№10 «Аққайық» Мад
тобының кіріктірілген оқу қызметі
Тақырыбы: «Ойнайық та
ойлайық»
Сабақтың
барысы: Тәрбиеші: Амандасу, нейро
жаттығу арқылы алдымен амандасып ала-мыз. Орнымызға жайғасамыз.
Балалар қараңдаршы бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болмақ себебі
бізге бүгін көптеген қонақтар келіпті. Орнымызға жайғасайық.
Бүгінгі біздің тақыры-бымыз Ойнайық та ойлайық. Көптеген алдымызда
тапсырмалар бар екен. Соларды мұқият орындауға
тырысайық.
1-тапсырма: Сандарды
қосу және теңдігін табу.
Балалардың алдында
тапсырмалар бар, соларды орындап теңдіктерін
жазады.
2-тапсырма: Көршісін
табу. Сандар берілген сол сандардың көршілерін табу
керек.
Тәрбиеші: Балаларды
мадақтау.
3-тапсырма: Алдымызда
ұяшық бар. Ол ұяшықта 6 саны берілген. Сол 6 санының құрамын тауып,
жазуымыз керек.
4-тапсырма: Ребустарды
шешу деп аталады.
-
6 нан күн
з АЛТЫН КҮЗ
-
Кемпір, қосу,
аққу КЕМПІРҚОСАҚ
-
1, уыс,
мақта БІР УЫС
МАҚТА
-
Тай, би, Ғ, құлын,
ана ТАБИҒАТ
АНА
5-тапсырма: Логикалық
тапсырмалар.
1)Төрт қойдың неше аяғы
бар?
2)1 жұмыртқа 3минутта
піссе, 4жұмыртқа қанша минутта піседі?
3)Бөлменің төрт
бұрышында бір-бір мысықтан отыр. Әр мысықтың алдында үш мысықтан
отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар?
4)Менде 6 жұмыртқа
болды. 2-ін жардым. 2-ін қуырдым. 2-ін жедім. Неше жұмыртқа
қалды.
6-тапсырма: «Сөз ойла,
тез ойла»
Мысалы менің қолымда
әріптер бар сол әріптерге сөз ойлап табу керек.
А- алма, алмұрт, айна,
ат
Б-бала, бақа,
банан
Т- тарақ, таға,
тас
Г- гүл, гаршок,
Гүлсім
Тәрбиеші: Балаларды
мадақтау. Сабақты қорытындылау. Келген қонақтар-мен
қоштасу.