Материалдар / Тақырыбы: «Кім жылдам?»

Тақырыбы: «Кім жылдам?»

Материал туралы қысқаша түсінік
дидактикалық ойындыр бастауыш сыныпқа қатысты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
836
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







Тақырыбы: «Кім жылдам?»Мақсаты: 1.Оқушылардың ұйымшылдық пен тәртіптіліктің тиімді жолдарынтүсіндіру.2.Логикалық ойлауды, тапқырлықты математикалық қырағылықты дамыту.3.Қабілетті және дарынды балаларды көрсету, қызығушылықтарын арттыру, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, шеберлігін шындау.

Сабақтың түрі: танымдық ойын сабағыСабақтың әдісі: сұрақ-жауап, тест түрі.Пәнаралық байланыс:Математика, дүниетануКөрнекілігі:Жұлдызшалар, тест, интерактивті тақта, слайдтар.

Сабақтың барысы

Армысыздар, оқушыларБілім іздеп инемен құдық қазғандар,Құшақ жая қарсы аламыз сіздерді,Сұрақ-жауап, жұмбақ шешу басталар.

Ал, келіңдер, келіңдерБәріңе бірің еріңдерБілімдеріңді тексеріп Саудаласып көріңдер.

Ойынға қатысатын 10 оқушы ортаға шығады.Ойынның шарты: ойын бес кезеңнен тұрады. І-кезең «Қызықты жетілік»,ІІ-кезең «Сиқырлы сандар», ІІІ-кезең «Тапқырлық», ІV-кезең «Жорға», V-кезең «Қызықты квадрат». Әр кезең біткенде жұлдызшаны ең аз жинаған 2 оқушы ойыннан шығады да, жұлдызшаны ең көп жинаған 1 оқушы сандықшадан сыйлық алады.





















І-кезең: «Қызықты жетілік»(Ойыншы өз ұпай санын ұяшықтан таңдайды)Математика1.Қандай сан 2,3 және 7 сандарына қалдықсыз бөлінеді?а)24 б)35 в)42 2.Өрнектің мәнін тап:(80:2)-10а)30 б)20 в)403.Әріпті өрнекті көрсет:а)25+6 б)15+а в)25-х=24.Қабырғасы 4дм шаршының ауданын тап:а)49см2 б)64см2 в)49см25.Ауданы 24см, ені4см, ұзындығы неше?а)16см б)6см в)8см6.6000кг-ды тонна түрінде жаза)60т б)6т в)600т7.105060санын20300-ге арттыр.а)125360 б)107360 в)125000Әр түрлі сұрақтар1.Жеті қарақшы неше жұлдыздан тұрады?а)6 б)7 в)82.Адамда неше жұп қабырға бар?а)13 б)14 в)123.Судың неше күйі болады?а)3 б)4 в)24.Дені сау адамның тамырының соғуы:а)60-80рет б)50-60рет в)80-90рет5.Бунақ денелілерді тап:а)құмырсқа,көбелек б)бақа,жылан в)аю,қасқыр6.Тастың бетіне жабысып өсетін өсімдікті тап:а)жауқазын б)қына в)саумалдық7.Жыртқыштар қатарын анықта:а)қоян,түлкі б)қасқыр,жолбарыс в)кірпі,мысық













ІІ-кезең: «Сиқырлы сандар»1.Екі таңбалы санның цифрларының қосындысының мәні 10-ға тең. Егер осы саннан сол санның цифрларының орындарын ауыстырып жазып, шыққан санды азайтса, нәтиже 72-ге тең болады. Бұл қай сан?2.Қосындысы мен көбейтіндісі бірдей болатын сандарды табыңдар. 3.Жұлдызшаның орнында қандай сан тұр?**** - *** = 1 4.Неше үшбұрыш сызылып көрсетілген?















ІІІ-кезең: «Тапқырлық»Отыздың үштен бір бөлігінің жартысы мен сексеннің төрттен бір бөлігінің жартысын салыстыр. Қайсысы артық?









80



























ІV-кезең «Қызықты квадрат»Ойын ережесі. Оқушылар 3,4 және 5 цифрларын пайдаланып,квадраттың бос көздерін жатық жол, тік жол және үзік сызықтар бойынша есептегенде, цифрлар қосындысы 12 болатындай етіп толтыруы керек.


3

4







5


V-кезең: «Жорға»( 1 минутта қанша сұраққа дұрыс жауап беріледі? Әр сұраққа бір жұлдызша беріледі.)1.Бір санның екінші саннан неше есе артық немесе неше есе кем екенін білу үшін не істеу керек?2.Фигураның ауданың табу үшін не істеу керек?3.Теңдеу дегеніміз не?4.Тік төртбұрыштың қасиетін айт.5.Әріпті өрнекке мысал келтір.6.2 сағатта неше минут бар?7. 360:9 өрнегінің жауабын тап.8.Қандай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді?9.Төрт жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек?10.Екі адам тоғыз құмалақты екі сағат ойнайды. Әрқайсысы неше сағаттан ойнайды?11.Бір килограмм темір мен бір килограмм мақтаның қайсысы ауыр?12. Ең кіші натурал сан.13. 2 санының кубы нешеге тең?14. Бір ғасырдың 10-нан бір бөлігі қанша?15.Ең үлкен төрт таңбалы сан.16. Метрмен нені өлшейміз?17. Көбейтуді қандай амалмен тексереді?18.2 сағатта неше минут бар?19.Дорбадағы 10 асықты 10 бала бір-бірлеп алды. Сонда бір асық дорбада қалды. Бұл қалай?20. 1 минутта неше секунд бар?









Сабақты қорытуМатематикалық жарысқа белсенді қатысқан оқушыларға мақтау қағаздары берілді. Жарыс жеңімпаздары 4 сынып оқушылары Базылжанов Тамирлан мен 3 сынып оқушысы Есенбекова Айткул марапатталды.Ең жақсы «Математикалық» газетке сыйлықтар беріліп,1-2 сыныптардың газеттері «Ең үздік газет» номинациясына ылайық деп табылды.





















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ