Материалдар / Тақырыбы: «АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ» баяндама
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тақырыбы: «АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ» баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
• Әр оқушының қабілетіне қарай сапалы білім беру. • Ұлттық мәдениетпен қатар әлем мәдениетінен де оқушыларды хабардар ете отырып, ойлау өрісін тілдік қорын кеңейту, өзіңдік пікір айту қабілетін шыңдау,танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру. • Жаңа оқыту технологияларын меңгеру, оны сабаққа енгізуде жүйелілікке қол жеткізу болатын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2019
374
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Теміртау қаласы әкімдігінің

«Теміртау қаласы №9 мектеп- лицейі» КММ













Баяндама

Тақырыбы: «Ағылшын тілі сабағында жаңа технологияларды пайдалану»











Орындаған: Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Асимхан.К







Теміртау қаласы 2013-2014 жж

Армысыздар құрметті әріптестер!


Өздеріңізге белгілі Қазақстан дамыған елу елдің қатарына кіру үшін үш тұғырлы тіл саясатын жүзеге асыру соның ішінде, ағылшын тілін мектеп жасындағы оқушыларға тез әрі, жылдам үйрету әр ұстаздың алдына қойылған басты мақсаты екені белгілі. Көптен қолданып келген педагогикалық әдіс-тәсілдермен салыстырғанда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану барысында анағұрлым оқушыладың пәнге деген қызушылығы артып, білім деңгейі көтерілуде.

Ағылшын тілін оқытудағы менің әдістемелік тақырыбым «Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру арқылы тілін дамыту» деп аталады.

Бұндағы басты мақсат:


  • Әр оқушының қабілетіне қарай сапалы білім беру.

  • Ұлттық мәдениетпен қатар әлем мәдениетінен де оқушыларды хабардар ете отырып, ойлау өрісін тілдік қорын кеңейту, өзіңдік пікір айту қабілетін шыңдау,танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.

  • Жаңа оқыту технологияларын меңгеру, оны сабаққа енгізуде жүйелілікке қол жеткізу болатын.

Дегенмен оқушыларға тілді меңгерту барысында кездескен қиындақтарға (проблемаларға) тоқталып өтсек:

  • оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алмауы ,тілдік қорларының аздығы

  • Бастауыш сыныптар да оқулықтардың жоқтығы.

  • Оқушылар білгендерін жадында сақтамауы,

  • Оқушылардың өз бетімен ізденістерінің болмауы

Жоғарыда аталған проблемаларды шешу жолдарын қарастыру барысында:

  • Пән саласын кірістіре отырып оған қызығушылықтарын ояту.

  • Бала бойына шеберлік негіздерін сіңіре отырып, орындау дағдысын қалыптастыру

  • Түрлі танымдық журналдар оқулықтар мен жұмыс жасау.

  • Жаңа оқыту технологияларын пайдалану барысын да, сабақты түрлендіріп өткізу.


СТО – оқушылардың мәтінмен жұмыс дағдыларын дамытуға ауызша және жазбаша тілдің барлық түрін қарым-қатынас дағдыларын меңгертуге бағытталған технология.Жалпы сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдану барысында, оқушылар топта жұмыс жасау, өз пікірлерін ашық жеткізу,жеке, дара жұмыс жасау барысында іздену,мәтіндерді оқу барысында жаңа ойлардың туындауы осылардың бәрі оқушыларға қызық болды, әр пәнге тыңғылықты дайындықпен келіп отырды. Ағылшын тілі сабағында Кубизм, РАФТ, Жигсо, INSERT, әдіс- тәсілдерін қолдана отырып, ағылшын тілін қызықты қылып өткізудемін. Сабақтың құрылымдық кезеңдері 3 кезеңнен тұрады:

І. Brainstorming (Ой қозғау)

Мен 6«а» сыныбында өткен «What do we know about the history of the USA» сабағымда ой қозғау мақсатында сұрақтар дайындадым. Өтілген сабақтар бойынша бәрі сұрақтарға дұрыс жауап берді. Бұрынғы білетін материалдарын жаңа ақпараттармен толықтырды.

ІІ. INSERT мағынаны тану барысында қолдандым.

«What do we know about the history of the USA?»

V – I know

­­­­­­­­­­­- I don’tknow

+- It is new for me

-?- It surprised

America is a big, independent country. There are fifty states in the USA.

The history of Thanksgiving Day. Where came term. Native Americans.

The history of wild west and jeans.

Why do people wear jeans all over the world now? Today mane Americans still keep a gun in their houses.

  • III. Realization of the meaning ой толғаныс кезеңінде эссе жазу, «Бес жолды өлең»,

Сабақ барысында көп қолданған стратегиям Кубизм тәсілі болды.

7а,ә сыныптарында «Stories about plants»,- тақырыбында осы тәсілді қолдану барысында, оқушылар гүлдердін,өсімдіктердің, жануарларды топта,жұпта, жеке жан-жақты зерттеп.Әркім өз пікірлерін ортаға салып талқылап отырды.Мысалға: Роза, дала гүлі, қар гүлдерін алып.Оны зерттеп, сипаттап,салыстырып отырды.

Ал, 4а,ә сыныптарында рөлдерде ойнау, ой ашар ретінде шағын шумақты тақпақтарды жаттау барысында тілдік қорларын дамытты.

5-6 сыныптарда топтарда жұмыс жасау арқылы мәтіндерді аударып, ары қарай өз ойларымен мәтіндерді аяқтады.

9-10 сыныптарда Қазақстан мен Ағылшын елдерінің салт-дәстүрлерін салыстыра сипаттау барысында оқушылар ой шарлау әдістерін пайдаланды.

Мен өз сабақтарымда үнемі сөзжұмбақтар, ребус шешу, суретпен жұмыс, әртүрлі тақырыпта шығарма жазу, сөздікпен жұмыстарды жүргізіп отырамын. Мысалы: 5-сыныпта «Are you a good friend?» тақырыбын өткен кезде суретпен жұмыс, «Менің досым» деген тақырыпта шығарма жазу тапсырылды. 7-сыныпта «Parts of the body» сабағында оқушылардың тыңдап, есте сақтау қабілетін арттыру мақсатында «Draw Joe’s face!» тапсырмасы берілді. 8-сыныптарды «Environment» тақырыбында оқушылардың сөздік қорын молайту үшін «Полиглот» ойыны ойнатылды. 9-сыныптарды «If I were millionaire» сабағында «Егер мен миллионер болсам…» деген тақырыпта шығарма жаздырылды.





Жоғарыда жүргізілген жұмыстар нәтижесінде алдыңғы тоқсанның білім сапасына қарағанда, ІІ тоқсандағы ағылшын тілі пәнінің білім сапасы 1,2% жоғарлауын байқауға болады. Демек, «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясы ағылшын тілін оқытуда оң нәтиже бергенін көрсетеді.

Елбасымыз «Үш тілді білу біздің болашағымыз үшін қажет. Әлем барған сайын жаһандана түсуде, келешек ұрпаққа үлкен тілдік орталарға бейімделе білудің маңызы зор» деп айтқандай қазақтың ұрпағы үш тіл емес, одан да көп тілді меңгеріп жатса ол біздің кемшілігіміз емес, артықшылығымыз болар еді.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!