Қостанай облысы әкімдігі
білім басқармасының
«Әулиекөл ауданы білім
бөлімінің «Ромашка» бөбекжайы» КМҚК
Орта тобындағы ұйымдастырылған
оқу қызметiнiң конспектiсi.
Тәрбиеші:Касенова.Г.С.
Тақырыбы:
«Сумен
тәжірибе»
Мақсаты:Су туралы түсініктерін
қалыптастыру.
Судың түрлі қасиеттері:дәмі
өзгереді,түсі.
Сумен тәжірбие жасауға
қызығушылығын арттыру.
Құралдар:су,стақандар,банки,қылқалам,қант,тас,ұсақ
ойыншықтар.
Шаттық
шеңбер:
Қуан,шаттан
алақай!
Қуанатын күн
бүгін!
Қайырлы таң
балалар!
Қайырлы таң
апайлар!
-Балалар,мен сендерге жұмбақ
жасырайын.
Жылт-жылт еткен
.
Жырадан
өткен.
Сұрақ-жауап:
-Су не үшін
керек?
-Су ды балалар ішеміз
бе?
-Қайда қолданамыз
суды?
-Ендеше балалар біз сумен
тәжірбие жасайық.
1-тәжірбие: «Су
қандай?»
-Су қандай?
Таза.
-Су қандай?
Мөлдір,прозрачная.
2-тәжірбие: «Су қандай
болды?»
-Стақандағы суға тасты
саламын,тас көрінеді ме?
-Көрінеді,өйткені су
мөлдір.
-Суға бояуды саламын,балалар
судың ішінен тас көрінеді ме?
-Жоқ ,өйткені су ақ түске
айналды да,судан тас көрінбеді.Судың түсі
өзгерді.
3-тәжірбие: «Судың дәмі
қандай?»
-Суды ішіп
көріңдерші?
-Дәмі
қандай?дәмсіз.
-Алдарыңда қант,қантты суға
салып араластырыңдар?
-Дәмі қандай болды?
Тәтті.
-Судың қант салғанда дәмі
өзгереді.
4-тәжірбие: «Судың түстері
қандай?»
-Стақандағы су
қандай?таза,мөлдір.
-Стақандағы суға қылқалады көк
бояуға батырып,суға араластырамын.
-Судың түсі қандай
болды?көк.
-Әр бала қылқаламды алып,бояға
батырып,стақандағы суға араластырады.
-Жәнібек сен қандай бояуды
алдың?қызыл.
-Жәнібек суыңның түсі қандай
болды?қызыл түске айналды.
-Сонда суға қандай бояу
салсақта,судың түсі өзгереді.
-Бізге Жәнібек су туралы
тақпағын айтып берсін.
Сылдырайды мөлдір су
.
Мөлдір суға қолың
жу.
Тазалықтың
досы
Су дегенім
осы
Ойын: «Ну-ка
вылови».
«Ал, кәне,ұстап
ал.»
Ыдысқа суды құйып,оған суға
батпайтын ұсақ ойыншықтарды,қасық аулап алып,шелекке
салу.
Рефлексия:
Су не үшін
керек?
-Су қандай болады
екен?
-Судың түсі өзгереді
ме?
-Қандай түстермен
боядық?
Су-мөлдір,түсі өзгереді,дәмі
де өзгереді.