Оқу іс-әрекеттерінің кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Тақтаға итттің және мысықтың түрлі тұқымдарының суретін ілу.ЖұмбақЫрылдайды, үреді,Үй маңында жүреді.Иесін ол біледі,Бөтен біреу келсе егер,Үріп белгі береді.МақалИт-адамның дасы
ДұмбақТүссе күннің шуағы,Көзін жұмып алады.Жылы жерді сүйеді,Беті-қолын жуады.Сөздік жұмыс: шуақ, адал.Иттер - ең сақ және адал достар. Жер бетінде ит тұқымдасының түрлері өте көп. Олар бізге қызмет етеді, үйді күзетіп, қиыншылыққа тап болған адамдарды құтқарады.Пекинес - кішкентай ит. Ол өзіне көп көңіл бөлгенді ұнатады, балалардың өзін құшақтап, жұлмалағанын, сипалағанын қаламайды.Пудель - өзінің иесіне берілген, үнемі байлауда ұстаса да еш қарсылық көрсетпейтін көнбіс ит. Балалармен ойнағанды жақсы көреді. Пудельдер еш себепсіз үре береді. Олар үнемі әдемі шаш үлгісін көрсететін көрмелерге қатысады, сәнқой ит.Мысықтар адаммен бірге өмір сүреді, тышқан ұстайтын пайдасы бар. Мысықтың да неше түрлі тұқымы болады.Ангор мысығы - көңілді, қылықты мысық. Ойынпаз, адамды жатырқамайды. Белсенді, үйірсек, кіммен болсын тіл табысады.Сібір мысығы - ірі денелі, байсалды, сабырлы мысық. Қылықты балалармен ойнағанды жақсы көреді, тіпті ересек мысықтың өзі де ойынпаз келеді. Жүні айрықша жұмсақ, үлпілдек болғанымен, ерекше күтімді қажет етпейді. | Суреттерді қызыға қарайдыЖұмбақты шешедіЖауабы: итМақалды тыңдайды, қайталайды.
Жұмбақты шешеді
Жауабы: мысық
Қайталайды: шауқ, адал
Педагогтің әңгімесін тыңдайды, иттің және мысықтың тұқымдары туралы мағлұмат алады және ұсынылған иллюстрацияны қарайды. |
Ұйымдастырушылық- ізденістік | Ғажайып сәт-Балалар, бізге ит және мысық қонаққа келді. Олармен танысайық.Педагог жұмсақ ойыншықтар: ит және мысықты көрсетеді.-Біздің қонақтарымыз Дос және Мурка. Олар сендерден көмек сұрау үшін келіпті. Олардың тұратын үйлері жоқ екен. Не істейміз? Оларға көмектесіп үйшік салып береміз бе?Билингвальді компонент: ит-собака, мысық - кошка, достар - рузья, үйшік - домикҮлестірмелі материалдарға назарларын аударады, жұмыстың орындалу ретін түсіндіреді.-Үйшіктің шатырын қандай пішіннен жасаймыз?-Ал негізін ше?-Үйшіктің тағы несі болады?Балаларды қауіпсіздік техникасының жөн-жосығымен, қайшымен қалай жұмыс жасау керектігін таныстырады.1. Жұмыс істегенде тек өз үстеліңде отыруға міндеттісің2.Қайшының қиятын бөлігінен ұстауға болмайды. 3. Қолыңдағы қайшымен жүгіруге болмайды.4. Қолыңдағы қайшымен жолдасыңның қасына баруға болмайды5. Қайшының жүзін үстел үстінде өзіңнен әрі қаратып, құлап кетпейтіндей берік қою керек.6. Жұмыс аяқталғанда жұмыс орнын тазалап, жинастыру қажет.Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.Сергіту сәтіМысығым, тұршы,Айнаға қарашы,Шашыңды тарашы.Балалардың ішіненЕң тапқырын таңдашы.Педагог ит пен мысық суреттерінің жапсырмаларын балаларға бір-бірден таратып береді. Әр баланың жасаған жұмыстарын үйшіктерінің терезесіне отырғызады. | Қонақтармен амандасады, қуаныштарын білдіреді.
Көмектесуге ынта білдіреді.
Қайталайды: ит-собака, мысық - кошка, достар - рузья, үйшік - домик
Үлестірмелі материалдарды қарастырады, сұрақтарға жауап береді, жұмыстың орындалу ретімен танысады.
Шатыры - үшбұрышНегізі - шаршы немесе тіктөртбұрыш-Терезелері - шаршыдан
Қауіпсіздік техникасының жөн-жосығымен танысады, қайшымен қалай жұмыс жасау керектігін тыңдайды, жұмысқа кіріседі.
Өлең сөзінің мазмұнына қарай қимыл-қозғалыстар жасайды. Балалар жапсырманы жапсырады. "Абала" деп ойыншық итке, "Марғау" деп ойыншық мысықтың жапсырмасын жапсырады. |
Рефлексиялық- түзетушілік | Қараңдаршы, балалар, қандай керемет үйлер бой көтерді! Балалар, Дос және Мурка сендерге барлық көмектерің үшін рақмет айтады. Сендермен қоштасып, қолдарын бұлғайды. | Балалар қуанышты көңіл ккүймен ойыншықтарды құшақтап, итпен мысықпен қоштасады. |