Материалдар / Тақырыбы: "Мұнара"

Тақырыбы: "Мұнара"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: "Мұнара"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
2525
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасыКүні, айы, жылы Білім беру саласы: ТанымБөлімі: Құрастыру.Тақырыбы: Мұнара Мақсаты:Балаларды дұрыс құрастыра білуге үйрету.Танымдық қабілеттерін арттыру. Пішіндерді айыра білуге үйрету. Көрнекіліктер: Таяқшалар, текшелер.
Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекетіБалалардың іс әрекет
Ұйымдастырушы-оятушылық кезеңі





-Ұйымдастыру кезеңі.-Өткен сабақты естеріне түсіру.-Дидактикалық ойындар.-Жаңа сабақпен таныстыру.-Ертеңгілік жиын.-Сабақтын барысы.Балалар дөнгелене ортаға шығады.Шаттық тілегін айтады.Бір-біріне көтерінкі көңіл күй сыйлайды.Балалардың назары жаңа сабақта.Тәрбишіні мұқият тындайды.
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі Балалар жаңа тақырыппен таныспас бұрын өткен сабақты естерімізге түсіріп алайықшы. Өткен сабақта біз нені құрастырып едік? Иә, дұрыс айтасындар, оны немен құрастырып едік? Жақсы,балалар енді ары қарай сабағымызды жалғастырайық. Бүгін біз сендермен мына түрлі түсті текшелермен мұнара құрастырамыз. Балаларға мұнара жайлы түсіндіріп өтемін.Дидактикалық ойын:» ұзын таяқшалардан балапандарға қора құрастыру. Балалар таяқшаларды қолдана балапандарға қора құрастыра бастады. Сабақты жалғастыру. Мұнараны екі топшаға бөлініп,ұжымдаса құрастырды. Балалар тақырыптан тыс тағы дидактикалық ойын ойнады.»Түстеріне қарай ажырат»,ойын шартымен танысып тез арада барлық түстерді ажырата айта алды. Сабақ балаларға ұнады.Балалар сұрақтарға жауап береді.-Судағы қайықты құрастырдық.-Текшелермен.Балалар өткен сабақты естеріне түсірді.Жаңа сабақпен танысты. Мұнараның суретіңн көріп,оның қандай биік,үлкен болатынын білді.Жаңа тақырыпты мұқият тындай отырды.Көкшетау қаласының тұрғын үйлерін көріп, оларды мұнара деп атайтыныңда білді. Балаларға бүгін сабақ қызықты өтетініңе қуанды.Олар тез арада екі топшаға бөлінді.Бекжанның топшасы, сегіз баладан, ал, Айғанымның топшасы он баладан болып мұнараны жарыса құрастыра бастады.Балалар жұмыстарын орындап болған соң, дидактикалық ойынды ойнады.Олар түстерді ажырата айта білді,білмей жатқан балаларға көмектерін көрсете білді.Балалар сергіту сәтін жасап қимыл-қозғалыстар жасады.


Рефлекстік түзету кезеңі



Қорытындылау





Өзін-өзі бағалау

Әр топшаның қасына барып,сұрақтар қоямын:-Сендер нені құрастырып жатырсыңдар?-Неше текшелерді қолдандыңдар?-Сабақ сендерге ұнадыма?Сабақты қорытындылап, жақсы құрастырған топшаны ерекше мақтап,жұлдызша беру.





Өздері жасаған жұмыстарын бағалай айтты. Орындаған жұмыстарынан шағын көрме ұйымдастырды.


Білу керек: Құрастыру әдісін жақсы меңгере алды.Түсінігі:Сұрақтарға толық жауап беруді.Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:Ұжымдасып жұмыс жасауды. Тәрбиешінің тегі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ