Күні: 04.04.2022ж
Мақсаты: Ағаштар туралы мағлұмат беру
Міндеті:
Түзету- білімділік: Ағаштардың түрлерімен таныстыру, құрылысын айту
Түзету-дамытушылық: фонематикалық естуін дамыту,тақырып бойынша сөздікті байыту және нақтылау, байланыстырып сөйлеуін дамыту, өлеңді мәнелеп оқу
Түзету-тәрбиелік: табиғаттағы аялау,ағаштарға күтім жасауға үйрету
Көрнекіліктер: ағаштардың суреттері, презентация
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Психологиялық дайындық: Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Ағаштар далада,орманда, бақшада өседі. Оларды өсімдіктерге жатқызамыз.Дала өсімдіктері аса күтімді қажет етпейді. Ал, бақша өсімдіктеріне көп күтім қажет. Оларды суарамыз..Ағаштың діңін ағашқа құрт түспеуі үшін ақтаймыз.Тыңайтқыштар береміз.Өйткені күтімді уақытылы жасаса жемісті мол береді.Ағаштардың биіктігіне қарай биік-аласа деп ажыратамыз.Ағаш аттары: емен, қайың, самырсын, шырша, терек, үйеңкі. Фонематикалық естуін дамыту. Сурет ішінен е,э дыбысы бар сөздерді атау.
Серіту сәті: Алға қарай бір адым, «Аз-көп» ойыны: Ағаш-ағаштар Терек-теректер Қайың-қайыңдар Үйеңкі-үйеңкілер Шырша-шыршалар Сурет бойынша сөйлем құрау, жұрнақтар мен жалғауларды қосып сөз өзгерту: Жапырақ-жапыраққа Жапырақ -жапырақты Жапырақ-жапырақтың |
Мұқият тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындайды Жаттығуды орындайды Тапсрыманы орынадайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған жапырақ арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған жапырағын таңдайды |
|
Қорытынды: |
Ағаштардың түрелін аташы? Ағаштардың пайдасы қандай? Оқушы жұмысына баға беру.Үй тапсырмасы ағаштар туралы тақпақ жаттау. Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
Конец формы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: Ағаштар
Тақырыбы: Ағаштар
Күні: 04.04.2022ж
Мақсаты: Ағаштар туралы мағлұмат беру
Міндеті:
Түзету- білімділік: Ағаштардың түрлерімен таныстыру, құрылысын айту
Түзету-дамытушылық: фонематикалық естуін дамыту,тақырып бойынша сөздікті байыту және нақтылау, байланыстырып сөйлеуін дамыту, өлеңді мәнелеп оқу
Түзету-тәрбиелік: табиғаттағы аялау,ағаштарға күтім жасауға үйрету
Көрнекіліктер: ағаштардың суреттері, презентация
|
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Психологиялық дайындық: Жарқырап күн ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз, Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз. |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
Ағаштар далада,орманда, бақшада өседі. Оларды өсімдіктерге жатқызамыз.Дала өсімдіктері аса күтімді қажет етпейді. Ал, бақша өсімдіктеріне көп күтім қажет. Оларды суарамыз..Ағаштың діңін ағашқа құрт түспеуі үшін ақтаймыз.Тыңайтқыштар береміз.Өйткені күтімді уақытылы жасаса жемісті мол береді.Ағаштардың биіктігіне қарай биік-аласа деп ажыратамыз.Ағаш аттары: емен, қайың, самырсын, шырша, терек, үйеңкі. Фонематикалық естуін дамыту. Сурет ішінен е,э дыбысы бар сөздерді атау.
Серіту сәті: Алға қарай бір адым, «Аз-көп» ойыны: Ағаш-ағаштар Терек-теректер Қайың-қайыңдар Үйеңкі-үйеңкілер Шырша-шыршалар Сурет бойынша сөйлем құрау, жұрнақтар мен жалғауларды қосып сөз өзгерту: Жапырақ-жапыраққа Жапырақ -жапырақты Жапырақ-жапырақтың |
Мұқият тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. Тапсырманы орындайды Жаттығуды орындайды Тапсрыманы орынадайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған жапырақ арқылы көңіл-күйіңді білдір. |
Ұнаған жапырағын таңдайды |
|
Қорытынды: |
Ағаштардың түрелін аташы? Ағаштардың пайдасы қандай? Оқушы жұмысына баға беру.Үй тапсырмасы ағаштар туралы тақпақ жаттау. Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
Конец формы
шағым қалдыра аласыз















