№10 «Аққайық» Мад тобының кіріктірілген оқу қызметі
Тақырыбы: «Ойнайық та ойлайық»
Сабақтың барысы: Тәрбиеші: Амандасу, нейро жаттығу арқылы алдымен амандасып ала-мыз. Орнымызға жайғасамыз. Балалар қараңдаршы бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болмақ себебі бізге бүгін көптеген қонақтар келіпті. Орнымызға жайғасайық. Бүгінгі біздің тақыры-бымыз Ойнайық та ойлайық. Көптеген алдымызда тапсырмалар бар екен. Соларды мұқият орындауға тырысайық.
1-тапсырма: Сандарды қосу және теңдігін табу.
Балалардың алдында тапсырмалар бар, соларды орындап теңдіктерін жазады.
2-тапсырма: Көршісін табу. Сандар берілген сол сандардың көршілерін табу керек.
Тәрбиеші: Балаларды мадақтау.
3-тапсырма: Алдымызда ұяшық бар. Ол ұяшықта 6 саны берілген. Сол 6 санының құрамын тауып, жазуымыз керек.
4-тапсырма: Ребустарды шешу деп аталады.
-
6 нан күн з АЛТЫН КҮЗ
-
Кемпір, қосу, аққу КЕМПІРҚОСАҚ
-
1, уыс, мақта БІР УЫС МАҚТА
-
Тай, би, Ғ, құлын, ана ТАБИҒАТ АНА
5-тапсырма: Логикалық тапсырмалар.
1)Төрт қойдың неше аяғы бар?
2)1 жұмыртқа 3минутта піссе, 4жұмыртқа қанша минутта піседі?
3)Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр. Әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар?
4)Менде 6 жұмыртқа болды. 2-ін жардым. 2-ін қуырдым. 2-ін жедім. Неше жұмыртқа қалды.
6-тапсырма: «Сөз ойла, тез ойла»
Мысалы менің қолымда әріптер бар сол әріптерге сөз ойлап табу керек.
А- алма, алмұрт, айна, ат
Б-бала, бақа, банан
Т- тарақ, таға, тас
Г- гүл, гаршок, Гүлсім
Тәрбиеші: Балаларды мадақтау. Сабақты қорытындылау. Келген қонақтар-мен қоштасу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тақырыбы: «Ойнайық та ойлайық»
Тақырыбы: «Ойнайық та ойлайық»
№10 «Аққайық» Мад тобының кіріктірілген оқу қызметі
Тақырыбы: «Ойнайық та ойлайық»
Сабақтың барысы: Тәрбиеші: Амандасу, нейро жаттығу арқылы алдымен амандасып ала-мыз. Орнымызға жайғасамыз. Балалар қараңдаршы бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болмақ себебі бізге бүгін көптеген қонақтар келіпті. Орнымызға жайғасайық. Бүгінгі біздің тақыры-бымыз Ойнайық та ойлайық. Көптеген алдымызда тапсырмалар бар екен. Соларды мұқият орындауға тырысайық.
1-тапсырма: Сандарды қосу және теңдігін табу.
Балалардың алдында тапсырмалар бар, соларды орындап теңдіктерін жазады.
2-тапсырма: Көршісін табу. Сандар берілген сол сандардың көршілерін табу керек.
Тәрбиеші: Балаларды мадақтау.
3-тапсырма: Алдымызда ұяшық бар. Ол ұяшықта 6 саны берілген. Сол 6 санының құрамын тауып, жазуымыз керек.
4-тапсырма: Ребустарды шешу деп аталады.
-
6 нан күн з АЛТЫН КҮЗ
-
Кемпір, қосу, аққу КЕМПІРҚОСАҚ
-
1, уыс, мақта БІР УЫС МАҚТА
-
Тай, би, Ғ, құлын, ана ТАБИҒАТ АНА
5-тапсырма: Логикалық тапсырмалар.
1)Төрт қойдың неше аяғы бар?
2)1 жұмыртқа 3минутта піссе, 4жұмыртқа қанша минутта піседі?
3)Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр. Әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар?
4)Менде 6 жұмыртқа болды. 2-ін жардым. 2-ін қуырдым. 2-ін жедім. Неше жұмыртқа қалды.
6-тапсырма: «Сөз ойла, тез ойла»
Мысалы менің қолымда әріптер бар сол әріптерге сөз ойлап табу керек.
А- алма, алмұрт, айна, ат
Б-бала, бақа, банан
Т- тарақ, таға, тас
Г- гүл, гаршок, Гүлсім
Тәрбиеші: Балаларды мадақтау. Сабақты қорытындылау. Келген қонақтар-мен қоштасу.
шағым қалдыра аласыз













