Материалдар / Тақырыбы: « "Гүл еліне саяхат"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: « "Гүл еліне саяхат"

Материал туралы қысқаша түсінік
интеграция Білім беру салалары: Қоршаған/танысу.Шығармашылық,«Коммуникация»Таным. Тақырыбы: « "Гүл еліне саяхат" Мақсаттары: Балаланың жыл мезгілдері туралы ойын арқылы ақыл-ойын арттыру,балалардың білімін анықтау. Міндеттері: 1.ӘЛЕУМЕТТІ ДАМУ:* Балалардың бойында ұйымшылдық, бірлік, ұжым ішінде оң эмоционалдық көңіл-күй сезімін қалыптастыру; * Өз көзқарасыңызды білдіруге, құрдастарыңызды тыңдауға және сөйлесуге, тапсырманы мұқият тыңдауға үйрету; 2.ТАНЫМДЫҚ ДАМУ:*Сандарды тура кері санау қабілетін бекіту, сандарды заттар санымен байланыстыру;*Геометриялық фигуралар туралы бекіту:;* Жыл мезгілдері туралы білімді бекіту. 3.СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ:* Балалардың сөздік қорын белсенді ету; * 4.ФИЗИКАЛЫҚ ДАМУ: * Қимылдарды сөйлеумен үйлестіру қабілетін дамыту.*Ойын сабағына деген қызығушылықты, оған қатысуға деген ынтаны тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
67
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жұлдыз » тобындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекет қызметінің конспектісі
Аралас топтағы кіріктірілген ашық

Өткізу күні:

Тәрбиеші: Макатова.К.А

Білім беру салалары:

Қоршаған/танысу.Шығармашылық,«Коммуникация»Таным.
Тақырыбы: « "Гүл еліне саяхат"

Мақсаттары: Балаланың жыл мезгілдері туралы ойын арқылы ақыл-ойын арттыру,балалардың білімін анықтау.

Міндеттері:

1.ӘЛЕУМЕТТІ ДАМУ:* Балалардың бойында ұйымшылдық, бірлік, ұжым ішінде оң эмоционалдық көңіл-күй сезімін қалыптастыру; * Өз көзқарасыңызды білдіруге, құрдастарыңызды тыңдауға және сөйлесуге, тапсырманы мұқият тыңдауға үйрету;

2.ТАНЫМДЫҚ ДАМУ:*Сандарды тура кері санау қабілетін бекіту, сандарды заттар санымен байланыстыру;*Геометриялық фигуралар туралы бекіту:;* Жыл мезгілдері туралы білімді бекіту.

3.СӨЙЛЕУДІ ДАМЫТУ:* Балалардың сөздік қорын белсенді ету; *

4.ФИЗИКАЛЫҚ ДАМУ: * Қимылдарды сөйлеумен үйлестіру қабілетін дамыту.*Ойын сабағына деген қызығушылықты, оған қатысуға деген ынтаны тәрбиелеу.

Педагогикалық технологиялар: түсіндіру, сұрақ – жауап, ауызша. әңгімелесу,ойын технологиясы, денсаулық сақтау ,дамытушы технология АКТ.

Ресурстармен қамтамасыз ету: хат,үй жануарларының суреттері, дидактикалық ойындар :« Жыл мезгілі және құбылыстары», « Киіз үйді бейнеле», «Сиқырлы пішіндер», Бір сөзбен айт " үнтаспадан баяу әуен.

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы

1.Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

Балалар топқа кіреді, қонақтармен амандасады

Ұйымдастырушылық кезеңі:

Аманбысың ,алтын күн!

Аманбысың, жарқын күн!

Маған жылу, жарық бер,

Қуаныш пен шаттық бер.



Тәрбиеші: Тосын сый (Тәрбиеші ол топқа кіріп, сабағы бар, бірақ жапырақшалары жоқ гүл сауытын көргенін айтады балалардың назарын аударады. )

Тәрбиеші: Балалар, мұнда бір нәрсе жазылған ……

("Сәлеметсіз бе, балалар! Сиқырлы гүл елінің ертегісі сіздерге жазып отырған. Зұлым сиқыршы менің патшалығыма кіріп, менің сиқырлы гүлімді бүлдірді. Ол барлық түстерді алып,күлте жапырақшаларын шашыратты. Оны табу үшін тапсырманы орындау керек. Оларды табыңыздаршы.Көмектесіңіздерші. ").

Тәрбиеші: міне, бізге осындай хабар. Ал, балалар, Феяға көмектесеміз ба? Ол үшін біз гүл еліне баруымыз керек. Ал біз қорықпаймыз ба?

(Біз сиқырлы сөздерді айтамыз.) Бұл ертегі еліне баруға дайынбыз ба.

Біздің саяхатымыз басталады.

Тәрбиеші: Балалар, қараңызшы, біз сиқырлы елге жеттік. Мен сиқырлы гүлді көрмедім, ал сендер ше? Міне, ол!. Гүлдің күлте жапырақшалардан жоғалып кетіпті.Гүлдің өзінің әдемі түсі қайтару үшін тапсырманың жапырақшаларына қарап орындаймыз. Онда тез іске кірісейік.

«Сиқырлы гүл» 1-тапсырма

"Ойын" Жыл мезгілі және құбылыстары"("Сурет бойынша)

- Қыс мезгілі.қар жауады,күн суық болады,адамдар жылы киінеді.

- Көктем мезгілі. Қар ериді,құстар жылы жақтан ұшып келеді,жан-жануарлар ұйқыдан оянады.

Жаз мезгілі.Кұн ыстық болады,адамдар көлге түседі,айналаның бәрі жап жасыл болады.

- Күз мезгілі .Жапырақтар сарғайып жерге түседі.жаңбыр жауады,Жемістер,көкеністер піседі. (мнемотехника)

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар! Қараңдаршы, жапырақшаларға не болды? Жапырақ қандай түске боялған? (сары) сіз тапсырманы дұрыс орындағаныңызды білдіреді.

Бірақ уақытты жоғалтпаймыз, келесі тапсырмаға көшеміз.

2-ші тапсырма « Ойын « Киіз үйді бейнеле » Киіз үйді ою-өрнектермен бейнелеу

-- Жарайсыңдар, жақсы білесіңдер. Қараңызшы, тағы да жапырақ түсі, қандай түсті? (қызыл)

3-ші тапсырма "Бір сөзбен айт" ойыны (жалпылау)

1.Алма, алмұрт, қара өрік, лимон, апельсин – ... (жемістер).

2.Төсек, төсек үстелі, орындық, шкаф, орындық – ... (жиһаз).

3.Ит, мысық, сиыр, ешкі, жылқы – ... (үй жануарлары).

4.Текше, қуыршақ, көлік, доп, – ... (ойыншықтар)

5.Көйлек,шалбар,футболка,шұлық, колготки, – ... (киімдер).

6.Трамвай, машина, автобус -(көлік)

Балалар жапырақшасы қандай түсті болды? (көк)

4-ші тапсырма "Сергіту сәті". "Гүл.

Дұрыс, тағы бір жапырақ түсті. Қандай түс? (жасыл)

5-ші тапсырма Ойын: " «Кімнің дыбысы екен» музыка

Балалар жапырақшасы қандай түсті болды? (ақ)

6-шы тапсырма Ойын « Сиқырлы пішіндер »

Балалар күлте жапырақша қандай түсті болды? (қызылсары)

7-ші тапсырма. Ойын Ойын « Адасқан сандар»

Берілген сандарды рет-ретімен қою керек. (қызылсары)

-Қараңдаршы тағы да, қандай күлте жапырақша түсті (күлгін) болды.

-- Жарайсыңдар, жақсы білесіңдер

Балалар, біз ойнап жатқанда, сиқырлы гүлге қараңыз, не өзгерді?

Сиқырлы гүлдер елінен өз балабақшамызға қайтамыз.

Тәрбиеші: Сиқырлы гүлдің қандай әдемі болғанын қараңыз. Біз барлық тапсырмаларды дұрыс орындадық және Феяға көмектестік.

- Бүгін біз қайда бардық?

Қандай тапсырмалады орындадық?

-Жыл мезгілдерінің құбылыстарын қайталадық?

-Бір сөзбен айтуды қайталадық

-Үй жануарлары туралы қайталадыдыбыстарын таптық ?

-Геометрияляқ пішіндерден құрастырып , сандарды қайталадық

Сұрақтар қойып, қортындылайды: белсене қатысқан балаларды мадақтау.





.













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!