Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп жасына дейінгі балаларға арналған көрнекі іс шара
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз
Мақсаты: балалардың ойыншықтар туралы түсінігін молайту, сөйлеуде зат
есімдерді жекеше, көпше түрде қолдану,сөздерде дауысты «ә-ө» дыбыстарды
анық айта білуін қалыптастыру.
Міндеті: а) Білімділік: балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін
кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап айтуға
дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше
түрде айту қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: «ә», «ө» дыбыстарын дұрыс айтуға арналған тапсырмаларды;
Түсінеді: жануарлар мен олардың төлдері туралы мағлұматтарды;
Қолданады: педагог сұрақтарына тыңғылықты жауап беру іскерліктерін;
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: қозылар, күшіктер.
1.Ұйымдастырушылық кезең.
Шаттық шеңбері.
Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
2.Негізгі кезең.
– Балалар, сендерді ата-әжелерің, әке-аналарың қандай сөздермен еркелетеді?
– Сендерді үлкендердің жақсы көретіні соншалық, төрт түлік малдың
төлдерінің аттарымен еркелетеді екен. Педагог балаларға бір үй жануарының
және олардың бірнешеу болып тұрған суреттерін көрсетеді.
– Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер?
Олардың баласы (төлі) қалай аталады?
– Бірнеше қозыны қалай айтамыз?
– Бірнеше күшікті ше?
Билингвалды компонент: қозы – ягненок,күшік – щенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым,
Құлдырайды, шабады.
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады.
«Не қалай дыбыстайды?» дидактикалық ойыны.
Шарты: үлестірмелі суреттерді пайдалана отырып, жануарлардың қалай
дыбыстайтынын қайталайды. Педагог жануарлардың суретін көрсетеді.
– Бұл не?
– Сиыр.
– Сиырдың төлі қалай аталады?
– Бұзау.
Олар қалай дыбыстайды?
«Мө-мө-мө» дейді, яғнимөңірейді.
– Мынау не?
– Қой.
– Қой төлін қалай атаймыз?
– Қозы, қошақан.
– Қой мен қошақан қалай дыбыстайды?
– «Мә-мә-мә» дейді, яғни маңырайды.
Балалармен үй жануарлары және оның төлдерін атап, қалай
дыбыстайтынын сұрау.
Рефлексия: Балалардан үйде, балабақшада кіммен ойнайтындарын, қандай
ойыншықтарды жақсы көретіндері, қандай үй жануарларын білетіндерін,
олардың төлдерін қалай атайтындары туралы сұрақ-жауап әдісі арқылы
сұрау
.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.03.2023
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі