Материалдар / Тақырыбы: Жылу не үшін қажет?

Тақырыбы: Жылу не үшін қажет?

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мектепалды даярлық тобының тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2021
1779
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні 19.02.2021ж

Тәрбиеші:Байшағарова Назым Мұратқызы

Білім беру саласы: Таным

Оқу қызметі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Жылу не үшін қажет?»

SMART мақсаты: Жылу көздерін атау

Билингвальді компонент: Жылу - тепло.

Тәрбиешінің іс – әрекеті:

Салеметсіңдер ме балалар, қалдарың қалай?

Балалардың жауабы:

ҰОҚ барысында жұмыс үшін қолайлы жағдай туғызу, «психологиялық дайындық». Педагог балалардың білімдерін белсендіреді. Мақсатты тұжырымдау.

(Ұ) Сұрақтар қойылады:

жылу дегеніміз не?

Жылу қалай пайда болады?

Неге Күн сәулесі жерге біркелкі түспейді?

Жылу тіршілік үшін қажет. Біздің ғаламшарымызды жылытып тұрған – Күн. Ол үй мен ғимараттарды жылытады.

Балалар берілген сурет түрлері бойынша өз ойын еркін жеткізіп ҰОҚ-ның тақырыбын болжамдап айтады.

Бақылау: «Жылу»

Күнді бақылау. Күн жерге қалай жылу тарататынын бақылау.

Қорытынды сұрақтар: «Жылу» деген түсініктің мағынасын түсіндіру. Қай мезгілде күн жылы болады? Жылу қайдан пайда болады?

Жылу – жер бетіне түсетін Күн сәулесінің энергиясы.

Баланың бойына «байқағыштық» қасиеттерді қалыптастыруға көмектесу.

  • Физикалық құбылыстарды байқай білу іскерлігі;

  • Тақырып бойынша сұрақ қоя

білу іскерлігі;

  • Байқағанын шығармашылықпен жеткізе білу шеберлігі. Бақылау кезінде қойылатын сұрақтар:

  • Күн неліктен жылы?

  • Жылу қайдан пайда болды?

Сергіту сәті.

Практикалық жұмыс «Жылы заттарды бақылау».

Әліппе-дәптермен жұмыс жүргізіледі.

Тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап береді.


Рефлексивтік бағалау

Жоспар бойынша жұмыс жүргізу. Бақылау бойынша қорытындыны бірлесіп шығару.

Балаларға ҰОҚ-да өз жұмыстарын өздері бағалауды ұсыну:

  1. деңгей – ештеңе түсінбедім.

  2. деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын.

  3. деңгей бәрін түсіндім, басқаларға да түсіндіріп бере аламын












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ