Білім беру
саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы:
Біздің ойыншықтарымыз
Мақсаты:
балалардың ойыншықтар туралы түсінігін молайту,
сөйлеуде зат
есімдерді жекеше, көпше түрде қолдану,сөздерде дауысты «ә-ө»
дыбыстарды
анық айта білуін қалыптастыру.
Міндеті: а)
Білімділік: балалардың ойыншықтар туралы
түсініктерін
кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап
айтуға
дағдыландыру.
ә) Дамытушылық:
жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше
түрде айту қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік:
ойыншықтарды күтіп ұстауға
тәрбиелеу.
Күтілетін
нәтиже:
Жасайды:
«ә», «ө» дыбыстарын дұрыс айтуға арналған
тапсырмаларды;
Түсінеді:
жануарлар мен олардың төлдері туралы
мағлұматтарды;
Қолданады:
педагог сұрақтарына тыңғылықты жауап беру
іскерліктерін;
Алдын ала жүргізілетін
жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс:
қозылар,
күшіктер.
1.Ұйымдастырушылық
кезең.
Шаттық
шеңбері.
Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
2.Негізгі
кезең.
– Балалар, сендерді ата-әжелерің,
әке-аналарың қандай сөздермен еркелетеді?
– Сендерді үлкендердің жақсы көретіні соншалық, төрт түлік
малдың
төлдерінің аттарымен еркелетеді екен. Педагог балаларға бір үй
жануарының
және олардың бірнешеу болып тұрған суреттерін көрсетеді.
– Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер?
Олардың баласы (төлі) қалай аталады?
– Бірнеше қозыны қалай айтамыз?
– Бірнеше күшікті ше?
Билингвалды компонент: қозы – ягненок,күшік –
щенок.
Сергіту
сәті:
Құлыншағым, құндызым,
Құлдырайды, шабады.
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады.
«Не қалай
дыбыстайды?» дидактикалық
ойыны.
Шарты: үлестірмелі суреттерді пайдалана отырып,
жануарлардың қалай
дыбыстайтынын қайталайды. Педагог жануарлардың суретін
көрсетеді.
– Бұл не?
– Сиыр.
– Сиырдың төлі қалай аталады?
– Бұзау.
Олар қалай дыбыстайды?
«Мө-мө-мө» дейді, яғнимөңірейді.
– Мынау не?
– Қой.
– Қой төлін қалай атаймыз?
– Қозы, қошақан.
– Қой мен қошақан қалай дыбыстайды?
– «Мә-мә-мә» дейді, яғни маңырайды.
Балалармен үй жануарлары және оның төлдерін атап, қалай
дыбыстайтынын сұрау.
Рефлексия:
Балалардан үйде, балабақшада кіммен
ойнайтындарын, қандай
ойыншықтарды жақсы көретіндері, қандай үй жануарларын
білетіндерін,
олардың төлдерін қалай атайтындары туралы сұрақ-жауап әдісі
арқылы
сұрау.