Тақырыбы: "5" саны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: "5" саны

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: "5" саны
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы


Күні, айы, жылы

Білім беру саласы «Таным»

Бөлімі: Математика

Тақырыбы: 5 санының реттік қатарымен( тура және кері санау)

Мақсаты:Балалардын ой-өрісін,ойлау қабілетін,математикалық тілін дамыту.Көрнекілік: сандар,таратпа карточкалар.

Әдіс тәсілдер:түсіндіру, сұрақ-жауап,әңгімелесу,көрсету.


Әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс -әрекеті

Балалардың іс әрекет

Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі








-Шаттық шенбері

-Өтілген сабақты тиянақтау.

-Жаңа сабақ.

Балалар,бүгін сабақ ерекше болмақ.Ол үшін көзімізді жұмып,ормандағы түлкіні елестетейікші.


Балалар ортаға жиналып ертеңгілік шаттық тілегін айтып, бір-біріне қайырлы таң тілейді.

Өткен сабақты естеріне түсіреді.

Жаңа сабақпен танысады.

Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі

Топқа түлкі келеді.Амандасады да,балаларға барлық сандарды сиқырлап қойғанның айтады. Өзінмен тапсырмалар ала келгенін,егерде сол тапсырмаларды орындаса сандарды босатамын,дейді. Тәрбиеші,балалар сандарға көмектесемізбе?

1-тапсырма: 1- 5ке дейін санау.

2-тапсырма: Сандарды салыстыру: 1-3, 2-4,3-4,5-2.

3-тапсырма: «Көршісін тап ойыны» Балалардың алдарында көңілді сандар,осы сандардың оң жақ,сол жақ көршілерін табу.

4-тапсырма:Балалар,енді тақтаға қарандаршы,бұлар зергерлік бұйымдар.Геометриялық пішіндерді табамыз,және 5 санын құрастырамыз.

Түлкі: Балалар сендер менің барлық тапсырмаларымды орындадыңдар.Сандарды дұрыс ажырата біледі екенсіндер.енді сендердін сандарынды босатамын.

Балалар көздерін жұмады.

Ормандағы түлкіні елестетеді.

Балалар көздерің ашқанда, алдарыңда кәдімгі түлкі тұрады.

Балалар қуана түлкіні қарсы алады.

Түлкінің тапсырмаларын орындаймыз, және сандарға көмектесеміз,- деп келіседі. Балалар тапсырманы орындайды.Ең бірінші тапсырманы тез арада орындайды.Ол бірден беске дейін санауды.

2-тапсырманыда орындай алды.

3-тапсырманы, тәрбиешінің көмегі арқылы орындады.

4-тапсырманы өздері геометриялық пішіндер құрастыра отырып бірнеше төрт бұрыш,үш бұрыш,дөңгелектерді, және 5 санын құрастыра алды.

Балалар түлкімен қоштасты.

Сергіту сәтін жасап,бойларын сергітті.



Рефлекстік түзету кезеңі





Қорытындылау







Өзін-өзі бағалау


Кош сау болындар,деп қоштасып кетеді.

Балалар, біздің сандарымыздың барлығы тақтада тұр.Ал,түлкі өз сөзінде тұрды.

Бүгінгі сабаққа барлығың жақсы қатысып,қиындықты жеңе білдіңдер,сандарға көмектестіндер.

Балаларды мақтау, бағалау.

Бүгінгі сабақ балаларға қатты ұнады.

Олар барлық тапсырмаларды дұрыс орындады.сабаққа жақсы қатысқандарына мақтан етті.

Бірі-біріңе мақтау сөздер айтты.




Күтілетін нәтиже: 1

Білу керек: Сандарды тура және кері санауды.

Түсінігі: Сұрақтарға толық жауап беруді.

Тәрбиешінің тегі

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі