Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Тақырыбы: «Менің қоғамдағы орным»
Материал туралы қысқаша түсінік
қоғамдағы орным туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Қараша 2018
3339
3 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «Менің қоғамдағы орным»Мақсаты: ұстаздар, тәрбиешілер арасында қарым-қатынасты нығайту, жағымсызкөңіл-күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін-өзі тану, құрметтеу, өзін еркін сезінугекөмектесу.Тренингтің барысы:1 Сәлемдесу.2. «Түрлі-түсті доптар» жаттығуы.3. «Мен қандай адаммын?» тест4. «Мюнстерберг» әдістемесі.5 .Тест. «Суреттен нені байқадыңыз?»6. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығу.7. Қорытынды «Суретті тест» жаттығуы.Қажетті құралдар: Доп, ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптербейнеленген парақ қағазы, түсті және ақ қағаз, қайшы, турлі-түсті қаламдар т.б.Ұйымдастыру.Психолог: Құрметті ұстаздар,тәрбиешілер өз қызметтерін аянбай, алаңсыз жүргізуіне ұшқырой, алғыр зейін,ояу көкірек керек екені даусыз. Бүгінгі мақсат-айналамыздағы адамдарымызбен қарым-қатынасымыз қандай, олар кімдер, біз кімбіз, өзімізді-өзіміз танимыз ба? деген сұрақтарға жауап іздеп тұлғаның адами көзқарасын анықтау.Ендеше сіздерге сәттілік тілей отырып, тренингімізді бастаймыз.1. Сәлемдесу.Қазір топтың әр мүшесі кезекпен ортаға шығып, топқа қарап бір-бірін қайталамайтоппен кез-келген тәсілмен сәлемдеседі. Ал біз әрбір сәлемдесуді қайталаймыз.Жаттығудан кейін талқылау. Сәлемдесудің қайсысы сіздің есіңізде қалды жәненеліктен?2. «Түрлі-түсті доптар» жаттығуы.Мақсаты: есту арқылы есте сақтау деңгейлерін дамыту.Психолог: қазір сіздер алдарыңыздағы бланкіге бірнеше доп саласыздар, ол үшінмені мұқият тыңдап алыңыздар. Мынадай нұсқау беріледі:қағаз бетіне екі кішкентай қызыл және жасыл доп салыңыз, қызыл доп пен жасылдоптың ортасына үлкен сары доп салыңыз, ал жасыл доптың жанына кішкентай көкдоп салыңыз.Жаттығудан кейін талқылау.3. «Мен қандай адаммын?» тестМақсаты: қоғамда өзіңізді қалай ұстайтыныңды анықтау.Айналамызды бақылап, өзгелерге сын айту барлығымыздың қолымыздан келеді. Ал сол сынды өзімізге айта аламыз ба? Бұл тесттің көмегімен қоғам ортасында өзіңізді қалай ұстайтындығыңызды анықтауға болады. Мінезіңізді өзгертуге әлі де кеш емес.1. Біреумен ренжісіп қалған соң, татуласудың жолдарын іздейсіз бе?А) әрдайым деп айта алмаймынӘ) кейдеБ) ешқашан2. Өзіңізді оқыс оқиғаларға тап болған жағдайда қалай ұстайсыз?А) іштей ұяламынӘ) өте сабырлымынБ) өзімді басқара алмай қаламын3. Сізді достарыңыз бен сыныптастарыңыз қандай деп ойлайды?А) өзіне барынша сенімді, өзгелерге қызғанышпен қарайдыӘ) кіммен болса да жылдам дос болатынБ) қарапайым әрі тәуелсіз4. Сізге бір мекемеде басшылық қызметін ұсынса, қандай әрекет жасайсыз?А) іштей қорықсам да, міндетті түрде қабылдаймынӘ) қуана отырып келісемінБ) өмірімнің тыныштығын қамтамасыз ету үшін бас тартамын5. Достарыңыз сізден рұқсат сұрамастан дәптеріңіздегі үй тапсырмасын көшіріп алса не істейсіз?А) ұрысамынӘ) қайтаруын талап етемінБ) басқа ештеңе керек емес пе деп сұраймын6. Ата-анаңыз жұмыстан көп уақытқа кешігіп келсе қалай қарсы аласыз?А) не себепті кешіктіңіздер?Ә) бұл уақытқа дейін қайда жүрдіңіздер?Б) мен уайымдай бастайған едім...7. Көліктің рөлінде отырсаңыз қандай әрекет жасайсыз?А) алдыма шыққан көліктермен жарысамынӘ) маған менен жылдам жүріп жатса да бәрібірБ) ешкім жетіп алмауы үшін барынша жылдам жүруге тырысамын8. Өзіңіздің өмірге деген көзқарасыңыз қандай деп ойлайсыз?А) белгілі бір дәрежеде тепе-теңдік барӘ) жеңілтекпінБ) тым қатыгезбін9. Қолыңыздан келмейтін іске тап болсаңыз төмендегі әрекеттердің қайсысын орындайсыз?А) кінәні өзгелерге артамынӘ) көнемінБ) келесі жолы сақ боламын10. «Қазіргі жастар бұзылып барады» тақырыбында жазылған мақалаларға көзқарасыңыз қандай?А) толықтай келісемін, қазіргі жастарға тыйым салуымыз керекӘ) жастарға мәдени ошақтарға бару үшін жағдай жасау керекБ) оларға көңіл бөлудің қажеті жоқ11. Сіз армандап жүрген зат басқа біреуге берілсе қандай сезімде боласыз?А) бұған сонша жүйкемді тоздырып нем бар еді?Ә) маған қарағанда бұл адамға көбірек қажет болған шығарБ) мүмкін келесі бірде алармын12. Қорқынышты фильм көріп отырғанда қандай сезімде боласыз?А) қорқамынӘ) маған қызық емесБ) ләззат аламын13. Маңызды кездесуге бара жатып көлік бұзылып қалса не істейсіз?А) кездесу барысында кешіккенім үшін қобалжып, ыңғайсызданамынӘ) жолда болған жағдайды түсіндіруге тырысамынБ) өкінемін14. Спорт жаттығуларына көзқарасыңыз қандай?А) біреумен жарысқан жағдайда міндетті түрде жеңуге тырысамынӘ) спорт пен салауатты өмір салтын қолдаймынБ) жеңіліс тапқан жағдайда қатты қапаланамын15. Сізге дәмхана даяшылары ойдағыдай қызмет көрсетпеген жағдайда не істейсіз?А) сыпайылық танытып, көз жұма қараймынӘ) дәмхана басшылығына ескерту жасаймынБ) шағым кітапшасын пайдаланамын16. Мектепте біреулер қарындасыңызды немесе бауырыңызды ренжіткен болса, не істейсіз?А) сынып жетекшісімен сөйлесемінӘ) ренжіткен адамның ата-анасымен жанжалдасамынБ) сыбағасын өзің бер деп кеңес айтамын17. Сіз қандай адамсыз?А) орташа мүмкіндіктері барӘ) өзіне сенімдіБ) жеңілтек18. Есікте біреумен соқтығысып қалсаңыз?А) кешір, бұл – менің кінәмӘ) ештеңе етпейдіБ) көзіңе қарап жүрмейсің бе?19. Ең сүйікті жануарыңыз қандай?А) жолбарысӘ) үй мысығыБ) қонжықЖауабы:Нұсқалардың ішінен дұрыс жауап таппаған жағдайда 0 ұпай деп есептеңіз.34 ұпай және одан төменӨзіңізге, күшіңіз бен мүмкіндіктеріңізге сенімсіздеу болғандықтан, бәрімен тату болғанды жақсы көресіз. Алайда бұны жағымпазданумен шатастырудың қажеті жоқ. Алайда шешім қабылдап үйренгеніңіз жөн. Қарапайым адамдардың сынына төзсеңіз де, жоғары жақтағылардың сынына төзе бермейсіз.35-44 ұпай аралығыЖеткен жетістіктеріңіздің көптігіне қарамастан, шамадан тыс ашуланшақсыз. Көп жағдайда себеппен айтылған сындарға ғана мән бересіз.45 ұпай және одан жоғарыАшуланшақсыз әрі айналаңызға қатыгезсіз. Алдыңызға мақсат қойсаңыз, өз күшіңізге ғана сенесіз. Өз жолыңызда өзгелерді құрбан қылуға дайынсыз.
4. «Мюнстерберг» әдістемесі.Мақсаты: зейін қаблетін дамытуУақыты: 5 мин.Психолог: Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз, тезоқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.Аашпгопартаивнртерезевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершлпевоалд................ ВншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогшнәтижелдплджылоллдмектеплдолғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэхзппбалашещзбілімгещскезеңолвщкміндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопгпедагогжвщшуақытжхухбасшЗерттелуші тапсырманы орындап болғаннан кейін нәтижесі есептелінеді.5. Тест: "Суреттен нені байқадыңыз?"Мақсаты:суреттегі өзіне ұнаған ағашты таңдау арқылы мінезін анықтау.Суреттен өзіңізге ұнаған ағашты таңдаңыз, артынша ағашыңыздың нөміріне сәйкес келетін жауаптарды оқыңыз:
1. Кемелділікке ұмтылатын, өте сезімтал әрі мейірімді адам. Аздаған менмендігі бар. Адамдармен бірден сөйлесіп кете алмайды. Еңбекқор. Өзін ренжітпейінше, барлығына жақын адамындай қарайды. Достарын қандай жағдай болмасын қадірлей біледі. Біреу ренжітсе, көпке дейін ұмытпайды.2. Жауапкершілігі мол, шыншыл әрі айналадағыларға өте қызықты адам. Пысық, өзінен сөз асырмайды. Әңгімелесуші адамның сеніміне бірден ие болады.3. Ақылды әрі терең ойлайтын адам. Өзі секілді адамдармен ғана жақсы сөйлеседі. Қоғам үшін маңызды әрі көп адам басын қатыра бермейтін істермен айналысады.4. Зерек адам. Бұл адамның қылықтарын айналадағы адамдар түсінбей, жүрегіне тиетін сын айтулары мүмкін. Аздаған философиялық ойлары бар, махаббат пен мейірімділікті талап ететін, эмоцияға берілгіш жан.5. Өзіне сенімді әрі мықты адам. Өте белсенді, басқаруды ұнатады. Өмірде табысқа қол жеткізетін жан деуге болады. Шындыққа тура қарай біледі, өмір қиындықтарынан еш қорықпайды. Бұндай адамдар қорқақ, өтірікші адамдармен бірге болуды ұнатпайды.6. Мейірімді әрі барлығымен тіл табыса білетін адам. Жүрген ортасының «гүлі» болуды ұнатады. Бұл адаммен сөйлескен өте қызық. Ол айналасындағыларға үнемі жақсылық жасап жүреді.7. Бақытты да мейірімді жан. Өзгелерді сөйлесіп отырғанда жүрегімен тыңдай біледі, дос болып, сүйе де біледі. Күйзеліске оңай төтеп беретін оптимист. Алдына қойған мақсатына жетпей тынбайды.8. Энергияға толы әрі қызықты адам. Қызық оқиғаларға тап болғанды ұнатады. Саяхаттағанды жақсы көреді. Қайда жүрсе де көңілді жүреді. Өзінің хоббиін жиі ауыстырады.9. Оптимист әрі көңілді жүретін адам. Бұл адамдар өмірдің әрбір тағатын бағалай біледі. Қолында барын өзгелерден аямайды. Әрдайым қуануға асығады.Ситуация.6. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығуыБұл медитативтілік техника денедегі қысымды түсіруге бағытталған, музыкамен орындалады.Жүргізуші. Жайланып отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз. Терең демалыңыз, денеңізді бос ұстаңыз, денеңізді ауырлап бара жатқандай және оны теңіз толқынының лебі ұрып жатқандай сезініңіз. Өзіңізді жартастың үстінде тұрмын деп есептеңіз және алысқа көз жіберіңіз. Сіздің алдыңызда көгілдір теңіз, ашық аспан және күн. Теңіз барқалыпты дем алып, асау толқындары жағаға соғылып, қайтадан кейін қайтуда.Теңіз толқындарының шуын естіп, толқындарға қызыға қарап, жағалаудағы теңіздің тұзды ауасын жұтып тұрсыз. Өз бойыңыздағы асқан ауыртпалықтан бір сәтке болса да арылғандайсыз. Сіздің рухыңыз жайлылық сезіміне толы. Сіз төменге түсіп, аяғыңызды шештіңіз, жалаң аяқ құмның қызуы мен жұмсақтығын сезіне отырып жүрудесіз. Міне сіз судың жанына келдіңіз, толқындар сіздің аяғыңызды жуып жатыр, су жып-жылы әрі жұп-жұмсақ. Сіз қолдарыңызды бос тастап, басыңызды шалқайттыңыз. Күн сәулесі мен жеңіл самал жел сіздің бетіңізді өбуде, теңіз толқындарының тамшылары сіздің денеңізді баурап алғандай. Ерніңізде теңіздің тұзды суының кермек дәмі және бақыт күлкісі. Сіз өзіңізді кішкентай бала сияқты сезініп, жүгіргіңіз, секіргіңіз, су шашып ойнағыңыз, күлгіңіз келеді. Өзіңізге осы бірнеше минут ішінде не істегіңіз келсе, соны істеуге рұқсат етіңіз.Сіздің қайтатын уақытыңыз болды. Міне сіз тағы да жардың басында тұрсыз. Сіздің демалыс пен бақыт сыйлаған ғажайып әлемге алғысыңызды айтыңыз. Көздеріңізді асықпай ашыңыз!Қандай сезімде болдыңыз? Не сезіндіңіз?7. Қорытынды «Суретті тест» жаттығуы.Психолог: Құрметті әріптестер бүгінгі тренингіміз қалай өтті? Барлығымызқандай әсер алдық? Қорыта келе тренингтен алған әсерлерімізді осы«Суретті тест» жаттығуы арқылы білетін боламыз.Қатысушыларға күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптербейнеленген парақ таратылады. Тренингтен алған әсерін, бір-біріне тілектерін солберілген суреттердің біреуіне жазады.Талдау.Күннің суреті-тренингке қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені.Бұлттың суреті- алған әсері төмен.Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.
Қатысқандарыңызға көп рахмет!
4. «Мюнстерберг» әдістемесі.Мақсаты: зейін қаблетін дамытуУақыты: 5 мин.Психолог: Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз, тезоқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.Аашпгопартаивнртерезевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершлпевоалд................ ВншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогшнәтижелдплджылоллдмектеплдолғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэхзппбалашещзбілімгещскезеңолвщкміндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопгпедагогжвщшуақытжхухбасшЗерттелуші тапсырманы орындап болғаннан кейін нәтижесі есептелінеді.5. Тест: "Суреттен нені байқадыңыз?"Мақсаты:суреттегі өзіне ұнаған ағашты таңдау арқылы мінезін анықтау.Суреттен өзіңізге ұнаған ағашты таңдаңыз, артынша ағашыңыздың нөміріне сәйкес келетін жауаптарды оқыңыз:
1. Кемелділікке ұмтылатын, өте сезімтал әрі мейірімді адам. Аздаған менмендігі бар. Адамдармен бірден сөйлесіп кете алмайды. Еңбекқор. Өзін ренжітпейінше, барлығына жақын адамындай қарайды. Достарын қандай жағдай болмасын қадірлей біледі. Біреу ренжітсе, көпке дейін ұмытпайды.2. Жауапкершілігі мол, шыншыл әрі айналадағыларға өте қызықты адам. Пысық, өзінен сөз асырмайды. Әңгімелесуші адамның сеніміне бірден ие болады.3. Ақылды әрі терең ойлайтын адам. Өзі секілді адамдармен ғана жақсы сөйлеседі. Қоғам үшін маңызды әрі көп адам басын қатыра бермейтін істермен айналысады.4. Зерек адам. Бұл адамның қылықтарын айналадағы адамдар түсінбей, жүрегіне тиетін сын айтулары мүмкін. Аздаған философиялық ойлары бар, махаббат пен мейірімділікті талап ететін, эмоцияға берілгіш жан.5. Өзіне сенімді әрі мықты адам. Өте белсенді, басқаруды ұнатады. Өмірде табысқа қол жеткізетін жан деуге болады. Шындыққа тура қарай біледі, өмір қиындықтарынан еш қорықпайды. Бұндай адамдар қорқақ, өтірікші адамдармен бірге болуды ұнатпайды.6. Мейірімді әрі барлығымен тіл табыса білетін адам. Жүрген ортасының «гүлі» болуды ұнатады. Бұл адаммен сөйлескен өте қызық. Ол айналасындағыларға үнемі жақсылық жасап жүреді.7. Бақытты да мейірімді жан. Өзгелерді сөйлесіп отырғанда жүрегімен тыңдай біледі, дос болып, сүйе де біледі. Күйзеліске оңай төтеп беретін оптимист. Алдына қойған мақсатына жетпей тынбайды.8. Энергияға толы әрі қызықты адам. Қызық оқиғаларға тап болғанды ұнатады. Саяхаттағанды жақсы көреді. Қайда жүрсе де көңілді жүреді. Өзінің хоббиін жиі ауыстырады.9. Оптимист әрі көңілді жүретін адам. Бұл адамдар өмірдің әрбір тағатын бағалай біледі. Қолында барын өзгелерден аямайды. Әрдайым қуануға асығады.Ситуация.6. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығуыБұл медитативтілік техника денедегі қысымды түсіруге бағытталған, музыкамен орындалады.Жүргізуші. Жайланып отырыңыз, көзіңізді жұмыңыз. Терең демалыңыз, денеңізді бос ұстаңыз, денеңізді ауырлап бара жатқандай және оны теңіз толқынының лебі ұрып жатқандай сезініңіз. Өзіңізді жартастың үстінде тұрмын деп есептеңіз және алысқа көз жіберіңіз. Сіздің алдыңызда көгілдір теңіз, ашық аспан және күн. Теңіз барқалыпты дем алып, асау толқындары жағаға соғылып, қайтадан кейін қайтуда.Теңіз толқындарының шуын естіп, толқындарға қызыға қарап, жағалаудағы теңіздің тұзды ауасын жұтып тұрсыз. Өз бойыңыздағы асқан ауыртпалықтан бір сәтке болса да арылғандайсыз. Сіздің рухыңыз жайлылық сезіміне толы. Сіз төменге түсіп, аяғыңызды шештіңіз, жалаң аяқ құмның қызуы мен жұмсақтығын сезіне отырып жүрудесіз. Міне сіз судың жанына келдіңіз, толқындар сіздің аяғыңызды жуып жатыр, су жып-жылы әрі жұп-жұмсақ. Сіз қолдарыңызды бос тастап, басыңызды шалқайттыңыз. Күн сәулесі мен жеңіл самал жел сіздің бетіңізді өбуде, теңіз толқындарының тамшылары сіздің денеңізді баурап алғандай. Ерніңізде теңіздің тұзды суының кермек дәмі және бақыт күлкісі. Сіз өзіңізді кішкентай бала сияқты сезініп, жүгіргіңіз, секіргіңіз, су шашып ойнағыңыз, күлгіңіз келеді. Өзіңізге осы бірнеше минут ішінде не істегіңіз келсе, соны істеуге рұқсат етіңіз.Сіздің қайтатын уақытыңыз болды. Міне сіз тағы да жардың басында тұрсыз. Сіздің демалыс пен бақыт сыйлаған ғажайып әлемге алғысыңызды айтыңыз. Көздеріңізді асықпай ашыңыз!Қандай сезімде болдыңыз? Не сезіндіңіз?7. Қорытынды «Суретті тест» жаттығуы.Психолог: Құрметті әріптестер бүгінгі тренингіміз қалай өтті? Барлығымызқандай әсер алдық? Қорыта келе тренингтен алған әсерлерімізді осы«Суретті тест» жаттығуы арқылы білетін боламыз.Қатысушыларға күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптербейнеленген парақ таратылады. Тренингтен алған әсерін, бір-біріне тілектерін солберілген суреттердің біреуіне жазады.Талдау.Күннің суреті-тренингке қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені.Бұлттың суреті- алған әсері төмен.Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.
Қатысқандарыңызға көп рахмет!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)