Тақырыбы: Гүлдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: Гүлдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары логопед мамандарына күнделікті сабақта қолдануға арналған сабақ жоспары. Сабақтың тақырыбы: Гүлдер туралы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы :Гүлдер

Мақсаты: Гүлдер туралы түсінік беру.

Міндеті:

А) Түзету- білімділік: гүлдедің түрін ажырату,гүлдер туралы түсінік беру.

Ә) Түзету-дамытушылық:сөздік қорын молайту, тапсырмалар арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту, фонематикалық естуін дамыту,сөйлеу тілінің синтаксистік құрылымын дамыту,байланыстырып сөйлеу тілін дамыту.

Б) Түзету-тәрбиелік: гүлдерді күту,табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Көрнекіліктер: гүлдердің суреттері,презентация, бейне материал.

Іс-әрекет кезеңі

Логопедтің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіңбе?

Көңіл-күйің қалай?

Сабаққа назар аударту.

Жылдың қай мезгілі?

Сәлеметсізбе!

Жақсы.

Оқушының жауаптары.

Негізгі бөлім:

Фонематикалық естуін дамыту: Сөздердегі бірінші дыбысты атау.

Газет, Гүлім,гитара,Гүлнар, гүл.

Жұмбақ.

Қызыл- жасыл көбелек,

Ұша алмайды не керек.(Гүл)

Гүл туралы тақпақты айтық.

Қызыл-жасыл гүл егіп,

Баптап, күттік түрлеттік.

Қалмасын деп қуарып,

Апта сайын суардық.

Гүлдендірдік ауланы,

Аулада гүл қаулады.

Гүлдер жалпы екі топқа бөлінеді. Біріншісі- дала гүлдері. Екіншісі- бөлме гүлдері. Дала гүлдері далада өседі. Оларды жаңбыр суарады. Ал бөлме гүлдерді адамның көмегімен өседі. Олар алуан түрлі болып келеді. Ал бәріміз қазір гүлдерді атап шығайық. Кактус, алоэ, герань. Дала гүлдеріне бәйшешек,лалагүл,түймедақ, қызғалдақ, жауқазын, бақ-бақ жатады. Гүлдердің пайдасы өте көп.

Д/О: «Сөзді аята» ойыны

Бірінші буынға -ге буынын қосып,сөздер шыңару.

Теңге, жеңге, Айгерім, шеге, көгершін,жүген.

Д/о: Ойын : «Кім есіне сақтады?»

Слайдтан гүлдердің суреттері көрсетіледі, балалар аталуын, қайда өсетінін айтады.

Сергіту сәті:

Біз гүлдерміз қызғалдақ,

Ашыламыз әдемі ақ.

Желмен бірге шайқалып ,

Бір иіскейік тамсанып.

Ұсақ моторика:

Бәйшешек гүлінің суретін салу.

Байланыстырып сөйлеу: гүлдер туралы әңгімелеу




Мұқият тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.

















Тапсырманы орындайды









Сөйлем құрайды..

Рефлексия:

Өзіңе ұнаған гүлді таңдау арқылы көңіл-күйіңді білдір.


гүлді

таңдайды

Қорытынды:

Оқушы жұмысына баға беру.

Үй тапсырмасы: жаңылтпаштар жаттау.

Сау болыңдар!

Оқушының жауаптары.

Сау болыңыз!




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2022
1544
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі