Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Көтеріліп
шаңырақ,
Уықтары
шаншылар
Керегелер
керіліп,
Өрімдей боп
өрілер.
Бәріміз жүрсек
айналып,
Киіз үй боп
көрінер.
Жұмыс ережесін
келісу
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
- Тұңғыш әліппені
жазған кім? Ол туралы не
білесің?
Жұмыс
түрі:
1) жеке
ойлау
2) көршісіне
айту
3) Топпен талқыға
салу
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
- Тұңғыш әліппені
жазған кім? Ол туралы не
білесің?
«Пікірлер ағашын»
толтыр
ғалым, ақын,
ағартушы, Әліппе жазған
Өмірі, Шығармалары,
Атқарған қызметтері
1873 жылы 28
қаңтарда бұрынғы Торғай облысы, Жангельдин ауданы, Сарытүбек деген
жерде дүниеге келді.
1909 жылы «Қырық
мысал» 1911 жылы «Маса»
1913 - 1918жж.
«Қазақ газетінің» бас
редакторы.
1920ж. Қазревком
мүшесі.
1920 - 21жж. Қазақ
АКСР халық ағарту комиссары.
1922 - 25жж. Қазақ
өлкесін зерттеу қоғамының
төрағасы.
1921 - 25жж.
Орынбордағы, 1926 - 28жж. Ташкент халық ағарту институтының қазақ
тілі мен әдебиеті, мәдениет тарихынан сабақ
берді.
1 - топ Ахмет
Байтұрсынұлының өмірімен таныстырады, қалған топтар
толықтырады.
2 - топ Ахмет
Байтұрсынұлының шығармаларымен таныстырады, қалған топтар
толықтырады.
3 - топ Ахмет
Байтұрсынұлының атқарған қызметтерімен таныстырады, қалған топтар
толықтырады.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер»
Бұл әдіс оқушылар өз
ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз,
ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын
көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз
және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне
айтуын ұсыныңыз.
Бұл суреттерде тәуліктің қай
кезі деп ойлайсыңдар?
Ортақ тақырып қойып, оны
түсіндіріңдер.
Оқылым.
А. Байтұрсынұлы. «Оқуға
шақыру»
Шығарманың авторы туралы не
білеміз? Кестеге
қарап,
А. Байтұрсынұлы туралы
әңгімелеп, сұрақтар қойып,
жауап
беріңдер.
Сұрақтарды
жалғастыр.
1) А. Байтұрсынұлы кім? 2)
...?
3)
...?
Өлеңді шумақтарға бөліп оқыту.
Тірек сөздердің көмегімен әр шумаққа тақырып қой. Оқулықта бұл
сөздер қара түспен
берілген.
Оқу
Жұмыссыз
Даналық – өшпес жарық, кетпес
байлық
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, пікірлер ағашын
толтырады.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
А. Байтұрсынұлы. «Оқуға
шақыру» Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
бер.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Формативті
бағалау.
Дескриптормәтіннің тақырыбын анықтай
алады, негізгі ойды табады.
шығармашылыққа
негізделген сұрақтар қояды.
берілген тақырып
бойынша ой қорыту жасай
алады.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
|
Пікірлер
ағашы.
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|