап қалады.
2-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңда. Мәтін не туралы?
Бұлт
Шарбы бұлт Қара бұлтқа күн бермеді. Отырса – опақ, тұрса –
сопақ.
— Әй, Қара бұлт! Тағы да қабағың түнеріп кетіпті ғой. Жаумақсың ба?
Әбден адамдарды ығыр ғып біттің. Өзіңде ұят деген бар ма? Мені
қарашы. Қандай сұлумын. Үлпілдек ақ орамал секілдімін. Сен құсап
жаумаймын. Адамдардың мазасын алмаймын.
Аспан араша түсті.
— Құр сұлулықтан пайда жоқ. Жердегі адамдарға нан керек. Оған Қара
бұлттың еңбегі ұшан-теңіз. Егер жауын боп жаумаса, өсімдіктің бәрі
қурап қалады, — деді Аспан.
Шарбы бұлт ойланып қалды. Қара бұлтпен достасуына тура
келді.
Мәтіннің мазмұнына сәйкес келетін сөйлемді анықта.
А) Шарбы бұлт күнде көңілді жүрді.
В) Қара бұлт Шарбы бұлтқа су шашты.
С) Қара бұлттың еңбегі ұшан-теңіз
D) Барлығы Қара бұлтты күтеді.
Сұрақтарға жауап бер.
-
Мәтінде қаандай кейіпкер бар?
-
Шарбы бұлтқа не ұнамады?
-
Қара бұлтты кім арашалады?
-
Қай кейіпкер жағымсыз деп ойлайсың? Неге?
3-тапсырма. Сызба бойынша бұлттарға сипаттама бер. Сөздерді мәтіннен теріп жаз.
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
|
сөздіктен қажетті ақпаратты табу |
|
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және кейіпкерлерін сипаттау |
|
Бөлім:Салт – дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып: Балалар әлемінде . Сен не үйрендің?
Оқу мақсаты: 2.5.1.2*мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.2.4.1* суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Қолдану
1-тапсырма.Сөйлемдерді аяқта. Сөздерге қосымшаларын жаз.
Ш
2-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Суреттердің ретіп анықта. Тірек сөздерді қолданып , шағын әңгіме айт. Сұрақтарға жауап бер.
шай,тосап, дайындады, ұнады |
дастарқан, шай ішу,дәмді,шипалы тосап |
Әжесі бүлдіргеннен не істеді? |
Олар кешке не істеді? |
орман, кішкентай Сания, бүлдірген жинауға, көтеріп алды |
терді, Марат, Айша, бүлдірген |
Балалар әжесімен қайда бара жатыр? |
- Олар не жинап жатыр? |
3-тапсырма. Ойлан! Кроссвордты шеш.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
шағын мәтіндегі қосымшаларды ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау |
|
4-тоқсан
Бөлім: Қоршаған орта
Тақырып: Қүстар – біздің досымыз . Құс ұясын бұзбайық
Оқу мақсаты: 2.5.1.2*мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану 2.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. Сөздерге қажетті қосымшаларын жаз.
-лар/-лер |
Құс, ағаш, бүркіт |
-дар/-дер |
Ұя, үкі, торғай |
-тар/-тер |
Гүл, балапан, орман |
Берілген сөздермен тақырып бойынша 2 сөйлем жаз.
2-тапсырма. Сөйлемдерді толықтырып жаз. Мәтінді оқы.
Біздің ел.... (-мын, -іміз,-ымыз) құстарға бай. Біз оларды қорғап, аялау...(-мін,-ымыз, -іміз) керек. Дәл қазір құс...(-ға, -тер,-тар )туған жеріне жылы жақтан ұшып келуде. Олар көл...(-лер,-дар,-дер) мен өзендерді ,шөл дала...(-лер,-дар,-лар) мен қалың орман...(-тар,-дар,-лар)ды, биік-биік тау....(-лер,-лар, -тар)ды басып ұшты.
3-тапсырма. Құстардың атауын тап.
Біліп ал! Мәтінге сұрақтар құрастыр.
Бір қарлығаш бүкіл жаз бойы 1 миллион құрт жейді деп ғалымдар зерттеген.
Үйіміздің қасындағы кіп-кішкентай торғай бір жылда бір өзі ғана 4 миллионға жуық зиянды құрттарды жейді.
Тоқылдақ – орман құсы. Ол өз тұмсығымен ағаш қабығының астынан оңай табады. Бір тәулікте 200-ден астам зиянкестің көзін жояды.
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
көптік/тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
|
қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
|
Бөлім: Қоршаған орта
Тақырып: Табиғатты қорғайық! Таза ауа
Оқу мақсаты: 2.4.5.2 сөзді буынға бөлу және мұғалімнің қолдауымен сөзді тасымалдап жазу 2.3.2.1 шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері: Білу және түсіну. Қолдану
1-тапсырма. «Көпір» Екі суреттің арасында байланысты орнататын бір сөз ойлау керек.
Жазған сөздерді буынға бөлу және тасымалдап жазу.
2-тапсырма. Ребусты шеш. Жауабын тасымалдап жаз.
’’’ ‘‘ ’’ ’
6 я
3-тапсырма. Диалогті оқы. Мазмұны бойынша 2 сұрақ құрастыр.
|
-Марат, сен не істеп жатырсың? -Керемет!Мен саған көмекке келемін. Киімді ауыстырамын. |
-Мен ауланы сыпырып жатырмын. - Жақсы.Күтемін. |
. |
|
-Мен атамның тырнасын алдым. |
- Жарайсың! Енді біздің ауламыз таза болады. |
|
Бағалау критерийі |
Дескриптор |
сөздерді буынға бөлу және тасымалдап жазу |
|
қарапайым фразалардың мағынасын түсіну |
|