Тақырыбы: «Кім жылдам?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: «Кім жылдам?»

Материал туралы қысқаша түсінік
дидактикалық ойындыр бастауыш сыныпқа қатысты
Материалдың қысқаша нұсқасы




Тақырыбы: «Кім жылдам?»

Мақсаты:

1.Оқушылардың ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарынтүсіндіру.

2.Логикалық ойлауды, тапқырлықты математикалық қырағылықты дамыту.

3.Қабілетті және дарынды балаларды көрсету, қызығушылықтарын

арттыру, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, шеберлігін шындау.


Сабақтың түрі: танымдық ойын сабағы

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, тест түрі.

Пәнаралық байланыс:Математика, дүниетану

Көрнекілігі:

Жұлдызшалар, тест, интерактивті тақта, слайдтар.


Сабақтың барысы


Армысыздар, оқушылар

Білім іздеп инемен құдық қазғандар,

Құшақ жая қарсы аламыз сіздерді,

Сұрақ-жауап, жұмбақ шешу басталар.


Ал, келіңдер, келіңдер

Бәріңе бірің еріңдер

Білімдеріңді тексеріп

Саудаласып көріңдер.


Ойынға қатысатын 10 оқушы ортаға шығады.Ойынның шарты: ойын бес кезеңнен тұрады. І-кезең «Қызықты жетілік»,ІІ-кезең «Сиқырлы сандар», ІІІ-кезең «Тапқырлық», ІV-кезең «Жорға», V-кезең «Қызықты квадрат». Әр кезең біткенде жұлдызшаны ең аз жинаған 2 оқушы ойыннан шығады да, жұлдызшаны ең көп жинаған 1 оқушы сандықшадан сыйлық алады.












І-кезең: «Қызықты жетілік»

(Ойыншы өз ұпай санын ұяшықтан таңдайды)

Математика

1.Қандай сан 2,3 және 7 сандарына қалдықсыз бөлінеді?

а)24 б)35 в)42

2.Өрнектің мәнін тап:

(80:2)-10

а)30 б)20 в)40

3.Әріпті өрнекті көрсет:

а)25+6 б)15+а в)25-х=2

4.Қабырғасы 4дм шаршының ауданын тап:

а)49см2 б)64см2 в)49см2

5.Ауданы 24см, ені4см, ұзындығы неше?

а)16см б)6см в)8см

6.6000кг-ды тонна түрінде жаз

а)60т б)6т в)600т

7.105060санын20300-ге арттыр.

а)125360 б)107360 в)125000

Әр түрлі сұрақтар

1.Жеті қарақшы неше жұлдыздан тұрады?

а)6 б)7 в)8

2.Адамда неше жұп қабырға бар?

а)13 б)14 в)12

3.Судың неше күйі болады?

а)3 б)4 в)2

4.Дені сау адамның тамырының соғуы:

а)60-80рет б)50-60рет в)80-90рет

5.Бунақ денелілерді тап:

а)құмырсқа,көбелек б)бақа,жылан в)аю,қасқыр

6.Тастың бетіне жабысып өсетін өсімдікті тап:

а)жауқазын б)қына в)саумалдық

7.Жыртқыштар қатарын анықта:

а)қоян,түлкі б)қасқыр,жолбарыс в)кірпі,мысық








ІІ-кезең: «Сиқырлы сандар»

1.Екі таңбалы санның цифрларының қосындысының мәні 10-ға тең. Егер осы саннан сол санның цифрларының орындарын ауыстырып жазып, шыққан санды азайтса, нәтиже 72-ге тең болады. Бұл қай сан?

2.Қосындысы мен көбейтіндісі бірдей болатын сандарды табыңдар.

3.Жұлдызшаның орнында қандай сан тұр?

**** - *** = 1

4.Неше үшбұрыш сызылып көрсетілген?



Shape2



Shape3





ІІІ-кезең: «Тапқырлық»

Отыздың үштен бір бөлігінің жартысы мен сексеннің төрттен бір бөлігінің жартысын салыстыр. Қайсысы артық?






80

Shape5 Shape4

80

30
















ІV-кезең «Қызықты квадрат»

Ойын ережесі. Оқушылар 3,4 және 5 цифрларын пайдаланып,квадраттың бос көздерін жатық жол, тік жол және үзік сызықтар бойынша есептегенде, цифрлар қосындысы 12 болатындай етіп толтыруы керек.


3


4





5


V-кезең: «Жорға»

( 1 минутта қанша сұраққа дұрыс жауап беріледі? Әр сұраққа бір жұлдызша беріледі.)

1.Бір санның екінші саннан неше есе артық немесе неше есе кем екенін білу үшін не істеу керек?

2.Фигураның ауданың табу үшін не істеу керек?

3.Теңдеу дегеніміз не?

4.Тік төртбұрыштың қасиетін айт.

5.Әріпті өрнекке мысал келтір.

6.2 сағатта неше минут бар?

7. 360:9 өрнегінің жауабын тап.

8.Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?

9.Төрт жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?

10.Екі адам тоғыз құмалақты екі сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағаттан ойнайды?

11.Бір килограмм темір мен бір килограмм мақтаның қайсысы ауыр?

12. Ең кіші натурал сан.

13. 2 санының кубы нешеге тең?

14. Бір ғасырдың 10-нан бір бөлігі қанша?

15.Ең үлкен төрт таңбалы сан.

16. Метрмен нені өлшейміз?

17. Көбейтуді қандай амалмен тексереді?

18.2 сағатта неше минут бар?

19.Дорбадағы 10 асықты 10 бала бір-бірлеп алды. Сонда бір асық дорбада қалды. Бұл қалай?

20. 1 минутта неше секунд бар?






Сабақты қорыту

Математикалық жарысқа белсенді қатысқан оқушыларға мақтау қағаздары берілді. Жарыс жеңімпаздары 4 сынып оқушылары Базылжанов Тамирлан мен 3 сынып оқушысы Есенбекова Айткул марапатталды.Ең жақсы «Математикалық» газетке сыйлықтар беріліп,1-2 сыныптардың газеттері «Ең үздік газет» номинациясына ылайық деп табылды.




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.06.2018
960
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі