Тақырыбы: "Ойнайық та,ойлайық".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тақырыбы: "Ойнайық та,ойлайық".

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ математика сабағына арналған.Бұл арқылы балалар ұсынылып отырған материалды жақсы қабылдайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің техногиялық картасы

«Ақкөгершін» ересек тобы

Күні:

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы: Жиын. Бір-көп. Заттарды ортақ қасиетіне қарай топтарға біріктіру.

Мақсаты: а) Балаларды заттар тобының ортақ белгілерін тауып , заттарды белгілі бір қасиетіне қарай «үлкен », «кіші» деген топтарға біріктіре алуға үйрету;«бір» және «көп» терминдерін енгізу.Заттардың пішінін анықтап, кеңістікте бағдарлау қабілетін қалыптастыру.Балалардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту.

.Биллингвизм : үлкен- большой, кіші – маленький, бірнеше- несколько.

Әдіс-тәсілдер: Ой қозғау, ? ? сұрақтар, түсіндіру, көрсету, дидактикалық ойындар, бағалау, қорытынды.

Көрнекі құралдары: Демонстрациялық материалдар, геометриялық пішіндер үлестірмелі

материалдар, түрлі түсті шарлар, интерактивный тақта.

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің қызметі

Балалар қызметі


Мотивациялық қозғушылық

Шаттық шеңбері

Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз,.

Достарымды көргенде

Қуана қарсы аламыз

.

Ұйымдастырушылық,

ізденушілік

-Балалар менің қолымда мынау не?

Пішіні қандай?

-Түсі қандай?

Қалай ойлайсыңдар ақ түспен қай мезгілді бейнелейді?

-Ал мынау қандай түс?

Бұл түспен қай жыл мезгілін бейнелейді?

-Ал мына түс қандай түс?

-Қызыл түспен қай жыл мезгілін бейнелейді?

Дұрыс,айналада әдемі қызыл гүлдер өседі.

Ал мына түс қай мезгіді бейнелейді?

-Бір жылда неше жыл мезгілі бар екен?

Дұрыс,Балалар қараңдаршы бүгінгі оқу қызметіне бізге көп ойыншықтар қонаққа келген.

-Қандай ойыншықтар келген?

-Қараңдаршы бәрі бірдей ме?

Ия,ішінде үлкен қонжық пен үлкен қоян бар

-Кім маған санап береді неше ойыншық келген екен?

Енді бәріміз бірге санайықшы 3 тілде.

Бүгін бізге тағы бір қонақ келе жатыр

-Ол кім қонақ екен?

-Салеметсіздерме балалар?

Балалар сендер маған көмектесіңдерші,менің себетімдегі заттарды топтастырып беріңдерші

Балалар сендер қандай ұсыныстар айтар едіңдер?

Жиынды ішкі жиындарға бөлуге көмектеседі: көкөністер, жемістер, тәтті тағам.

-Біздің қолымызда неше жеміс бар?

Олар көп пе әлде бірнешеу ме

-Кәмпит туралы не айтуға болады?

Балалар маған көмектескендер ің үшін көп рахмет.

Мен заттарымды топтастырып алдым енді кетейін,сау болыңдар

Слайд көрсету.

-Енді,балалар тақтаға қараңдаршы, «Жазық далада аласа да, биік те емес ерекше бір үйшік тұр екен.

Сол үйшікке қарай бір пішін жақындап келеді.

Қараңдарша, ол қандай пішін?

-Ия,дүрыс түсі қандай?

-Неше бұрышы бар?

Неше қабырғасы бар?

Үшбұрышқа ұқсас қандай заттарды білесіңдер?

Оның үйшікке кіргісі келеді. Бірақ есікте құлып тұр.

Ей, құлып, жылдам ашыл.

Менің үйшікке кіргім келеді, - дейді үшбұрыш.Үйшіктен бір дауыс былай дейді:”Егер сен балалармен ойынСен үйге кіру үшін балармен ойнау керексің” дейді.

Балалар үшбұрыш құр келмепті өзінін ойыныны бірге алып келіпті.

Дидактикалық ойын «Біреу және көп»



Мақсаты: «Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету.




Сергіту сәті:

Ұшып келдік ауада,

Дем алуға қондық далаға.

Оң жағымда-тау,

Сол жағымда-орман.

Үсімізде аспан,

Ал біз асықтық алға,

Айнадай жарқыраған өзенге.





Бір уақытта біреу есікті қағады.

Үшбұрыш: «Бұл кім?» - деп сұрайды

Келген қандай пішін?

Түсі қандай?

-Неше қабырғасы,неше бұрышы бар?

Шаршыға ұқсас қандай заттарды білесіңдер?

Кенет үшбұрыш айтады:"Енді сен ойна балалармен содан кейін кіресің дейді.

Ал сендер дайынсыңдарма шаршының ойынын ойнауға?

Кеңістікті бағдарлау.







Сонда үйшіктің маңында тағы жаңа қонақ пайда болады

Балалар, бұл қандай пішін?

Балалар, шеңбер қандай болады, ол не істейді?

Шеңберге ұқсас қандай заттарды білесіңдер?

Үшбұрыш пен шаршының

шеңберден айырмашылығы қандай


«Балалармен ойна, сонда есікті ашамыз»дейді үшбұыш пен шаршы

Ал сендерге шеңбердің жұмбақтары бар екен.

Шешуге дайынбызба?

1 Сиырда неше мүйіз бар?

2 Машинада неше дөңгелек бар?

3 Бағдаршамның неше көзі бар?

4 Қоянның неше құлағы бар?


Сөйтіп пішіндер бір үйшіктің ішінде тату,көңілді тұрыпты.

Биллингвизм:

Үлкен- большой, кіші- маленький, бірнеше – несколько.

Шар


Сопақша

Ақ

Қыс мезгілін бейнелейді.




Көктем

Қызыл түс

Жазды




Күз мезгілін бейнелейді.


4 жыл мезгілі бар





Қонжықтар мен қояндар.

Жоқ бірдей емес




2-3 бала санайды.

Балалар бәрі 3 тілде санайды.



Күз ханшайымы.

Балалар күз ханшайымы мен амандасады.








Заттарды көкөніс , жемістер , тәтті заттар деп бөлу керектігін айтады.Заттар тобын бір сөзбен атайды.

Оларды санына қарай бір-біріне қарама қарсы қояды: жеміс-көп, ал кәмпит –біреу. Еөкөніс көп , ал кәмпит- біреу.




Балалар күз ханшайымы мен қоштасады.








Үшбұрыш

Қызыл

Үшбырышы бар.

Үш қабырғасы бар

Үшбұрышқа ұқсас заттарды атайды.














Балалар ойынды ойнап,бір және көп заттарды табады.






Сергіту сәтін

өлең мазмұнына

сәйкес қимыл арқылы орындайды.










Шаршы

Көк

4 қабырғасы,4 бұрышы бар

Балалар ұқсас заттарды атайды.







Ия дайынбыз.

Балалар алдарындағы ақ қағазға дайын пішіндерді орналастырады.









Шеңбер

Шеңбер дөңгелек болады,домалайды.


Ұқсас заттарды атайды.


Үшбұрыш пен шаршының

Бұрыштары бар,шеңберде бұрыш жоқ.



.




Ия,дайынбыз.



Балалар жұмбақтардың шешуін табады.


Рефлексифті түзетушілік

- Үйшіктін ішінде қандай геометриялық пішіндер тұрады?

-Пішіндер біздерге қандай ойын ұйымдастырды?

-Дидактикалық ойындар сіздерге ұнады ма


.



Балалар сұрақтарға жауап береді.


Күтілетін нәтиже:

Білу: Геометриялық пішіндерді атап, кеңістікті бағдарлайды. Баланың меңгеруі:“Үлкен” “кіші” «бір» және «көп» ұғымын меңгерді.

Баланың жасай алуы: Үлестірмелі материалмен жұмыс жасай алады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
1071
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі