Тақырыбы:
«Бүгінгі қазақ қызы,
қандайсыз?»
жүргізуші
Құрметті ұстаздар,
оқушылар кешіміздің
қонақтары! «Бүгінгі қазақ қызы,
қандайсыз?»
дебатына қош
келдіңіздер!
-
Дебат мақсаты : Қыз балаларға
адамгершілік, адалдық, іс-қимыл, жүріс-тұрыс дағдысы,
қыз намысы, сымбаты туралы жан-жақты мағлұмат беру
арқылы қыз балалардың бойына рухани -адамгершілік,
әдептілік, сыпайылық, тиянақтылық, имандылық, тазалық қасиеттерді
дарыту.
жүргізуші Дебатты бастамас бұрын бүгінгі
келген қонақтарға мектеп оқушылары дайындаған шағын концертімізді
тамашалауға
шақырамыз.
1.Би « »
Эльмира
2. « Мен қазақ қыздарына
қайраң қалам» милана
3. « Сұлу қыздар » Әнімен
Жабықбаева Сания
жүргізуші:
Қыз емес, қыздың аты – қызыл
алтын,
Көрінер толған айдай жүзі
жарқын
Үлкеннің алдын орап, сөз
сөйлемес,
Халқының сақтай білгін ізгі
салтын.
Бүгінгі тілге тиек болар
әңгіме жастарға, оның ішінде қыз балаларға беріліп жатқан
тәрбие.Сөз басын Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлының «Шығыс халықтарының
арасында, жалпы мұсылман елдерінде әйел затын ерекше бағалайтын,
қарындасты қатты қастерлейтін халықтың бірі де, бірегейі де –
біздің қазақ » , – деген сөзден
бастасақ.
жүргізуші:
-
Кіріспе сөзінді
мектеп директоры -на сөз береміз
-
Ауданнан
келген қонағымыз ға сөз берсек.
-
келесі сөз кезегі мектеп
психологі.Нуракова. А.Б
Психолог сөзі «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында ұлттық тәрбие
бағытында қыз балалардың бойында құндылықтарды дәріптей
отырып, қыздар арасындағы тәрбиені одан әрі дамыту
барысында дебат өткелі отыр барлық қатысушыларға
сәттілік.
жүргізуші
Бүгінгі дебатқа
қатысушыларымызды бағалап отыратын төрешілер
таныстырсақ
1 Рухани жаңғыру
бағдарламасының жауапты әдіскері Абдирова
Жанар
2 Аудандық білім бөлімінен
келген әдіскер маман Шакенова Шынар
Танирбергеновна
Төрешілер
таныстырып болсақ, дебатқа
қатысытын мектептерді атап кетейік.
-
«Лайбұлақ орта
мектеп-бақша”КММ
-
“Ақтамберді орта
мектеп-бақшасы”КММ
3. “Алтыншоқы орта
мектеп-бақшасы”КММ
4. “Алтынсарин орта ментеп-бақшасы”
КММ
төрт факция 3 спикерден
тұрады
Сайыс
шарттары
-
Танысу 1 спикер презентатция
қорғайды
-
Тақырып өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция қай позитция екенін таныстырады даттаушы, жақтаушы фракция
екенін айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) Сұрақтардың маңыздылығы
термин сөздерге анықтама
береді.
-
Философия (мақсат) өз мақсатты ой болу (мақал –мәтелдер,
әдеби сөздер)
-
Аргумент
1,2,3 позициясын қорғайтын
дәлелдемелер
-
Қорытынды..... өз ұстанған позицияларыңызға қорытынды
жасасаңыз
-
Дебат барысы 3 палатадан құралған 2 фракция
болып ойнайды осы кезеңде жеңілген фракциялар үшінші орында қалады
да жеңген екі фракция 1 кезеңмен 1-2 орынға үміткер
болады.
жүргізуші: Жеребе
тастау. Ортаға 4 фракциядан 1 спикер
келсеңіздер Жеребе таңдап
алсаңыздар Өз позитцияларыңызды
таңдасаңыздар және осы тақырыпқа мән
берсеңіздер.
Пікірлерімізді ортаға салмай
тұрып дебат ережесімен танысайық
1.Бос сөзден аулақ
болу
2.Уақытты тиімді
пайдалану
3.Сұрақтарға дайын
болу
4. Сөйлеу мәдениеті, шындық,
сыйластық.
Тайм-киппер әр баланың уақытын
қарап уақытты айтып отыру.
Уақыт регламенті 1 с-6мин 2с-5мин 3с- 5мин
І палата Бүгінгі қазақ қызы, қандайсыз? деген тақырыпта Қызға қырық
үйден тыйым .... деген мақал арқылы позитцияларыңызды ортаға
салсаңыздар әр фракцияның
ұстанымдары қайталанбауы тиіс.
-
Танысу 1
спикер фракциямен таныстырады. Тек фракция аты спикерлер аты 1-2-3
айтады 1
-
Тақырып
өздерінің тақырыбын айтады спикер презентатция
қорғайды
-
Позитция
қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) өздерінің термин сөздерге анықтама
береді.
-
Философия (мақсат) өз мақсатты ой болу (мақал –мәтелдер,
әдеби сөздер, қанатты сөздер)
-
Аргумент1,2,3 позициясын қорғайтын дәлелдемелер, өздерінің
өлеңін оқуға болады
-
Қорытынды..... өз ұстанған позицияларыңызға қорытынды
жасасаңыз
Даттау
тарапы
-
Танысу 1
спикер презентатция қорғайды
-
Тақырып
өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция
қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) жақтаушы жақтың дефенициясымен
келісуге болады егер ол дұрыс болса, қате болса ауыстыра
алады.
-
Философияға қарсы шығу
-
Аргументтрін ұсынады. Сұрақ
қою
-
Қорытынды жасайды
Төрешілер бағалап жеңімпазды
анықтасақ.
ІІ Екінші палатада
Бүгінгі қазақ қыздары
Еуроппалық сән үлгісіне еліктегені дұрыс
па?
-
Танысу -
1 спикер презентатция қорғайды
-
Тақырып
-өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция
-қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) -өздерінің термин сөздерге анықтама
береді.
-
Философия (мақсат) -өз мақсатты ой болу (мақал –мәтелдер,
әдеби сөздер, қанатты сөздер)
-
Аргумент1,2,3- позициясын қорғайтын дәлелдемелер, өздерінің
өлеңін оқуға болады
-
Қорытынды..... өз ұстанған позицияларыңызға қорытынды
жасасаңыз
Даттау
тарапы
-
Сәлемдесу
-
Танысу 1
спикер презентатция қорғайды
-
Тақырып
өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция
қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) жақтаушы жақтың дефенициясымен
келісуге болады егер ол дұрыс болса, қате болса ауыстыра
алады.
-
Философияға қарсы шығу
-
Аргументтрін ұсынады.
-
Қорытынды жасайды
Төрешілер бағалап жеңімпазды
анықтасақ.
ІІІ Бұл палата
Жеребе тастау. Ортаға 2
жеңген фракциядан 1 спикер келсеңіздер
Бұл
палатада Бүгінгі қазақ қызы болашақта саяси және әлеуметтік
мәселелерді шешуге оң әсерін тигізеді деп есептейсіздер
ме?
-
Тақырып
өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция
қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) өздерінің термин сөздерге анықтама
береді.
-
Философия (мақсат) өз мақсатты ой болу (мақал –мәтелдер,
әдеби сөздер, қанатты сөздер)
-
Аргумент1,2,3 позициясын қорғайтын дәлелдемелер, өздерінің
өлеңін оқуға болады
Қорытынды..... өз ұстанған
позицияларыңызға қорытынды
жасасаңыз
-
Тақырып
өздерінің тақырыбын айтады
-
Позитция
қай позитция екенін таныстырады даттаушы, фракция екенін
айтады.
-
Дефиниция (кілт сөз) жақтаушы жақтың дефенициясымен
келісуге болады егер ол дұрыс болса, қате болса ауыстыра
алады.
-
Философияға қарсы шығу
-
Аргументтрін ұсынады.
-
Қорытынды жасайды
Дебат сарапшылары өз
пікірлерін қортындылап, жеңімпазды анықтағанша мектебіміздің ақын
қызы Нұршашу «Қазақ қызына» арналған толғауын тарту
етеді.
Төрешілер бағалап жеңімпазды
анықтасақ.
жүргізуші
Сонымен қорытындылай келе,
қыздар, сіздерге айтарым: «Кез-келген, көргеніңе еліктемей қазақ
қыздарына тән қасиеттерді бойыңа сіңіріп, үлкеннен өнеге алып,
ұлттық дәстүрімізді жалғастыратын ибалы, инабатты, білімді қазақ
қызына сай бол!» демекпін.
Ата–анаға сөз келтірмейтін, ананың мақтанышы
болыңдар!
жүргізуші:
Құмретті қонақтар және дебатқа
қатысушылар!
Сіздерге, бүгін Лайбұлақ ом-не
келіп, өз ойларыңызбен бөліскендеріңізге Көп
рахмет!