Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылғаноқуқызмет түрі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Менің атам майдангер»
Мақсаты:Әскер туралы түсінігін кеңейту,әскер мамандығымен танысу,ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, өз еліне деген сүйіспеншілігін ояту.
Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: Қазақстан әскерлері туралы әңгімелесу
Әдіс – тәсілдер: әңгімелесу,сұрақ-жауап, ойын.
Қажетті көрнекі құралдар: Отан қорғаушылардың суреттері,
Билингвальды компонент:Отан-родина, әскер-армия
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс –әрекеті |
|
Cебептіқызығушылығыноятукезеңі
|
Балаларды шеңберге жинап, бір-біріне амандық, саулық, достық, татулық, сүйіспеншілік туралы жақсы тілектерайтқызу.
Бейбітшілікболсын! -Балалар үлкендер неге «Ел іргесі аман болсын», «Аспанымыз ашық болсын!», «Бейбітшілік болсын!» деп бата береді - «Бейбітшілік» деген сөзді қалай түсінесіздер? - Ал «батыр» деген сөзді ше? Қандай қазақ батырларын білесіңдер? Неге біз оларды батыр деп атаймыз? «Жалаңаяқ бақташы» ертегісін оқу, балалармен бірге талдау.
Ойын:Жұмсақ қуыршақпен жауынгер. Мақал-мәтел жаттату: * Ер бір-рет өледі, ез мың рет өледі. * Батыл болмай,батыр болмас. * Адал ер ұл болып туса-ел тірегі. Жүзі жарқын, жаны
ізгі «Өзіңнің отбасың туралы айтып бер» Оқушылардың ойын талдау. Балалар орыс тілінде: Отан-родина, әскер-армия отбасы-семья тілінде дейді. Кәне бәріміз қайталайық. Сені кешке ұйықтатып, таңертең оятатын кім? Отбасында сендерді қалай еркелетеді? Сергіту сәті. Кел,санайық екеуміз. Бас бармағым–атам. Балаңүйрек-апам. Ортан терек–ағам. Шылдыр шүмек–мен. Кішкене бөбек- сен. Бірүйде бізнешеуміз? Бір үйдебесеуміз Отбасымүшелеріната. Өз үйіңдегі отбасы мүшелерінің міндеттері туралы айтып бер? Отбасыңа қандай көмек көрсетесің? Ата – анаң қайда жұмыс істейді? |
Балалар ертегінің мазмұнын түсінді * Ер бір-ретөледі, езмыңретөледі. * Батылболмай,батырболмас. * Адал ер ұлболыптуса-ел тірегі. Жүзі жарқын, жаны
ізгі Сергіту сәті. Кел,санайық екеуміз. Бас бармағым–атам. Балаңүйрек-апам. Ортан терек–ағам. Шылдыр шүмек–мен. Кішкене бөбек- сен. Бірүйде бізнешеуміз? Бір үйдебесеуміз Отбасы мүшелерін ата. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі
|
||
|
Іс – әрекеттіңбағалау кезеңі |
Қорытынды -Балалар біз бүгін кімдер туралы әңгімелестік? -Сіздердің әскери адам болғыларыңыз келеме? -Батыр адам қандай болуы тиіс деп ойлайсыздар? |
Балалардың толық жауабы |
Күтілетін нәтиже
Ненібіледі: 9 мамыр-Жеңіс күні екенін біледі;
Қандайтүсініктердіигерді:Ерлер есімі мәңгілік өшпейтінін;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Ертегіні мазмұнын талдай біледі;
Бөбекжай әдіскері: Куспанова Р.Х.
Тәрбиеші: Искалиева Ж.Ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: «Менің атам майдангер»
Тақырыбы: «Менің атам майдангер»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылғаноқуқызмет түрі:Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Менің атам майдангер»
Мақсаты:Әскер туралы түсінігін кеңейту,әскер мамандығымен танысу,ауыз екі сөйлеу тілін дамыту, өз еліне деген сүйіспеншілігін ояту.
Алдын – ала жүргізілетін жұмыстар: Қазақстан әскерлері туралы әңгімелесу
Әдіс – тәсілдер: әңгімелесу,сұрақ-жауап, ойын.
Қажетті көрнекі құралдар: Отан қорғаушылардың суреттері,
Билингвальды компонент:Отан-родина, әскер-армия
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешініңіс-әрекеті |
Балалардыңіс –әрекеті |
|
Cебептіқызығушылығыноятукезеңі
|
Балаларды шеңберге жинап, бір-біріне амандық, саулық, достық, татулық, сүйіспеншілік туралы жақсы тілектерайтқызу.
Бейбітшілікболсын! -Балалар үлкендер неге «Ел іргесі аман болсын», «Аспанымыз ашық болсын!», «Бейбітшілік болсын!» деп бата береді - «Бейбітшілік» деген сөзді қалай түсінесіздер? - Ал «батыр» деген сөзді ше? Қандай қазақ батырларын білесіңдер? Неге біз оларды батыр деп атаймыз? «Жалаңаяқ бақташы» ертегісін оқу, балалармен бірге талдау.
Ойын:Жұмсақ қуыршақпен жауынгер. Мақал-мәтел жаттату: * Ер бір-рет өледі, ез мың рет өледі. * Батыл болмай,батыр болмас. * Адал ер ұл болып туса-ел тірегі. Жүзі жарқын, жаны
ізгі «Өзіңнің отбасың туралы айтып бер» Оқушылардың ойын талдау. Балалар орыс тілінде: Отан-родина, әскер-армия отбасы-семья тілінде дейді. Кәне бәріміз қайталайық. Сені кешке ұйықтатып, таңертең оятатын кім? Отбасында сендерді қалай еркелетеді? Сергіту сәті. Кел,санайық екеуміз. Бас бармағым–атам. Балаңүйрек-апам. Ортан терек–ағам. Шылдыр шүмек–мен. Кішкене бөбек- сен. Бірүйде бізнешеуміз? Бір үйдебесеуміз Отбасымүшелеріната. Өз үйіңдегі отбасы мүшелерінің міндеттері туралы айтып бер? Отбасыңа қандай көмек көрсетесің? Ата – анаң қайда жұмыс істейді? |
Балалар ертегінің мазмұнын түсінді * Ер бір-ретөледі, езмыңретөледі. * Батылболмай,батырболмас. * Адал ер ұлболыптуса-ел тірегі. Жүзі жарқын, жаны
ізгі Сергіту сәті. Кел,санайық екеуміз. Бас бармағым–атам. Балаңүйрек-апам. Ортан терек–ағам. Шылдыр шүмек–мен. Кішкене бөбек- сен. Бірүйде бізнешеуміз? Бір үйдебесеуміз Отбасы мүшелерін ата. |
|
Ұйымдас- тырушылық ізденіс кезеңі
|
||
|
Іс – әрекеттіңбағалау кезеңі |
Қорытынды -Балалар біз бүгін кімдер туралы әңгімелестік? -Сіздердің әскери адам болғыларыңыз келеме? -Батыр адам қандай болуы тиіс деп ойлайсыздар? |
Балалардың толық жауабы |
Күтілетін нәтиже
Ненібіледі: 9 мамыр-Жеңіс күні екенін біледі;
Қандайтүсініктердіигерді:Ерлер есімі мәңгілік өшпейтінін;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Ертегіні мазмұнын талдай біледі;
Бөбекжай әдіскері: Куспанова Р.Х.
Тәрбиеші: Искалиева Ж.Ж.
шағым қалдыра аласыз













