Күні : 26-27.01.2021
ж
Сынып: даярлық
топ
|
Қатысқандар
саны-
Қатыспағандар
саны-
|
Мектеп: «Абай
атындағы мектеп-бала бақша кешені
КММ»
Тәрбиеші: Оразалина
Д.Н
|
Бөлім
|
Тыңдалым және айтылым. Оқылым.
Жазылым.
|
Оқу
мақсаттары
|
0.1.1.1 Тілдің
дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз
жеке айту.
0.1.1.2 Сөздегі
дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке
дауыстылар) ажыратып, дұрыс
дыбыстау
0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп
элементтерін жазу
|
Сабақ
мақсаты
|
Ғғ дыбысымен және әрпімен
таныстыру,тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақ арқылы
талқылау.
|
Жетістік
критерийлері
|
Барлығы: жаңа
білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты
түсініп,тыңдап,жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды.
Кейбірі:Алған білімді өмірде
қолдана алады.Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс
қайталай алады.Нақты сөйлеу арқылы, түсінгенін көрсете
алады.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір біріне деген
кұрмет көрсетуіне тәрбиелеу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Көркем әдебиет сөйлеуді дамыту
қоршаған ортамен таныстыру
|
Акт
қолдану
|
аудиожазба
|
Сабақтын жоспарланған
кезендері
|
Сабақтын жоспарланған іс
әрекеті
|
ресурстар
|
Психологиялық
ахуал
|
Жылулық
шенбері
Айналаға алақанмен
,
Жылулықты
шашайық.
Сәттіліктер
күлімсіреп,
Біз сабақты
бастайық.
Мейірімді
жүрекпен,
Ақ пейілді
тілекпен.
Амандасып
алайық,
Бір жадырап
қалайық.
Салеметсиздерме?
Здравствуйте?
|
Жылулық шеңберіне арналған
жиынтық
|
Өткен сабаққа
шолу
|
- Балалар дыбыс дегеніміз
не?
- Әріп дегеніміз
не?
- Дыбыс нешеге
бөлінеді?
- Дауысты дыбыстар қалай
айтылады?
- Дауыссыз дыбыстар қалай
айтылады?
- Сөздер неге
бөлінеді?
- Сөздерден не
құралады?
- Балалар тақтада тұрған қай
әріп?
- Йй дыбысын қалай
дыбыстаймыз?
- Йй қандай
дыбыс?
- Қай үйге
орналасады?
- Йй дыбысынан
басталатын сөздерді
айтыңдаршы?
- Йй дыбысы сөзддердің қай
жерінде кездеседі?
|
Естиміз,
айтамыз
Жазамыз,көреміз
Дауысты,дауыссыз
созылып
қысқа
Буынға
Сөйлем
құралады
Балалардың жауабы:
Йй
Дауыссыз
дыбыс
Көк үйге
орналасады
Айна, ай, йогурт,
қой
|
Сабақтың
ортасы
|
Балаларға жұмбақты
дұрыс түсініп, шешуге үйретемін. «Жұмбақ
өлеңді»
|
Компьютер,
диск
|
Айтамын
,ойланамын
минут
|
Əліппе-дəптермен
жұмыс.
1-тапсырма
Өлеңді оқып беру.
Тоқтар Əубəкіров суретін қайталап
балаларға
көрсету. Сурет
бойынша балалар өз ойларын
айтады.
Ғарышқа кім ұшып
барады?
Сұраққа жауап бере
отырып, балалар əңгімелеседі
2-тапсырма
Сөзге дыбыстық
талдау жасау. Ғ дыбысы сөздің қай жерінде тұр? Ғарыш суретіне
қарап, не көргендерін айтады. Ғарыш,
ғарышкер сөздерін буынға
бөліп, дыбыстық талдау
жасайды.Ғ дыбысымен танысады. Сөздің
бірінші буынында алдында естілетін дыбыс Ғ дыбысы екенін табады ұяң
дауыссыз дыбыс. Ғ дыбысының артикулияциясымен
таныстырады.
3-тапсырма
Ұшатын, ұшпайтын
қасиеттеріне қарап, заттарды бір-бірімен қосады. Сөздерге дыбыстық
талдау жасайды Шағала, ағаш, таға, шаңғы,
торғай, қарға, қырғауыл сөздерін буынға бөліп, оларды
қатыстырып, сөйлем құрайды Сөздердегі Ғ дыбысы естілген буынды
табады.
Сергіту
сəті.
Балалар «Ұшты-ұшты!» ойынын
ойнайды
Педагог ұшатын затты
айтса, қолдарын жайып ұшқанды көрсетеді, ұшпайтын затты айтса,
қолдарын төмен түсіріп билейді. Ойын 2-3 рет
ойналады.
4-тапсырма
Педагог тақтадағы Ғ
əрпінің бейнесімен таныстырып шалғының суретімен салыстырады.
Балалар Ғ əрпінің бейнесімен таныс
болады.
Ғ əрпінен басталатын
сөз ойлап айтады. Буынға
бөледі.
Ж. Əбдірашовтың ғ
əрпі туралы өлеңін оқып, ғ əрпінің бейнесімен таныс
болады.
Ғ əрпінен басталатын
сөз ойлап айтады. Буынға
бөледі.
Ж. Əбдірашовтың ғ
əрпі туралы өлеңін оқып, ғ əрпінің шалғыға ұқсайтынын айтады,
суреттен көрсетеді.
5-тапсырма
Ғ əрпінің бейнесін пішініне
қарап отырып, домино тастарынан жасайды.
Ғ əрпінің баспа түрін
жазады
|
Әліппе дәптермен
жұмыс
Ғарыш
суреті
Буынға бөліп
айту
Қимыл-қозғалыспен
жасайды
Шалғы
суреті
Дамино
тастары
|
Сабақтын жоспарланған
кезендері
|
Әріпен
танысамын
|
Балаларға Ғғ
әрпінің үлкен және кіші
таңбасын көрсете отырып
таныстырамын.
Ғғ дыбысы дауыссыз дыбыс. Көбінде
сөздің басы мен ортасында кездеседі.Кәне балалар
бәріміз Ғғ
дыбысын айтып
көрейікші.
- Олай болса
балалар ғ
дыбысы дауыссыз дыбыс
екен.
|
Оқулық,
дидактикалық
материал
Ғғ
Ғарыш, ағаш,шаңғы,таға,
шағала, торғай
|
Оқып
үйренемін
|
Әріптерді, сөздерді
дұрыс оқуға үйретемін. Жеке оқушыға және барлық оқушыға
оқытамын.
Ға, а-ға, та-ға,
а-ғаш,ға-рыш,қа-ғу,
ша-ғу
|
Оқулық
|
|
|
|
Ойлаймын
,ойнаймын
Жеке
жұмыс
|
Дыбыстық талдау
жасау
|
Жеке
жұмыс
Бас бармақ арқылы
бағалау
|
Дәптермен
жұмыс
|
Ауада жазып
көрсету,жазу дәптердегі
Ғғ дыбысының таңбасын
жаздыру.
|
Жұмыс
дәптер
|
Рефлексия
|
-Балалар бүгінгі
сабақ сендерге ұнады ма?
-Қандай әріппен
таныстық? Ғғ дыбысы бар сөздерді
айтыңдаршы?
-Неше дыбыс, неше
әріп бар?
Жарайсыңдар
Бүгінгі сабақты
оқушылар
Жасыл түсті
бағдаршам- түсіндім
Сары түсті
бағдаршам- әлі де сұрағым
бар
Қызыл түсті бағдаршам
- түсінбедім
|
Ия
Қандай әріппен
таныстық
Ғғ
әрпімен
Ғарыш, ағаш, таға,
шағала
|