Ұйымдастырушы қозғаушы 2 мин
Ұйымдастырушы ізденуші 5 мин
Тәрбиеші: 8мин
5мин
Тәрбиеші:
Тәрбиеші: 5мин
Тәрбиеші:
| Сәлеметсіндер ме, балалар!Балалар,бізде бүгін ерекше күн.Себебі,көптеген қонақтар,үлкен апайлар келіпті.Қане балалар амандасып алайық.
Бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметі өзің-өзі тану пәні.Балалар бүгінгі күніміз сәтті өту үшін, біз керемет шеңбермен бастайық.Шаттық шеңбер.Қосыл, қосыл шеңберге Нағыз адал дос болып,Қосыл, қосыл шеңберге Ең сенімді дос бол.Қосыл, қосыл шеңберге Ең мейірман дос бол!Қосыл, қосыл шеңберге Нағыз шыншыл дос болып,Қосыл, қосыл шеңберге Нағыз қайырымды дос болып.
-Ал, балалар бүгінгі шаттық шеңберді достық сөздерімен бастадық.Бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсындар?-Ия, өте дұрыс айтасыңдар.Күніміз сәтті өтеді деп сенемін. Балалар көңіл-күйіміз қалай?
-Ал балалар дос деген сөзді қалай түсінесіндер? -Демек балалар «Достық» деген екі адамның қарым-қатынасынан туындайтын іс-әрекет.-Онда достық туралы бейнежазбаға назар аударамыз. -Ал балалар не түсіңдіңдер? Ал балалар енді оқулықты ашып,бүгінгі сабаққа назар аударамыз.Бүгінгі тақырыбымыз, «Достық,татулықтан басталады.(Ертегі мазмұнын баяндау.Тапсырмалар орындау)
Сергіту сәтті: -Ал, балалар біз достық туралы тақпақтар білеміз ба?.Арсен: Күнде бірге жүреміз,Бірге ойнап күлеміз.Бірімізге-біріміз,Көмектесіп жүреміз.Ұлмекен:Доспен әр кез көңілді,Жақсы достар сатпайды.Адал болсаң достарға,Сонда досың қаптайды.Жанерке:Лягушка заводная,Веселая,смешная.Мне скучна без игрушки,Любимая была!Но все же я подружке,Игрушку отдала.Баян: (Ағылшын)Hю е дэйНю е дэйЛэт юз сингЭнд лэт юз плэт.Айдана:Қуанғанда сенімен,Бөлісетін досың бар,Мұңайғанда тағы да,Қолдаушың досын бар.Әмірхан:Кэзэстан зэ нэтив лэндВеру бикэз ви лав юЗис из май грит хомлэндЗэ Халл лэнд ин Кэзэкстан! Гүлсезім:Дос дегенім өмірдегі тірегің,Дос дегенің кеудедегі жүрегің.Егер досын адал ниет жан болса,Орындалар арман тілегін.
Ал оқушылар достық туралы көп тақпақтар біледі екенсіңдер, енді достық туралы мақал-мәтелдер білеміз бе? Нұржан: Жолдасың көп болса,Жалғызбым деме.Олжас:Дос ажарым,жолдас базарым.Иқбол:Дос басқа,Дұшпан аяққа қарайды.Расул:Күлме досыңа,Келер басыңа.Каусар:Дос жылатып айтады,Дұшпан күлдіртіп айтады.Назерке:Досы көптің жау алмайды,Ақылы көптің дау алмайды.-Ал,балалар біз ағылшын , орыс тілдерін өткендіктен, дос сөзін үш тілде айта аламыз ба?
-Қане,балалар бір ойын ойнайық: Мен өлеңдерді оқимын.Әр өлең жолдарын суретпен құрастырамыз.
-Жоғарыда ақша,бұлт күлімдеген,
-Арасынан күн нұрын шашса,
-Ал төменде Айдың көл мөлдіреген,
-Жағасынан қос аққу орын тапса!
Абдумуталиф Аяулым:Достық біздің әңіміз,Достық біздің сәніміз,Аққуды атпайық,Достықты сатпайық!
Рефлексия.Күннің шуағын құрастыру.Әң:«Біз өмірдің гүліміз»
Сабақты қорытындылау:Өзің «жақсы болсан,досында көп болады»«Жолдасы көптің,олжасы көп» деген осыдан шыққан,бәріміз дос болып,қуанышымызды бірге бөлісейік!Жарайсындар балалар! Бүгінгі сабаққа барлықтарын жақсы қатыса білдіңдер!
| Балалар амандасадыСәлеметсіздер ме апайлар!
Шаттық шеңберін қимылмен жасайды
Оқушылар өз ойларын айтады.
Оқушылар назар салып,бейнетақтаға қарайды.
презентацияОқушылар суретін бояйды,жұмбақтың шешуін табады.(Маймыл) – (обезьяна) - (монкей) (Піл) – (слон) - (Элефант)(Үкі) –(сова) - (Овл)
Оқушылар тақпақтарын айтады.
Достық – дружба – Frend.
Оқушылар суреттерін орналастырады.
Оқушылар хормен өлең айтады.
Оқушыларды мақтау мадақтау. |