Тақыры Жазба

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Тақыры Жазба

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары математика
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні:

Сатылганова Гульзина Оналбековна

Күні:

19.05.2025

Сынып:

4 Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы

Жазба 162-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.3.2.3 - кеңістіктік геометриялық фигуралардың (пирамида, цилиндр, конус) жазбасын дайындау және олардың моделін құрастыру

Сабақтың мақсаты

Кеңістіктік геометриялық фигуралардың (пирамида, цилиндр, конус) жазбасын дайындайды және олардың моделін құрастырады

Құндылықтар

Құрмет көрсетуге, адамгершілікке тəрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

Үлкенге де Сіз,

Кішіге де Сіз.

Бар адамға құрметпен,

Бас иеміз Біз.

ҰЖ. 1-тапсырма. Қандай геометриялық фигуралар болашақтағы көліктерге ұқсайды? Осы көліктердің үлгісін дайындау үшін, қандай фигуралардың жазбасы қажет болады?

Сабақ мақсатымен танысады





Өткен білімді зерделейді.


Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:Жарайсыңдар!

Керемет!

Жақсы!

Тамаша!


Жазбалардан қандай фигуралар жасауға болатынын анықтайды.1б

Слайд

Сабақтың ортасы

22мин

Жаңа сабақ

ӨЖ. 2 тапсырманы өз беттерімен орындауды ұсынады.

3 - тапсырма. (оқулықтың 120 - бетіндегі)

Фигуралардың ауданын есепте.

S₁= 6см · 4см = 24см

S₂ = 2см · 2 см = 4 см

S₃ = 2см · 4см = 8см

24см + 4см + 8см = 36 см

4-тапсырма .Сызбасын салып, есепті шығар.

Шешуі :10 000 км : 4 сағ = 2500 км/сағ

2500 км - 1300 км/сағ = 1200км/сағ

Жауабы : екіншісінің жылдамдығы 1200 км/сағ



Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру




Құрама фигуралардың ауданын есептеп табады.



Сызбасын салып, есепті шығарады

Кеңістік геометриялық фигуралардың жазбасын ажыратады 1б


Фигураларды олардың жазбасымен сәйкестендіреді 1б

Олардың моделін құрастырады 1б


Амалдардың

орындалу тәртібін біледі, 1б

Мәнін табады 1б

Оқулық









Оқулық

Сергіту сәті

2мин

Сергіту сәті

Сәйкесінше қимылмен көрсетеді

Тамаша!

слайд

10мин

ЖЖ. 5-тапсырма

300 202 – 168 017 : 37 · 23=195 759

8 412 · 18 : (186 002 – 185 948)=2 804

1 509 · 49 + 16 095 : 15=75 014

143 115 : 47 · (60 012 – 59 953)=179 655


ТЖ.6-тапсырма

Шешуі:Әрбір қатардағы текшелердің санын анықтап, олардың қосындысын табады. Әртүрлі тәсілмен санауға болады.

1) 9 + (9 – 2) + (9 – 4) = 9 + 7 + 5 = 21 текше.

2) 6 + 6 + 9 = 21текше

3) 3 · 3 · 3 – (2 + 4) = 27 – 6 =21 текше

Бір текшенің көлемін анықтаймыз.

V₁ = a·a·a = 5·5·5 = 125cм³

Фигураның көлемін табамыз.

V₂ = V₁·c = 125 см³·21 = 2625см³-


ЕҚБ. 7тапсырма. Теңдеулер жазады және оларды шешеді.

а) 17 214 – х = 360 ∙ 21 ә) х : 40 = 541 · 24

17 214 – х = 7 560 х : 40 =12 984

х = 17 214 – 7 560 х = 12984 · 40

х = 9 654 х = 519 360

17 214 – 9 654 = 7 560 519 360 : 40 =12 984

7 560 = 7 560 12 984 = 12 984

ЕБҚ. б)

х + 524 = 174 087 : 87

х + 524 = 2 001

х= 2 001 – 524

х= 1 477

1 477 + 524 = 2001

2001 = 2001

ФС. 8-тапсырма.

1) 11 · 6 = 66 (торкөз)

Біздің тіктөртбұрышқа дейін толықтырған фигураны

боялмаған торкөздердің санын санаймыз.

2) 6 · 4 + 6 = 30 (торкөз)

Фигурадағы боялған торкөздердің санын есептейміз.

3) 66 – 30 = 36 (торкөз.) – фигураның көлемі



Есептейді







Оқушылар фигураның

ауданын табады.


Дәптеріне ауданы дәл осындай болатын

шаршы сызады.



Фигураны тіктөртбұрышқа дейін толықтыру қажет.




Оның

ұзындығы мен енін құрайтын торкөздердің санын санап, оның

ауданын құрайтын торкөздердің санын есептейміз.

Амалдардың

орындалу ретін анықтап алып есептейді 1б





Теңдеулер жазады және оларды шешеді.2б


















Фигураның

ауданын табады 1б

Оқулық
















Сабақтың соңы

5мин

Бекіту

Үй тапсырмасы: 9-тапсырма

Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі. С




Кері байланыс жасайды



1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.05.2025
135
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі