-Балалар , біздер бүгін ауылға саяхат жасаймыз.- Балалар, ауылға қандай көліктермен баруға болады?( көліктер жайлы әңгіме)Психожаттығу: «Жүрдек пойыз»-Балалар, ауылға пойызбен барсақ қайтеді? Ол үшін сендер біріңнің артыңа бірің жұппен тұрыңдар да, өздеріңді жолаушылар сезініңдер.- «Тоқтаңдар!» деген белгі берілгенде, жүрісімізді баяулатып, тоқтаймыз. | Балалар назар аударып қарайды, жауап беруге әрекеттенеді.жауаптары тыңдалады.
-балалар психожаттығуды жасайды.- Жұптасып, бірінің артынан бірі жүреді.
-Балалар басында қатты жүреді, белгі берілгенде жүрістерін азайтып, тоқтайды. |
1.--Балалар, қараңдаршы, ауылдың ауласы мен тіршілігін мына суреттен қараңдаршы. -« Ауылдың тыныс-тіршілігі» картинасымен әңгіме жұмысы.2.Дидактикалық ойын«Сиқырлы қап» 3.«Ауыл» атты кестемен жұмыс.- Балалар, кесте бойынша « Ауыл несімен бай» сұраққа кесте бойынша жауап беріңдерші.-Бақта не бар?- Бақшада не бар?- үй құстары жайлы не білесің?-Қандай үй жануарларыен білесің?-Егістікте не өседі?-Сүттен не жасайды?Тілдің үштұғырлығы: яблоко-алма-apple, мысық-кошка-cat, сиыр-корова-cow, груша- алмұрт-pear, утка- үйрек- duck.Сергіту сәті:Жүні жібек шудадай,Ақ мүйізді аппағым,Үстіңді жүр былғамай,Баспа жердің батпағын.Аяғыңды аңдап бас,Тізеңді тас тілмесін. 4. Сахнала «Әжемнің ауылында» үй жануарларын сахналау .1-бала: Ботақаны нардың Жарға неге бардың. Тілерсегің дірілдеп, Секіре алмай қалдың2-бала:Құлыншағым құндызым, Құлдырайды шабады. Жылтылдаған жұлдызым, Құстай қанат қағады.3-бала: Әукім-әукім, әукешім, Қасиыншы әукесін. Енең әне келеді, Ақ мамасын береді.4- бала: Қошақаны қойдың, Қайда қалып қойдың, Бұлтиып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың?5- бала:Секең, секең ей, лақ, Жүрмін саған кейіп- ақ Тыныш тапсаң болмай ма? Секірмей- ақ кей уақ.-Балалар, ауылдағы әженің үйінде қандай үй жануарларымен таныстыңдар?Тілдік ойын: «Не қайда тұрады?»-Сиырлар қайда тұрады?- Жылқылар қайда тұрады?-Қойлар ше?-Ешкілер ше?Ойын «Көмекші балалар»Ауылда қандай жұмыс ерлердің жұмысы брлвп, қандай жұмыс қыздырдыкі болып саналатынын айтады. | Суретті зер сала қарап шығады.
-Суретпен жұмыс жасайды.
-Балалар сипап-сезу арқылы үй жануарларын табады.
-Алма, алмұрт ағаштары.-Көкөністер.-Тауықтар, әтеш, үйректер, қаздар,-жылқы, сиыр, қой, ешкі.-бидай, жүгері, қарақұмық, тары.-қаймақ, ірімшік, құрт, май.
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимылдар жасайды.
-Балалар, үй жануарларының сахнасын тамашалайды.- Балалар шамаларынша өлең жолдарын нақышына келтіре айтып шығады.
Сұрақтарға жеке, топпен де жауап береді.
-Кең сиыр қорада.-Таза жылқы қорада.- Қой қорада.-Жылы қой қорада.
Балалар екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап іздейді.1- топ- «Еңбекшілер», 2- топ- «Көмекшілер» |
1.-Балалар, үй жануарларына қалалық жер жақсы ма, әлде ауылды жер жақсы ма?
2.-Балалар, біз сендермен қайда саяхатқа барып келдік?-Қандай жануарлармен кездестік?Әженің үйінде сендерге ұнады ма? | -Әрине ауылда тұрған жақсы.Қалада үй жануарары мен үй құстарына жағдай жоқ, себебі:-Лас ауа.-биік үйлер.-Жайылым жоқ.Балалар сұрақтарға жауап береді. |