Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№ 112 сабақТақырыбы: Жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдануға есептер шығару.Сабақтың мақсаты:
ақпараттық: Оқушылардың жай бөлшектер мен аралас сандарға амалдар қолдану тақырыбы бойынша білімдерін жүйелеу, бекіту. Өткен тақырып бойынша әр түрлі есептерді шығара білуге үйрету.
коммуникативтілік: есеп шығаруда оқушыларды шапшаңдылыққа, шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, мұқияттылыққа ойын арқылы тәрбиелеу.
проблемалық: іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, математика пәніне қызығушылығын және оқушының білім дағдыларын дамыта отырып, ал,ан білімдерін өмірде қолдана білуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: қайталау сабағыСабақтың әдісі: «Математикалық ралли» ойыны, сайыс сабақКөрнекілігі: топшамалар, машина эскиздері, плакаттар, көбелек суреттері.Барысы:І. Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныпты 3 топқа бөліп отырғызу.ІІ. Негізгі бөлім: Бүгінгі сабағымыз «Математикалық ралли» ойыны желісінде өтеді. Сендер топ болып сайысқа түсесіз. Әр топ – машина экипажы жарыс барысында көрсетілген кезеңді бірге орындайсыз. Жарыстың әрбір кезееңі жетондармен бағаланып отырады.
І кезең: «Сақтықта қорлық жоқ» ереже сұрау.
ІІ кезең: «Лото ралли» машина таңдау.
ІІІ кезең: «Абайла, арақашықтықты сақта»
ІҮ кезең: «Апат аяқ астында»
Ү кезең: «Аялдау»
ҮІ кезең: «Мәре»
І – кезең: «Сақтықта қорлық жоқ» Топтарға сұрақ қою арқылы ережелер сұрау.
Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
Аралас сан дегеніміз не?
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз?
Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз?
Аралас сандарды қалай азайтамыз?
Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
Аралас сандарды қалай азайтамыз?
Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
Өзара кері сандар дегеніміз қандай сандар?
Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?
Аралас сандарды қалай бөлеміз?
ІІ кезең: «Лото ралли» машина таңдау. Экипаждарға топшама беріледі. Әр топшамада 4 есептен, жауаптары машина суретіне жазылады. Есептерін шығарып болып жауабын тауып, сурет жағын қаратып тақтаға жабыстырады.1-топшама есептері:
2 - топшама есептері:
3 - топшама есептері:
ІІІ кезең: «Абайла, арақашықтықты сақта»Тақтада кесте жазылады. Әр экипаждан 1 оқушыдан шығып, кезектесіп кестені толтырады.
А
В
а+в
а-в
а*в
а/в
ІҮ кезең: «Апат аяқ астында» Әр экипажға тапсырмалары бар топшамалар беріледі, шығарып болған соң экипаждың бір мүшесі шығып, есепті тақтада қорғайды.1 – топшама
=1
2- топшама
=1
3 – топшама
=1
Ү кезең: «Аялдау». Экипаж мүшелеріне кок майсада демалуды және гүл теруді ұйымдастыру. Тақтада дала, гүл суреттері бейнеленген плакат ілінеді. Әр экипаждан бір оқушы шығып, гүл тереді. Гүлдің ішінде логикалық есептер берілген, соны экипаж мүшелері шешеді. Логикалық есептер
Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр.Әр мысықтың алдында 3 мысықтан отыр. Сонда бөлмеде неше мысық бар? (4 мысық)
Екі қолда 10 саусақ, сонда 10 қолда неше саусақ? (50 саусақ)
Сағат 22:00 де жауын жауып тұрса, 24 сағаттан кейін күннің жарқырап тұруы мүмкін бе? (жоқ)
Корзинадағы 7 алманы 7 қызға тең бөліп беру керек және 1 алма корзинада қалу керек, бұл қалай?
Тауық 1 аяғымен тұрса 2 кг, ал екі аяғымен тұрса неше кг болады?
70 мин көппе, әлде 1 сағ 10 минут көппе?
1 т мақта ауыр ма, әлде 1 т темір ауыр ма?
4 қайың қатар өсіп тұр, әрбір қайыңда 4-4 тен бұтақ бар,әрбір бұтақта 4-4 тен алма бар. Барлық алма саны қанша?
Сағаттың төрттен бір бөлігінде неше минут бар?
ҮІ кезең: «Мәре». Мәре сызығына табыспен жету үшін, әр экипажға теңдеуді шешу керек.№1№2№3ІІІ. Қорытынды бөлім.Әр экипаж қорындағы ұпай сандарын санап, қай экипаж алда келе жатқанын анықтайды. Ең көп ұпай жинаған экипаж жеңіске жетеді. Оқушылар түгелдей бағаланады.Үйге тапсырма :
Тексерілді: ________________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз