Сабақтың
басы
7 минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
1) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін бір біріне тілек
айту шеңбері құру
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен
таныстыру.
3. Өткен сабақты пысықтау.
Жеке жұмыс.
1-тапсырма.
Ақпарат түрлерін анықтаңыз.
А _________
Ә ___________
Б ___________
В МЫСЫҚ, КОШКА, CAT
________
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
Барлық оқушылар:
Сұрақтарға жауап береді
Дарынды оқушы:Сұраққа толық жауап
беріп, өзінің көзқарасын білдіре
алады
ЕББҚ оқушы: 1 сұраққа жауап
береді
|
Дескриптор: -Ақпараттың түрлерін
анықтайды
Жалпы ұпай - Жетон
/2балл/
–
жауап береді-1
-өзінің көзқарасын
білдіреді-1
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп,
талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Таратпа материал
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабаққа
кіріспе
30
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Ақпарат алмасу және оны сақтау адамзат қоғамының
өркендеуіне байланысты бірге пайда болып, даму үстінде. Ерте
заманда бір тайпа екінші тайпаға маңызды хабарды дабыл қағу, от
жағып, түтіндету арқылы жеткізіп отырған.Сонымен бірге ақпаратты
алысқа жеткізу үшін шабарман не арнайы үйретілген көгершін
пайдаланылған. Қазіргі кезде адамдар ақпарат алмасу үшін телефон,
радио, теледидар, компьютер, интернетті пайдаланады. Ақпарат алмасу
әрқашанда ақпарат арнасы арқылы жүзеге асады. Ақпарат арнасы
байланыс арнасы деп те аталады. Байланыс арнасы-деректі қашықтыққа
тасымалдауға мүмкіндік беретін техникалық құрылғы
жиынтығы.
Көрсетілім.Сурет/слайд
ЖЖ (жеке жұмыс)
1-тапсырма.
Ақпараттың түрлерін және осы ақпаратты жіберуді болатын
байланыс каналын байланыстыр.
Бейне
ақпарат
|
|
Ғаламтор
|
Мәтіндік
хабарлама
|
Телеграф
|
Морзе
кодымен жасырылған
|
Теледидар
|
ЖЖ (жұптық жұмыс)
2-тапсырма.
-Ақпарат алмасудың қандай түрлерін көруге
болады?
ТЖ (топтық жұмыс). 3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
-Біздің айналамыздағы ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу
түрлеріне мысал келтір.
|
Барлық оқушылар:
Мұғалімді тыңдайды, көрсетілімді көреді, сұрақтарға жауап
береді
Дарынды оқушы:Сұраққа толық жауап
беріп, өзінің көзқарасын білдіре алады, дәптерге «Байланыс арнасы»
анықтамасын жазады
ЕББҚ оқушы: мәтінді
оқиды
Дәптерге тапсырманы
орындайды
Барлық оқушылар:
2 немесе 3 ақпараттың түрлерін және осы ақпаратты жіберуді
болатын байланыс каналын
байланыстырады.
Дарынды оқушы: Барлық ақпараттың түрлерін
және осы ақпаратты жіберуді болатын байланыс каналын
байланыстырады.
ЕББҚ оқушы: 1 ақпараттың түрлерін
және осы ақпаратты жіберуді болатын байланыс каналын
байланыстырады
Оқулықтағы суретпен жұмыс
істейді
Инсерт стратегиясы
бойынша
Барлық оқушылар: пікірлерімен бөлісіп,
қорғайды
Дарынды оқушы: пікірлерімен бөлісіп,
қорғайды, мысал келтіреді.
ЕББҚ оқушы: 1 сұраққа жауап
береді
Сұрақтарды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп,ортақ
ойларын жазады, пікірлерін
қорғайды.
|
Дескриптор: - Ақпараттың түрлерін
және осы ақпаратты жіберуді болатын байланыс каналын
байланыстырады.
Жалпы ұпай - Жетон /3
балл/
–
Бейне ақпарат -1
- Мәтіндік хабарлама-1
- Морзе кодымен
жасырылған-1
Дескриптор: - Суреттегі ақпарат
алмасудың түрлерін атайды.
Жалпы ұпай - Жетон
/2балл/
–
жауап береді-1
-өзінің көзқарасын
білдіреді-1
Дескриптор: - Біздің айналамыздағы
ақпараттың берілуі мен ақпарат алмасу түрлеріне мысал
келтіреді.
Жалпы ұпай - Жетон /3
балл/
–
жауап береді-1
-өзінің көзқарасын
білдіреді-1
- мысал келтіреді - 1
|
Презентация
Сурет/слайд
Интерактивті тақтаның
экраны
5-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Жұмыс дәптері
Оқулық § 1.2, 14-бет
9-сурет.
А4 парақ/ стикер
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс
Рефлексия
8 мин.
|
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды
ұйымдастырады.
2.Кері байланыс: «Ауа райы»
әдісі
барлығын
түсіндім
Бір нәрсе түсінемін,
бірақ
бәрін емес
Түсінбедім, қайталап
қарау қажет
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бір ауыз сөзбен «Ауа райы» әдісі арқылы сабақтан
алған әсерлеріне өз ойларын түсіндіріп, кері байланыс жасайды,
өзін-өзіне бағалау береді.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
Плакат/слайд
|