Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Күні, айы, жылы
Білім беру саласы «Таным»
Бөлімі: Математика
Тақырыбы: 5 санының реттік қатарымен( тура және кері санау)
Мақсаты:Балалардын ой-өрісін,ойлау қабілетін,математикалық тілін дамыту.Көрнекілік: сандар,таратпа карточкалар.
Әдіс тәсілдер:түсіндіру, сұрақ-жауап,әңгімелесу,көрсету.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс –әрекет |
|
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі
|
-Шаттық шенбері -Өтілген сабақты тиянақтау. -Жаңа сабақ. Балалар,бүгін сабақ ерекше болмақ.Ол үшін көзімізді жұмып,ормандағы түлкіні елестетейікші.
|
Балалар ортаға жиналып ертеңгілік шаттық тілегін айтып, бір-біріне қайырлы таң тілейді. Өткен сабақты естеріне түсіреді. Жаңа сабақпен танысады. |
|
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі |
Топқа түлкі келеді.Амандасады да,балаларға барлық сандарды сиқырлап қойғанның айтады. Өзінмен тапсырмалар ала келгенін,егерде сол тапсырмаларды орындаса сандарды босатамын,дейді. Тәрбиеші,балалар сандарға көмектесемізбе? 1-тапсырма: 1- 5ке дейін санау. 2-тапсырма: Сандарды салыстыру: 1-3, 2-4,3-4,5-2. 3-тапсырма: «Көршісін тап ойыны» Балалардың алдарында көңілді сандар,осы сандардың оң жақ,сол жақ көршілерін табу. 4-тапсырма:Балалар,енді тақтаға қарандаршы,бұлар зергерлік бұйымдар.Геометриялық пішіндерді табамыз,және 5 санын құрастырамыз. Түлкі: Балалар сендер менің барлық тапсырмаларымды орындадыңдар.Сандарды дұрыс ажырата біледі екенсіндер.енді сендердін сандарынды босатамын. |
Балалар көздерін жұмады. Ормандағы түлкіні елестетеді. Балалар көздерің ашқанда, алдарыңда кәдімгі түлкі тұрады. Балалар қуана түлкіні қарсы алады. Түлкінің тапсырмаларын орындаймыз, және сандарға көмектесеміз,- деп келіседі. Балалар тапсырманы орындайды.Ең бірінші тапсырманы тез арада орындайды.Ол бірден беске дейін санауды. 2-тапсырманыда орындай алды. 3-тапсырманы, тәрбиешінің көмегі арқылы орындады. 4-тапсырманы өздері геометриялық пішіндер құрастыра отырып бірнеше төрт бұрыш,үш бұрыш,дөңгелектерді, және 5 санын құрастыра алды. Балалар түлкімен қоштасты. Сергіту сәтін жасап,бойларын сергітті. |
|
Рефлекстік түзету кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі бағалау
|
Кош сау болындар,деп қоштасып кетеді. Балалар, біздің сандарымыздың барлығы тақтада тұр.Ал,түлкі өз сөзінде тұрды. Бүгінгі сабаққа барлығың жақсы қатысып,қиындықты жеңе білдіңдер,сандарға көмектестіндер. Балаларды мақтау, бағалау. |
Бүгінгі сабақ балаларға қатты ұнады. Олар барлық тапсырмаларды дұрыс орындады.сабаққа жақсы қатысқандарына мақтан етті. Бірі-біріңе мақтау сөздер айтты.
|
Білу керек: Сандарды тура және кері санауды.
Түсінігі: Сұрақтарға толық жауап беруді.
Тәрбиешінің тегі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: "5" саны
Тақырыбы: "5" саны
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Күні, айы, жылы
Білім беру саласы «Таным»
Бөлімі: Математика
Тақырыбы: 5 санының реттік қатарымен( тура және кері санау)
Мақсаты:Балалардын ой-өрісін,ойлау қабілетін,математикалық тілін дамыту.Көрнекілік: сандар,таратпа карточкалар.
Әдіс тәсілдер:түсіндіру, сұрақ-жауап,әңгімелесу,көрсету.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардың іс –әрекет |
|
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі
|
-Шаттық шенбері -Өтілген сабақты тиянақтау. -Жаңа сабақ. Балалар,бүгін сабақ ерекше болмақ.Ол үшін көзімізді жұмып,ормандағы түлкіні елестетейікші.
|
Балалар ортаға жиналып ертеңгілік шаттық тілегін айтып, бір-біріне қайырлы таң тілейді. Өткен сабақты естеріне түсіреді. Жаңа сабақпен танысады. |
|
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі |
Топқа түлкі келеді.Амандасады да,балаларға барлық сандарды сиқырлап қойғанның айтады. Өзінмен тапсырмалар ала келгенін,егерде сол тапсырмаларды орындаса сандарды босатамын,дейді. Тәрбиеші,балалар сандарға көмектесемізбе? 1-тапсырма: 1- 5ке дейін санау. 2-тапсырма: Сандарды салыстыру: 1-3, 2-4,3-4,5-2. 3-тапсырма: «Көршісін тап ойыны» Балалардың алдарында көңілді сандар,осы сандардың оң жақ,сол жақ көршілерін табу. 4-тапсырма:Балалар,енді тақтаға қарандаршы,бұлар зергерлік бұйымдар.Геометриялық пішіндерді табамыз,және 5 санын құрастырамыз. Түлкі: Балалар сендер менің барлық тапсырмаларымды орындадыңдар.Сандарды дұрыс ажырата біледі екенсіндер.енді сендердін сандарынды босатамын. |
Балалар көздерін жұмады. Ормандағы түлкіні елестетеді. Балалар көздерің ашқанда, алдарыңда кәдімгі түлкі тұрады. Балалар қуана түлкіні қарсы алады. Түлкінің тапсырмаларын орындаймыз, және сандарға көмектесеміз,- деп келіседі. Балалар тапсырманы орындайды.Ең бірінші тапсырманы тез арада орындайды.Ол бірден беске дейін санауды. 2-тапсырманыда орындай алды. 3-тапсырманы, тәрбиешінің көмегі арқылы орындады. 4-тапсырманы өздері геометриялық пішіндер құрастыра отырып бірнеше төрт бұрыш,үш бұрыш,дөңгелектерді, және 5 санын құрастыра алды. Балалар түлкімен қоштасты. Сергіту сәтін жасап,бойларын сергітті. |
|
Рефлекстік түзету кезеңі
Қорытындылау
Өзін-өзі бағалау
|
Кош сау болындар,деп қоштасып кетеді. Балалар, біздің сандарымыздың барлығы тақтада тұр.Ал,түлкі өз сөзінде тұрды. Бүгінгі сабаққа барлығың жақсы қатысып,қиындықты жеңе білдіңдер,сандарға көмектестіндер. Балаларды мақтау, бағалау. |
Бүгінгі сабақ балаларға қатты ұнады. Олар барлық тапсырмаларды дұрыс орындады.сабаққа жақсы қатысқандарына мақтан етті. Бірі-біріңе мақтау сөздер айтты.
|
Білу керек: Сандарды тура және кері санауды.
Түсінігі: Сұрақтарға толық жауап беруді.
Тәрбиешінің тегі
шағым қалдыра аласыз













