Тақырыбы : "Табиғатты зерттейміз" БжС техологиясы "Ауызша сабақ -2" картасы бойынша

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы : "Табиғатты зерттейміз" БжС техологиясы "Ауызша сабақ -2" картасы бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауызша сабақ-2 картасы бойынша мәтінді түсініп оқу арқылы сыни сұрақтарға жауап беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Педагогтің аты-жөні

Примбетова У.К.

Күні:

Сынып: 4 «А»

Қатысушылар саны:25

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатты зерттейміз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

4.3.2.1 таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу, өлең (төрт жолды) жазу.

Сабақтың мақсаты:

Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты табады,, белгі қойып оқиды, талдау жасап оқиды, сын тұрғысынан бағалап оқиды

Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосады, жаңа сюжеттер енгізеді, өлең (төрт жолды) жазады

Бис технологиясы

«Ауызша сабақ-2» картасы

Мақсаты

Сабақта норматив талабына сай оқушылардың оқу материалын 63% меңгеруіндегі логикалық және сыни тұрғыдан ойлау шапшаңдығын, сөздік қорын, ақпараттық құзыреттілігін дамыту. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталандыру

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1

Ұйымдастыру

кезеңі

Сыныпты белсендіру (көшбасшы)

Картамен жұмыс тәртібін түсіндіру





тақтаның жоғарғы жағына норманы жазу

63%/

2

Іс-әрекет тәсілдері мен білімдер кешенін өзектендіру

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Өткен сабақта не туралы білдік?

Тақырып бойынша өз ойыңды түйінде

«Серпілген сауалдар» әдісімен жаңа сабаққа кіріспе жүреді.

  1. Қазақтар көшіп-қонуға қандай үйді баспана қылған?

  2. Иглу жылу үшін не жасайды?

  3. Жапон шаруасы үйін неден тұрғызады?

  4. Экспо көрмесі қай жылы ашылды?

  5. Алып шардың диаметрі қанша?

  6. Биіктігі қанша?

  7. Қазіргі баспана мен бұрынғы баспананы қалай салыстыруға болады?


Сұрақтарға жауап береді, мысалдар келтіреді.

Жалпы 44 сөз жазған оқушы 1 балл

Дәптер алмасып сөз санын санайды.

Оқушылар жауабын толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп отыру.

1 балл

Бірінші баға

ООМ орнын көрсету

+-










3

Қабылдауды ұйымдастыру

Бірінші сыни нүкте. Жаңа тақырып бойынша кіріспе жасау. Оқушылардың назарын осы тақырыпта өтілетін білім көлеміне аудару.Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып, тақырып бойынша көрсетілген нормаға сай тірек сөздерді табады. Алдымен оқушылар мәтінді оқиды, одан кейін олар қолды көтеріп сөздерді атай бастайды. Егер оның сөзі мұғалім сөзімен сәйкес келсе ООМ ұяшығына оқушы плюс алады.Егер сәйке келмесе, оқушы сөздер сәйкес келгенше немесе уақыт біткенше оқуды жалғастырады. Уақыт аяқталған соң әр оқушы +,- таңбасын алады.

Тірек сөздерді іздеуге оқушыларды ынталандыру. 21 тірек сөздер эталонын алдын ала дайындау

Тірек сөздер: құстар, құпия, жаңбырлы, экспедиция, таныс, сары төбенің, геологтар, құдық, ботаник, өсімдіктерді, малға, шырылдап, жылылап, мақта, бақылау, бозторғай, шыж-быжы, ұясын,кітабының

Дескриптор:

Дәптер алмасу, сөздер саналады. Тексеріледі, сәйкес келмесе екі оқушы да «–» алады.

Тірек сөздерді тексереді

7 тірек сөзге 1 балл қойылады


Мадақтау











1 балл



Екінші белгі

3-4 сынып

4 минут

1 парағына

2 сөзден тұратын түсініктер екі сөз болып есептелінеді.

тақтаға нәтижені жазу

+-







4

Түсінуді ұйымдастыру

7 сөзден 21 сөзге дейін тақтаға шығару. Сөздерді жаттау.

Уақыт аяқталғаннан кейін тірек сөздерді жабу, жатқа жазу.

Дәптерге құстар, құпия, жаңбырлы, экспедиция, таныс, сары төбенің, Жазып болғаннан кейін, тірек сөздерді ашу, дәптер алмасу, бір-бірінің жазған сөздерін санау, +,- таңбасын қою

Проблемалық аймақтарды анықтау.

Кезең аяқталған кезде екі минусы бар оқушыларға «Құтқару шеңбері» тасталады. 3 сұрақ қойылады., оқушылар өз минусын жоя алады.

Дескриптор:

Оқушылар әрбір дұрыс жауапқа 1 балл алады.




1 балл


Үшінші белгі


Жаттауға берілген уақыт нормативі

7 сөз-30 сек

10-сөз 45 сек

+-







5

Түсінудің бірінші тексерілуі

Қарама-қарсы сұрау.

  1. Құстардың қандай түрлерін білесің?

  2. Биылғы көктем қандай болды?

  3. Темірдің анасы қайда аттанды?

  4. Бұл жер кімге таныс?

  5. Бұл жерге Темір анасымен қашан келген?

  6. Жалпақ сары төбенің басында не тұр?

  7. Сәкіні кімдер жасапты?

  8. Көз ұшында олар нені көріп тұр?

  9. Қыстаудың қасында не бар?

  10. Құдықты кімдер қазған?

  11. Геолог деген кім?

  12. Ботаник деген қандай мамандық?

  13. Темір деген кім?

  14. Бұтаның түбінен не ұшып шықты?

  15. Бұтаны ашып қарағанда не бар екен?

  16. Темір не деп сұрады?

  17. Анасы Темірге не деп кетті?

  18. Селеу деген не?

  19. Құстардың ұя салуын табиғат құбылысымен байланыстырар едің?

  20. Темір үшін не нәрсе жұмбақ болды?

  21. Қай құс туралы әңгімелей аласың?

  22. Бозторғайдың әрекетінен қандай қорытынды шығардың?

  23. Жер қойнауын, өсімдіктерді зерттеу не үшін қажет?

  24. Мәтіннің авторы кім?

  25. Мәтіндегі кейіпкерлерді ата?

Кезең аяқталған соң 2 минусы бар оқушыларға Құтқару шеңберін тастау. Сол оқушыға 3 сұрақ қою

Дескриптор:

Оқушылар әрбір дұрыс жауапқа 1 балл алады. Проблемалық аймақтарды анықтау.

Кезең аяқталған кезде екі минусы бар оқушыларға «Құтқару шеңбері» тасталады. 3 сұрақ қойылады., оқушылар өз минусын жоя алады.

.

1 балл

Төртінші белгі

+-






егер оқушылар жауап берсе, бірінші нұсқадағылар тест құрастырады, екінші нұсқа тестке дайындалады

6

Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру

5 минут

Өз аралық тестілеу. Екі нұсқа беру.

Оқушылар өтілген тақырып бойынша тест құрады.

  1. Сұрақ-жауап

а)

в)

с)

Кезең аяқталған соң 2 минусы бар оқушыларға Құтқару шеңберін тастау. Сол оқушыға 3 сұрақ қою

Дескриптор:

Оқушылар әрбір дұрыс құрастырған теске 1 балл алады.

1 балл

Бесінші белгі

Тест

3 жауаптан тұратын сұрақ, жауап толық болуы керек.

+-







7

Талдау

Уақыт 5 мин

Тақырып бойынша сөздік қор.

Төртінші сыни нүкте

Шығарма түрінде де жазуға болады.

44 сөз жазуы тиіс

Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалап жазуға болады

Жалпы кері байланыс: Кейіпкердің қадамын түсіндір

Тақырып не туралы?

Дескриптор:

Тақырып бойынша сөздік қор. Шығарма түрінде жазылады немесе тақырыптағы сөздерді жазады 44 сөз жазған оқушы Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалап жазуға болады


1 балл

Алтыншы белгі

Тақтаға нәтижені жазу:

+-







8

Рефлексия

Әр кезеңінің орындалуы бойынша талдау жасау.




9

Бағалар

4-5 бағ – 5 ұпай; 3 баға – 4 ұпай; 2 баға – 3 ұпай; 1 баға – 2 ұпай.



Сапа нормативті орындалды деп есептелінеді,егер 63 % оқушы 5 ұпай алса

10

Үй тапсырмасы

Кері байланыс - «Менің сөзім» әдісі.

Үй тапсырмасы: 49-бет оқу, мазмұндау. Тапсырма талдап, талқыланады

4 белгіден кем алған оқушыға үй тапсырмасы беріледі.


Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.

Күнделікке тапсырма жазып алады.

ҚБ қойылады.





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.03.2025
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі