Материалдар / Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп жасына дейінгі балаларға арналған көрнекі іс шара
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2023
136
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Коммуникация.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Біздің ойыншықтарымыз
Мақсаты: балалардың ойыншықтар туралы түсінігін молайту, сөйлеуде зат
есімдерді жекеше, көпше түрде қолдану,сөздерде дауысты «ә-ө» дыбыстарды
анық айта білуін қалыптастыру.
Міндеті: а) Білімділік: балалардың ойыншықтар туралы түсініктерін
кеңейту, ойыншықтардың аттарын атай отырып, оларды сипаттап айтуға
дағдыландыру.
ә) Дамытушылық: жануарлардың төлдерінің аттарын жекеше, көпше
түрде айту қабілетін дамыту.
б) Тәрбиелік: ойыншықтарды күтіп ұстауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: «ә», «ө» дыбыстарын дұрыс айтуға арналған тапсырмаларды;
Түсінеді: жануарлар мен олардың төлдері туралы мағлұматтарды;
Қолданады: педагог сұрақтарына тыңғылықты жауап беру іскерліктерін;
Алдын ала жүргізілетін жұмыс: әңгімелесу.
Сөздік жұмыс: қозылар, күшіктер.
1.Ұйымдастырушылық кезең.
Шаттық шеңбері.
Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
2.Негізгі кезең.
– Балалар, сендерді ата-әжелерің, әке-аналарың қандай сөздермен еркелетеді?
– Сендерді үлкендердің жақсы көретіні соншалық, төрт түлік малдың
төлдерінің аттарымен еркелетеді екен. Педагог балаларға бір үй жануарының
және олардың бірнешеу болып тұрған суреттерін көрсетеді.
– Балалар, қандай үй жануарларын білесіңдер?
Олардың баласы (төлі) қалай аталады?
– Бірнеше қозыны қалай айтамыз?
– Бірнеше күшікті ше?
Билингвалды компонент: қозы – ягненок,күшік – щенок.
Сергіту сәті:
Құлыншағым, құндызым,
Құлдырайды, шабады.
Жылтыңдаған жұлдызым
Құстай қанат қағады.
«Не қалай дыбыстайды?» дидактикалық ойыны.
Шарты: үлестірмелі суреттерді пайдалана отырып, жануарлардың қалай
дыбыстайтынын қайталайды. Педагог жануарлардың суретін көрсетеді.
– Бұл не?
– Сиыр.
– Сиырдың төлі қалай аталады?
– Бұзау.
Олар қалай дыбыстайды?
«Мө-мө-мө» дейді, яғнимөңірейді.
– Мынау не?
– Қой.
– Қой төлін қалай атаймыз?
– Қозы, қошақан.
– Қой мен қошақан қалай дыбыстайды?
– «Мә-мә-мә» дейді, яғни маңырайды.
Балалармен үй жануарлары және оның төлдерін атап, қалай
дыбыстайтынын сұрау.
Рефлексия: Балалардан үйде, балабақшада кіммен ойнайтындарын, қандай
ойыншықтарды жақсы көретіндері, қандай үй жануарларын білетіндерін,
олардың төлдерін қалай атайтындары туралы сұрақ-жауап әдісі арқылы
сұрау
.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!