Материалдар / Тақырыбы: Біз таңдаған кітаптар

Тақырыбы: Біз таңдаған кітаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбие сағатының тақырыбы : Біз таңдаған кітаптар ҚМЖ
Авторы:
06 Сәуір 2025
541
8 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Мектеп:

Шәкәрім атындағы №56 мл

Мұғалімнің есімі:


Тәрбие сағаты

Сабақтың тақырыбы:

Біз таңдаған кітаптар

Сабақтың мақсаты

  • Кітапқа деген қызығушылықты арттыру: Оқушыларды кітаптарды оқуға және дұрыс таңдауға ынталандыру.

  • Кітап таңдау мәдениетін дамыту: Оқушыларға кітап таңдау бойынша кеңестер беру, өз қызығушылықтарына сай кітапты таңдай білуге үйрету.

  • Әдебиет жанрларын таныстыру: Оқушыларға әртүрлі жанрлар туралы түсінік беріп, олардың арасында таңдау жасай білу дағдысын қалыптастыру.

  • Оқудың адам өміріндегі маңызы: Кітаптардың өмірімізге қалай әсер ететінін түсіндіріп, оқудың құндылығын көрсету.


Күтілетін нәтиже

  • Оқушылар әртүрлі кітап жанрлары туралы түсінік алады.

  • Оқушылар кітап таңдауда өз пікірлерін айтып, жанрлар мен тақырыптар арасынан ең ұнайтынын таңдай алады.

  • Кітап оқудың маңызы мен адам өміріндегі рөлі туралы ойлануға мүмкіндік алады.


Қауіпсіздік сабағы 27

Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі

Күні: 07.04.2025 ж.

Сынып: 4 "Д"

Оқушы саны: 21

Құндылықты дарыту

Құндылық: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • Адам өміріндегі, отбасындағы, қоғамдағы еңбектің құндылығын түсіну

  • Еңбекке, еңбек адамдарына деген құрмет көрсету

  • Біреудің еңбегінің нәтижелеріне ұқыпты қарау

Апта дәйексөзі


Еңбек – қуаныш, жалқаулық – айырылмас азап.

Абай

Көрнекіліктер

  • Слайдтар, кітаптардың суреттері

  • Әртүрлі кітаптар (оқушылардың таңдауы бойынша)

  • Плакаттар, қағаз және маркерлер

Сабақ кезеңдері

Сабақ барысы

Басталуы

2мин

1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

Амандасу: Оқушылармен амандасу, сабақтың басталуы туралы хабарлау.

Түгендеу: Сабаққа қатысып отырған оқушыларды анықтау.

Сабаққа кіріспе:
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
«Бүгін біз кітап әлеміне саяхат жасаймыз. Қандай кітаптар бар екенін, оларды қалай таңдау керектігін, оқудың біздің өмірімізге қалай әсер ететінін білеміз» деп айту.

2. Саяхатқа дайындық (5 минут)

Саяхатқа шығу үшін топтарға бөлу:
Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа саяхатқа шығу үшін «жол белгілері» тарату (плакаттар, кітаптардың жанрларын жазу).

Әр топ өздерінің «саяхат жолдарын» жоспарлайды. Топтарға әртүрлі жанрдағы кітаптарды таныстыру міндетін беру. Топтар өздері таңдап алған жанрды талқылайды.


Тәрбиенің басым бағыты бойынша сабақ мазмұны Ортасы

20 мин

3. Саяхатқа шығу (20 минут)

Оқушылар әртүрлі «станциялар» арқылы саяхаттап, кітап жанрлары мен олардың ерекшеліктерін талқылайды.

1-ші станция: Шытырман оқиға мен фантастика

Топтарға шытырман оқиға мен фантастика жанрындағы кітаптардың суреттері мен қысқаша сипаттамалары беріледі.

Оқушылар осы жанрды сипаттап, қандай кітаптар оқығанын талқылайды.

Сұрақтар:

  • Шытырман оқиға оқығанды жақсы көресіздер ме? Не үшін?

  • Фантастика жанры сізге не береді?

2-ші станция: Тарихи және ғылыми кітаптар

Тарихи және ғылыми кітаптар туралы ақпарат беріледі. Әр топ осы жанрлар туралы талқылап, қандай кітаптарды оқығанын айтады.

Сұрақтар:

  • Тарихи кітаптарды оқу сізге не береді?

  • Ғылыми кітаптар оқудың пайдасы қандай?

3-ші станция: Күлкілі және комикс кітаптар

Күлкілі және комикс кітаптардың беттері көрсетіледі. Оқушылар осы жанрдың ерекшеліктерін талқылайды.

Сұрақтар:

  • Күлкілі кітаптар оқығанды жақсы көресіздер ме?

  • Комикс кітаптар қандай әсер қалдырады?

4-ші станция: Әдеби классика мен поэзия

Әдеби классика мен поэзия жанры туралы ақпарат беріледі. Оқушылар осы жанрға қатысты пікірлерін білдіреді.

Сұрақтар:

  • Классикалық кітаптар мен поэзия сізге не береді?

  • Поэзия оқығанда қандай сезімдер пайда болады?

4. Пікірталас және талқылау (10 минут)

Әр топ өздерінің «саяхаттан» алған әсерлері туралы баяндап, қай жанрды таңдар еді, неліктен осы жанрды таңдағандарын айтады.

Сұрақтар:

  • Қандай жанрдағы кітаптарды таңдағанды жақсы көресіздер?

  • Кітап жанрларының айырмашылығы неде?

  • Кітапты таңдау кезінде неге назар аудару керек?

Сабақтың соңы

  • Қорытынды сөз:
    Кітаптың әртүрлі жанрларының бізге білім мен көңіл-күй сыйлайтынын түсіндіру.

  • Оқушылардың кітап таңдауда дұрыс шешім қабылдауға үйрену маңызды екенін айту.

  • Кітап оқудың маңызы зор және ол бізге әлемді кеңінен тануға көмектеседі».


Қауіпсіздік сабағы

(10 минут)

«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі »

Сабақтың мақсаты: оқушылардың бойында салауатты өмір салты
негіздерінің құрамдас бөлігі, дұрыс тамақтану мәдениетін қалыптастыру, өз денсаулығынадұрыс қарауға дағдыландыру.

Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).
2.Мақсат қою. Тақырыпты анықтау
Мақалдардың адасқан бөліктерін тауып, толық құрастыр.
Олардың мағынасын түсіндір.


- Балалар, біздің бүгінгі сабағымызда не туралы айтылады?
- Денсаулық және оны сақтау туралы.
3.Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
«Пайдалы және онша пайдалы емес тағамдар» ойыны
- Мен тағам түрін атаймын, егер ол пайдалы болса, шапалақтаймыз, ал
пайдалы болмаса, жұдырығымызды түйеміз.
Қолданылатын сөздер: алма, торт, қияр, балық, тәтті, сәбіз, ірімшік, зефир,
чупа-чупс, мармелад, сыр, бұрыш, сүт, бал. Әңгіме не туралы болады?
4.Сабақтың негізгі бөлімі



Тақтадан не көріп тұрсыздар?

- Иә, бұл тамақтандыру фирмаларының логотиптері. Сіздер олар туралы
білесіздер ме, олардың өнімдерін жеп көрдіңіздер ме? Ұнай ма? Оларды қандай тағам түріне жатқызуға болады? (пайдалы, не зиянды тағам).



кесте

6. Қорытын-ды. Рефлексия:

Мен білемін
Мен ешқашанжасамаймын
Мен ендіәруақыттабіліпжүремін
Пайдалысілтемелер:
https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba6mg
https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65mIfI

бейнежазба



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі