Білім беру саласы:
«Таным»
«Коммуникация»
Пән: Жаратылыстану. Сөйлеуді
дамыту.
Тақырыбы: «Дәрумендер
қайда?»
Мақсаттары:
1.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, адам еңбегіне
құрметпен қарауға тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: балалардың мінез- құлқында
қарапайым әдеп ережелерін бекіту.
3.Оқыту: көкөністер, жемістер
азық-түлікке жататынын туралы білімдерін кеңейту; оларды түрінен,
дәмінен айыруын үйрету.
Педагогикалық
технологиялар: ойын технологиясы, денсаулық
сақтау технологиясы, дамытушы технология.
Ресурстармен қамтамасыз
ету:
д/ойындар: «Ненің
жапырағы»,
«Жемістерді тап»,
«Көкөністерді тап»; тапсырма:
«Тәтті,
ашы» , ақша, банкалар иістермен,
жапырақтар.
Билингвалдық
компонент: ақша- деньги, тәтті-сладкий,
ашы-соленный.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
барысы
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі
-Балалар бізге аспазшы ұсынысымен келді. Ол
сендерден көмек сұрайды. Балабақшаның асханасында жемістер мен
көкөністер бітіп қалды.
Балалар не істейміз? Балалар жемістер мен
көкөністерді қайдан алуға болады?
-Балалар жемістер мен көкөністер сатып алу үшін
ақша керек.
-Балалар тапсырманы орындап, ақшаны
алайық.
2. Негізгі бөлімі
Тәрбиеші балаларға бірінші тапсырманы
ұсынады.
Д/ойын: «Жемістерді тап», «Көкөністерді тап».
Балалар карточкамен тапсырманы орындайды. Мысалы:
Алма ағашта өседі.
Қияр бақшада өседі.
Тәрбиеші орындаған тапсырмаларға ақша береді.
Келесі тапсырманы ұсынады.
Тапсырма: «Тәтті, ашы» балаларға алма, лимон,
қияр т.д дәмін алып ажыратуға ұсыну. Балаларды мадақтап ақшаны
береді.
Сергіту сәтін.
Қамба толды астыққа
Алғыс саған алтын күз
Бір
уыс дән шаштық
Кап-кап қарбыз алдық.
Д/ойын: --
Балалар ақшаны алып дүкенге
барады.
Балалар дүкеншіден жемістер мен көкөністер
дүкенге қалай түседі деп сұрайды.
Дүкенші балалардың сұрағына жауап
береді.
Балалар ақшаға сатып алады. Аспазшыға
береді.
3. Қорытынды.
-Балалар сендер не сатып
алдындар?
Аспазшы: Жарайсыңдар балалар, мен сендерге өте
риза болдым.
Рахмет сендерге.